Kun on velho ei millään ole mitään väliä ja voi juoda hapotonta kuohuviiniä kalsareissa
Ulkona sataa ja pisarat ropisevat peltiseen ikkunalautaan. Se ärsyttää minua, mutta en jaksa tehdä asialle mitään. Välillä käännän katsetta ja mulkaisen vihaisesti kohti ikkunaa. Tästä itseilmaisun muodosta tyytyväisenä kohotan toisen käteni ja otan uuden kulauksen italialaista kympin kuoharia. Vielä muutama happopisara, jotka iskevät mahani pohjalle pudotessaan kuin ruusun piikki epäonnisen kosijan kättä.
Hauskaa vappua!
Kommentit (68)
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on velho ja miksi silloin ei ole millään mitään väliä?
Se on ihminen (yleensä mies), joka ei ole kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä. Kuulemma sen pitäisi tuoda mukanaan jotain lisävoimia, mutta itselläni nuo voimat antavat vielä odottaa itseään ja tämän hetken supervoimani onkin välinpitämättömyydellä höystetty melankolia.
Vapaaehtoisesti luuserihomo?
En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta hyvää vappua sinullekin.
Onko tämä velho lyhenne jostain? Hyvät vaput vaan sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki Suomen velhot parveilevat AV-palstalla ja miksi te teette tänne kymmeniä aloituksia joka päivä vaikka niihin ei tule vastaukseksi yleensä mitään muuta kuin trollausta kilteistä ja jännistä jne?
Tämä on ainut naiskontakti niille.
Eipäs nyt liioitella. Viimeisen viikon aikana olen käynyt kahdesti kaupassa, lääkärissä, kaverin perheen luona ja äidillekin olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap mene naapurin yh-lähíövalaan luokse hakemaan lohdutusta? Se odottaa sinua.
En usko että odottaa. Tuskin edes tietää olemassaolostani. Lisäksi en asu lähiössä, tässä talossa naapureinani on vain eläkeläisiä ja toivoisin, että kumppanini olisi ihminen eikä valas.
Mikset ole Tinderissä?
Tyhjän saa pyytämättäkin?
Oikeana syynä tietenkin häpeä omasta tilanteesta, jälkeenjääminen siinä mikä muille on luonnollista, sosiaalisten kykyjen puute, olematon ulkonäkö, statuksen puute, pelko vastapuolen reaktiosta. Syitä on siis monia. Tuossa vain muutama.
Vierailija kirjoitti:
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap mene naapurin yh-lähíövalaan luokse hakemaan lohdutusta? Se odottaa sinua.
En usko että odottaa. Tuskin edes tietää olemassaolostani. Lisäksi en asu lähiössä, tässä talossa naapureinani on vain eläkeläisiä ja toivoisin, että kumppanini olisi ihminen eikä valas.
Et siis pidä ylipainoisia naisia ihmisinä? Siinä tapauksessa ei ole ihmekään, että olet velho.
Sinä teit tuon päätelmän. Minä en kutsu ylipainoisia ihmisiä valaiksi.
Miten voi olla noin saamaton? Mene maksulliselle.
Vierailija kirjoitti:
Sade on ihanaa. Pistaasipähkinät ovat taivaallisia.
Olen molemmista samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta nyt kelpaisi melkein mikä tahansa nainen, kunhan on halukas. Näillä paineilla ei viitsi nirsoilla.
Mieskin kelpaa, panette vuorotellen toisianne haitariin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole rahaa kun tuet tulevat vasta myöhemmin kuussa. Huono velho.
Vierailija kirjoitti:
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on velho ja miksi silloin ei ole millään mitään väliä?
Se on ihminen (yleensä mies), joka ei ole kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä. Kuulemma sen pitäisi tuoda mukanaan jotain lisävoimia, mutta itselläni nuo voimat antavat vielä odottaa itseään ja tämän hetken supervoimani onkin välinpitämättömyydellä höystetty melankolia.
Vapaaehtoisesti luuserihomo?
En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta hyvää vappua sinullekin.
Onko tämä velho lyhenne jostain? Hyvät vaput vaan sinnekin.
Virikevapaata elämää laahustava homo-(sapiens) olento
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole rahaa kun tuet tulevat vasta myöhemmin kuussa. Huono velho.
Kiitos osallistumisesta. Olet myös väärässä. Tuosta tyhjästä kuohuviinipullostakin saa jotain, kun sen palauttaa kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi olla. En halua mennä.
Kelpaako vastaukseksi?
Näin yhden kuohuviinin ja puolikkaan oluen innoittamana aloin pohtimaan miksi velhous (tai yleisemmin kokemattomuus) koetaan aina ihmisestä itsestään johtuvaksi? Tai ennemmin miksi aina ajatellaan, että sen on pakko johtua huonosta ulkonäöstä, siisteyden puutteesta, vajavaisista sosiaalisista taidoista tai kotiin sulkeutumisesta? Onko niin, että ns. normaali ihminen ei voi ymmärtää poikkeukselliseen asemaan joutunutta ihmistä ja tämän takia heidät (meidät) on helpompi sulkea ahtaaseen friikkien karsinaan?
Itselläni tuo poikkeavuus näkyy varmaan vain sisäisenä tunteena. En usko, että yksikään joka minua vastaan kaupungilla kävelee arvaa tilannettani. Pidän itseäni muutenkin ihan normaalina tyyppinä, joka nyt vain tuolta osin poikkeaa valtavirrasta. Tietenkin sitä alkaa omaa ihmisarvoaan epäilemään, kun lukee ja kuulee puheita, mutta tämän asian ulkopuolella pystyn kyllä toimimaan maailmassa normaalisti, joten en kai ihan täysin outo-otus voi olla?
Vapuksi otin valkolakkini tuohon pöydälle. Siinä se muistuttaa paremmista ajoista. Ajasta jolloin kuvittelin tulevaisuuden olevan edessä. Ehkä silloin olisi jo ollut parempi tajuta, että ei tästä mitään tule.
Ehkä.
Silti haluaisin palata tuohon aikaan. SIlloin oli edes toivoa. Iloa ja uuden kokemista.
Olen kuullut, että lapsesta tulee velho, jos vielä kolmantenakin pitkäperjantaina hän edelleen imee äitinsä rintaa. Tuon vuoksi tuli tapa vierottaa lapsi ennen kolmea ikävuotta rinnasta. Kauankos sinä ap olet imennyt äitisi tissiä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että lapsesta tulee velho, jos vielä kolmantenakin pitkäperjantaina hän edelleen imee äitinsä rintaa. Tuon vuoksi tuli tapa vierottaa lapsi ennen kolmea ikävuotta rinnasta. Kauankos sinä ap olet imennyt äitisi tissiä?
Tätä pitäisi kysyä äidiltä. Itse en noin nuorena tapahtuneita juttuja muista.
Luulen, että olin tuolloin jo siirtynyt juomaan ihan mehua ja Valion maitoa. Ehkä jopa limsaa.
velho kirjoitti:
Näin yhden kuohuviinin ja puolikkaan oluen innoittamana aloin pohtimaan miksi velhous (tai yleisemmin kokemattomuus) koetaan aina ihmisestä itsestään johtuvaksi? Tai ennemmin miksi aina ajatellaan, että sen on pakko johtua huonosta ulkonäöstä, siisteyden puutteesta, vajavaisista sosiaalisista taidoista tai kotiin sulkeutumisesta? Onko niin, että ns. normaali ihminen ei voi ymmärtää poikkeukselliseen asemaan joutunutta ihmistä ja tämän takia heidät (meidät) on helpompi sulkea ahtaaseen friikkien karsinaan?
Itselläni tuo poikkeavuus näkyy varmaan vain sisäisenä tunteena. En usko, että yksikään joka minua vastaan kaupungilla kävelee arvaa tilannettani. Pidän itseäni muutenkin ihan normaalina tyyppinä, joka nyt vain tuolta osin poikkeaa valtavirrasta. Tietenkin sitä alkaa omaa ihmisarvoaan epäilemään, kun lukee ja kuulee puheita, mutta tämän asian ulkopuolella pystyn kyllä toimimaan maailmassa normaalisti, joten en kai ihan täysin outo-otus voi olla?
Miksikö luullaan niin? Koska se on 99% kohdalla totta. Sinäkin luultavasti olet sellainen et vaan näe sitä. Kokemattomuudelle on aina syy ja se syy ei oo miellyttävä. Kokemattomuus on myös 99% tapauksista oikeutettua ja syy on siinä kokemattomassa itsessään.
VElHo, eli vanha eltaantunut homo.
Ylös kuin velhon magiikat kevätpurosta.
ole tarkkana, se hapoton viinikalsareissa saattaa olla kusta
Sade on ihanaa. Pistaasipähkinät ovat taivaallisia.