Miehen löytäminen
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ihmeen otuksia te naiset onnistutte bongaamaan treffisivustoilta? Löytyykö näitä jostakin PK-seudun jämätyypeistä?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni (keskisuuri kaupunki) on paljon 30+ sinkkumiehiä, jotka ovat normaaleja, fiksuja, hyväkäytöksisiä, ei-ongelmaisia, omillaan toimeentulevia ja ottavat toiset huomioon. Ulkonäössä ja henkilökohtaisissa tyyleissä on tietenkin paljon vaihtelua.
Aika moni näistä miehistä on kuitenkin olemukseltaan sellainen, että ei erotu joukosta, ei herätä huomiota. Jonka ohi voi varmaan helposti kävellä. Sekö on siis suurin ongelma? Pitäisikö heti pyöriä sukat tai pöksyt jaloissa?
Samaa mietin. Mulla on Tinderistä vain positiivista sanottavaa. Hyviä miehiä siellä on. Ihan niitä samoja kuin kadulla vastaan kulkee. Jos Tinderistä tai muilta treffipalstoilta tulee vastaan pelkkiä outoja/kamalia miehiä, niin katsokaahan omat profiilinne. Siis sekä se mitä teillä netissä on ja se millaisia olette oikeasti livenä.
T. Tinderistä hyvän miehen löytänyt
Mitä nyt olen havainnut lähipiirissäni, niin suurinosa näistä, jotka voivottelee, kun ei löydy hyvää miestä tai naista tavoittelevat jotain satuhahmoja ja itselleen liian korkeatasoisia... Se on karu fakta.
Esimerkiksi tuttavapiirissäni on eräs reippaasti ylipainoinen mies, joka ei ole ikinä mitään liikuntaa harrastanut, vaan mättää roskaruokaa ja pelaa tietokonepelejä ja on todella laiska, niin hänen pitäisi saada joku hyväkroppainen kaunis nainen... Hän myös arvostelee sen jättisuuren löllömahansa takaa naisten lihavuutta, kuinka läski on "väärissä" kohdissa ja kuinka ruma joku jossain oli... Tämä sankari on varmasti ihan ääripää, mutta kyllä sitä monilla taitaa olla liian kovat luulot itsestään...
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos viettäisit vähemmän aikaa mammapalstalla ja enemmän aikaa sitä miestä etsimässä?
ei ole vaikeaa.
Ei se etsimällä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen havainnut lähipiirissäni, niin suurinosa näistä, jotka voivottelee, kun ei löydy hyvää miestä tai naista tavoittelevat jotain satuhahmoja ja itselleen liian korkeatasoisia... Se on karu fakta.
Esimerkiksi tuttavapiirissäni on eräs reippaasti ylipainoinen mies, joka ei ole ikinä mitään liikuntaa harrastanut, vaan mättää roskaruokaa ja pelaa tietokonepelejä ja on todella laiska, niin hänen pitäisi saada joku hyväkroppainen kaunis nainen... Hän myös arvostelee sen jättisuuren löllömahansa takaa naisten lihavuutta, kuinka läski on "väärissä" kohdissa ja kuinka ruma joku jossain oli... Tämä sankari on varmasti ihan ääripää, mutta kyllä sitä monilla taitaa olla liian kovat luulot itsestään...
Mulle kyllä kelpaisi sellanen pullakampi nainen, mut ei niitäkään tahdo löytyä eikä niille harvoille kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ihmeen otuksia te naiset onnistutte bongaamaan treffisivustoilta? Löytyykö näitä jostakin PK-seudun jämätyypeistä?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni (keskisuuri kaupunki) on paljon 30+ sinkkumiehiä, jotka ovat normaaleja, fiksuja, hyväkäytöksisiä, ei-ongelmaisia, omillaan toimeentulevia ja ottavat toiset huomioon. Ulkonäössä ja henkilökohtaisissa tyyleissä on tietenkin paljon vaihtelua.
Aika moni näistä miehistä on kuitenkin olemukseltaan sellainen, että ei erotu joukosta, ei herätä huomiota. Jonka ohi voi varmaan helposti kävellä. Sekö on siis suurin ongelma? Pitäisikö heti pyöriä sukat tai pöksyt jaloissa?
Samaa mietin. Mulla on Tinderistä vain positiivista sanottavaa. Hyviä miehiä siellä on. Ihan niitä samoja kuin kadulla vastaan kulkee. Jos Tinderistä tai muilta treffipalstoilta tulee vastaan pelkkiä outoja/kamalia miehiä, niin katsokaahan omat profiilinne. Siis sekä se mitä teillä netissä on ja se millaisia olette oikeasti livenä.
T. Tinderistä hyvän miehen löytänyt
Se olet kylläkin sinä, jolle se harvinaisuus osunut kohdalle, jos tinderistä hyvä mies löytynyt.
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tinderistä hyvän miehen löytänytSe olet kylläkin sinä, jolle se harvinaisuus osunut kohdalle, jos tinderistä hyvä mies löytynyt.
Suhtaudun tähän kyllä skeptisesti omien tinderöintien perusteella. Todella vaikea saada edes mätsiä siellä tälläisena taviksena. Tästä tulee sitten väkisinkin mieleen, että ketkä ne mätsit sitten sieltä kerää... Aivan, varmaan ne oudot ja kamalat.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tinderistä hyvän miehen löytänytSe olet kylläkin sinä, jolle se harvinaisuus osunut kohdalle, jos tinderistä hyvä mies löytynyt.
Suhtaudun tähän kyllä skeptisesti omien tinderöintien perusteella. Todella vaikea saada edes mätsiä siellä tälläisena taviksena. Tästä tulee sitten väkisinkin mieleen, että ketkä ne mätsit sitten sieltä kerää... Aivan, varmaan ne oudot ja kamalat.
M37
Jotkut naiset varmasti valitsevat myös alakanttiin, koska kokevat, etteivät voi saada parempaa ja sieltä sitten putkahtelee noita outoja ja kamalia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Mies joka ei kuolaa muita, ei käytä tolkuttomasti päihteitä, ei tahdo a.naa.lia, sitoutunut mm. kotiin ja tuleviin lapsiinsa. Näitä ei kukaan ole voinut vielä täyttää. Prinsessaharhoissani sitten mielummin yksin.
Onko tässä oikeasti kaikki kriteerit? Ei tarvitse mitään kemiajuttuja tai muita?
Mukava ja iloinen pilke silmissä riittää minulle. Ihastun helposti, mutta "rakastun" vasta kun toinen on tienaava ja maksuhalukas.
Suomeksi.
Tuntuu, että kaikki siinä kolmenkympin tienoilla olevat miehet ovat jotain alkon suurkuluttajia ja hyppäävät baareissa joka viikonloppu. On kerätty joku sinkkumiesten lauma ja Maken ja Peran kanssa lähdetään taas radalle... En tiedä muuttuvatko he sitten, jos/kun sattuvat naisen löytämään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on tarjota miehelle? Siis muutakin kuin haaveidesitoteuttajan virka?
Mitäh? En minä ainakaan oleta miehen toteuttavan haaveitani.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Mies joka ei kuolaa muita, ei käytä tolkuttomasti päihteitä, ei tahdo a.naa.lia, sitoutunut mm. kotiin ja tuleviin lapsiinsa. Näitä ei kukaan ole voinut vielä täyttää. Prinsessaharhoissani sitten mielummin yksin.
Miksei saa haluta a-lia? Tosin en itsekään haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Saman olen huomannut itsekin. Ikisinkut kaikkein oudoimpia. Luulevat antavansa jotain taivaallista, kun levittävät reitensä, kattoa katsellen.
En voi olla naisen kanssa, joka ei halua seksiä.
Mielestäni hyviä miehiä on paljon vapaana, ainakin sellasia jotka itse kelpuuttaisin.
Mulla on kaveripiirissä montakin sellaista miestä jotka ei viihdy viihteellä vaan harrastavat ja tekevät töitä. Jokainen heistä harmittelee sitä kun eivät edes tapaa naisia ja pärjää nettimarkkinoilla.
Puhun ikäluokassa 30-40
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan kirjoita suoraan"mistä löytää mies joka käy töissä tienaamassa rahaa", kun sitä "hyvällä" kuitenkin tarkoitetaan?
Olen tällä hetkellä kuntouttavassa työtoiminnassa, reilu puolet tässä paikassa on miehiä, ikähaarukka 26-50, kaikki matalasti koulutettuja ja yllätys yllätys työttömiä, jokaisella joko vaimo tai tyttöystävä. Ihan jokaisella. Itse olen nainen ja talon harvoja sinkkuja.
Kukaan mies ei tiedä, kuinka paljon ja millaista seksiä esim. minä haluaisin, jos ei kysy ja kokeile.
Pari aiempaa luovutti, koska heille itselleen kai muu kuin kerran viikossa/kahdessa pimeässä peiton alla oli liikaa...
Olen ollut sinkku pari vuotta, koska kivaa miestä ei ole löytynyt. En ehkä ole ihan mahdoton ihminen muuten, on ystäviä, harrastuksia, aikaa, ulkonäkin vähintään ok. Vika on jossain muualla...
Unohda ne tatuoidut amikset ja käänny urheilullisten diplomi-insinöörien puoleen.
Vierailija kirjoitti:
et tarvitse miestä, tarvitset vain häneltä siemenen ja elarit.
Siemeniä saa pankista ja baarista ja elarit kelasta. Jos nainen etsii miestä haluaa hän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Saman olen huomannut itsekin. Ikisinkut kaikkein oudoimpia. Luulevat antavansa jotain taivaallista, kun levittävät reitensä, kattoa katsellen.
En voi olla naisen kanssa, joka ei halua seksiä.
Naiset lähtökohtaisesti haluavat vähemmän seksiä (olen tavannut kerran miehen joka halusi vähemmän kuin minä, mutta se on harvinaisuus)...sille me naiset emme voi mitään. Ja mikä vika lähetyssaarnaajassa, oma anatomia tykkää siitä eniten ja saa parhaat stimulaatiot. Ratsastaminen ei tunnu missään, paitsi kramppina takareidessä. Toki kyllä hlökohtaisesti voin tehdä muutakin kuin maata selälläni, ei siinä mitään, mutta kyllä tunnin uurastelu eri asennoissa miehen vuoksi alkaa vuosien saatossa tylsistyttämään, kun nukkuakin voisi.
Eri, mutta ei häiritse.
Se, että "kuolaa" ja katselee muita, ei tarkoita, että mies olisi pettäjä tai huono. Se on vain merkki terveestä miehisyydestä - tosin omalle kumppanille naisista kommentoiminen on asiatonta ja osoittaa huonoa tilannetajua. Itse tuollaisen miehen kanssa onnellisesti naimisissa jo vuosikymmenet.[/quote]
Kyllä minäkin naisena huomaan kyllä, jos jossain on komea mies ja ajattelen mielessäni, että onpas tuo hyvännäköinen, mutta en kuolaa avoimesti enkä todellakaan näytä sitä kumppanilleni. Kyllä miehenikin varmasti havaitsee kauniita naisia, mutta hän ei koskaan ole tehnyt sitä niin, että minä huomaisin. Se nyt on ihan normaalia ihmisyyttä, mutta se, että avoimesti jää kyttäämään treffeillä vaikka jonkun toisen naisen p*rsettä ja vielä sanoo treffikumppanille, että onpas tuossa hyvä p*rse, niin on kyllä hyvin epäkohteliasta ja törkeää käytöstä...[/quote]
Niihä mä just sanoin. Asiatonta käytöstä ja huonoa tilannetajua. Sellaiseen syyllistymme itse kukanenkin joskus, jossain tilanteessa. Ei ole fatal error.