Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Mattun kännisekoilut, kuten ihastumiset, naku-uinnit, kuseskelut ja tissien näyttämiset eivät ole hyväksyttäviä, mutta eivät välttämättä kaada parisuhdetta.
Mielestäni pahempaa on, että Mattu ei ole koko aikana sanonut yhtään positiivista asiaa Japesta, sen sijaan suullisesti, vieläpä suurin osa selvin päin sanotut vähättelyt, syyttelyt, pilkkaamiset ja jopa mahdollisesti muunnellun totuuden kertomiset ovat täysin ala-arvoista käyttäytymistä omaa kumppania kohtaan.
Kaikesta huolimatta Mattu on kuitenkin jollain tavalla sympaattinen henkilö, hän ei varmaankaan tarkoita pahalla mitä sanoo, mutta ei mieti mitä suustaan päästää.
Mun mielestä Matildassa ei ole mitään sympaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sisimmältäni aika nudisti niin en pysty ymmärtämään tuosta Matun alastomuudesta loukkaantumista. Hän kuitenkin omistaa oman kehonsa, ei Jape. Jos toiset paikalla olijat ei koe vaivaannuttavana tuota julkipissimistä niin ei sekään mikään parisuhteen ongelma luulisi olevan. Mielestäni tosi hyvä, että Mattu on oma itsensä, voi Jape voi sitten miettiä onko hänestä luonnonlapsen puolisoksi.
Eihän alastomuutta ja julkipissimistä voi rinnastaa toisiinsa. Oli vaatteet päällä tai ei, nurkkiin kuseskelu ja vielä muiden nähden on melkoisen sikamainen tapa. Vai etkö sinä nudistina käytä vessaa/käymälää/puskaa, vaan mielestäsi on ok suhauttaa muiden ihmisten viereen kulkuväylien ja kiveysten juureen kuin joku merkkaileva kissa/koira.
Tämä juuri.
Mitä te ajattelisitte, jos omistaisitte vastaavan uima-altaallisen villan ja joku kusisi teidän patiollenne ja pitkin pihoja? (Uima-altaaseen)
Seuraavan vuokralaisen mukava siinä auringossa kelliä jonkun pissiksen kuivuneen kusen tuoksussa.
Nämä on ihan normaalikäytöstapoja.
Siellä on ihan wckin.
Kaikkiookoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sisimmältäni aika nudisti niin en pysty ymmärtämään tuosta Matun alastomuudesta loukkaantumista. Hän kuitenkin omistaa oman kehonsa, ei Jape. Jos toiset paikalla olijat ei koe vaivaannuttavana tuota julkipissimistä niin ei sekään mikään parisuhteen ongelma luulisi olevan. Mielestäni tosi hyvä, että Mattu on oma itsensä, voi Jape voi sitten miettiä onko hänestä luonnonlapsen puolisoksi.
Eihän alastomuutta ja julkipissimistä voi rinnastaa toisiinsa. Oli vaatteet päällä tai ei, nurkkiin kuseskelu ja vielä muiden nähden on melkoisen sikamainen tapa. Vai etkö sinä nudistina käytä vessaa/käymälää/puskaa, vaan mielestäsi on ok suhauttaa muiden ihmisten viereen kulkuväylien ja kiveysten juureen kuin joku merkkaileva kissa/koira.
Tämä juuri.
Mitä te ajattelisitte, jos omistaisitte vastaavan uima-altaallisen villan ja joku kusisi teidän patiollenne ja pitkin pihoja? (Uima-altaaseen)
Seuraavan vuokralaisen mukava siinä auringossa kelliä jonkun pissiksen kuivuneen kusen tuoksussa.
Siellä on ihan wckin.
Ei ihan menis läpi selitys "mä nyt vaan oon/ se nyt vaan on sellanen luonnonlapsi, hihi hihi". Vastenmielistä sanon minä. Itseäni ällöttää ajatus jostain puskakusemisista, enkä ikinä halua joutua tilanteeseen missä ei pääsis vessaan ja sais itseään siististtyä. Rajoittaahan se tietysti vähän elämää mutta hyvin oon pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Mulla tuli ekana mieleen, että polttelee jotain ruohoa tai käyttää jotain muuta.
Mä voin kertoa että kroppa on laitettu kuntoon kovalla treenillä, ruokavaliolla ja doupilla. On sen verran paljon lihasta saatu kroppaan.
T: Valmentaja
Täällä on paljon itketty ettei ulkonäön perusteella voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä esimerkiksi Valdemarin itsekurista tai elämäntavoista, mutta silmiä ja urheilijan vartaloa katsomalla saa "asiantuntijat" todeta kuka roinaa ja kuka polttaa pilveä.
Valton keho on kovan työn tulos ja sen saaminen tiukalla dieetillä ja kurinalalaisella treenillä onnistuu lähtötasosta riippuen vuodessa. Siihen ei roinaa tarvita.
Mitä tulee Antin poltteluun, niin tuotanto kieltää sen. Kannabis ei "muuta" ilmettä kuten pitkään jatkunut huumeiden i.v käyttö.
Mun mielestä on ihan yhtä typerää tehdä johtopäätöksiä kenestänään ulkonäön perusteella, oli se sitte Valdemar tai Valto tai Anttoni. Ja oliko kyse elämäntavoista, itsekurista, treenamisesta tai roinan käytöstä.
Siis sun logiikan mukaan en voi sanoa Valton vartaloa urheilulliseksi koska se on typerää päättelyä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä loukkaantuisin vastaavanlaisesta kumppanin alastomuudesta, jos sitä ei olisi ollut aiemmin lainkaan. Japen tavoin miettisin, että onpa kumppani mennyt sekaisin yhtäkkiä siellä miesten keskellä. Tai pohtisin mikä ihme on saanut niin suuren muutoksen aikaan. Kumppani alkaisi tuntua aika vieraalta, jos vastaavia muutoksia olisi jatkuvasti.
Eri asia, jos toinen osapuoli tietää asian entuudestaan. Jos se ei häntä ole häirinnyt normaalissa elämässä, niin miksi häiritsisi Temptation Islandillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kutsutaan Vallua Valdemariksi?
Onko se hänen oikea nimensä;
Koska Läskiksi kutsuminen ei ole asiallista käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiookoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri.
Siellä on ihan wckin.Ei ihan menis läpi selitys "mä nyt vaan oon/ se nyt vaan on sellanen luonnonlapsi, hihi hihi". Vastenmielistä sanon minä. Itseäni ällöttää ajatus jostain puskakusemisista, enkä ikinä halua joutua tilanteeseen missä ei pääsis vessaan ja sais itseään siististtyä. Rajoittaahan se tietysti vähän elämää mutta hyvin oon pärjännyt.
Onhan toi matun kännipissailu hämmentävää katsottavaa mutta kuulostaa kyllä aika luonnosta vieraantuneelta touhulta jos ajatus puskapissasta ällöttää ja varsinkin jos tollaisen takia alkaa vielä rajoittaa elämäänsä! Etkö ikinä käy missään metsäretkillä tai vaelluksilla tms?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiainen-teki-tarpeensa-junalait…
Onko Mattu seuraava Tuksu? Silikonit ja huulitäytteet taitaa olla jo tähän mennessä?
Kun hänkään ei näytä välittävän mihin pissii, kunhan ympärillä on tarpeeksi ihmisiä :DDDD
Käyttäjä33972 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiookoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri.
Siellä on ihan wckin.Ei ihan menis läpi selitys "mä nyt vaan oon/ se nyt vaan on sellanen luonnonlapsi, hihi hihi". Vastenmielistä sanon minä. Itseäni ällöttää ajatus jostain puskakusemisista, enkä ikinä halua joutua tilanteeseen missä ei pääsis vessaan ja sais itseään siististtyä. Rajoittaahan se tietysti vähän elämää mutta hyvin oon pärjännyt.
Onhan toi matun kännipissailu hämmentävää katsottavaa mutta kuulostaa kyllä aika luonnosta vieraantuneelta touhulta jos ajatus puskapissasta ällöttää ja varsinkin jos tollaisen takia alkaa vielä rajoittaa elämäänsä! Etkö ikinä käy missään metsäretkillä tai vaelluksilla tms?
menetkö itse metsäretkillä istumaan nuotio rinkiin ja alat siinä kuseskeleen muiden viereen ja vielä huudat että määää kuuseen, hihihiii?
aika ällö oot, jos niin teet!
Vierailija kirjoitti:
Ei Eliasta ja Mathildaa voi verrata. Käyttäytyvät eri tavoilla huonosti ja ovat molemmat voittajia omissa kategorioissaan.
Niinpä.
Ovaalimuoto-ihannepää Elias oli ulkonäkökeskeinen, ylimielinen ja muuten vaan outo kun heitteli niitä vitsejään joille muut eivät naureskelleet. Ei pissakalsarinen, ällöttävä huomiokerääjä-paljastelija.
Tuommonen paljastelu olisi ainakin täällä meillä päin aika weeteetä touhua, en tiedä sitten missä nuo Mattun puolustelijat asuu joiden mielestä se on normaalia, ehkä jossain missä porukat kusee joka nurkalle ja hyppii alasti päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän aika laitettu oli temppareissaki, vaikka kovasti luonnollisuuden ja hippeyden puolesta puhuikin
Tämä hippeys tuli esiin jännästi vasta kun Anttoni oli tuonne tullut. Eiköhän tässäkin ole ollut sitä pelkkää miellyttämisenhalua. Halusi esittää uudelle "ihastukselle " , että eihän oikeasti ole tälläinen, mutta kun mies on pakottanut.
Samaa mieltä. Tällasta samantyyppistä miellyttämisenhalua oli mun mielestä näkyvissä myös muiden treffikumppaneiden kohdalla. Mattu haluaa olla sen näköinen ja luonteinen, minkälaisesta uskoo sen hetkisen keskustelukumppanin(etenkin miesten) pitävän.
Käyttäjä33972 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiookoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri.
En käy metsäretkillä. Telttaan tai mukavuudettomaan mökkiin mua ei saa sillä kuuluisalla kirveelläkään. Tykkään kyllä patikoida mutta jonkunlaiset fasiliteetit on oltava, ja jos sellainen katastrofaalinen tilanne tulis että ei vessaan pääse niin on tietysti olemassa kosteaa vessapaperia/ intiimipyyhkeitä. Enemmän mun juttu kuiteskin ihan hotellilomailu ja ja retkeily turvallisen välimatkan päässä vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Eiks tollanen kusi haisekin sitten tuolla noiden sohvien takana ja muurilla ja muualla missä istuskelevat. Hyi olkoon.
ÄLÄ lue enempää jos et halua kuulla mahdollisia juoruja..............
En tiedä kuinka tämä tulee näkyviin kun viestin lähetän puhelimella, ja että jäikö tuota väliä ensimmäisestä lauseesta paljoa. Mutta.
Helsingin Jodelista luin moneen otteeseen, että VÄLIPÄIVINÄ kuvauksissa Mira ja Markus olisivat harrastaneet seksiä USEAAN otteeseen. Tämä selviää Valtolle viimeisellä iltanuotiolla. Myös sellaista juoruttiin, että tuotanto ”huijasi”, että oli välipäivä, vaikka kamerat olivat kuvanneet. Ja näin Mira olisi jäänyt kiinni.
Tämä henkilö oli hyvin tosissaan väittäessään tälläistä, ei malta odottaa viimeistä notskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän aika laitettu oli temppareissaki, vaikka kovasti luonnollisuuden ja hippeyden puolesta puhuikin
Tämä hippeys tuli esiin jännästi vasta kun Anttoni oli tuonne tullut. Eiköhän tässäkin ole ollut sitä pelkkää miellyttämisenhalua. Halusi esittää uudelle "ihastukselle " , että eihän oikeasti ole tälläinen, mutta kun mies on pakottanut.
Samaa mieltä. Tällasta samantyyppistä miellyttämisenhalua oli mun mielestä näkyvissä myös muiden treffikumppaneiden kohdalla. Mattu haluaa olla sen näköinen ja luonteinen, minkälaisesta uskoo sen hetkisen keskustelukumppanin(etenkin miesten) pitävän.
Ehkä Matilda on samalla tavalla muokannut itseään kun on Japenkin tavannut. Ei vaan itse jostain syystä näe tätä omaa käytösmalliaan, ja sitten syyttää että muut muuttavat häntä.
On todella hukassa itsensä kanssa ja haluaa epätoivoisesti hyväksyntää. Käyttäytyy sitten sen mukaan, mistä saa hyvää palautetta. Ja mistä asioista nyt hyvää palautetta voi saada nuorilta humalaisilta sinkkumiehiltä... Se nähdään hänen käyttäytymisessään Temptation Islandilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä loukkaantuisin vastaavanlaisesta kumppanin alastomuudesta, jos sitä ei olisi ollut aiemmin lainkaan. Japen tavoin miettisin, että onpa kumppani mennyt sekaisin yhtäkkiä siellä miesten keskellä. Tai pohtisin mikä ihme on saanut niin suuren muutoksen aikaan. Kumppani alkaisi tuntua aika vieraalta, jos vastaavia muutoksia olisi jatkuvasti.
Eri asia, jos toinen osapuoli tietää asian entuudestaan. Jos se ei häntä ole häirinnyt normaalissa elämässä, niin miksi häiritsisi Temptation Islandillakaan.
Niin, lukihan Leevi raamattua alasti, eikä Josku hämmentynyt asiasta ollenkaan, koska Leevillä oli normaalistikin tällainen tapa. Katsojille (ja Kuroselle) taas asia oli vähän yllättävä, koska eihän kukaan katsoja Leeviä tunne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka tämä tulee näkyviin kun viestin lähetän puhelimella, ja että jäikö tuota väliä ensimmäisestä lauseesta paljoa. Mutta.
Helsingin Jodelista luin moneen otteeseen, että VÄLIPÄIVINÄ kuvauksissa Mira ja Markus olisivat harrastaneet seksiä USEAAN otteeseen. Tämä selviää Valtolle viimeisellä iltanuotiolla. Myös sellaista juoruttiin, että tuotanto ”huijasi”, että oli välipäivä, vaikka kamerat olivat kuvanneet. Ja näin Mira olisi jäänyt kiinni.Tämä henkilö oli hyvin tosissaan väittäessään tälläistä, ei malta odottaa viimeistä notskia.
Whaaat 😨
Tämä pariskunta kyllä kiinnostaa eniten kun tiedän heidät.
Mira luonnossa tosi kaunis, mieletön kroppa ja söpöt, nukkemaiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Jodelista luin moneen otteeseen, että VÄLIPÄIVINÄ kuvauksissa Mira ja Markus olisivat harrastaneet seksiä USEAAN otteeseen. Tämä selviää Valtolle viimeisellä iltanuotiolla. Myös sellaista juoruttiin, että tuotanto ”huijasi”, että oli välipäivä, vaikka kamerat olivat kuvanneet. Ja näin Mira olisi jäänyt kiinni.Tämä henkilö oli hyvin tosissaan väittäessään tälläistä, ei malta odottaa viimeistä notskia.
En ihmettelisi yhtään vaikka olisivatkin seksiä salaa harrastaneet mutta pakko kyseenalaistaa sen verran että näinköhän toi olis kovinkaan laillista..? Eikös toi menis jo salakuvauksesta jos sanotaan että kamera ei kuvaa ja silti salaa kuvataan toisten paneskelut. Minkähän takia noita välipäiviä yleensäkään on? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi yhtään vaikka olisivatkin seksiä salaa harrastaneet mutta pakko kyseenalaistaa sen verran että näinköhän toi olis kovinkaan laillista..? Eikös toi menis jo salakuvauksesta jos sanotaan että kamera ei kuvaa ja silti salaa kuvataan toisten paneskelut. Minkähän takia noita välipäiviä yleensäkään on? Tietääkö kukaan?
Ei mene. Jos toi skenaario pitää paikkaansa, on tuotanto tehnyt sopimukset osallistujien kanssa vedenpitäviksi. Sakakuvausta tosi-tv -ohelmassa, kyllä on tyhmää jengiä.
Veikkaisin, että tämä on nyt sitä kuuluisaa diippiä shittiä.