Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puhelimeesi on tullut puhelu tuntemaltasi henkilöltä, soitatko takaisin?

Vierailija
01.05.2019 |

Jos et ehdi vastata tai ole puhelimen ulottuvilla, ja huomaat tutun, sukulaisen, työkaverin tai kenen tahansa soittaneen, soitatko itse takaisin vai odotatko, että henkilö yrittää tavoitella myöhemmin uudestaan?

Perustele.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan. Enhän muuten tiedä mitä asiaa hänellä on.

Vierailija
2/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymyksenä vielä se, että odotetaanko sinun soittavan takaisin? Pitävätkö tuttavasi töykeänä käytöksenä, jos ei soita takaisin?

Kysymyksen taustalla tilanne, että tuttavani ei koskaan soita takaisin, jos olen soittanut, eikä hän satu vastaamaan. Minusta tuntuu typerältä soittaa useamman kerran peräkkäin, jos toinen ei koskaan soita takaisin. Tuntuu tungettelevalta pirautella takaisin päin.

Tiedän, että taustalla ei erityisesti ole mitään halua pitää etäisyyttä, vaan henkilö on kyllä tuttavallinen, käymme vuoroin kylässä, eikä mitään pinnan alaista kuohua ole. Hän vain ilmeisesti kokee, että puhelun aihe on tavallaan jo mennyt ohi, eikä koskaan ns. palaa asiaan.

Onko tällainen yleistäkin? Itse soitan aina takaisin, jos puhelu on tullut, kun en ole ehtinyt vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puhelinvastaaja sitä varten, että sinne voi sanella viestin. En ikinä soita takaisin ellei ole jätetty soittopyyntöä enkä tunne soittajaa.

Vierailija
4/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juh.

Vierailija
5/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitus:D

Vierailija
6/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on puhelinvastaaja sitä varten, että sinne voi sanella viestin. En ikinä soita takaisin ellei ole jätetty soittopyyntöä enkä tunne soittajaa.

Sori, luin huonosti. Eli siis jos puhelu tulee numerosta, jonka omistajaa en tiedä, en koskaan soita takaisin ellei hän ole kertonut asiaansa vastaajaan ja jättänyt soittopyyntöä. Ystävilleni ja sukulaisilleni voin soittaa, mutta yleensä he kyllä kertovat asiansa vastaajaan.

Vierailija
7/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeesti asiaa niin soittaa kahdesti

Vierailija
8/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos asia on ihan varmasti hänelle tärkeä, hän soittaa uudestaan.

Vierailija
9/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita. Ei kiinnosta.

Vierailija
10/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita takaisin. Jos oli oikeasti asiaa niin oletan että laittaa viestin tai jättää vastaajaan.

Vierailija
11/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemilleni soitan aina.

Vierailija
12/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai soitan tai laitan viestiä, riippuu vähän kuka on soittanut. Viestillä kyselen usein että mitä asiaa oli jos on jo pitkä aika siitä kun on soittanut ja laitan tiedon että oon nyt puhelimen ääressä/milloin olen tavoitettavissa jos on vielä soittamista vaativaa asiaa. Samaa odotan niiltäkin keille soitan itse. Tämä siitä syystä että on turha soitella useasti jos toinen on estynyt vastaamaan, paljon selkeämpää että toinen soittaa takaisin/viestittelee sitten kun voi puhelimen ääressä olla. Ja pidän kyllä vähän epäkohteliaana jos toinen ei ota yhteyttä vaikka huomaa mun soittaneen.

Jos on joku akuuttihätäkiirekiire niin sitten tietysti soittelen useamman kerran että saisin tavoittelemani henkilön mahd. pian kiinni.

Vierailija
13/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, te jotka ette soita takaisin, miten menettelette, jos soitatte jollekulle, eikä hän vastaa. Soitatteko myöhemmin uudestaan, ja miten pian? Laitatteko viestin perään asiastanne? Vai annatteko kokonaan olla, jos henkilö ei soita takaisin?

Vierailija
14/14 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan, ellei kyseessä ole tyyppi jota yritän feidata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi