Tinder: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, naiset vain 14 prosentille miehistä!!!
Eipä paljon lohduta se että naiset joskus antavat mätchejä miehille joita ne eivät pidä niin komeina kun ne harvemmin edes mitään mätchejä antavat. Ja nekin joita ne eivät pidä niin komeina mutta antavat mätchin ovat yleensä ne parhaimmat 60-90% miehistä.
Lopputulos on...naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.
Miksi näitä faktoja aina kiistetään tällä foorumilla?
Kommentit (1402)
121212 kirjoitti:
Tässä olennaisempia kysymyksiä:
- kuinka paljon n. parikymppisissä miehissä vs naisissa on täyskokemattomia?
- kuinka suurella osalla miehistä vs naisista on ollut yli yli 50+ seksikumppania?
- mediaaniseksikertojen määrä 17-25v sinkuilla, miehet vs naiset
- kuinka suuri osa sinkkumiehistä vs sinkkunaisista on tahtomattaan ilman seksiä?
Sinulle on annettu tämä linkki lukuisissa keskusteluissa. siispä vielä kerran ole hyvä.
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä tuo Tinder melko huono sovellus tälläiselle tavikselle. En saanut monen kuukauden aikana kuin pari mätsiä, nekin ilmeisesti vahingossa. Itse annoin varmasti satoja tykkäyksiä. Arvasin kyllä etten ole mikään kultakimpale, mutta aika karu tulos siltikin.
Ois hauska nähä minkälaisille miehille naiset antaa tykkäyksiä.
M36
Onhan niitä kokeiluja youtubessa ja muualla netissä.
Just sellainen jykeväleuka chad jolla on metsästäjänsilmät, sixbäkki, 190cm jne. Vaikka mammat väittää että noi nyt vaan ovat u lien homoeroottisia unelmia niin kyllä ne jutut perustuvat ihan faktoihin.
Yksikin kokeilija laittoi profiiliin että oli mies oli tuomittu pedari mutta hyvin kelpasi naisille seksiseuraksi siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että naiset itse käyttävät termiä "vastikkeeton irtoseksi" jossa mies on saamapuolella.
Kyseessä taitaa olla niin sanottu freudian slip. Naiset ovat alitajuisesti sitä mieltä että miehen tulee ansaita oikeus paritella naisen kanssa, ja jos mies ei ole alfa, ei miehen kuulukaan harrastaa seksiä ilman sitoutumista ja perheen elättämistä.Huoh. Olisiko kuitenkin lainaus sitä jankuttavilta miehiltä jotka eivät tajua että seksi ei ole "antamista" vaan kahden kauppaa ihan joka kerta.
Nykyään se tuppaa usein olla niin, että mies antaa naiselle. Siis sellainen mies, jota nainen himoitsee.
No jottet nyt liikaa takertuisi tuohon sanamuoto on niin tässä kysymys uudestaan;
Miksi kauniiden, nuorten naisten tulisi harrastaa seksiä sinun kanssasi?En tajua tätä jankuttamista puolesta, enkä vastaan. Kauniit, nuoret naiset voivat harrastaa seksiä kanssani, jos haluavat. Sen olen kuitenkin huomannut (ja varmaan suurin osa muistakin), että ajat on muuttuneet sen suhteen ketkä koetaan kiinnostaviksi. Toisin sanoen, entistä harvempi mies kelpaa antajaksi naisille.
On ne nuoret miehetkin muuttuneet. 90-luvulla nuoret komeat miehet saattoivat pysäyttää kadulla ja pyytää kahville, ja opiskelijapojat pyrkivät seuraan milloin milläkin verukkeella. 2010-luvulla tätä ei tapahdu enää lainkaan. En pysty käsittämään, miten nuoret miehet ovat nykyään niin erilaisia. No, minulla on onneksi aviomies, joten seuraa on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän puhutan ihan eri asiasta.
Naiset ei tosiaan osaa katsoa tätä miesten näkökulmasta, ei sitten yhtään. Ei auta vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta. Naisille maailma on minä ja mitä minä haluan ja mitä minä saan.
Hukkaan menee mutta yritetään:
Tavalliselle naiselle tarjolla on miljoona m*lkkua ja muutamia parisuhdetta haluavia miehiä. Totta kai nainen ajattelee että parisuhdemiehelle on korkeammat kriteerit.
Tavalliselle miehelle on tarjolla muutamia parisuhdetta haluavia naisia ja ei yhtään p*llua. Totta kai miehen näkökulmasta irtoseksin saaminen on vaativampaa.
Onhan se nyt selvää että jos olet yksi tuhannesta joka tarjoaa jotain mitä kovin moni ei halua, niin sen tarjottavan pitää olla kovaa laatua.Missä todellisuudessa nämä miehet elävät? Kun olin tavallinen nuori nainen, en kulkenut missään baareissa, eikä minulle kukaan koskaan tarjonnut irtoseksiä. Sen sijaan minuun ihastui moni mies, ja halusi seurustella. Opintojen alkuvaiheessa näitä oli monia, nykyinen aviomieheni yksi näistä. Eli ei irtosuhteita, mutta miehekseni sain parhaan.
Tämä ja näin se näyttää menevän edelleenkin parikymppisten lastenikin elämässä. Katsoisin olevani kasvattajana epäonnistuinut mikäli poikani vinkuisi piparin puutetta vuodesta toiseen sen sijaan että seurustelevat mukavien tyttöjen kanssa. Mutta kannattaa muistaa että nämä palstaulit eivät ole normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä tuo Tinder melko huono sovellus tälläiselle tavikselle. En saanut monen kuukauden aikana kuin pari mätsiä, nekin ilmeisesti vahingossa. Itse annoin varmasti satoja tykkäyksiä. Arvasin kyllä etten ole mikään kultakimpale, mutta aika karu tulos siltikin.
M36
Lue ja opi
https://www.vox.com/2019/2/7/18210998/tinder-algorithm-swiping-tips-dat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että naiset itse käyttävät termiä "vastikkeeton irtoseksi" jossa mies on saamapuolella.
Kyseessä taitaa olla niin sanottu freudian slip. Naiset ovat alitajuisesti sitä mieltä että miehen tulee ansaita oikeus paritella naisen kanssa, ja jos mies ei ole alfa, ei miehen kuulukaan harrastaa seksiä ilman sitoutumista ja perheen elättämistä.No siis, jos minun pitäisi paritella miehen kanssa joka On minusta vastenmielinen, vain siksi että on epistä että hän ei saa ja joku muu saa, niin en kyllä saisi siitä seksistä yhtään mitään.
Huomautus vielä tähä että että tekisit sen jotta mies saisi vaatimattomasti jotain eikä siksi että itses saisit. Sehän kivalta kuulostaa, eikö? Kuinka moni teistä miehistä olisi valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Just sellainen jykeväleuka chad jolla on metsästäjänsilmät, sixbäkki, 190cm jne. Vaikka mammat väittää että noi nyt vaan ovat u lien homoeroottisia unelmia niin kyllä ne jutut perustuvat ihan faktoihin.
Yksikin kokeilija laittoi profiiliin että oli mies oli tuomittu pedari mutta hyvin kelpasi naisille seksiseuraksi siitä huolimatta.
Laittaisitko tähän se kokeilun jossa selvisi moniko harrasti niiden kanssa seksiä jos kerta niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän puhutan ihan eri asiasta.
Naiset ei tosiaan osaa katsoa tätä miesten näkökulmasta, ei sitten yhtään. Ei auta vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta. Naisille maailma on minä ja mitä minä haluan ja mitä minä saan.
Hukkaan menee mutta yritetään:
Tavalliselle naiselle tarjolla on miljoona m*lkkua ja muutamia parisuhdetta haluavia miehiä. Totta kai nainen ajattelee että parisuhdemiehelle on korkeammat kriteerit.
Tavalliselle miehelle on tarjolla muutamia parisuhdetta haluavia naisia ja ei yhtään p*llua. Totta kai miehen näkökulmasta irtoseksin saaminen on vaativampaa.
Onhan se nyt selvää että jos olet yksi tuhannesta joka tarjoaa jotain mitä kovin moni ei halua, niin sen tarjottavan pitää olla kovaa laatua.Missä todellisuudessa nämä miehet elävät? Kun olin tavallinen nuori nainen, en kulkenut missään baareissa, eikä minulle kukaan koskaan tarjonnut irtoseksiä. Sen sijaan minuun ihastui moni mies, ja halusi seurustella. Opintojen alkuvaiheessa näitä oli monia, nykyinen aviomieheni yksi näistä. Eli ei irtosuhteita, mutta miehekseni sain parhaan.
Tämä ja näin se näyttää menevän edelleenkin parikymppisten lastenikin elämässä. Katsoisin olevani kasvattajana epäonnistuinut mikäli poikani vinkuisi piparin puutetta vuodesta toiseen sen sijaan että seurustelevat mukavien tyttöjen kanssa. Mutta kannattaa muistaa että nämä palstaulit eivät ole normaaleja miehiä.
Niin näillähän ei ole edes käsitystä siitä mitä parisuhde on vaikka uhoavat tietävänsä mitkä siihen on vaatimukset.
Väestöliitto myöskin antaa ohjeita deiteille. Monella miehellä tuntuu olevan tuo huono itsetunto ja kielteisyyden kehä.
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=8644783
Vierailija kirjoitti:
Väestöliitto myöskin antaa ohjeita deiteille. Monella miehellä tuntuu olevan tuo huono itsetunto ja kielteisyyden kehä.
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=8644783
Monille olisi varmaan netissä ulisemisen sijaan hyödyksi tehnä näitä hyvinvointiharjoituksia.
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/sinkkujen-hyvinvointiha…
Joku tuolla taannoin nälvästeli että kuvittelemmeko yhden miehen pyörittävän tätä keskustelua. No, miltäs näyttää? Kun numeromies poistui paikalta, samassa ovenavauksessa katosivat "mestarin" uskolliset seuraajat. Mitähän ihmettä tästä pitäisi ajatella? Keksiikö joku? 🤓
Mitta hei, ajatelkaa mikä unelmien täyttymys pikkuykköselle: pyörittää ihan yksinään mennen tullen hirrrrrmuista mammalaumaa. Uuuh, lähti varmaan kasailemaan pallejaan välillä. 😂
Olen ollut sinkkuna melko pitkään kun elämässä tapahtunut erinäisiä asioita, jotka olleet tärkeämpiä, kuin pariutuminen.Nyt ollut sellainen olo, että kumppani voisi olla kiva. Eli vapaana olevat, tod.näköisesti iältään sopivat miehet ovat siis tälläisiä.Ei helvetissä, njet, ei, nou, non-ennemmin teen vaikka polttoitsemurhan, kun tapaan yhtään tälläistä jurpoa.Joko jatkan sinkkuna, muutan Mars-planeetalle tai toivon että herään lesbona.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkkuna melko pitkään kun elämässä tapahtunut erinäisiä asioita, jotka olleet tärkeämpiä, kuin pariutuminen.Nyt ollut sellainen olo, että kumppani voisi olla kiva. Eli vapaana olevat, tod.näköisesti iältään sopivat miehet ovat siis tälläisiä.Ei helvetissä, njet, ei, nou, non-ennemmin teen vaikka polttoitsemurhan, kun tapaan yhtään tälläistä jurpoa.Joko jatkan sinkkuna, muutan Mars-planeetalle tai toivon että herään lesbona.
Älä hätäile. Normaaleja miehiä on vielä liikenteessä. Nää pahimmat höyrypäät eivät poistu tietokoneeltaan mihinkään vaan latelevat teorioitaan vain netissä. Tai siis se yksi, joka esiintyy mestarina ja opetuslapsina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Laittaisitko tähän se kokeilun jossa selvisi moniko harrasti niiden kanssa seksiä jos kerta niitä löytyy.
Eipä taida löytyä...
Vierailija kirjoitti:
Kun pikkukakkonen poistui niin jännästi hävisivät kaikki muutkin mieskirjoittajat. Ne samaiset, jotka häntä mestariksi kutsuvat ;-)
Olihan tossa yhtä pitkä tauko naiskirjoittajillakin. Nyt taas tullut monta sivua tekstiä pelkiltä naisilta ilman että yhtään miestä on ollut ketjussa, ja sitten sanotaan että miehet on katkeria vinkujia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Lue ja opi
https://www.vox.com/2019/2/7/18210998/tinder-algorithm-swiping-tips-dat…
Eihän tuollaista jaksa kukaan lukea.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pikkukakkonen poistui niin jännästi hävisivät kaikki muutkin mieskirjoittajat. Ne samaiset, jotka häntä mestariksi kutsuvat ;-)
Olihan tossa yhtä pitkä tauko naiskirjoittajillakin. Nyt taas tullut monta sivua tekstiä pelkiltä naisilta ilman että yhtään miestä on ollut ketjussa, ja sitten sanotaan että miehet on katkeria vinkujia. :D
Naiset odottavat niitä vastauksia...
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että saisit parisuhteen/naisen/naista?
Katkeraa vinguntaa en näistä naisten viesteistä ole lukenut, mutta me tunnetusti luemmekin näitä viestejä aivan eri tavoin. Uliopiston sisälukutaidon kurssit kun käydään vinkivonkulasit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole vastannut kysymykseeni?
80% miehistä saa parisuhteen.
Jokaisen aiheesta tehdyn tutkimuksen ja gallupin mukaan valtaosa miehistä ei saa sinkkuaikoina seksisuhteita.
Jos seksisuhteissa vaaditaan vähemmän, miksi pienempi osa miehistä saa niitä? Ja miten on mahdollista ettei kysynnän/tarjonnan laki vaikuta mitenkään?Miten on mahdollista, että väität ettei kysynnän ja tarjonnan laki vaikuttaisi? Sehän nimenomaan vaikuttaa. Kaikki eivät halua ”casual” seksiä kaikilta, monet eivät keneltäkään.
Mutta eikös pikkukakkonen ole silloin oikeassa?
Seksiä hakiessa mieheltä vaaditaan kovempaa tasoa, koska kilpailua per nainen on enemmän. Sehän on sitten yks ja sama vaatiiko nainen komeaa miestä vai ottaako sellaisen kun niitä on tarjolla. Peruspenan kannalta sama lopputulos, no s*x for you.Seksisuhteessa miehen huonoilla puolilla ei ole mitään merkitystä, mutta ne voivat olla ehdoton ei parisuhteelle. Vai haluaisitko sinä puolisoksi naisen, jolla on alkava alkoholiongelma, ilkeä ja joka paikkaan sekaantuva suku, ulosotossa satatonnia, joita nainen ei aio ikinä lyhentää, häätö uhkaamassa vuokrarästien vuoksi, shoppailumania ja sairaalloinen mustasukkaisuus? Miten nuo naisen huonot puolet näkyvät parin tunnin seksisuhteen aikana?
Jotta tämä olisi realistinen, niin sen naisen pitää sitten olla helevetin hyvännäköinen ja tajuttoman taitava vamppaaja.
No, jos lässytetään siitä kumpi on vaativampaa.
Pitää talous about kunnossa ja käyttäytyä kuin normaali ihminen?
Vai muuttua helevetin hyvännäköiseksi ja tajuttoman taitavaksi vamppaajaksi?
Mä väittäisin että jälkimmäinen. Pitäis jotenkin muuttaa geenejä, ja sit löytää se X factor.
Te naiset ette vaan tajua koska teille seksin saaminen on niin helppoa. Ette osaa asettua miehen asemaan.
Siis onko sinun ehdoton vaatimuksesi yhden illan panolle se, että nainen on tajuttoman hyvännäköinen, vai etkö ymmärtänyt kysymystä?
Huomaa nyt se, että alkavaa alkoholiongelmaa, karmeaa sukua, ylimustasukkaisuutta, shoppailumaniaa taikka ulosottoja ja vuokravelkoja et voi ihmisestä oppia muutaman tunnin aikana tietämään. Muutaman kuukauden aikana kylläkin ainakin osan niistä.
Joten muutaman tunnin mittaisessa suhteessa eivät vaikuta ne asiat, joista et tiedä ja jotka eivät muutenkaan sinun elämääsi ehtisi koskettamaan, vaikka tietäisitkin. Pidemmän päälle kuitenkin juuri tuollaiset asiat voivat hyvin olla kynnyskysymyksiä. Joten miten nainen, joka on riittävän nätti pantavaksi, ei yhteen panoon kelpaisi, vaikka hänellä olisi sata sietämätöntä ominaisuutta, joista et tiedä? Vai pitääkö jokaisen panemasi naisen olla aivan helevetin hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset odottavat niitä vastauksia...
Mikä on parisuhde?
Mitä siihen sisältyy?
Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että saisit parisuhteen/naisen/naista?
Katkeraa vinguntaa en näistä naisten viesteistä ole lukenut, mutta me tunnetusti luemmekin näitä viestejä aivan eri tavoin. Uliopiston sisälukutaidon kurssit kun käydään vinkivonkulasit päässä.
Parisuhteita on varmaan monenlaisia, osa hyvinkin huonoja. Itse en ole tällä hetkellä etsimässä kiitos vaan kysymästä.
Ja mistäköhän sä olet sen huomannut? Oletko sä tarkkailemassa opiskelijajengien ja muun nuorison parittelurituaaleja ja pitämässä jotain pistetaulukkoa, vai? Vai oletko tehnyt tutkimuksesi palstaa lukemalla, missä nämä alle 10 jantteria tehtailevat kymmenien sivujen ketjuja aiheesta "Yhyy, tää on niin epistä kun mä en saa piparia"? Sillä jos olet havaintosi tehnyt oman elämäsi ja lähipiirisi kokemusten kautta, niin uutisia: Te olette tulleet vanhemmiksi. Teidän ikäluokassa on vähemmän sinkkunaisia kuin ennen. Nuoremmille naisille te olette rupsahtaneita setämiehiä. Ei rupsahtaneet setämiehet ole ikinä olleet nuorten naisten kiinnostuksen kohteena.