Tesla-omistajat vaikeina Muskin käytöksen takia Jo kuukausia nolottanut ajaa Teslalla
Voisitko ostaa Teslan? https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/f2e1211d-df66-46c2-818d-a7ca0238…
Kommentit (10)
Ei oo hävettänyt päivääkään. Jos hävettäisi jonkun muun käytös, hakeutuisin vaikkapa terapeutin pakeille.
Hävettäisi sen sijaan jatkuvasti tehtailla vastaavanlaisia aloituksia saadakseni edes jotain sisältöä päiviini.
Ei sitä tiennyt kaikki minkälainen huru-ukko tuo Musk on ennen kuin alkoi heilua Trumpin parhaana kaverina. Tesla on kuitenkin autona jos ei hyvä, niin ainakin sähköinen. On siinä hyvätkin puolensa, ja aina voi laittaa auton takaosaan tarran "I bought this before I knew"
Samalla lailla mä sillä ajelen, ei hetkauta ukon puheet.
Teslassa istuessa tulee tunne, että on säilykepurkissa.
No mulle Tesla on auto, ei mikään ideologia. Mulle on ihan sama mitä sen omistaja tai johto sanoo. Jos tuollaiselle linjalle lähtisi, niin eihän tässä maailmassa mitään voisi enää ostaa. Coca Colakin varastaa alkuperäisasukkaiden pohjavedet ja Néstle on saanut imettämisen laskuun Afrikassa tarjoamalla äidinmaidonkorviketta. Jos jokaista ostamaansa asiaa ajattelee aina tunteella, niin sitä saa kasvattaa kaalinsa ja porkkanansa itse kasvimaallaan, ettei vahingossakaan tuo Närpiön kurkkujen ihmiskauppaa.
Eniten ihmetyttää ne, jotka ajelee niillä cybertruck hökötyksillä. Mitä helv...
Siellä voi hyvin kainaloita tuuletella.
Jossain oli juttu, että Amazonissa on tullut hittituotteeksi magneettinen puskuritarra, jossa lukee että "I bought this before we knew Elon was crazy".
Vaihda paska tesla parempaan ja halvempaan kiinalaiseen, tilaa temusta