"Oletko ollut homovastainen ihminen? – Aikanaan kyllä"
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Halla-aho sanoikaan homoista?
Aika moni muukin on ollut homovastainen. Niin minäkin, uskovaisen perheen lapsena, olin. Koska opetettiin, että homous on syntiä. Helluntaiseurakunta opettaa niin edelleen. Äitini uskoo niin edelleen.
Luuletko että pidän tuota sen parempana? En ymmärrä miksi "uskonnon" varjolla saa anteeksi kaikenlaista mikä muilta on ehdottomasti kiellettyä.
No minkäs varjolla Halla-aho on saanut anteeksi? Hänhän on puolueensa puheenjohtaja.
Halla-aho on ateisti, joten ei ainakaan uskonnon varjolla. 🤔
Kai se halla-aholaisuus on jonkun sortin uskonto.
Täällä nyt peruspersut yrittävät kääntää huomion pois Mestarin ja opetuslasten perseilyistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tää tyyppi ole asunut Suomessa 25 vuotta? Miten nämä ajatukset muuttuivast vasta iässä 30+, vaikka lapsesta asti oltu maassa? Epäuskottavaa.
No ei ole erityisen epäuskottavaa. Vaikka hän on asunut Suomessa, on hän silti asunut sukunsa ja perheensä ja uskontonsa ja lähtökulttuurinsa vaikutuspiirissä.
Itsekin muuten olen muuttanut juuri tässä homoasiassa näkemyksiäni vasta yli nelikymppisenä. Olin nuorena helluntaikristitty ja uskoin Raamatun sanan takia, että homoseksuaalinen seksi on syntiä. Päälle kolmikymppisenä luovuin helluntailaisuudesta ja menin luterilaisiin. Silloinkin vielä ajattelin että homous on jonkinlainen vika tai sairaus, mutta olin jo pehmennyt sen verran etten ajatellut sen olevan tahallinen syntiteko kuten vaikka murha tai varkaus. Ymmärsin että jotkut on syntyneet sellaisiksi eikä sille oikein mitään voi. Vasta nelikymppisenä ja uskonnosta hyvin pitkälle maallistuneena uskalsin ajatella, että hetkinen, homot ei kyllä aiheuta teoillaan kenellekään kärsimystä tai haittaa sen enempää kuin heterotkaan seksisuhteissaan, joten millä perusteella kyseessä on synti tai sairaus tai vika? Nykyään olen sitä mieltä että homoseksuaalisuus on ihan neutraali asia, ei hyvä eikä paha, samoin kuin heterouskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Halla-aho sanoikaan homoista?
Aika moni muukin on ollut homovastainen. Niin minäkin, uskovaisen perheen lapsena, olin. Koska opetettiin, että homous on syntiä. Helluntaiseurakunta opettaa niin edelleen. Äitini uskoo niin edelleen.
Luuletko että pidän tuota sen parempana? En ymmärrä miksi "uskonnon" varjolla saa anteeksi kaikenlaista mikä muilta on ehdottomasti kiellettyä.
No minkäs varjolla Halla-aho on saanut anteeksi? Hänhän on puolueensa puheenjohtaja.
Eli mestari on "ongelma"? Asia selvä. Eikö silloin demareidenkin kansanedustaja ole ongelma?
Onko al-Taee sitten luopunut uskostaan vai miksi mus lim ille onkin nyt yllättäen 25 maassaolovuoden ja 30 elinvuoden jälkeen helppoa muuttaa homoaatteitaan? Onhan hän varmasti tässä yhteiskunnassa törmännyt heihin satoja kertoja eri yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko al-Taee sitten luopunut uskostaan vai miksi mus lim ille onkin nyt yllättäen 25 maassaolovuoden ja 30 elinvuoden jälkeen helppoa muuttaa homoaatteitaan? Onhan hän varmasti tässä yhteiskunnassa törmännyt heihin satoja kertoja eri yhteyksissä.
No ei tarvitse uskosta luopua muuttuakseen liberaalimmaksi. En minäkään uskostani luopunut. Vaihdoin vain seurakuntaa.
Hienoahan se on, että ihminen muuttaa ajatusmaailmaansa. Eikä väitä, että kännissä ja läpällä, eiku maaseudun tulevaisuus. Ja miten sen sananvapauden laita olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on valehdellut näistä marraskuusta lähtien, uhkaillut kunnianloukkaussyytteellä ym. Nyt yhtäkkiä muistaakin kaiken todeksi ja pyytää anteeksi. Valehtelija mikä valehtelija.
Vältteli lehdistöä eikä tullut julkisuuteen, ennen kuin oli pakko.
Kun tyypistä oli juttua viikonloppuna Jerusalem Postissa, oli vain ajan kysymys, milloin juttu leviää kulovalkean tavoin.
Tämän estääkseen Al-Taeen oli pakko tulla esiin ja esittää katuvaa ja pyydellä anteeksi. Joko hän tajusi tämän ihan itse tai sitten sdp häntä ohjeisti asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoahan se on, että ihminen muuttaa ajatusmaailmaansa. Eikä väitä, että kännissä ja läpällä, eiku maaseudun tulevaisuus. Ja miten sen sananvapauden laita olikaan?
Miksei suoraan sitten sano niin? Koska tietää valehtelusta olevan hyötyä itselleen.
Mullakin vaihtelee tuo homovastaisuus/myönteisyys. Tunnen paljon homoja, ihan ihania ihmisiä ovat. Mutta sitten kun lukee jonkun Siltsun pervoiluista, niin enpä enää tykkääkään. Homoleffoja en pysty ollenkaan katsomaan, kun ne oksettavat.
Että voisinko sanoa, että hyväksyn, kunhan eivät tee siitä julkista, vaan pysyvät omissa oloissaan niin kuin kaikki muutkin normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen kovasti sitä, miksi hän näkee nätin homopojan "reikänä". Itse heterona ja naisena en mieti homojen pippeleitä, enkä varsinkaan takapuolia lainkaan.
Haaveileeko kaikki heteromiehet homojen rei'istä???
Mitenkähän sujuu yhteistyö jonkun Haaviston kanssa? Molemmat rauhanneuvottelijoita ja eduskunnassa.
Tämän takia olisin halunnut aikanaan 2012 Haavistosta pressan. Suomesta olisi tullut No-Go-Zone myslimeille.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on valehdellut näistä marraskuusta lähtien, uhkaillut kunnianloukkaussyytteellä ym. Nyt yhtäkkiä muistaakin kaiken todeksi ja pyytää anteeksi. Valehtelija mikä valehtelija.
Vekkuli.
Minusta on parempi, että homot saa olla reilusti homoja. Kaikkein kauhein kohtalo on niillä naisilla jotka perustaa perheen homomiehen kanssa, ja menettää lastensa isän jollekin homomiehelle.
Mitähän sen ex-vaimolle kuuluu? Siis sille naiselle, jonka tämä passitti takaisin koti-Irakiin, mutta vastustaa laittomien siirtolaisten palautusta Irakiin, koska siellä kuolee.
Ilmeisesti ex-vaimon kuolema olisi asia, jota hän ei vastusta.
Halla-aho on ateisti, joten ei ainakaan uskonnon varjolla. 🤔