Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuttu vappubileisiin, minua ei

Vierailija
30.04.2019 |

Olenko typerä kun loukkaannun että mies menee vaikka minua ei ole kutsuttu? Tiedän että tämä miehen kaveri ei erityisemmin pidä minusta ja vetoaa tilanahtauteen joka on tekosyy. Tiedän sen. Olemme olleet yhdessä vuosikaudet mieheni kanssa eli mistään teiniparista ei ole kyse.

Ei tarvitse ehdottaa että tee kavereidesi kanssa jotain kivaa ja jaadijaadi jaa. Vastatkaa vaan kysymykseen; Onko mies mielestänne reilu minua kohtaan? Menisikö teillä mies vaikka sinua ei olisi kutsuttu tai vastaavasti menisitkö sinä jos miestäsi ei oltaisi kutsuttu?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olin kutsuttu vappupirskeisiin ja olisin voinut mennäkin jos olisin jaksanut. Mies ei ois ollut moksiskaan: hän ei tykkää pippaloida. Nyt vappuaatto meni kumpikin omalla koneellaan harrastellen. N50+

Vierailija
82/83 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa taas tää sama trolli. 6 sivua kysymyksiä mutta yhteenkään ei ap vastaa. Ensi vkolla taas mieheni olli kaverilla, mutta ei ole tullut vielä kotiin, läksin yksin huvilalta, mutta mieheni jäi sinne jne. Aina nää samat uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies varmaan kyllä menisi, eikä haittaisi minua yhtään.

Menisinkö minä yksin: todellakin jos haluasin, eikä mies siitä pahastuisi.

En ymmärrä pariskuntia, jotka jättävät menemättä johonkin pelkästään siksi, että puoliso ei ole kutsuttu mukaan.

Elätkää myös jokainen oma elämä!

Me tutustuimme niin minä opiskelin, mies oli työelämässä.

Oli itsestään selvää, että minä vietin aikaa opiskelijariennoissa (mm vappuna) ja hän vastaavasti kävi asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa vaikkapa Levillä ’laskettelemassa’ tai Helsingin yössä känniääliöimässä.

Minä menin työelämään ja olen käynyt omat pikkujouluni ja asiakasiltani ihan ilman miestä, ja yhä myös näen muutaman kerran vuodessa niitä ex-opiskelijakavereita (ja mies ties ketä vanhoja harrastus/koulu/tms kamuja) ja tehdään ihan omia juttuja.

Sitten on erikseen yhteiset ystävät, joiden kanssa nähdään yhdessä - ja toisaalta työmenot avec (joissa se avec on myös ’edustamassa’ ja pysyy vähän taka-alalla, ne ei ole mitään parisuhdeaikaa).

Eli jos meillä miehellä olisi joku meno ilman minua Vappuna niin siitä vaan (ainoa vaan että jos ikinä pystyisi kieltäytymään niin tekisi niin, koska olisi halunnut tulla minun kanssani kalastamaan...) - mutta meillä parisuhteessa molemmat tarvitsevat omaa tilaa ja myös oman elämän (emmekä kumpikaan suuremmin murehdi sitä, että toimen pettää jos hänen antaa kulkea itsekseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme