Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu, voiko lihava nainen erotessa löytää enää hyvän miehen?

Vierailija
29.04.2019 |

Ja en ole vielä eroamassa, mietin vain. Minulle sanottu että laihduta ensin..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä voi, AV-palstalla nyt on ihan omat kriteerinsä kuka miehille kelpaa mutta oikeassa elämässä parisuhteella ei ole painorajaa. Lihavatkin pariutuu, ja ihmisessä on muitakin ominaisuuksia kuin ruumiinrakenne. Olen n. 10 kg ylipainoinen, kasvoista nätti ja pitkähiuksinen nuorehko nainen. Ottajia olisi jonoksi asti, ihan parisuhteeseenkin eikä vain panoseuraksi (kun joku sen nyt kuitenkin kohta kyseenalaistaa). Olen kuitenkin mielummin oikein tyytyväinen sinkkuna nyt toistaiseksi. 

Jos sinulla on huono olla nykyisessä suhteessa, niin eroa. Ihan turha miettiä uuden miehen löytämistä jos edellinenkin on vielä kuvioissa. Ja saatatkin tykästyä sinkkuelämään, kuka tietää. Jos taas suhteessa on ihan kiva olla, niin eihän sinun tarvitse stressata ollenkaan sitä kelpaatko vai oletko kelpaamatta sellaisena kuin olet. Vaikka eiväthän ajatusleikit kiellettyjä ole, tietenkään.

Tämä. Ja aina jos on lihavalla naisella mies niin heti oletetaan, että on joko lihonut suhteen aikana tai miehen täytyy itsenkin olla lihava tai muuten sillä on pakko olla läskifetissi.

Tietysti. Ei ylipaino mikään ideaalitilanne ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä voi, AV-palstalla nyt on ihan omat kriteerinsä kuka miehille kelpaa mutta oikeassa elämässä parisuhteella ei ole painorajaa. Lihavatkin pariutuu, ja ihmisessä on muitakin ominaisuuksia kuin ruumiinrakenne. Olen n. 10 kg ylipainoinen, kasvoista nätti ja pitkähiuksinen nuorehko nainen. Ottajia olisi jonoksi asti, ihan parisuhteeseenkin eikä vain panoseuraksi (kun joku sen nyt kuitenkin kohta kyseenalaistaa). Olen kuitenkin mielummin oikein tyytyväinen sinkkuna nyt toistaiseksi. 

Jos sinulla on huono olla nykyisessä suhteessa, niin eroa. Ihan turha miettiä uuden miehen löytämistä jos edellinenkin on vielä kuvioissa. Ja saatatkin tykästyä sinkkuelämään, kuka tietää. Jos taas suhteessa on ihan kiva olla, niin eihän sinun tarvitse stressata ollenkaan sitä kelpaatko vai oletko kelpaamatta sellaisena kuin olet. Vaikka eiväthän ajatusleikit kiellettyjä ole, tietenkään.

Tämä. Ja aina jos on lihavalla naisella mies niin heti oletetaan, että on joko lihonut suhteen aikana tai miehen täytyy itsenkin olla lihava tai muuten sillä on pakko olla läskifetissi.

Tietysti. Ei ylipaino mikään ideaalitilanne ole.

No ei se ideaalitilanne varmaan ole, mutta omalla kohdalla vaakakupissa painavat esim. tupakointi, kiroilu ja rasismi paljon enemmän kuin kumppanin paino. Eli ei se lihavuus ole mikään ihmisen määrittävä ominaisuus enkä tee oletuksia jonkun persoonasta (tai ex-kumppanin fetisseistä) sen perusteella.

Vierailija
24/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan taas kysymys.

Itse kyllä kelpuuttaisin minkä kokoisen naisen tahansa.

... En tosin ole hyvä mies.

ootko juoppo, huonohampainen, väkivaltainen, narkki? Mikä tekee susta huonon?

ap

Ei kai hän sanonut olevansa huono mies?

Sanoi ettei ole hyvä. Luonnollinen johtopäätös.

Vierailija
25/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset siinä tosiaan isompi ongelma on. Lihava nainen jolla on lapsia ennestään voi kyllä löytää luonteeltaan kivan mielen, mutta tuskin se on sitten samalla pitkä, komea ja hyvätuloinen.

Vierailija
26/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi? Mulla on kaveri, joka on aina ollut reippaasti ylipainoinen, ja ihan on saanut valita seuransa. Oli naimisissakin pari vuotta, mutta erosi kun halusi paremman. Ja löysi sellaisen.

Löysikö paremman? Vai löysikö jonkun?

No mitä siinä lukee? Sen löysi, mitä siinä sanotaan.

Vierailija
27/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa laihduttaa ja pelastaa jo olemassaoleva suhde, kuin erota ja sitten tajuta, että tarvitsee kuitenkin laihduttaa näyttääkseen hyvältä mahdolliselle sulhasehdokkaalle?

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Vierailija
28/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi helpompaa laihduttaa ja pelastaa jo olemassaoleva suhde, kuin erota ja sitten tajuta, että tarvitsee kuitenkin laihduttaa näyttääkseen hyvältä mahdolliselle sulhasehdokkaalle?

Sillä laihduttamisellako se vanha suhde on pelastettavissa? I don't think so.

Vierailija
29/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä laihduttamisellako se vanha suhde on pelastettavissa? I don't think so.

Palstamiehelle on vain kaksi syytä erota: nainen lihoo tai ei anna seksiä.

Onneksi oikeat miehet on sitten erikseen.

Vierailija
30/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että lihavan naisen on vaikeampi saada mies ja töitä. Se on tutkimuksin todistettu.

Vierailija
31/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että lihavan naisen on vaikeampi saada mies ja töitä. Se on tutkimuksin todistettu.

Linkkaapa tutkimus ensimmäisestä. Ja Suomesta.

Tuon jälkimmäisen tiedän, tosin ilmaiset sen väärin. Oikeassa muodossa se meni niin, että urakehitys suosii hoikkia naisia ja pitkiä miehiä, varsinaisesta syrjinnästä kummankaan poikkeaman suhteen ei puhuttu mitään.

Vierailija
32/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosanalla nätti kasvoista. Olepa +30kg ylipainoinen ja kasvoista ruma, niin saat taatusti olla miehiltä rauhassa. Joo, voin laihduttaa mutta naama on auttamattoman ruma.

Vierailija
33/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa 44-46 roikkuva alavatsa sektion takia, kaksi lasta.

ap

Minä olin tuon kokoinen eli satakiloinen kun tapasin aviomieheni. Suhteen ensimmäisinä vuosina lihoin liki 130 kiloiseksi ja silti mentiin naimisiin, ja muutaman vuoden päästä sain kaksoset kiireellisellä sektiolla. Miksi sun alavatsa roikkuu sektion takia? Mulla oli vuosia kiinnikkeiden takia kipuja, mutta ei mun maha mitenkään erityisesti roiku. Siis sektion takia, toki läskin takia jonkin verran roikkuu.

Nyt olen jo keski-ikäinen ja silti oletan että vaikka ero tulisi niin halutessani löytäisin hyvän miehen vaikka ei se ihan helppoa tässä iässä ole kun hyvät tuppaa olemaan jo naimisissa. Ei viisikymppisiä miehiä haittaa jos nainen on lihava, tietävät jo paremmin.

Vierailija
34/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon jälkimmäisen tiedän, tosin ilmaiset sen väärin. Oikeassa muodossa se meni niin, että urakehitys suosii hoikkia naisia ja pitkiä miehiä, varsinaisesta syrjinnästä kummankaan poikkeaman suhteen ei puhuttu mitään.

Oikeastiko tarvitset tutkimustuloksia siihen, että lähempänä yleistä kauneusihannetta olevan naisen on helpompi saada miehet kiinnostumaan kuin siitä poikkeavan?

Vierailija
35/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko tarvitset tutkimustuloksia siihen, että lähempänä yleistä kauneusihannetta olevan naisen on helpompi saada miehet kiinnostumaan kuin siitä poikkeavan?

Hän väitti että tutkittu on, joten miksi niitä tutkimuksia ei saa nähdä?

Oma elämä on osoittanut väitteen toiseksi. Ei mun lähipiirissä paino ole koskaan ollut rajoittava tekijä miehen saamisessa, samalla lailla sitä seurustelevat niin laihat kuin lihavat.

Vierailija
36/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen kysymyksenasettelu enää edes liittyy koko aiheeseen? Puhutaan siitä, onko lihavan realistista odottaa löytävänsä (hyvää) miestä. Jos tätä asiaa väitetään vaikeaksi ja väite perustellaan tutkimustiedolla, niin kyllä, haluan nähdä tutkimuksen. Ja nimenomaan itse aiheesta.

Ap käsitti jo sen jälkimmäisen nimeämänsä tutkimuksen väärin (siinä oli kyse tienaamisesta eikä työnsaannista), joten odotan mielenkiinnolla, mikä on tämä ensimmäinen. Tällä palstalla usein puhutaan tutkimuksista ihan oman tulkinnan mukaan, joten lähteitä todellakin kannattaa pyytää.

Vierailija
37/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on lähes poikkeuksetta. Asiat ovat olemassa, vaikka niistä ei ääneen puhuttaisi hienostuneessa seurassa.

Vierailija
38/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan sitä tutkimusta tarvitsi, hänhän sillä sanansa perusteli? Näyttäköön ne nyt toteen. Odotellaan.

Ja siis tosiaan nimenomaan niin, että lihavan on vaikea(mpi) löytää mies kuin laihan. Ei mitään yleisiä kauneusihannetutkimuksia vaan oikeasti parisuhteiden tilastoja.

Vierailija
39/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7567675 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on lähes poikkeuksetta. Asiat ovat olemassa, vaikka niistä ei ääneen puhuttaisi hienostuneessa seurassa.

Aika paljon on ihan normaalipainoisilla miehillä läskifetissiä sitten. Ehkä se ei ole enää edes fetissi vaan normi, koska niitä miehiä on niin paljon. Pari ylipainoista kaveria on ollut koko ikänsä suhteessa ja aina kun käytiin nuorempana viihteellä, nimenomaan näiden kimpussa miehet hyörivät eivätkä piitanneet meistä laihemmista ollenkaan samalla lailla.

Pari miespuolista kaveria aikoinaan muuten perusteli tämän mieltymyksensä tissien koolla. Kuulemma kaikki menee, kunhan tissit on isommat kuin maha.

Vierailija
40/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki voi , mutta helpompaa se sille jolla elämänhallinta kunnossa jo valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi