Vaalikone ehdottaa Olli Rehniä
Kommentit (18)
Mulla iltiksen kone ehdotti Stubbia x)
Mullekin oli Rehn kolmanneksi sopivin. Ekana ja tokana ei ollut kumpikaan median markkinoimasta "kärkikaksikosta".
Ja vaikka olisi ollutkin niin kumpaistakaan en äänestä. En edes kakkoskierroksella.
Mulle Aaltolaa, mutta on ihan vihoviimeinen kelle ääneni annan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla iltiksen kone ehdotti Stubbia x)
Mistään ei saa sellaista määrää botoxia että Stuppin naama saatais rypyttömäksi.
Erikoista että Stubb on vaalikoneiden mukaan jopa liberaalimpi kuin Urpilainen. Stubb on arvomaailmaltaan käytännössä Vihreä jos mietti liberaali-konservatiivi akselia. Toki talouspolitiikaltaan oikeistolaisempi.
Jos toisella kierroksella olisi Stubb ja haavisto, on käytännössä 2 arvomaailmaltaan Vihreää joista valita.
Jos vaikka otetaan hypoteettinen kysymys pitäisikö EUn liittovaltio perustaa, varmasti Stubb ja Haavisto olisi ekana kannattamassa.
En tarvitse vaalikonetta. Jos äänestämään edes vaivaudun, on valintani Olli Rehn.
Perustelut: pitkän linjan pankkimies, jollaisia suomalaiset presidentit yleensä tuppaavat olemaan. Järki-ihminen, jolla perhearvot kunnossa.
Estää Haavistoa.Tuota sivaria, joka jo halusi lopettaa Suomelta puolustusvoimat.
Estää Stubbia, joka yltiöglobalistina olisi mukana tuhoamassa Suomea.
IL ehdotti minulle Harrya 😅
Ja viimeisenä Lissu, sitten Peku ja Jutta-täti, tämän kyllä tiesin ilman vaalikonettakin
Minullekin vaalikone ehdotti O.Rehniä. Mielestäni hän ei ole tarpeeksi vahva ja kansalaismyönteinen presidentiksi. Hän on jäänyt etäiseksi myhäilijäksi.
Minulle tuli Harkimo ja Urpilainen. Eipä tuolla juuri ole vasemmistoa kuin Li.
Urpilaiselle menee ääni.
Se kuka valitaan ei kyllä vaikuta mitenkään mihinkään. Eli äänestä vaikka Paavoa.
Jahas, Rehnin kampanjatoimistokin hereillä palstoilla.
Ajattelin äänestää Stubbia mutta hänen vaalikoneen vastaukset eivät miellytä minua. Nyt on paha paikka.
En ainakaan äänestä Haavistoa niiden Isis-akkojen huseerauksen takia. Tyypillä on tarvetta ylittää valtuutensa.
Rehn on asiallisin. Tässä on alkanut kaivata harkitsevuutta ja rauhallisuutta.
Ääni Rehnille on ääni Suomelle.
Rehn on ihan jees. Pahempi järkytys olisi jos vaalikone tarjoaisi haavistoa tai stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että Stubb on vaalikoneiden mukaan jopa liberaalimpi kuin Urpilainen. Stubb on arvomaailmaltaan käytännössä Vihreä jos mietti liberaali-konservatiivi akselia. Toki talouspolitiikaltaan oikeistolaisempi.
Jos toisella kierroksella olisi Stubb ja haavisto, on käytännössä 2 arvomaailmaltaan Vihreää joista valita.
Jos vaikka otetaan hypoteettinen kysymys pitäisikö EUn liittovaltio perustaa, varmasti Stubb ja Haavisto olisi ekana kannattamassa.
Juuri siksi en anna ääntäni Stubbille ainakaan ekalla kierroksella.
Harkitsen Rehniä.
Rehnille täältäkin.
Stubbiin, Haavistoon ja Urpilaiseen ei voi luottaa tosipaikan tullen.
omg