Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Mä oon kans miettiny samaa, ihan ku ois jossai eri maailmassa :D
Mut mä ajattelin et tuleeko se tuosta meditaatio/jooga/mieleen keskittymisestä 🤔 Varmaa ajatukset kulkee jotain hyvin syvällisiä reittejä ja keskittyy kokoajan ajattelemiseen :D Puhuu myös todella rauhallisesti ja harkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Ihme tyyppi. Kuusi vuotta sitten temppareissa ja taas mukana. Kuusi vuosi on aika pitkä aika. Tuossa ajassa monet opiskelee, valmistuu ja hankkii töitä. Fiksuuskin kasvaa jo sen verran, ettei enää lähtisi temppareihin tekemään samoja asioita. Monille tulee parisuhde, lapsiakin. Alkaa elämä muuttua aikuisempaan suuntaan ja unohdetaan ne nuoruuden hölmöilyt.
Selasin kerran tylsyyksissäni Anttonin ig tä ja facebookia hyvän tovin, ku alko kiinostaa et mikä tää Anttoni on oikein miehiään. Mä pohdin kans et mikä on saanut lähtemään temppareihin uudestaan ku vaikuttaa kuitenki iha fiksulta tyypiltä, eikä sellaselta et ryyppääminen ja bilettäminen ois elämä.
Rivien välistä ymmärsin että on ollut aika pitkässä parisuhteessa tässä temppareitten välissä.
On siis ilmeisesti Intiassa opiskellut joogaopettajaksi, jonka lisäksi on(tai on ollut) kiipeilyohjaajana.
Lisäksi näyttää tekevän tällaisia kokonaisvaltaisia mielen ja kehon hierontoja/hoitoja. Tästä hänen Pure Soul Massage Therapysta luin pitkän esittelytekstin facebookissa :D Tästä esittelyteksistä myös ymmärsin että hän alkoi kiinostumaan joogasta ja mielen hyvinvoinnista jonkilaisen loppuunpalamisen jälkeen.
Olen itse ollut aina kiinostunut tällasista asioista, miten mieli ja henkinen hyvinointi vaikuttaa kehoon. Kuinka tunteet näkyvät meidän kehossa ja lihaksissa yms.
Siksi alko kiinostaa et mikä tää Anttoni oikein on ja mitää tekee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana pitää käsiä pestä min 20 sekuntia.
Voiskohan se Mattu opetella pissan jälkeen, vaikka 10 sekuntia huljauttamaan lettuaan?Mistä sä tiedät, vaikka hän ei nykyään muuta tekiskään kuin huljuttelisi lettuaan, tuohan on kuvattu ennen koronaa.
Instan mukaan tekee muutakin.
Ei liene terveellistä muutenkaan 24/7 huljutella sitä lettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana pitää käsiä pestä min 20 sekuntia.
Voiskohan se Mattu opetella pissan jälkeen, vaikka 10 sekuntia huljauttamaan lettuaan?Mistä sä tiedät, vaikka hän ei nykyään muuta tekiskään kuin huljuttelisi lettuaan, tuohan on kuvattu ennen koronaa.
Instan mukaan tekee muutakin.
Ei liene terveellistä muutenkaan 24/7 huljutella sitä lettuaan.
Matuskan likaiset kalsarit ja pesemätön lettu on ehkä epäeroottisin lause/mielikuva, jonka voi nuoresta kauniista naisesta antaa.
Matuskan likaiset kalsarit ja pesemätön lettu on ehkä epäeroottisin lause/mielikuva jonka voi nuoresta kauniista naisesta saada/antaa.
Seuraako kukaan Mattua IG:ssä?
Näyttää olevan aikalailla erilainen kuin Temppariaikana... ihan järkyttävät ripset, ylähuulen laittokin meni överiksi + kynnet joiden kanssa tuskin mitään pysty tekemään.
Mitä hän tekee työkseen/opiskelee?
Vierailija kirjoitti:
Seuraako kukaan Mattua IG:ssä?
Näyttää olevan aikalailla erilainen kuin Temppariaikana... ihan järkyttävät ripset, ylähuulen laittokin meni överiksi + kynnet joiden kanssa tuskin mitään pysty tekemään.Mitä hän tekee työkseen/opiskelee?
No kyllähän aika laitettu oli temppareissaki, vaikka kovasti luonnollisuuden ja hippeyden puolesta puhuikin
Huutista Wallun tekoitkulle nuotiolla. Tää oli sit tässä! Oli varmaan. Siihen asti kunnes viimeisellä iltanuotiolla vinkuu Emiliaa takaisiin ja Emppuhan lankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteli Mattua suu auki treffeillä. Tyhmän näköistä, kuin kävisi hitaalla.
Uskon että Mattu ja Jape on edelleen yhdessä. Olihan Wallun instassakin vasta yhteiskuva Mattun kanssa. Samaa porukkaa ovat.
Onko muuten kukaan kiinnittänyt huomiota, että Mira puhuu välillä itsestään kolmannessa persoonassa? Niin että Miisu teki sitä tai Miisu sanoi tätä. En muista minkä asioiden yhteydessä on puhunut tuolla tavalla. Mistähän se kertoo. Kovin moni ei puhu sillä tavalla.
Miisu on alkanut meemittää itseään somessa ja sanomattakin selvää että pitää itseään hervottoman hulvattomana tapauksena ja tykkää omasta äänestään. En tarkoita että siinä mitään väärää on.
Mut oisko ollut TIS osa hänen suunnitelmia tulevaisuudelle, joka vaikutti olevan pitkälti Valton varassa. Somea ja yhteistöitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten kukaan kiinnittänyt huomiota, että Mira puhuu välillä itsestään kolmannessa persoonassa? Niin että Miisu teki sitä tai Miisu sanoi tätä. En muista minkä asioiden yhteydessä on puhunut tuolla tavalla. Mistähän se kertoo. Kovin moni ei puhu sillä tavalla.
Oon huomannu! Oon ajatellut että se liittyy tohon sen "somebrändiin", samoin kuin noi sen itse itsestään tekemät meemit ja "hulvattomat" tempaukset aina bileissä, jotka jakaa ennen tulevaa jaksoa instagramissaan. Mira jäi aluksi vähän Mattun sekoilujen ja Empun surkean suhteen varjoon mutta nyt on alkanut vaikuttaa itsekin aika erikoiselta persoonalta. Onko nää kaikki valmiiksi suunniteltua vai onko vaan oma itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Inhottavasti nolasi (todenäköisesti tahattomasti kuitenkin) Mattu Japen kertomalla Aliisan&Japen kehnon panosession iltanuotiolla, ja vielä nauraa päälle..ei oo hyvä meininki noilla.
Japen omakehu aivan sietämättömän kiusallista kateltavaa, mut ei silti ole ansainnut et hänen sänkytaitojaan puidaan alentavaan sävyyn telkkarissa. :/
Eipä Aliisakaan aktia elämänsä tähtihetktksi kuvaillut ja nauroi päälle. Joten kun kaikki nauraa (Japea lukuunottamatta) adia ei ole arka.
Tosiasiallisesti keskustelut ovat antaneet realistisen kuvan Japen taidoista, kaksi naista pitävät kokemustaan naurun arvoisena, joten en usko että kolmas (jos sellaista on) sanoo seksin olleen mahtava kokemus.
Totuus on, ettei parikymppinen kolli tiedä seksistä mitään. Mä olen vasta 40+ alkanut ymmärtämään naisten eleitä ja toiveita.
Kauhulla muistelen Väpän rynnäkköpanoa, mahtoi olla kivulias kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miisu on alkanut meemittää itseään somessa ja sanomattakin selvää että pitää itseään hervottoman hulvattomana tapauksena ja tykkää omasta äänestään. En tarkoita että siinä mitään väärää on.
Mut oisko ollut TIS osa hänen suunnitelmia tulevaisuudelle, joka vaikutti olevan pitkälti Valton varassa. Somea ja yhteistöitä?
Tuli tämä kanssa mieleen siitä kun Valto totesi, että on semmoinen olo kuin olisi huijattu osallistumaan Temppareihin. (Iltanuotiolla videon katsomisen jälkeen).
Jos Mira on halunnut mennä juuri somejulkisuuden ja yhteistöiden vuoksi telkkariin, ja Valto suostunut siksi mukaan.
Voi olla että Mira on täysin oma itsensä, mutta tulee väistämättä sellainen olo nykyään, että toiminta on harkittua ja luodaan henkilöbrändiä. Juuri nämä "tempaukset" bileissä, tuo kolmannessa persoonassa puhuminen ja Miisu-tyrkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut oisko ollut TIS osa hänen suunnitelmia tulevaisuudelle, joka vaikutti olevan pitkälti Valton varassa. Somea ja yhteistöitä?Tuli tämä kanssa mieleen siitä kun Valto totesi, että on semmoinen olo kuin olisi huijattu osallistumaan Temppareihin. (Iltanuotiolla videon katsomisen jälkeen).
Jos Mira on halunnut mennä juuri somejulkisuuden ja yhteistöiden vuoksi telkkariin, ja Valto suostunut siksi mukaan.Voi olla että Mira on täysin oma itsensä, mutta tulee väistämättä sellainen olo nykyään, että toiminta on harkittua ja luodaan henkilöbrändiä. Juuri nämä "tempaukset" bileissä, tuo kolmannessa persoonassa puhuminen ja Miisu-tyrkytys.
Joku kommentoi täällä aiemmin, että Mirasta saa telkkarin välityksellä paljon fiksumman vaikutelman kuin noista some-julkaisuista. Minustakin hän on alkanut vaikuttaa jotenkin säälittävältä "hahmolta", teennäiseltä, epävarmalta ja huomionhakuiselta. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja erityisesti, että löytää itsensä.
[/quote]
Ai niin PENI! Olin unohtanut koko tyypin. Missähän tämä vaikuttaa nykyään?[/quote]
Peni seurustellut jo pidemmän aikaa miss Helsingissä kaksi kertaa kisanneen Eeva Järvisen kanssa. Asuvat yhdessä.
Täällä joku pari sivua taaksepäin mietti ovatko Pauliina ja Emilia sukua toisilleen mutta Pauliina itse kertonut joskus etteivät ole vaikka sama sukunimi heillä onkin.
Ei Mattu kyllä kovin vanhalta näytä millään tavalla, rusketus vaan hämää. Eivätköhän he ole aivan samanikäisiä keskenään, korkeintaan pari vuotta ikäeroa.