En suostunut seksiin - mies ghostasi
Tapasin mukavan miehen, jonka kanssa näimme ja meillä klikkasi hyvin, vaikka jutut toki olivatkin aika pintapuolisella tasolla. Toisilla treffeillä päädyimme luokseni katsomaan elokuvaa, ja lopulta mies jäi yöksi. Syleilimme toisiamme sängyssä ja lopulta aloimme suudella, ja mies kyllä moneen otteeseen yritti jotain muutakin, mutta sanoin etten ollut valmis vielä näin varhaisessa tutustumisvaiheessa. Aamu meni normaaleissa merkeissä, mutta tuon tapaamisen jälkeen huomasin vähitellen, että mies alkoi pitää yhä harvemmin yhteyttä (kuitenkin edelleen kehui kauniiksi ja viestitteli ym., mutta paljon vähemmän - alussa pommitti jatkuvasti viesteillä). Lopulta yhteydenpito päättyi kokonaan.
Olen ollut monta kertaa tilanteessa, jossa minut on ghostattu seksin jälkeen (joko olen mennyt ensitreffeillä sänkyyn tai sitten myöhemmin), ja nyt en tuntenut oloani mukavaksi, joten pysyin päätöksessäni, vaikka miehen kosketus tuntuikin äärimmäisen hyvältä. Nyt minua kaduttaa, koska EN suostunut. Toisaalta mies olisi varmaan hylännyt minut joka tapauksessa saatuaan haluamansa? Ja kenties silloin olisin tuntenut oloni vieläkin epämukavammaksi, koska itselläni ainakin seksiä harrastaessa muodostuu henkilöön jotain tunteitakin, vaikka niin "ei saisi" käydä, jos kyse on tosiaan pelkästä seksistä.
No, lienee aika mennä eteenpäin ja pitää itsekunnioituksensa korkealla. Taidan pitää taukoa koko deittailuhommista, sillä kyllästyttää nämä pelkän seksin perässä olijat - jotka tietenkin aluksi antavat ymmärtää muuta, puhuvat kauniita, jotta saisivat naisen lakanoihinsa. Se on ihan fine, jos molemmat haluavat pelkkää seksiä, mutta tässä tapauksessa olisin itse halunnut muutakin mutta mies ei. Ghostauskokemus numero 35893589.
Kommentit (90)
Olen särkenyt sydämeni pahasti aiemmin, kun olen ollut ihastunut mieheen ja suostunut seksiin varhaisessa vaiheessa, vain tullakseni hylätyksi. On ristiriitainen tunne, että nyt kun kieltäydyin (ystävälliseen sävyyn sanomalla "kerkeämme tehdä kaikkea muuta kyllä myöhemmin"), poden huonoa omaatuntoa ja tyhjyyttä myös siitä. Olen ajatellut, että ei pelkkä seksi saa ketään miestä rakastumaan itseeni. En tiedä, olisiko tilanne yhtään erilainen, vaikka olisinkin mennyt sänkyyn miehen kanssa. Kenties hän olisi siltikin jossain vaiheessa häipynyt.
Ap83
En tiedä miksi tuo 83 tuli edellisen viestin perään, mutta anyway, Ap siis linjoilla.
Ei sitä arvotavaraansa kannata miehille jakaa, parempi vaan pihdata.
Sitten kun miesten lähentely-yritykset loppuvat n. 50 ikävuoteen mennessä, on jäljellä vähän käytetty tossa jota ei o,e irto- eikä muissakaan suhteissa kulutettu.
Että siitäs saavat sovinistimiehet! Tai siis eivät saaneet..
Juu kyllä kannattaa pitää miehet kaukana pimpsaloorasta. Mitä edes ajattelit kun tutustuit mieheen. Ei sellainen kannata. Miehet ovat heti kanki kovana etsimässä kuumaa pesää johon sitä työnnellä. Hyi olkoon!
Ap, ymmärrän sinua.
Olen itsekin herkkä sielu vaikka jo nelikymppinen olenkin.
Elän yksin siitä syystä.
Valoa sinulle elämään 😊
Vierailija kirjoitti:
Mitä te muut naiset haluatte miehiltä, jos ette seksiä? Minä en tarvitse miestä oikeastaan mihinkään muuhun kuin seksiin, tietotekniikka-avuksi ja remonttihommiin. Mitä iloa miehestä muuten on? Haluatte pidellä sitä kädestä kun kävelette kohti auringonlaskua?
N32
Minusta tuollainen kuulostaa seksisuhteelta tai hyötysuhteelta, ei parisuhteelta.
Minulle mieheni on kumppani ja puoliso. Olemme toistemme parhaat kaverit, viihdytään yhdessä, tykätään toisistamme, nauretaan samoille asioille. Nukutaan kylki kyljessä ja kyllä, kävellään käsi kädessä. Tavataan harrastaa myös seksiä, mutta se ei ole mikään suhteen perusta, tarkoitus tai motivaattori eikä hyödyke.
Sitä paitsi ap ei halunnut seksiä _vielä_, noin aikaisessa vaiheessa. Se ei tarkoita etteikö pitäisi toista haluttavana tai etteikö haluaisi ollenkaan.
Toinen N32
Ehdottomasti ei voi pelata suhteessa niin, että kun oikealla tapaamiskerralla harrastaa seksiä (ei liian aikaisin tai myöhään), niin voi voittaa sen toisen ihmisen onakseen. On niitä miehiä, jotka vain pelaavat seksistä ja ovat valmiita tapailemaan kauankin sen ekan kerran eteen tai sitten jättävät heti, kun eivät saa haluamaansa. Mitenkään heitä ei voi huijata parisuhteeseen seksiä säännöstelemällä ja se on mielestäni naisen alentamista ajatellakin niin.
Yksinkertaisinta on harrastaa seksiä sitten kun himot ylittää estot, silloin ehkä harmittaa maksimaalisen vähän, jos on tapana ajatella ”antavansa” miehelle ikään kuin seksi olisi palkinto. Varmasti silloin seksistä pystyy saamaankin jotain, kun usein nainen ei saa juuri mitään velvollisuusseksistä. Minusta väistit vain luodin, todennäköisesti kyseessä oli vain joku misogyyni, joka oletti ansainneensa seksiä olemalla niin mukava.
Mitä tulee kotiin kutsumiseen tai yhdessä nukkumiseen, niin joka vaiheessa on oikeus kieltäytyä seksistä ja peruuttamatonta lupaa seksiin ei voi antaa. Muutenhan mies voisi vaikka määritellä, että olettaa eka kerralla saavansa paljaalla, suuseksiä tai vaikka anaaliseksiä ja pettyä sitten, kun ei odotuksia täytetäkään. Täällä jotkut alistetut naisparat on opetettu uskomaan, että eivät voi kieltäytyä seksistä, jos ovat antaneet merkkejä x ja y, mutta jokainen järkevä nainen tietysti tietää, että näin ei ole.
Ne miehet jotka pääsevät treffeille, deittailevat todennäkösesti muitakin, koska heillä on valinnanvaraa. Siihen joko tottuu tai ei, oma valinta.
Äimistyneenä luen näitä ap:ta syyttäviä kommentteja. Aikuiset ihmiset: siis ihanko totta olette sitä mieltä että kun nainen kutsuu kotiinsa, ja etenkin yöksi= lupaus seksiin? Vaikka siitä oltaisiin puhuttu mutta jompikumpi kieltäytyy MISSÄ vaiheessa tahansa niin se on ok! Ei ole ihme jos nuoriso on niin pihalla seksiasioissa jos (fyysisesti) aikuiset ihmisetkin ovat.
Ja missä on romantiikka, kiusoittelu, odotuksen ihana lietsonta? Jotenkin todella surullista luettavaa tämä "kyllä pitää tajuta antaa jos vieressä nukkuu".
Taidankin olla sinkku loppuelämäni, tunnen itseni avaruusolioksi tällaisten kommenttien jälkeen.
Nainen tarvitsee rakkautta kyetäkseen seksiin ja mies taas seksiä kyetäkseen rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee rakkautta kyetäkseen seksiin ja mies taas seksiä kyetäkseen rakkauteen.
Tolla logiikalla mies rakastuisi jokaiseen naiseen jonka kanssa harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla logiikalla mies rakastuisi jokaiseen naiseen jonka kanssa harrastaa seksiä.
Yllättävän moni sotkee himon tunteet rakkauteen. Ei ole helppoa olla emotionaalisesti fiksumpi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Samaan sänkyyn meneminen yöksi, tarkoittaa seksiä. Kukaan aikuinen ei voi oikeasti kuvitella muuta!
Mies ymmärsi koodit ja poistui. Siirtovuoro oli nyt ap:n!
Ettekä voi tietää miehen laatua/aikomusta tuon perusteella.
Hyväkin mies haluaa seksiä ja etsii naista siihen. Jos se toimii niin jatketaan tutustumista. Ja päinvastoin.
Jos ei ole valmiutta seksiin, niin ei samaan sänkyyn deitin kanssa.
Olin suhteessa, jossa mies halusi tutustua ennen seksiä. Eikä halunnut sitä merkittävästi senkään jälkeen.
Alussa on luettava ennusmerkkejä.
Kyllä mulla naisena on ollut petikumppanina ihan aikuisia miehiä, mitkä on myös halunneet vaan olla lähellä ja nukkua ja helliä. Ilman mitään kiirettä seksiin. Itseasiassa ainoa, joka on ekalla tapaamisella yrittänyt oli se pepun vonkaaja joka lopetti yhteydenpidon per seilystä kieltäytymisen jälkeen :D
Mä ainakin olen niin naiivi ja luottavainen että jos pyydetään yöksi viereen nukkumaan, niin sit myös nukutaan.
Myös sinkkuillessaan miehet kertovat kaipaavansa etupäässä lähellä oloa, sitä toisen silittelyä ja rapsuttelua ja puhumista.
Toki on niitäkin jotka haluavat vaan seksiä, eikä suhde älä jos ei heti heru, mutta niitä on naisissakin. Ap vaan ei halunnut nyt olla yksi niistä ja sen pitäisi olla kaikille ihan ok.
No enpä kyllä ihan rehellisesti jaksaisi naista, jonka kanssa ollaan yötä samassa sängyssä & suudellaan, mutta seksi jää väliin.
Kalu kovana siinä sitten ihanan syleilyn ja suutelon päälle nukkumaan, kattoa tuijotellen tai vessassa käteen vetäen. Oikein unelmien treffit!
Mulla oli yks mies mikä oli kunnon herrasmies ja ikä vasta 24. Monta kertaa kinusin (humalassa tosin) ja aina vaan tyytyi nukkumaan vieressä, ei halunnut että alan katumaan tai käyttää itse hyväksi.
Sit kun päästiin touhuihin, niin varmisti monta kertaa että oonko varma ja kyseli voiko tehdä jotain paremmin.
Ennen seksiä piti huolta, että tiedän että hän haluaisi mut naisekseen ja olis hyvä mulle.
Miehissäkin niin erilaisia yksilöitä :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yks mies mikä oli kunnon herrasmies ja ikä vasta 24. Monta kertaa kinusin (humalassa tosin) ja aina vaan tyytyi nukkumaan vieressä, ei halunnut että alan katumaan tai käyttää itse hyväksi.
Sit kun päästiin touhuihin, niin varmisti monta kertaa että oonko varma ja kyseli voiko tehdä jotain paremmin.
Ennen seksiä piti huolta, että tiedän että hän haluaisi mut naisekseen ja olis hyvä mulle.
Miehissäkin niin erilaisia yksilöitä :)
Wau. Harvinaiseen yksilöön olet törmännyt. Miehet on saaneet liikaa vaikutteita por no sta ja ovat ihan kujalla siitä että naiset ovat tuntevia olentoja.
Naiset ovat tuntevia olentoja? Miten tuo liittyy siihen, että ap on kiusannut sadistisesti miestä jollain lukioteinitasoisella "nukutaan ja hellitään vaan" -hevonpaskalla?
Kyseessä on ilmeisesti kuitenkin aikuinen ihminen, jonka luulisi ymmärtävän, mikä viesti yökyläilyyn kutsuun sisältyy. Henk.koht. ottaisin tuollaisen ristiriitaisen viestinnän ja yht'äkkisen jarruttelun sängyssä vittuiluna.
Älä kutsu miestä sänkyysi, jos et halua seksiä. Yksinkertaista.
M44 kirjoitti:
Naiset ovat tuntevia olentoja? Miten tuo liittyy siihen, että ap on kiusannut sadistisesti miestä jollain lukioteinitasoisella "nukutaan ja hellitään vaan" -hevonpaskalla?
Kyseessä on ilmeisesti kuitenkin aikuinen ihminen, jonka luulisi ymmärtävän, mikä viesti yökyläilyyn kutsuun sisältyy. Henk.koht. ottaisin tuollaisen ristiriitaisen viestinnän ja yht'äkkisen jarruttelun sängyssä vittuiluna.
Älä kutsu miestä sänkyysi, jos et halua seksiä. Yksinkertaista.
Jos mies suuttuisi tuollaisessa tilanteessa mulle, niin lentäisi ulos saman tien. Koska osaan avata suuni ja kommunikoida niin sanoisin vielä ennen nukkumaanmenoa,cety mikäli nukkuminen/halailu ajatuksena yuntuu ylivoimaiselta, parempi ettei nukuta samassa sängyssä.
Silti varmaan 9/10 jäisi ja yrittäisi jos mieli muuttuisi. Tätäkään en ymmärrä. Miksi miehet yritätte vaikka nainen sanoo ei? Eikä teillä ole mitään itsekunnioitusta?
En vain kestä kaltaisiasi fragile ego -"miehiä".
Tapaile niitä omatasoisia miehiä, niin saat arvoistasi kohtelua. Kai ymmärrät, että jos olet seiskan nainen, niin 8-9 luokan miehille tulet kelpaamaan vain panopuuksi. Tällä 8:n miehellä oli varmaan tusinan verran naisia jonossa.
Jos minä tapailen jotain miestä, pitää meidän välillä olla sen verran kipinää ettei pelkkä samassa sängyssä nukkuminen onnistu. Mutta me ihmiset ollaan erilaisia.