Jos kävelen 7mk kävelylenkin tunnissa ja olen ylipainoinen,
Niin laihdunko tällä liikunnalla? Muuta liikuntaa ei ole, ehkä kävelemällä kauppaan 799m ja kotona puuhailu.
Pit 168cm, paino 83kg, ikä 53v
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kova vauhti jos pitää paikkansa. Kieltämättä hämmästyttää jos ylipainoinen pystyy noin kovaan aikaan mutta miten vaan. Itse joskus kävelin tunnissa 5,5 km ja juuri sen nopeammin en olisi jaksanut. Toki pari suurta ylämäkeäkin,mutta silti.
Tehokas laihtumistapa on syödä vähärasvaisesti ja kuitupitoisesti. Liikunta kannattaa pitää ajattomana/tuloksettomana,jääkaapilta poissa pitävänä ilona,ettei käy vanhanaikaisesti.Vähärasvaisuus ei suinkaan ole tehokas laihdutustapa.
Vai ei ole tehokas laihdutustapa? Jokaisen tuntemani ylipainoisen ruokavalio on ollut liian rasvainen. Rasvasta ne ylimääräiset kalorit tulevat. Jos näytätte yhdenkin monipuolisesti syövän,reilusti rasvaa käyttävän HOIKAN karppaajan niin syön vappuhatun.
Luulen, että selitys on se, että täällä vauvapalstalla käy miehiä kertomassa kävelevänsä 7 km tunnissa ihan helposti. Naisilla, jotka jo myöhemmässä keski-iässä, siihen menee kauemmin, jos kävelee eikä juokse.