En suostunut seksiin - mies ghostasi
Tapasin mukavan miehen, jonka kanssa näimme ja meillä klikkasi hyvin, vaikka jutut toki olivatkin aika pintapuolisella tasolla. Toisilla treffeillä päädyimme luokseni katsomaan elokuvaa, ja lopulta mies jäi yöksi. Syleilimme toisiamme sängyssä ja lopulta aloimme suudella, ja mies kyllä moneen otteeseen yritti jotain muutakin, mutta sanoin etten ollut valmis vielä näin varhaisessa tutustumisvaiheessa. Aamu meni normaaleissa merkeissä, mutta tuon tapaamisen jälkeen huomasin vähitellen, että mies alkoi pitää yhä harvemmin yhteyttä (kuitenkin edelleen kehui kauniiksi ja viestitteli ym., mutta paljon vähemmän - alussa pommitti jatkuvasti viesteillä). Lopulta yhteydenpito päättyi kokonaan.
Olen ollut monta kertaa tilanteessa, jossa minut on ghostattu seksin jälkeen (joko olen mennyt ensitreffeillä sänkyyn tai sitten myöhemmin), ja nyt en tuntenut oloani mukavaksi, joten pysyin päätöksessäni, vaikka miehen kosketus tuntuikin äärimmäisen hyvältä. Nyt minua kaduttaa, koska EN suostunut. Toisaalta mies olisi varmaan hylännyt minut joka tapauksessa saatuaan haluamansa? Ja kenties silloin olisin tuntenut oloni vieläkin epämukavammaksi, koska itselläni ainakin seksiä harrastaessa muodostuu henkilöön jotain tunteitakin, vaikka niin "ei saisi" käydä, jos kyse on tosiaan pelkästä seksistä.
No, lienee aika mennä eteenpäin ja pitää itsekunnioituksensa korkealla. Taidan pitää taukoa koko deittailuhommista, sillä kyllästyttää nämä pelkän seksin perässä olijat - jotka tietenkin aluksi antavat ymmärtää muuta, puhuvat kauniita, jotta saisivat naisen lakanoihinsa. Se on ihan fine, jos molemmat haluavat pelkkää seksiä, mutta tässä tapauksessa olisin itse halunnut muutakin mutta mies ei. Ghostauskokemus numero 35893589.
Kommentit (90)
Älä moisen perään harmittele, kyllä sä löydät oikean suhteen vielä.
Mulla yks tyyppi lakkasi vastailemasta sen jälkeen kun ei saanut panna mua peppuun kun oli traumoja siitä :D
Joskus miehet on niin surkuhupaisia toiveidensa ja vaatimustensa kanssa, ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Kuten sanoit mies olisi hylännyt sinut joka tapauksessa, koska seksin perässähän tuo selvästi oli.
Vierailija kirjoitti:
Parempi näin. Kuten itsekin sanoit, niin mies olisi varmaan hylännyt sinut seksin jälkeenkin tai korkeintaan roikottanut mukana seksin takia. Kannattaa pitää taukoa deittailusta ja keskittyä oman itsetunnon parantamiseen, siitä ei ole koskaan haittaa etenkään treffimaailmassa.
Minulla on menneisyydessä haavoittavia kokemuksia ihmissuhteista ja erityisesti seksiin liittyen, ja näiden tapahtumien myötä olen todellakin todennut parhaaksi sen, että keskityn nyt täysillä itseeni enkä harrasta edes "kevyttä" deittailua - tai varsinkaan seksiä, kunnes ajatusmaailmani on terveellä tasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä moisen perään harmittele, kyllä sä löydät oikean suhteen vielä.
Mulla yks tyyppi lakkasi vastailemasta sen jälkeen kun ei saanut panna mua peppuun kun oli traumoja siitä :D
Joskus miehet on niin surkuhupaisia toiveidensa ja vaatimustensa kanssa, ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Hahah, mulla on samanlainen kokemus, tapailin miestä seksin merkeissä ja hän ehdotti peppuleikkejä. Olin kokeillut anaaliseksiä aiemmin ja mies ei. Sanoin, etten pitänyt siitä, ja yllättäen mies sitten lopetti yhteydenpidon. Toivottavasti löysi jonkun, joka sitten tykkää :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa seksissä?
Seksi on kivaa ja nautinnollista, mutta jos tietää, että tulee satuttamaan itsensä tunnetasolla, mielestäni se ei ole sen arvoista. Joidenkin miesten kanssa sitä tuntee pelkkää himoa, toisten kanssa tulee fiilis, että tästä haluaisi jotain enemmänkin - mikä vaikeuttaa "kepeää" suhtautumista, että "tämähän on vain seksiä". Sitä koetin aloitusviestissänikin tuoda esille.
Ap
Mitä sinä olisit suhteesta saanut? Tuskin mitään mitä nyt jäit kaipaamaan.
Miksi otat miehen asuntoosi noin varhaisessa vaiheessa? Ettehän vielä edes tunne toisianne kunnolla... jos haluat jotain muuta kuin seksiä niin silloin et anna sitä ennenkuin on selvää että mies halua muutenkin olla kanssasi ja tunnette toisenne paremmin.
Yritä ensi kerralla keskittyä toiseen tutustumiseen ilman iholle menemistä.
Mulla on juuri toisteperin, että haluaisin mennä naisen luokse kylään tai pyytä naisen luokseni, että voitaisiin laittaa yhdessä ruokaa ja katsella elokuvaa/sarjoja ilman taka-ajatuksia. Naiset ei kuitenkaan luota.
Miksi olitte sängyssä jos et halunnut seksiä? Enpä tekisi noin.
Mutta joo harmi, se olisi halunnut seksiä. Kukapa tietää, olisi voinut ghostata sen jälkeenkin tai sitten hetken olla kanssasi pelkän seksin takia. N
"Mies tuli mun kauppaan ostamaan maitoa, mutta minäpä en myynyt ja nyt se lähti pois etsimään toista kauppaa. Kummallinen mies!"
Voit onnitella itseäsi, säilytit arvokkuutesi etkä suostunut siihen mikä ei tuntunut hyvältä ajatukselta. Nyt mies voi etsiä jonkun helpomman ja sinä laatumiehen.
Mies saattoi myös kokea ettei ollut tarpeeksi haluttava.Otti siipeensä. Mutta oikeinhan sä teit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa seksissä?
Se paha, että ilman syvää tunnesidettä ja luottamusta se on miehen masturboimista. Runkkaa itseksesi.
En ottaisi kyllä ketään yökylään jos en olisi valmis vielä etenemään seksiin. En nyt tällä tarkoita että olisi pitänyt suostua! Itselle ne yökyläilyt tulee vaan ajankohtaiseksi vasta siinä vaiheessa, kun valmis menemään fyysisemmälle tasolle. Jollain tasolla ymmärrän miehen pettymystäkin torjutuksi tulemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa seksissä?
Ei sinänsä mitään pahaa, mutta ei ole mitään järkeä harrastaa merkityksetöntä seksiä yhdentekevä ihmisen kanssa. Ylipäätään mikäli se ei tunnu itsestä hyvältä ajatukselta niin ei kannata väkisin ryhtyä.
Se oli pillun perässä ja ei saanut sulta, joten siirtyi seuraavaan.
Sinulla saa olla omat toiveet ja preferenssit deiteille, kuten myös miehellä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi kyllä ketään yökylään jos en olisi valmis vielä etenemään seksiin. En nyt tällä tarkoita että olisi pitänyt suostua! Itselle ne yökyläilyt tulee vaan ajankohtaiseksi vasta siinä vaiheessa, kun valmis menemään fyysisemmälle tasolle. Jollain tasolla ymmärrän miehen pettymystäkin torjutuksi tulemisesta.
Tein selväksi miehelle, että olin hänestä kiinnostunut, mutta en vielä näin AIKAISESSA vaiheessa valmis etenemään pidemmälle. Itsestäni ainakin tuntuu hyvältä pelkkä toisen lähellä olo, halailu ja suutelu ym. ilman seksiä. Jos miettii vaikka ihan parisuhdetta, on mielestäni tervettä, että voidaan "vain" olla lähellä toista ilman, että sen on aina pakko johtaa seksiin. Halusin "tunnustella" miestä rauhassa fyysisellä tasolla ennen pidemmälle etenemistä, mutta ilmeisesti mies sitten pettyi, kun en "antanutkaan" (inhoan tuota sanaa, sillä seksin kuuluisi olla vastavuoroista).
Ap
Parempi näin. Kuten itsekin sanoit, niin mies olisi varmaan hylännyt sinut seksin jälkeenkin tai korkeintaan roikottanut mukana seksin takia. Kannattaa pitää taukoa deittailusta ja keskittyä oman itsetunnon parantamiseen, siitä ei ole koskaan haittaa etenkään treffimaailmassa.