Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Muistatteko kun Iiro kertoi kuinka meiju antaa tulla ties minne ja tänne. Kuinka hirveä asia se silloin oli. Mut nyt tää matukan avautuminen on joidenkin mielestä ihan ok.
Jännä sinänsä, koska Iiro kuitenkin kertoi noi asiat kehumismielessä (mitä rakastan eniten meijussa tms keskustelu). Mut Mattu avautuu negatiivisessa mielessä ja sit porukalla nauretaan huonolle Japelle.
Mä varmaan hajoaisin ihan sirpaleiksi, jos mun mies avautuisi naisille, kuinka huono mä oon seksissä. Se on niin henkilökohtaista ja herkkää.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Iiro kertoi kuinka meiju antaa tulla ties minne ja tänne. Kuinka hirveä asia se silloin oli. Mut nyt tää matukan avautuminen on joidenkin mielestä ihan ok.
Jännä sinänsä, koska Iiro kuitenkin kertoi noi asiat kehumismielessä (mitä rakastan eniten meijussa tms keskustelu). Mut Mattu avautuu negatiivisessa mielessä ja sit porukalla nauretaan huonolle Japelle.
Mä varmaan hajoaisin ihan sirpaleiksi, jos mun mies avautuisi naisille, kuinka huono mä oon seksissä. Se on niin henkilökohtaista ja herkkää.
Eikä se tieto kuulu koko Suomen kansalle!
Nämä tytöt ovat sarjan perusteella melkoisia tyhjäpäitä, itsetunto on huono ja kaikesta syytetään miehiä. Mira vaikuttaa olevan keskeneräinen henkisessä kasvussaan, mikä toki ei huono asia nuorena, jos vaan alkaa selvittelemään niitä asioitaan eikä tukeudu kaikessa mieheen.
Jos mun pitäisi valita, viettäisinkö kolme viikkoa sarjan tyttöjen vai poikien kanssa, valitsisin ehdottomasti pojat. Tollaisia känniääliöitä, mutta selvinpäin ajoittain jopa hauskoja, sellaisia ikäisiään poikia.
Mattu kehuu koko kansalle exäänsä, sekin on passiivis-agressiivinen piikki Japea kohtaan, sillä Japella ei ole aiemmin ollut tyttöystäviä eli ei voi vertailla ja huudella ikävyyksiä, enkä usko että hän on sellainen joka huutelisi. Rehellisesti sanoi että hän olisi voinut olla se joka pettää tai että hänellä menisi liian lujaa tuolla, mutta ei. Selvästi Jape on noista kahdesta se aikuisempi. Jos on lukenut Matun tekstareita ja seurannut menemisiään, niin ehkä hänellä on ollut syytä siihen ja omat epäilyksensä? Mistä me sen tiedämme.
Tästä kaudesta tulee mieleen vain kaksi sanaa: kusiset alusvaatteet.
Koko Suomen historian Tempparikausista sellaista, että uus sinkku eli liehuletti-Anttoni taitaa olla ainoa joka kelpaisi ulkonäöllisesti Jenkkien versioon.
Niillä Jenkeissä kun on ihan mallitason näköisiä ne sinkutkin, osa huippumallitasoa niin miehissä kuin naisissa ja osa varatuistakin. Ei mitään nolon näköisiä ryyppääviä aikuispissiksiä tms.
Vanukkaan tarjoaja kirjoitti:
Nämä tytöt ovat sarjan perusteella melkoisia tyhjäpäitä, itsetunto on huono ja kaikesta syytetään miehiä. Mira vaikuttaa olevan keskeneräinen henkisessä kasvussaan, mikä toki ei huono asia nuorena, jos vaan alkaa selvittelemään niitä asioitaan eikä tukeudu kaikessa mieheen.
Jos mun pitäisi valita, viettäisinkö kolme viikkoa sarjan tyttöjen vai poikien kanssa, valitsisin ehdottomasti pojat. Tollaisia känniääliöitä, mutta selvinpäin ajoittain jopa hauskoja, sellaisia ikäisiään poikia.
Kyllä! Varatut naiset epävarmoja ulkonäkökeskeisiä joille silikonit rintojen tilalla, ripsienpidennykset ja tekokynnet sekä muut varaosat ovat tärkeitä, ja huomion kerjääminen tavalla tai toisella. Haluavat että kaikki miehet ihailee heitä ja kilpailee heistä. Kauheita valittajia ja puhuvat alentuvasti poikaystävistään.
Varatut miehet ovat rehellisesti omia itsejään, hauskoja, rentoja ja ottavat kaikki muut huomioon esimerkiksi bileissä. Minun mielestä eivät ole koskaan sanoneet rumasti tyttöystävistään.
Mielestäni koko Temptation Island-formaatti ei ole tarkoitettu normaalissa parisuhteessa oleville.
Toimivaan parisuhteeseen ein kuulu, että lähdetään muutamaksi viikoksi juhlimaan ilman omaa kumppania. Mikäli parisuhde on kunnossa, niin tuollaiselle matkalle ei kummallakaan osapuolella ei edes voi olla minkäänlaista halua.
Mikäli parisuhteessa on ongelmia, kuten tälläkin kaudella kaikilla osallistujapareilla on, niin ei se parane toisten kanssa ryyppäämällä. Mikäli on uskoa, että toimimaton parisuhde saataisiin toimivaksi, niin tämä on varmaankin huonoin tapa yrittää sitä. Parisuhdeasiat pitää pystyä puhumaan ja käsittelemään parisuhteen sisällä, eikä huudella tällaisen ohjelman välityksellä maailmalle.
Siinä vaiheessa kun aletaan miettimään osallistumisesta Temppareihin, pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan oman parisuhteen tilasta.
On ollut aika kurjaa vuosien varrella katsoa, kun moni nuori on hölmöillyt ja bsaanut siitä seuraavan negatiivisen Temppari-leiman, joka seuraa siviilielämään.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaaa jonsku ja karim näyttäs olevan haluatko miljonääriksi-ohjelmassa. Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä..
Ei tuota Joskua pysty kuuntelee yhtään, kuulostaa siltä, et on tyhmä ku saapas. Ja näköjään onkin.
Keihin sinkkumiehiin Mattu on jo kerinnyt ihastua?
Alkoin vasta muutama viikko sitte seuraamaan , enkä ekoja jaksoja jaksa alkaa enää kattoo :---D
Tuo Mattu puhuu paljon silareistaan, mutta onko Mira kertonut omistaan?
Pakkohan silläkin on silikonit olla. Katoin instasta Miran kisakuvan ja niillä rasvaprosenteilla ei oo tollasia daisareita.
Fitnessmimmit on olevinaan niin terveitä ja hyvinvoivia ja sit muoviosia kehossa kuitenkin.
Inhottavasti nolasi (todenäköisesti tahattomasti kuitenkin) Mattu Japen kertomalla Aliisan&Japen kehnon panosession iltanuotiolla, ja vielä nauraa päälle..ei oo hyvä meininki noilla.
Japen omakehu aivan sietämättömän kiusallista kateltavaa, mut ei silti ole ansainnut et hänen sänkytaitojaan puidaan alentavaan sävyyn telkkarissa. :/
Jännä nähdä et ihastuuko/kiintyykö Mattu kehenkään sinkkumieheen oikeasti tuolla reissulla. Nythän nuo Matun "ihastukset" on ollut lähinnä tuollasta sukkulointia aina siihen mieheen kuka sitä huomiota juuri sillä hetkellä sattuu antamaa .
Huh, katsoin Miran youtube videon. Kerankin voi sanoa, että tv:stä jäi paljon fiksumpi mielikuva 😮
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaaa jonsku ja karim näyttäs olevan haluatko miljonääriksi-ohjelmassa. Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä..
Kyseessä oli Temptation Island -erikoisjakso. Kisaamassa olivat myös Mari ja Väpä sekä Vilma ja Elias. Vilma ja Elias eivät päässeet pelaamaan asti, mutta "karsinnoissa" olivat. Mari ja Väpä voittivat 1000 euroa, samoin Karim ja Josku. Vilma oli täysin tunnistamaton, hetki meni miettiessä, että kuka Vilma... Eliaksen tunnisti esittelyn jälkeen, mutta radikaalisti oli hänenkin tyylinsä muuttunut.
Joku muuten puhui täällä, että ohjelmaan osallistuminen tyyliin "pilaa" tulevaisuuden. Ei välttämättä. Kyllä muutaman vuoden päästä niin sinkut kuin paritkin vaipuvat unholaan, elleivät itse pysyttele julkisuudessa. Samoin eilisessä Haluatko miljönääriksi -ohjelmassa vanhemmat katsojat eivät olleet sarjaa katsoneet eivätkä osallistujia tunnistaneet, edes itse en ollut tunnistaa Eliasta ja Vilmaa en tunnistanut ollenkaan, ja kuitenkin seuraan sarjaa hyvinkin tiiviisti. Tuskinpa siis vaikuttaa tulevaisuudessa esimerkiksi työpaikan saantiin.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana pitää käsiä pestä min 20 sekuntia.
Voiskohan se Mattu opetella pissan jälkeen, vaikka 10 sekuntia huljauttamaan lettuaan?
Mistä sä tiedät, vaikka hän ei nykyään muuta tekiskään kuin huljuttelisi lettuaan, tuohan on kuvattu ennen koronaa.
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Tästä kaudesta tulee mieleen vain kaksi sanaa: kusiset alusvaatteet.
Ja 100% varmasti kusee myös sinne uima-altaaseen mihin hyppii suihkussa käymättä likaisissa kalsareissaan.
Ei näin.
Hygienia kunniaan.
Esim. Suuseksi ei tulisi Matun kaltaisen ihmisen kanssa mieleenkään ja olen sitä mieltä, että tässä elämässä kannattaa nholaista heti, jos tipahtaa, muuten voi olla ettei saa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tolla Anttonilla ihan kaikki muumit kanootissa? Komea kuin mikähän se on, mutta sillä on niin tyhjä katse, ettei mitään rajaa :-D
Ihme tyyppi. Kuusi vuotta sitten temppareissa ja taas mukana. Kuusi vuosi on aika pitkä aika. Tuossa ajassa monet opiskelee, valmistuu ja hankkii töitä. Fiksuuskin kasvaa jo sen verran, ettei enää lähtisi temppareihin tekemään samoja asioita. Monille tulee parisuhde, lapsiakin. Alkaa elämä muuttua aikuisempaan suuntaan ja unohdetaan ne nuoruuden hölmöilyt.
Silikoneilla haetaan huomiota ja kun ei tarpeeksi sitä saada niin niillä hankitaan silti huomiota kertomalla että muka miehensä vika kun ne rintakehäänsä otti. Jos sekään ei toimi eikä kukaan usko, niin seuraavana alkaa selostamaan miten ne osamaksusilikonit pilasivat talouden ja suhteen?
Nuo sinkkumiehetkin tajuavat että osamaksusilikonit ovat ihan out, eivät enää tätä päivää kun turha muovi on out, ja että naiset jotka niitä hankkii ovat todella epävarmoja, itsekeskeisiä ihmisiä. Eri asia jos ne hankkii joskus maltillisen kokoisina sen jälkeen kun on saatu lapset. Nykyään maailmalla muotia täyttää rintoja hieman täyteläisemmiksi omalla rasvalla, eikä millään epätrendikkäillä muoviyhdisteillä.
Nuo näyttää kiinalaisilta kovilta halpisimplanteilta, onko kertonut mistä on ne hankkinut? Veikkaan ettei kukaan suomalainen kirurgi suostu noin suuria, tuon mallisia ja noin nuorelle laittamaan, vaan ohjaa psykologin puheille ensin.