Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuttu vappubileisiin, minua ei

Vierailija
30.04.2019 |

Olenko typerä kun loukkaannun että mies menee vaikka minua ei ole kutsuttu? Tiedän että tämä miehen kaveri ei erityisemmin pidä minusta ja vetoaa tilanahtauteen joka on tekosyy. Tiedän sen. Olemme olleet yhdessä vuosikaudet mieheni kanssa eli mistään teiniparista ei ole kyse.

Ei tarvitse ehdottaa että tee kavereidesi kanssa jotain kivaa ja jaadijaadi jaa. Vastatkaa vaan kysymykseen; Onko mies mielestänne reilu minua kohtaan? Menisikö teillä mies vaikka sinua ei olisi kutsuttu tai vastaavasti menisitkö sinä jos miestäsi ei oltaisi kutsuttu?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ilmeisesti todella ikävä mamma, jos sinua ei kutsuta. Kirjoitit, että kutsuja ei pidä sinusta, eli olet tehnyt jotakin - mitä? Olisiko peiliin katsomisen paikka taas?

Vierailija
22/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma, että muiden puolisot on kutsuttu? Jos on vain miesten bileet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat että teillä naidaan tänään kello 20:00, oli mies kotona tai ei

Vierailija
24/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastatkaa vaan kysymykseen; Onko mies mielestänne reilu minua kohtaan? Menisikö teillä mies vaikka sinua ei olisi kutsuttu tai vastaavasti menisitkö sinä jos miestäsi ei oltaisi kutsuttu?" 

Menisikö meillä mieheni vaikka minua ei ole kutsuttu: kyllä, eikä haittaisi minua yhtään.

Menisinkö minä: jos haluaisin, niin kyllä, eikä mies siitä pahastuisi

En tiedä ekasta kysymyksestä, että ketä miestä tarkoitat "Onko mies mielestänne reilu sinua kohtaan?" - Siis kutsuja mies vai miehesi, joka menee bileisiin... noh, ei ehkä reilu kumpikaan, mutta mitäs tuolla väliä.

Vierailija
25/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole reilua.

Vierailija
26/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap ilmeisesti todella ikävä mamma, jos sinua ei kutsuta. Kirjoitit, että kutsuja ei pidä sinusta, eli olet tehnyt jotakin - mitä? Olisiko peiliin katsomisen paikka taas?

No, meillä päin on tapana kyllä kutsua kumpikin, vaikka olisi kuinka ikävä mamma ja jos on oikein todella ikävä mamma, niin sitten ei kutsuta kumpaakaan.

Vierailija
27/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, mutta ap ei voi myöntää olevansa itse se pissipää.

Vierailija
28/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä sekalainen porukka eikä mikään vanhojen kaverusten sisäpiiri joka tahtoo kerran neljännesvuodessa nähdessään vähän keskenään jakaa kuulumisiaan, niin onhan se vähän tökeröä jättää puoliso kutsumatta.

Vierailija
29/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko oikeasti mennä sinne jos ette tule toimeen keskenänne.

Vierailija
30/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sä bileet ja jätä hänet kutsumatta.

Vierailija
31/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, mutta ap ei voi myöntää olevansa itse se pissipää.

Ilmeisesti mitään todella pahaa ei ole sattunut, jos kerta ap olisi voinut mennä, jos hänet olisi kutsuttu... Jos nyt jotain oikein kunnon riitaa olisi, niin tuskinpa ap harmittelisi miksi häntä ei kutsuttu.

Vierailija
32/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku miesten juttu, niin on itsestäänselvää, että en mene. miehellä on oikeus omiin kavereihinsa ja juttuihinsa. jos olisi jotkut muut illanistujaiset tai bileet, niin mies ei menisi, ja varmaan kaveri olisi aika äkkiä entinen. sen verran lojaliteettia puolisoa kohtaan pitää olla...

Vierailija
33/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies saa mennä omien keiden juhliin ilman minukin. Jokainen joka ei kutsua saa niin voi katsoa peiliin.

Vierailija
34/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on myös miehesi törkeä, jos menee ja jättää sinut yksin. Kyllä se kumppanin pitäisi olla nro 1.

Vierailija
35/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä mies saa mennä omien keiden juhliin ilman minukin. Jokainen joka ei kutsua saa niin voi katsoa peiliin.

Mikä olisi sinusta sellainen syy, että jättäisit toisen puoliskon kutsumatta?

Vierailija
36/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kerralla kutsuttiin, rouva veti lärvit ja järjesti kunnon kohtauksen. Eikä ollut ainutkertainen tapahtuma, eräillä naisilla kun on tapana kehittää draamaa "pikku hiprakassa".

Vierailija
37/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kerralla kutsuttiin, rouva veti lärvit ja järjesti kunnon kohtauksen. Eikä ollut ainutkertainen tapahtuma, eräillä naisilla kun on tapana kehittää draamaa "pikku hiprakassa".

Ja kaikki muut olivat kiltisti siemaillen yhtä viinilasillista? Vai otettiinko hänet oikein silmätikuksi, koska menee överiksi ja sen Pekan överit on eri juttu, kun Pekka nyt on vaan semmoinen, että tykkää kuseksia meidän matoille...

Vierailija
38/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama, joka ajettiin mökkireissulta kotiin kesken illan, niin miehen kavereiden kuin miehen osalta? Kysynpähän nyt vaan kun yhtä absurdi tapaus.

Vierailija
39/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bileet kavereiden kesken. Voi olla pariskunta kutsuttu, jos molemmat kavereita kutsujan kanssa. Ap ei ole kaveri ja onko muidenkaan vieraiden kanssa väleissä.

Vierailija
40/83 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä draamaa kehittää yllättävän monet niin miehet, kuin naisetkin, kun saavat viinaa. Joskus voi tulla ylilyöntejä itse kullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme