Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu, voiko lihava nainen erotessa löytää enää hyvän miehen?

Vierailija
29.04.2019 |

Ja en ole vielä eroamassa, mietin vain. Minulle sanottu että laihduta ensin..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että lihavan naisen on vaikeampi saada mies ja töitä. Se on tutkimuksin todistettu.

Linkkaapa tutkimus ensimmäisestä. Ja Suomesta.

Tuon jälkimmäisen tiedän, tosin ilmaiset sen väärin. Oikeassa muodossa se meni niin, että urakehitys suosii hoikkia naisia ja pitkiä miehiä, varsinaisesta syrjinnästä kummankaan poikkeaman suhteen ei puhuttu mitään.

Oikeastiko tarvitset tutkimustuloksia siihen, että lähempänä yleistä kauneusihannetta olevan naisen on helpompi saada miehet kiinnostumaan kuin siitä poikkeavan?

Aloittajahan sitä tutkimusta tarvitsi, hänhän sillä sanansa perusteli? Näyttäköön ne nyt toteen. Odotellaan.

Ja siis tosiaan nimenomaan niin, että lihavan on vaikea(mpi) löytää mies kuin laihan. Ei mitään yleisiä kauneusihannetutkimuksia vaan oikeasti parisuhteiden tilastoja.

Joo, ihan huikeaa: tyyppi perustelee sanansa tutkimustiedolla ja kun näitä tutkimuksia pyytää, ap esittää asian kuin kysyjä olisi se joka tutkimuksia mielipiteensä tueksi tarvitsee.

AV taas parhaimmillaan eli yhtä kuin tutkimustulosten vääristely ja argumentaatiovirheet. Menkääpä viettämään vappua, lihavat ja laihat.

Vierailija
42/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toki voi , mutta helpompaa se sille jolla elämänhallinta kunnossa jo valmiiksi.

Eikä ole. Palstan naiset ovat tässä ketjussa kilvan todistaneet, että lihavat naiset ovat suositumpia parisuhdemarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Palstan naiset ovat tässä ketjussa kilvan todistaneet, että lihavat naiset ovat suositumpia parisuhdemarkkinoilla.

Eiväthän ole. On sanottu ettei omassa lähipiirissä ole huomattu eroja pariutumisessa, oli nainen sitten laiha tai lihava. Ei ole huomattu sen olleen vaikeaa.

Itse esimerkiksi olen hoikka mutta ikisinkku. Mun kaverit on aina olleet suhteessa halutessaan, olivat sitten olleet mitä kokoluokkaa tahansa.

Vierailija
44/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus = todiste siitä, että elämänhallinta on kunnossa? LOL

Vierailija
45/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää, miksi luette ne tutkimukset aina väärin. Ettehän te osaa lukea tällaista hömppäpalstaakaan oikein, kun oma asennevamma vääristelee kaiken kirjoitetun.

On sanottu, ettei pariutumisen kannalta ole olennaista minkä kokoinen nainen on. Mutta turhaan mä tätä jankutan, kun teille kaikki on niin mustavalkoista ja ääripäämeininkiä.

Vierailija
46/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä palstalla puhuttaisi pienistä miehistä yhtä rumasti ja pelkkinä fetisseinä kuten lihavista naisista, miehet itkisivät heti miesvihaa. Naiset sen sijaan alentuvat perustelemaan olemassaoloaan ja vakuuttelemaan viehättävyyttä - esimerkiksi lihavan puolesta kommentoivan täytyy kertoa olevansa itse hoikka, jotta sanansa otetaan vakavasti.

Miettikääpä sitä.

Vierailija
47/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä palstalla puhuttaisi pienistä miehistä yhtä rumasti ja pelkkinä fetisseinä kuten lihavista naisista, miehet itkisivät heti miesvihaa. Naiset sen sijaan alentuvat perustelemaan olemassaoloaan ja vakuuttelemaan viehättävyyttä - esimerkiksi lihavan puolesta kommentoivan täytyy kertoa olevansa itse hoikka, jotta sanansa otetaan vakavasti.

Miettikääpä sitä.

Milloin täällä pieni mies olisi kehonpositiivisena esiintynyt tosin kuin lihava nainen?

Vierailija
48/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa jos on muuten tosi kaunis, mukava ja sinut itsensä kanssa. 

Vierailija
49/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tabu?

Vierailija
50/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa 44-46 roikkuva alavatsa sektion takia, kaksi lasta.

ap

No mulla vatsa ei roiku, vaan pullottaa läskisenä. Sulla asiat paremmin sentäs. Tsemppiä.

Vierailija
51/51 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä sitä.

Milloin täällä pieni mies olisi kehonpositiivisena esiintynyt tosin kuin lihava nainen?

En tiedä milloin olisi. Miten kysymyksesi liittyy mitenkään mihinkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi