Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuttu vappubileisiin, minua ei

Vierailija
30.04.2019 |

Olenko typerä kun loukkaannun että mies menee vaikka minua ei ole kutsuttu? Tiedän että tämä miehen kaveri ei erityisemmin pidä minusta ja vetoaa tilanahtauteen joka on tekosyy. Tiedän sen. Olemme olleet yhdessä vuosikaudet mieheni kanssa eli mistään teiniparista ei ole kyse.

Ei tarvitse ehdottaa että tee kavereidesi kanssa jotain kivaa ja jaadijaadi jaa. Vastatkaa vaan kysymykseen; Onko mies mielestänne reilu minua kohtaan? Menisikö teillä mies vaikka sinua ei olisi kutsuttu tai vastaavasti menisitkö sinä jos miestäsi ei oltaisi kutsuttu?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, pakko sanoa: jätä se sika!

Vai oletko sinä trolli?

Vierailija
2/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on tullut ilmi, että kutsu koski vain miestäsi? Onko siellä muiden naiset mukana vai onko joku jätkien ilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei menisi.

Vierailija
4/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on tullut ilmi, että kutsu koski vain miestäsi? Onko siellä muiden naiset mukana vai onko joku jätkien ilta?

Kutsussa mainittu. Ei ole mikään jätkien ilta.

-ap

Vierailija
5/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ikinä osunut kohdalleni, mutta tiedän, että mieheni ei menisi enkä minäkään menisi, jos mieheni jätettäisiin kutsumatta johonkin sekaporukan illanviettoihin. Se on törkeää. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta sen verran käytöstapoja pitää olla, ettei sitten kutsu kumpaakaan.

Vierailija
6/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti puolisoni soittaisi kaverilleen ja kysyisi onko tarkoitus viettää vain miesten ilta vai onko minutkin unohdettu kutsua.

Vierailija
7/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ai mainittu, että et ole tervetullut?

Vierailija
8/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu siitä, minkälainen on porukka, jonka juhliin on kutsuttu.

Vierailija
9/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vietä aikaa omien kaveriesi kanssa?

Vierailija
10/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet suututtanut miehesi kaverin?

Vierailija
11/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuisi tilanteesta. Jos yleisesti jätkien ilta vaan niin kysyisi sopiiko minulle ja menisi jos sopisi. Jos vain minut olisi jätetty kutsumatta niin sitten olisi tiukka paikka. Jos kaikki miehen hyvät kaverit menisi niin saattaisi haluta mennä. Muutoin viettäisi kyllä ennemmin Vapun kanssani. Mutta keskustelisi ehdottomasti kanssani ja mielipiteelläni olisi merkitystä. Toki itse lupaisin miehen menemään vaikka itseäni harmittaisi jos kaikki hyvät kaverit kerääntyisivät sinne.

Todennäköisimmin oltaisiin vain ilmoitettu että jos pidettäisiinkin juhlat meillä niin kaikki mahtuisi mukaan.

Vierailija
12/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä... Kyllä ainakin meidän kaveriporukassa kaikkien kumppanit ovat tervetulleita, vaikka kaikki eivät ihan ylimpiä ystäviä olisikaan ja jotkut sitten jättävät tulematta, jos kokevat, etteivät halua olla mukana... Ei kukaan ole kutsunut vaan toista :D erikseen sitten miesten ja naisten illat.

Vierailija
13/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten sama mutta kostaisin miehesi kaverille. Viesti miehelle Ei ole totta! Osallistuin facessa arvontaan keikkaliput neljälle! Kenet otetaan mukaan? Ja kun mies ei sekunnissa (yllätys) vastaa niin soitat miehen kaverille tai tekstaat pakko saada Hannu kiinni! Me voitettiin! Ihan uskomaton säkä! Voitko kuvitella jee jee. Onkohan tää keikka sitten Berliinissä vai missä, no täytyy selvittää. Äkkiäkös sitä sitten ostaa keikkaliput johonkin, vaan teille.

Vierailija
14/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai kuva faceen missä tosi nätit naiset juhlii vappuna rai rai sinkut liikenteessä tai no, sinkut ja mä. Kaveria harmittaa jos ei pääse kontaktiin misujen kanssa. Mä ainakin suostuisin kuvaan pienessä hiprakassa jos joku selittäis et mua ei pyydetty juhliin niin nyt täytyis saada mahtava meno kuvia. Piste. Veskissä tai baaritiskillä voi kysyä sekä naisilta että miehiltä. Hah.

Vierailija
15/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on meidänkin kaveriporukassa esimerkiksi mieheni hyvän ystävän naisystävä, joka on aikamoinen persoona ja ei niin pidetty ihminen, mutta eipä ole tullut mieleen, että hänet jätettäisiin kutsumatta jonnekin... Hänkään ei niin pidä miehensä kavereista, joten hänkin jättää monesti tulematta, vaikka kutsuttu on.

En nyt keksi mikä olisi niin hirveä juttu, miksei yhtä iltaa jaksaisi viettää yhdessä... Toki, jos on avoimesti vokotellut toisten kumppaneita, on väkivaltainen tms. Onko ap jostain tuollaisesta kyse?

Vierailija
16/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei kiinnosta miten tilanteen olisi pitänyt mennä vaan maksimaalinen tuho ja kosto :D

Vierailija
17/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tollaset kaverit nopeasti karsiutuivat pois ystäväpiiristä, jotka siis kutsuivat vain toisen.

Vierailija
18/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies todennäköisesti kyllä menisi 🤔

Vierailija
19/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ai mainittu, että et ole tervetullut?

Jaska, tervetuloa kreisibailaamaan vappuna. P.S. jätä muija kotiin.

Varmaan jotain tollasta sanamuotoa ollut kutsussa.

Vierailija
20/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveriporukassa oli yksi tällainen nainen, joka halusi pitää usein kaikkia illanistujaisia, mutta teki oikein tahallaan sitä, että jätti osan kutsumatta ja jotenkin nautti siitä, kun ihmiset olivat ihmeissään ja loukkaantuneita ja suureleisesti sitten kertoi "kuinka Minttu nyt suuttui, kun en kutsunut Makea, mutta kun en jaksa katsella sitä" 😂 Yllättäen juhlanaiheet väheni, kun kukaan ei enää halunnut mennä, kun hänen erikoinen taktiikka kävi ilmi. Oli myös luonteeltaan niin paha selkäänpuukottaja ja mielistelevä juoruakka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi