Miehen löytäminen
Kommentit (493)
On kokemusta tästä "tason laskemisesta", johon täällä niin kovasti kehotetaan.Sori, mutta harvan miehen itsetunto kestää sitä, että nainen on esim.paremmin koulutettu, tai että sinulla on hyvä itsetunto tai omia ajatuksia.
Sitäpaitsi tosi monella sinkkumiehellä tuntuu olevan ongelmia ainakin alkonkäytön kanssa, jos ei alkoholismia, niin ainakin runsasta käyttöä.Ei minusta oikein ole aikuisen miehen maailmaan kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä asia on käyty läpi jo NIIN monta kertaa, mutta tehdään se nyt vielä kerran. Viestini julkaisun jälkeen koko ketju voikin sitten kuolla pois, koska juttu on selvitetty.
Sosiaalisen median, naisten koulutustason nousun ja naisten oman henkilökohtaisen varallisuuden kasvu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet sen, että naisten määritelmä "hyvälle miehelle" kipuaa koko ajan ylemmäksi ja ylemmäksi. Kuten muistamme, OkCupidin tutkimuksen mukaan 80% miehistä on naisten mielestä "keskivertoa rumempia". Edelleen muistamme, että Tinderissä viestejä saavat 80% naisista, ja vain 11% miehistä. Ilmiötä kutsutaan hypergamiaksi, jossa siis nainen etsii aina itseään parempaa miestä, ja nimenomaan vielä muihin tarjolla oleviin miehiin verrattuna parempaa miestä.
Toisin sanoen alati kasvava naisten joukko suuntaa kaiken huomionsa alati pienenevälle miesjoukolle, jotka vielä pystyvät naisten vaatimukset täyttämään. Seuraukset on erittäin helppo ennustaa: eliittiurokset pyörittävät omaa haaremiaan eivätkä hevillä sitoudu. Samaan aikaan naiset sanovat tiukasti "ei" 80-90% miehistä, koska haluavat pitää itsensä niin sanotusti tarjolla eliittiuroksille.
Siksi "hyvää miestä" on niin vaikea löytää.
On kyllä paskamainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kaikki siinä kolmenkympin tienoilla olevat miehet ovat jotain alkon suurkuluttajia ja hyppäävät baareissa joka viikonloppu. On kerätty joku sinkkumiesten lauma ja Maken ja Peran kanssa lähdetään taas radalle... En tiedä muuttuvatko he sitten, jos/kun sattuvat naisen löytämään?
Jotkut muuttuvat ja jotkut eivät. Paljon on kyllä alkoholin suurkuluttajia Suomessa... Se on varmasti liittyy ihan kulttuuriin. Olen vaan huomannut, että nämä viihteellä viikottain viinalla läträävät miehet ovat juuri niitä epärehellisiä miehiä, joista ei kyllä mitään luotettavaa aviomiestä saa. Kyllä ne melkein kaikki jatkavat sitä juhlimista ja pettämistä vaikka sormus vasemmassa nimettömässä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä asia on käyty läpi jo NIIN monta kertaa, mutta tehdään se nyt vielä kerran. Viestini julkaisun jälkeen koko ketju voikin sitten kuolla pois, koska juttu on selvitetty.
Sosiaalisen median, naisten koulutustason nousun ja naisten oman henkilökohtaisen varallisuuden kasvu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet sen, että naisten määritelmä "hyvälle miehelle" kipuaa koko ajan ylemmäksi ja ylemmäksi. Kuten muistamme, OkCupidin tutkimuksen mukaan 80% miehistä on naisten mielestä "keskivertoa rumempia". Edelleen muistamme, että Tinderissä viestejä saavat 80% naisista, ja vain 11% miehistä. Ilmiötä kutsutaan hypergamiaksi, jossa siis nainen etsii aina itseään parempaa miestä, ja nimenomaan vielä muihin tarjolla oleviin miehiin verrattuna parempaa miestä.
Toisin sanoen alati kasvava naisten joukko suuntaa kaiken huomionsa alati pienenevälle miesjoukolle, jotka vielä pystyvät naisten vaatimukset täyttämään. Seuraukset on erittäin helppo ennustaa: eliittiurokset pyörittävät omaa haaremiaan eivätkä hevillä sitoudu. Samaan aikaan naiset sanovat tiukasti "ei" 80-90% miehistä, koska haluavat pitää itsensä niin sanotusti tarjolla eliittiuroksille.
Tämä sama katkera äijä, joka ei ole saanut sitä instabeibiä taas täällä saarnaa tätä samaa mantraansa siitä, miten suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies, vaan ainoastaan super-urokset.Ihan on Me naisia myöten päässyt tätä samaa os*kaa päässyt esittämään.En jaksa enää
Miksi miehet ei saa tykkäyksiä yms.Tinderissä tms 1)Miehiä on enemmän kuin naisia 2)Naiset ei jaksa näitä pnoviestejä pervoilta, joita alkaa tulla heti, kun liityt Tinderiin tms.-siksi on parempi mieluummin olla odottamatta mitään kiinnostusta, niin säästyy pahemmalta töryltä 3)Mikä on "paras 10"- on naisille ja miehille eri asia.Miehille se on nuori, kaunis, hoikka isotissisen näyttely esine.Jos em. sattuu Tinderiin, niin TAATUSTI joka mies yrittää , oli saumoja tai ei.Naiset EI "yritä" miestä joka on niiden tason yläpuolelta.4) Nettideiteillä ei hissukat pärjää.Jos et ole komea, ja sinulla ei oke hyviä kuvia, niin kannattaa olla edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot.Ei riitä, että osaa sanoa "Moi"5) Naiset on onnellisempi ilman parisuhdetta, miehet taas onnettomimpia.Ja miesten on pakko saada seksiä, joten ...
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kaikki siinä kolmenkympin tienoilla olevat miehet ovat jotain alkon suurkuluttajia ja hyppäävät baareissa joka viikonloppu. On kerätty joku sinkkumiesten lauma ja Maken ja Peran kanssa lähdetään taas radalle... En tiedä muuttuvatko he sitten, jos/kun sattuvat naisen löytämään?
Ja tällaisesta mieslaumasta ei kyllä niin vaan lähdetä mitään perhettä perustamaan, vaan porukassa on aina näitä vannoutuneita ikisinkkuja, jotka eivät hyväksy sitä, että jostain tulee perheellinen "nössömies", joka ei enää lähdekään viihteelle joka viikonloppu, kun "muija estää"... Näitäkin on nähty! Jopa haukutaan se kaverin naislöytö ihan vaan siitä ilosta, ettei hyvät ryyppykaverit katoa ympäriltä...
Koska parinvalinta on elämän kovin kilpailu. Jos sun edeltäjäsi olisivat päässeet helpommalla, asuttaisiin vieläkin jossain luolissa ja isovanhempasi olisivat jotain luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Ehka olet sitten vain tavannut vaaranlaisia naisia. Me ollaan rakasteltu viimeisen viikon aikana mm. sohvalla, ruokapoydalla, hotellihuoneessa verhot auki, saunassa, (ulko)saunan terassilla, suihkussa ja ai joo, myos siella omassa sangyssa kerran.
N44/M30
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ok cupidin kyselyssä selvisi se, että naiset kumminkaan n laittaa kaikille miehille viestejä käyttäjältä n taas miehet eivät laita kuin parhaille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Saman olen huomannut itsekin. Ikisinkut kaikkein oudoimpia. Luulevat antavansa jotain taivaallista, kun levittävät reitensä, kattoa katsellen.
En voi olla naisen kanssa, joka ei halua seksiä.Naiset lähtökohtaisesti haluavat vähemmän seksiä (olen tavannut kerran miehen joka halusi vähemmän kuin minä, mutta se on harvinaisuus)...sille me naiset emme voi mitään. Ja mikä vika lähetyssaarnaajassa, oma anatomia tykkää siitä eniten ja saa parhaat stimulaatiot. Ratsastaminen ei tunnu missään, paitsi kramppina takareidessä. Toki kyllä hlökohtaisesti voin tehdä muutakin kuin maata selälläni, ei siinä mitään, mutta kyllä tunnin uurastelu eri asennoissa miehen vuoksi alkaa vuosien saatossa tylsistyttämään, kun nukkuakin voisi.
Ei pida paikkaansa. Itsella takana 10+ "vakavaa" parisuhdetta, ja joka ainoassa - ennen nykyista - olin se, joka aina halusi enemman ja varioiden. Ja siis mina olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyviä miehiä on paljon vapaana, ainakin sellasia jotka itse kelpuuttaisin.
Mulla on kaveripiirissä montakin sellaista miestä jotka ei viihdy viihteellä vaan harrastavat ja tekevät töitä. Jokainen heistä harmittelee sitä kun eivät edes tapaa naisia ja pärjää nettimarkkinoilla.
Puhun ikäluokassa 30-40
Tämähän siinä onkin. Suuri osa vaikuttaa sopivilta, mutta sek.si on sellainen joka pitää toimia. Monille se on liian tavista jos ei anna a.naalia. Väitän, kyllä miltei kaikkea muuta tehneeni ja silti olen muka tylsä lähetyssaarnaajasta tykkääjä. Eli aika tärkeää tuntuu monille olevan. Mulle tuntuu suorastaan huonolta ja en suostu asiaan mikä tuo huonon tunteen ja mielen.
Teet niinkuin muutkin epätoivoiset: Isket sen varatun, jolla on kotona kriisi tai tylsää muuten vaan. Sitähän täällä ne kakkosnaiset jaksaa aina hehkuttaa kun saavat pokattua NIIN hyvän miehen, kun varatun onnistuvat iskemään. Ja tämä oli sarkasmia jos ei joku tollo tajunnut.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama katkera äijä, joka ei ole saanut sitä instabeibiä taas täällä saarnaa tätä samaa mantraansa siitä, miten suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies, vaan ainoastaan super-urokset.Ihan on Me naisia myöten päässyt tätä samaa os*kaa päässyt esittämään.En jaksa enää
Miksi miehet ei saa tykkäyksiä yms.Tinderissä tms 1)Miehiä on enemmän kuin naisia 2)Naiset ei jaksa näitä pnoviestejä pervoilta, joita alkaa tulla heti, kun liityt Tinderiin tms.-siksi on parempi mieluummin olla odottamatta mitään kiinnostusta, niin säästyy pahemmalta töryltä 3)Mikä on "paras 10"- on naisille ja miehille eri asia.Miehille se on nuori, kaunis, hoikka isotissisen näyttely esine.Jos em. sattuu Tinderiin, niin TAATUSTI joka mies yrittää , oli saumoja tai ei.Naiset EI "yritä" miestä joka on niiden tason yläpuolelta.4) Nettideiteillä ei hissukat pärjää.Jos et ole komea, ja sinulla ei oke hyviä kuvia, niin kannattaa olla edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot.Ei riitä, että osaa sanoa "Moi"5) Naiset on onnellisempi ilman parisuhdetta, miehet taas onnettomimpia.Ja miesten on pakko saada seksiä, joten ...
Naisena tuon" valittajan" kertaama ilmiö voi olla vaikea havaita, mutta eiköhän jokainen hieman nuorempi mies tuon lähipiiristään tunnista. Keskivertoa vetovoimattomilla miehillä on lähes kuoleman hiljaista deittirintamalla. Taviksille, vaikka olisi korkeasti koulutettu, on tarjolla lähinnä mielenvikaista pullukkaa. Ja sitten on komistukset joilla on sutinaa aina, ja todellisilla pannouroilla ne haaremit.
Itse olen mielenterveysongelmista kärsivä taiteilija, jolla vientiä riittäisi, mutta intoa nykyään vain harvoja kohtaan. Kun kuitenkin räkyttäisit seuraavaksi puutteesta tai jostakin muusta yhtä kekseliäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Mies joka ei kuolaa muita, ei käytä tolkuttomasti päihteitä, ei tahdo a.naa.lia, sitoutunut mm. kotiin ja tuleviin lapsiinsa. Näitä ei kukaan ole voinut vielä täyttää. Prinsessaharhoissani sitten mielummin yksin.
No etpä ole osannut etsiä. Tuollaisia miehiä on maailma täynnä.
Ainakin lähes.
Miksi pitäisi olla seksuaalisesti rajoittunut , eikä saa haluta peppuseksiä?
Saa haluta. On naisiakin jotka siitä pitää(en ole yhteenkään törmännyt tosin). Itse en siitä pidä ja en halua. Parikin ystävääni juo alkoholia jotta pystyy tekemään itselle epämieluisaa s.eksissä. Eikö se haittaa miehiä jos toinen ei nauti yhtään? Tuntuu olevan ukoille pakkomielle ja siksi olen tosiaan mielummin ilman jos en näin kelpaa.
No melko on suppeat piirit, jos et yhtään naista ole tavannut joka peppuseksistä pitää! Pidän itsekin kovasti, mutta mieheni ei niinkään ole kiinnostunut, joten ei sitä tule juuri harrastettua. Mutta tiedän useita naisia, ketkä tykkäävät ihan omasta ystäväpiiristäni. Ei tuo nyt ole mikään harvinaisuus todellakaan. Peppuseksi osaavan miehen kanssa on on erittäin nautinnollista ja kiihottavaa ja siitä myös saa orgasmeja. Sitäpaitsi melko paljon voi omalla asenteellakin vaikuttaa siihen.
Ok-cupid ja Tinder....voiko oikeasti olla nolompaa kun mies, joka noista tekee jotakin päätelmiä.
Se on totta että naisten ei tarvitse enää katsella nurkissa kuspäitä, kun on omat ammatit ja tulot. Ja siinä ei häviä muut kun palstan kuspäät, eli ei oikein kukaan.
Ei ole helppoa löytää hyvää miestä, ei. Ja täydellisiä ei olekaan. Ihmisistä paljastuu uusia (myös epämiellyttäviä) asioita vielä vuosienkin seurustelun jälkeen. Sitten on joko tehtävä kompromisseja tai erottava.
Minun avomieheni esimerkiksi on hellä, kiltti, huomaavainen, huumorintajuinen, hyvä seksissä, fiksu ja lukee paljon, on kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin ja tulee hyvin toimeen ystävieni ja perheeni kanssa, sanoo haluavansa kanssani lapsia, ei petä eikä vilkuile toisia. MUTTA hän on myös äärimmäisen laiska, ei tee mitään kotitöitä ellen patista, ei huolehdi itsestään ja terveydestään, polttaa tupakkaa, ei harrasta liikuntaa, hammaslääkärissä käynyt viimeksi 15 vuotta sitten, on jättänyt jo kaksi korkeakoulututkintoa kesken, hoitaa raha-asiansa miten sattuu ja riidellessä pitää mykkäkoulua.
Lähipiirini on sitä mieltä, että minun on ehdottomasti pidettävä tästä kultakimpaleesta kiinni, mutta itse mietin tällä hetkellä rehellisesti sanottuna eroa. Haluan lapsia, mutta pelkään, että miehestä ei ole isäksi...
Toisaalta olen jo 32, ja kun katson sinkkukavereideni epätoivoista miehen etsintää ja vapaana liikkuvaa miestarjontaa, alkaa tuntua, että olen kuitenkin ns. ”voittanut lotossa”. Ehkä tämä nykyinen kehittyy ja kasvaa isäksi ajan kanssa?
Miehet haluavat, että seksi toimii ja naiset haluavat, että löytyy sopiva kumppani. Tarjonta ja kysyntä eivät näin ollen kohtaa.
Hyviä miehiä on niin paljon vähemmän kuin hyviä naisia, että siinä voi helposti hyväkin nainen jäädä yksin. Varsinkin kun hyvien miesten taso lähtee rakettimaiseen nousuun n. 30-v., eli silloin kun naisten alkaa, jos ei laskea, niin ainakin pysähtyä paikoilleen. Yhtäkkiä miehen ei tarvitsekaan piirittää naista, vaan naiset piirittävätkin niitä harvoja miehiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa löytää hyvää miestä, ei. Ja täydellisiä ei olekaan. Ihmisistä paljastuu uusia (myös epämiellyttäviä) asioita vielä vuosienkin seurustelun jälkeen. Sitten on joko tehtävä kompromisseja tai erottava.
Minun avomieheni esimerkiksi on hellä, kiltti, huomaavainen, huumorintajuinen, hyvä seksissä, fiksu ja lukee paljon, on kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin ja tulee hyvin toimeen ystävieni ja perheeni kanssa, sanoo haluavansa kanssani lapsia, ei petä eikä vilkuile toisia. MUTTA hän on myös äärimmäisen laiska, ei tee mitään kotitöitä ellen patista, ei huolehdi itsestään ja terveydestään, polttaa tupakkaa, ei harrasta liikuntaa, hammaslääkärissä käynyt viimeksi 15 vuotta sitten, on jättänyt jo kaksi korkeakoulututkintoa kesken, hoitaa raha-asiansa miten sattuu ja riidellessä pitää mykkäkoulua.
Lähipiirini on sitä mieltä, että minun on ehdottomasti pidettävä tästä kultakimpaleesta kiinni, mutta itse mietin tällä hetkellä rehellisesti sanottuna eroa. Haluan lapsia, mutta pelkään, että miehestä ei ole isäksi...
Toisaalta olen jo 32, ja kun katson sinkkukavereideni epätoivoista miehen etsintää ja vapaana liikkuvaa miestarjontaa, alkaa tuntua, että olen kuitenkin ns. ”voittanut lotossa”. Ehkä tämä nykyinen kehittyy ja kasvaa isäksi ajan kanssa?
Älä petä itseäsi, ei tuollainen mihinkään kasva. Kun saatte lapsia, taantuu yhä vaan. Joko jätä tai hyväksy sellaisena äidin pikku apulaisena, kun hän on.