Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
1381/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ef1082ea-185e-4e2a-8acb-f048c0e… Valton vastaus pettämistä koskevaan kysymykseen... Mutta kumpi ja kenen kanssa... Viimeisestä iltanuotiosta tulee noiden kahden välillä varmaan kaikkein jäätävin.

Mun mielestä tässä ei ihan hirveästi ole epäselvää. Miran ja Valton iltanuotio on jätetty viimeiseksi, joten se lienee kaikkein ”jännin”. Ei siis voi olla täysin sopuisaa.

Vierailija
1382/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wallu poisti sen pätkän missä näky parveke jossa emilia otti kuvan...

feikki pariskunta oli wallu ja emilia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wallu ja emilia halusi vaan ilmaisen matkan ja julkisuutta, eivät ole olleet pari.

Vierailija
1384/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta kuunnella tuota Japen natinaa tuosta Matusta. Vaikutelma mikä itselle tulee, että Japella on hankala hyväksyä tuo Matun vapaamielinen käyttäytyminen.

Jape vaan koko ajan todistelee itselle piilotelleksaan mustasukkaisuuttaan mitä kaikkea Mattu on tehnyt väärin. Tulee mieleen miltei pakkomielle. Todella paljon energiaa kuluttaa ajatteluun missä hän on tehnyt oikein ja missä Mattu väärin.

Todella nuoria silti molemmat ja elämästä vielä paljon opittavaa molemmilla. En tiedä sitten mikä on johtanut tuohon, Matun huomionhakuisuus vai onko hän tehnyt tarkoituksella tätä Japea mustasukkaiseksi, vai onko Jape vaan niin epävarma ja huono itsetunto.

Vierailija
1385/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Kuronen: "(Ohjelman) loppu tulee yllättämään monet."  Onhan tuo aika pelottava ennustus tulevista tapahtumista.

wallu ja emilia lähtee "yhdessä" pois... koska viihde

Vierailija
1386/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen Matun kaveri ilmeisesti täällä puolustelemassa Mattua ja haukkumassa toki Japea. Toki nuoremma miehellä näyttää humalassa keulivan pahasti ylikin välillä, mutta se on suht normaalia tossa iässä.

Sen sijaan Mattu on perseillyt ja häpäissyt, nolannut oman poikakaverinsa, Japen niin pahasti, että Japen saappaissa jokainen itseään kunnioittava mies heittäisi Matukan ns. hiuksista vidhuun. Ja muutenkin se helvetin ällöttävä kuseskelu ympäriinsä ja itsensä paljastelu ei vaan ole ok, vaikka asiaa katsoo miten päin tahansa. Matusta se on ehkö hauskaa, muut häpeää Matun puolesta.

Vierailija
1387/4706 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen nöyryyttävästi Mattu on Japesta puhunut. En kattelis. Mut ei se Japenkaan yltiömustasukkaisuus ja gps-seuraaminen tervettä ole. Yhtä paskoja ihmisiä.

Vierailija
1388/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nainen saa reviirinsä merkata.

Luonnossa reviirit merkitsee uros.

feminismi, feminismi, feminismi

Vierailija
1389/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Valto jätti kokonaan huomiotta sen, että Mira ja Markus puhui yhteisestä salaisuudesta siellä huoneessa? Siinähän aivan suoraan tuli selväksi että Miraa pelottaa kuka saa tietää sen jonkun asian, mutta Markus rauhoitteli, että ei kukaan tiedä, kun ois hänelle siitä jo joku tullut sanomaan.

Jotain salaista on Miran ja Markuksen välillä tapahtunut.

Valto ohitti puheet, ettei kiinnosta jotkut puheet ”ylianalysoinnista”, ihan sama. Mira ja Markus eivät kyllä puhuneet siitä, vaan aivan jostain muusta ja Valtonin olisi kannattanut höristää korviaan tässä kohtaa. M&M eivät halua muiden tietävän jotain.

Ne voi olla jotain pientä kuten suutelointia tai isoa kuten käsi -tai suuhoitoja tai vastaavaa. Osallistujat kyllä tietää tavat ettei seksi tai mikään vastaava päädy kameroille joten se jää ikuiseksi salaisuudeksi jossei sitä joku paljasta.

Muistuttaa etäisesti Joskua, joka yritti esittää siveyden sipulia, mutta oli kuitenkin löytänyt jostain kameran katve-alueen, johon häipyi vuoronperään Karimin ja sen toisen hemmon kanssa.

Vierailija
1390/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä Jape&Mattu keississä on Mattu joka valehtelee. Silmät liikkuu laidasta laitaan ja ei koskaan katso suoraan. Mattu on kyltymätön huomion hakija, alapään paljastelut, lärvien vetäminen, jatkuvat ihastumiset. Keskenkasvuisia ja mieleltään epävarmoja tyttöjä ei pitäisi ottaa noinkin rankkaan ohjelmaan.

Niinpä. Se hermostunut HÄTÄINEN selostus kun silmät liikkuu levottomasti laidasta toiseen kuin olisi opetellut ulkoa että mitä aikoo liioitella tai valehdella eikä pysty edes kohdata silmäkohtaktilla kameran linssiin, jonka jälkeen hermostunutta tekonaurua, kerää vähän itseään ja katsoo kameraan sen näköisenä että "uskoittehan te nyt tän, saanko mä nyt taas lisää huomiota kaikilta, etenkin miehiltä".

Mistä vetoa niin ei pääsisi valheenpaljastustestistä läpi! :D

Matulla on paljon piirteitä, jotka viittaa ylivilkkauteen,vaikeuksiin kontrolloida impulsseja. En tietenkään voi antaa mitään diagnoosia, mutta tällaisia piirteitä on. Jotku hitaammat tulkitsee tällaiset eleet ja piirteet ja ilmeet epäaitoina ja epäilyttävinä, mikä on kyllä ikävää. Mun mielestä Mattu on viehättävä ja luonnonlapsi!

Vierailija
1391/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana pitää käsiä pestä min 20 sekuntia.

Voiskohan se Mattu opetella pissan jälkeen, vaikka 10 sekuntia huljauttamaan lettuaan?

Vierailija
1392/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaa jonsku ja karim näyttäs olevan haluatko miljonääriksi-ohjelmassa. Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä..

Vierailija
1393/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahaaa jonsku ja karim näyttäs olevan haluatko miljonääriksi-ohjelmassa. Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä..

Johan siellä on ollut Nelosen Poliisit -ja Selviytyjät -sarjasta porukkaa. Nyt Temppareista ja seuraavaksi sitten varmaan jotain muita osallistujia. Ei oo niin sanottuja tavallisia ihmisiä ollut siellä. 

Vierailija
1394/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Matussa ei oo mitään suunnitelmallista valehtelua tai epäaitoutta.

Todella huomionkipeä ja epävarma. Ja hukassa itsensä kanssa. Ei hän mun mielestä ole suinkaan pahantahtoinen tai tahalleen lyttää/hauku Japea tai muitakaan.

Näyttää että hänellä ei ole suoraa vastausta mihinkään kysymyksiin itsestä tai suhteestaan, ja hän muokkaa vastaustaan ja ajatuksiaan siihen hetkeen sopivaksi. Hyvin johdateltavissa oleva tyttö. Tuossa ikääkuin tulee sellanen kierre, hän puhuu heidän suhteestaan sellaisia asioita joilla uskoo savansa sympatiaa ja hyväksyntää. Ja sitä hän myös saa, ja se taas ruokkii puhumaan lisää näitä asioita. Luultavasti hän uskoo itsekin että asiat menee niin kuin hän puhuu.

En missään nimessä hyväksy esim. niitä pilkkaavia keskusteluja siitä orgasmi jutusta. Ne on mun mielestä loukkaavia Japea kohtaan.

Se että tykkää kekkuloida alasti ja olla "villi ja vapaa" nii olisi ihan ok, mutta telkkari on vähän väärä paikka sille.

Vierailija
1395/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huomionkipeä ja epävarma. Ja hukassa itsensä kanssa. Ei hän mun mielestä ole suinkaan pahantahtoinen tai tahalleen lyttää/hauku Japea tai muitakaan.

Näyttää että hänellä ei ole suoraa vastausta mihinkään kysymyksiin itsestä tai suhteestaan, ja hän muokkaa vastaustaan ja ajatuksiaan siihen hetkeen sopivaksi. Hyvin johdateltavissa oleva tyttö. Tuossa ikääkuin tulee sellanen kierre, hän puhuu heidän suhteestaan sellaisia asioita joilla uskoo savansa sympatiaa ja hyväksyntää. Ja sitä hän myös saa, ja se taas ruokkii puhumaan lisää näitä asioita. Luultavasti hän uskoo itsekin että asiat menee niin kuin hän puhuu.

En missään nimessä hyväksy esim. niitä pilkkaavia keskusteluja siitä orgasmi jutusta. Ne on mun mielestä loukkaavia Japea kohtaan.

Se että tykkää kekkuloida alasti ja olla "villi ja vapaa" nii olisi ihan ok, mutta telkkari on vähän väärä paikka sille.

Olen täysin samaa mieltä Matusta oheisen kirjoittajan kanssa, toivottavasti Mattu katsottuaan tämän ohjelman kokonaisuudessaan ymmärtää oman epäkunnioittavan käyttäytymisensä Jappea kohtaan ja ymmärtää myös hävetä sitä ja ennenkaikkea oppia siitä tulevaisuutta varten.

Vierailija
1396/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 63v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä Matusta oheisen kirjoittajan kanssa, toivottavasti Mattu katsottuaan tämän ohjelman kokonaisuudessaan ymmärtää oman epäkunnioittavan käyttäytymisensä Jappea kohtaan ja ymmärtää myös hävetä sitä ja ennenkaikkea oppia siitä tulevaisuutta varten.

Mattu ei tunne mitään häpeää itsensä osalta. Heikkoitsetuntoisten pitäisi tuntea jatkuvasti häpeää omista mokailusta mut Mattu vain nauraa ja toistaa samoja virheitä jatkuvasti. Tämä on siis tarkoituksellista ja piiloutuu aina monien eri asioiden taakse. Kuten Jappe sanoi et tämä muija on todellakin sekaisin. Moni ei vaan täällä ole vielä sitä nähneet ja ymmärtäneet.

Vierailija
1397/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Matun "ihastumiset" osui aina jätkään, joka oli sillä hetkellä enemmän juttelemassa Miran kanssa ja selvästi viihtyi enemmän muiden tyttöjen kanssa. Siihen väliin Matun piti aina änkee hakemaan huomiota.

Noi Matun ongelmatkin tuntuu tulevan Emilian iltanuotiolta. Kuronen kysyy empulta millon wallu on viimeks kehunut häntä. Emppu vastaa että vuosi sitten, Kuronen siinä symppaa Emiliaa, kaikki sympatia ja huomio on Emiliassa. Mitä tekee Mattu? "avautuu" seuraavissa bileissä kuinka Jape ei koskaan kehu.

Tässä suhteessa ei oo hyvistä ja pahista. Se että jappe on huono poikkis ei automaattisesti tarkoita että mattu on viaton uhri. Molemmissa on vikaa.

Kuvitelkaa ihan hetki, että Mattu olis mies ja teidän puolisonne. Vieläkö kaikki tuo olisi hyväksyttävää mielestänne?

Vierailija
1398/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 63v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattu ei tunne mitään häpeää itsensä osalta. Heikkoitsetuntoisten pitäisi tuntea jatkuvasti häpeää omista mokailusta mut Mattu vain nauraa ja toistaa samoja virheitä jatkuvasti. Tämä on siis tarkoituksellista ja piiloutuu aina monien eri asioiden taakse. Kuten Jappe sanoi et tämä muija on todellakin sekaisin. Moni ei vaan täällä ole vielä sitä nähneet ja ymmärtäneet.

Mä en sitä justiinsa ymmärrä, miks porukan mielestä Mattun kekkalointi alasti ja muut touhut ois viattomampaa kuin Japen touhuilut. En usko että Jappe ja Mattu olisivat sopineet että "joo on OK nakuilla pitkiinsä!" Eli ei kuulu parisuhteessa hillua "villinä ja vapaana" ellei oo erikseen sovittu. Ja se että kyllä Mattun puheesta huokuu rivien välistä sellainen huomionhaku. Ei ilkeä ole, ei vain ehkä aina tajua mitä sepittää ja miltä se kuulostaa.

Vierailija
1399/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Matildan henkinen ikä on n. 5v.

Vierailija
1400/4706 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää Matun "ihastumiset" osui aina jätkään, joka oli sillä hetkellä enemmän juttelemassa Miran kanssa ja selvästi viihtyi enemmän muiden tyttöjen kanssa. Siihen väliin Matun piti aina änkee hakemaan huomiota.

Noi Matun ongelmatkin tuntuu tulevan Emilian iltanuotiolta. Kuronen kysyy empulta millon wallu on viimeks kehunut häntä. Emppu vastaa että vuosi sitten, Kuronen siinä symppaa Emiliaa, kaikki sympatia ja huomio on Emiliassa. Mitä tekee Mattu? "avautuu" seuraavissa bileissä kuinka Jape ei koskaan kehu.

Tässä suhteessa ei oo hyvistä ja pahista. Se että jappe on huono poikkis ei automaattisesti tarkoita että mattu on viaton uhri. Molemmissa on vikaa.

Kuvitelkaa ihan hetki, että Mattu olis mies ja teidän puolisonne. Vieläkö kaikki tuo olisi hyväksyttävää mielestänne?

Hyi ei! En itse kehtaisi enkä haluaisi että mieheni tekisi tuollaista.

Mattu menee aina paljasteleen alaosaansa ja kusemaan siihen viereen kun huomaa että jokin niistä sinkkumiehistä juttelee Empun tai Miran kanssa, tai jos miehet juttelevat keskenään niin tämä änkee siihen väliin rakkoineen! Mikä ongelma olisi käydä ihan normi vessassa joita siinä talossa lienee monta kappaletta ja vapaana, tai siinä rannalla hietikolla sivummalla palmun juurella, niin ettei kukaan ehdi huomata? Aina pitää huutaa kaikille että pissattaa ja sitten asettua siihen esittelemään itseään joko korkealle aidalle tai keskelle pihaa, tai jos on kerrankin vessassa, niin ovet selällään? Kaikille resortin näkyvimmille paikoille menee ja suoraan kameran eteen. Joku fetissi tommonen? Seuraavaksiko se alkaa jotain torttua siihen muiden viereen murjomaan?

Miettikää muuten omalle kohdalle jos poikaystävä menisi aina naisten eteen heiluttelemaan patukkaansa ja kusemaan että "katsokaas miten nyt kusettaa että tuun teidän viereen niin saatte ihailla minun ruumiillista toimitusta koska minun nainen ei kehu minua tarpeeksi"!

Jape ei ole mitään tuollaista tehnyt enkä voi kuvitella että tekisi edes pahimmassa kännitilassa. Jape ei juokse naisten perässä ihastumassa, eikä paljastele vartalonsa osia jotka kuuluu vain sen oman puolison silmille, eikä syytä Mattua suhteensa tilasta niin paljon kuin Mattu syyttää Japea siitä että miten se ei minua huomioi. Minäminäminää kuultu turhan monta jaksoa jo. Mattu vaikuttaa sellaiselta tyytymättömältä ihmiseltä joka syyttää aina miehiä siitä etteivät kiinnostu hänen huomionhakuisuudestaan, jota haetaan uhriutumalla ja paljastelemalla. Ei älykkäillä keskusteluilla tai persoonallisuudella. Tuollainen persoonaton tusinatyylinen ripustautuja-uhriutija-minäminä ihminen on todella turn-off monelle miehelle. Jos hän oli hippiaikoinaan persoonallisempi ja itsenäisempi, niin miksi ei palaa siihen omaan lookkiin ja olotilaan, ja hanki uutta miestä, jos nykyinen ei ole kehumassa häntä 24/7?

Mielestäni en muuten ole sarjan aikana kenenkään varatun miehen tai sinkkumiehen kuseksivan kameran edessä, vai olenko missannut jotain?

Ei kännisekoilija-Wallukaan noin sekaisin ole tai epäkunnioittava toisia kohtaan kuin mitä se Mattu on! (Mitä nyt se Wallun tekemä peppusytkärikohtaus oli inhottava ja harkitsematon teko).