Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei vastaa flirttiin?

Vierailija
12.05.2024 |

Nään välillä naista joka ei vastaa selkeään flirttiini mutta joka selvästi kuitenkin pitää minusta. Tulee juttelemaan yms. Jos koitan pitää silmäpeliä niin kääntää katseen pois tai jopa poistuu. Välillä yritän vitsailla leikkimielisen vihjailevasti mutta hän ei noteeraa. Yleensä naiset vastaavat samalla mitalla ja siitä seuraa kevyttä molemminpuolista sanailua. Miksi tämä nainen on tosikko? Väitän kyllä että hän on kiinnostunut koska olen hyvä lukemaan ihmisten elekieltä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Välillä yritän vitsailla leikkimielisen vihjailevasti mutta hän ei noteeraa. "

Onko käynyt mielessä, että et ole ehkä ihan niin sulava noissa jutuissa kuin kuvittelet ehkä useimmat naureskelee ja kuittailee jutuillesi myötähäpeästä? Itsellä ainakin usein että saatan vastata jotain nasevaa mutta vain siksi että pääsen tilanteesta nopeasti pois.

Tai sitten nainen on vaan varattu.

Vierailija
2/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut susta. Piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei halua. Jos haluaisi, hän flirttailisi. 

Vierailija
4/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ole sen tyyppinen ihminen

- on kiinnostunut vain kaverina eikä halua rohkaista sinua

- yrittää peittää ihastuksensa

Vierailija
5/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäsi kiinnostella jonkun itselleen tuntemattoman vässykkätossun flirtit?

Vierailija
6/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä, että et ole ehkä ihan niin sulava noissa jutuissa kuin kuvittelet ehkä useimmat naureskelee ja kuittailee jutuillesi myötähäpeästä? Itsellä ainakin usein että saatan vastata jotain nasevaa mutta vain siksi että pääsen tilanteesta nopeasti pois.

Olen sulava ja supliikki. Minua on kehuttu tästä. Ja nainen on vapaa. Näin hänen profiilin deittisovelluksessa.

Vierailija
7/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset osaa flirttailla. Jos on ujo tai vaikka autisti. 

Vierailija
8/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ujotkin osaavat flirttailla.

Vierailija
9/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet luulee liikoja ja ymmärtää väärin, jos nainen on hauskaa seuraa ja ystävällinen. Sitten kun naisena käyttäytyy kylmästi miehen yrityksille, niin miks se ei mee perille ettei naista kiinnosta muu kuin kaveruus. 

Vierailija
10/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa ja purista hieman perseestä. Näin saat nopeasti selville onko kiinnostunut.

Vierailija
11/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa flirtata niille omantasoisille. Se nainen on varmaan liian tasokas. Laske rimaa. 

Vierailija
12/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus jolla pyritään lietsomaan miesvihaa.

Vierailija
13/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sulava ja supliikki. Minua on kehuttu tästä. Ja nainen on vapaa. Näin hänen profiilin deittisovelluksessa.

No miten nämä asiat tähän liittyy  sinä voit ihan rauhassa olla sulava ja supliikki (joka ainakin minulle olisi yök) ja nainen olla vapaa. Kumpikaan näistä asioista ei tarkoita sitä, että nainen olisi kiinnostunut sinusta. Eikä hän tietenkään vastaa flirttiin, jollei ole sinusta kiinnostunut. Mutta provohan tämä on.

Vierailija
14/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, se on jotain ihan käsittämätöntä!

Vaikka kuinka monelle hottismuijalle olen flirttaillen näyttänyt munani, mutta yksikään ei vastaa flirttiini ja ota munaa suuhun. Naiset vaan on niin kranttuja!

Vierailija
15/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nainen menee lukkoon eikä osaa sanoa mitään? Ehkä häntä vaivaannuttaa sun flirttisi? Ehkä hän ei oikeasti tajua että flirttailet? Ehkä on kiinnostunut, mutta ei osaa näyttää sitä ja arkailee? Voi olla ujo, autisti, kokematon? Ehkä olet tulkinnut kiinnostuksen väärin, eikä nainen ole kiinnostunut susta mutta tulee juttelemaan, koska se on normaalia kanssakäymistä? Vaihtoehtoja on niin paljon, että ei täällä kukaan voi sulle kertoa miksei sun flirtti pure.

Vierailija
16/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen joka oikeasti kehuskelee olevansa karismaattinen hurmaaja mutta olen nähnyt joitain hänen kanssakäymisiään naisten kanssa vierestä ja ne tilanteet on tosi vaivaannuttavia ja naisten ilmeet kiusaantuneita ja hämillisiä. Ne hän tulkitsee sitten ihastukseksi. Oletko varma että osaat tulkita ihmisiä niin hyvin kuin kuvittelet? 

Vierailija
17/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ujotkin osaavat flirttailla.

Ei kaikki. Minä en osaa ja menen ihan puihin. 

Vierailija
18/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu? Ei todellakaan ole kiinnostunut.

Vierailija
19/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin paska lukemaan ihmisten elekieltä.

Vierailija
20/24 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii kainoa ja/tai vaikeaa. Hiljaisuushan on myöntymisen merkki, joten anna palaa vaan.

Seuraavan kerran kun hän poistuu tilanteesta, lähde seuraamaan ja katso minne hän sinut johdattaa. Luultavasti jonnekin syrjään, jossa voit ottaa hänet rajusti kuin tosimies, vaatteet päältä repien. Niin kuin elokuvissa! Sitä naiset haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän