Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harmillista Valtolle. On hyvä mies eikä ansaitse tuollaista. Mutta toisaalta, näen myös Miran puolen asiasta. Sai Markuksella sen, mitä ei ole Valtolta saanut koko aikana. Meni tunteiden vietävänä. En osaa syyttää kumpaakaan osapuolta tapahtuneesta. Markus puhui kyllä fiksusti, kun sanoi että toivoo Miran kertovan kaiken Valtolle jne. Vaikka nyt olikin oma lehmä ojassa niin tottahan se on, että parempi kun kaikki tietää missä mennään.
Meinaatko, että Valto ei ole pannut Miraa 3,5 vuoden aikana lainkaan?
Joo, juuri sitä tarkoitin.
Ei, vaan henkisellä tasolla. Eivät ole yhteensopivia.
Kyllä. Valto on aikuinen ja Mira keskenkasvuinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset täällä edelleen väittävät, ettei Mira voinut tunteilleen mitään, kun rakastui Markukseen? Iltanuotiolla Mira itse sanoi, että ei rakasta Markusta ja että rakastaa Valtoa. Suomeen päästyään yrittivät vielä Valton kanssa kerätä palasista jotain, mutta teippi ja rakkaus ei nyt riittäneet. Kuukausien jälkeenkin se tapa, miten Mira katsoi Valtoa vieressä istuessaan kertoo valtavasta kaipauksesta ja sanoihan Mira itsekin, että haluaisi pitää Valton elämässään, mutta Valtolle se ei sovi.
Miten nämä Miran puheet ja käytös sopivat siihen, että Markus nyt vaan oli se elämän rakkaus eikä tunteilleen voinut mitään? Kyseessä oli ihastus, lomaromanssa. Plan B, jota korttia joutuu nyt katsomaan, kun Plan A ei toteutunut.
Mirahan puhuu ihan opportunistisesti. Ensin kertoo, että on rakastunut Valtossa vain ulkokuoreen. Sitten kun on uhkana jäädä ilman kämppää, yht'äkkiä rakastaakin vain Valtoa.
Hesarin tämänpäivän NYT-liitteessä on Miran haastattelu. Kertoo että yksi hänen vatvomistaan asioista on nuoruuden parisuhde, johon liittyi fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Valton kanssa parisuhde oli ihan erilainen mutta käytöksellään tuhosi sen. Eiköhän Markuskin livistä jossain vaiheessa.
En oo katsonut yhtään kokonaista jaksoa temppareita vaan vähän sieltä ja täältä ja lukenut lehdistä ja sieltä jotain videon pätkiä katsonut.
Tuo Valto vaikuttaa hyvältä mieheltä ja kurjaa,että tuohon kaikkeen joutui ja vedettiin mukaan :(
Toisaalta parempi että totuus paljastui nyt ja se ettei heillä todennäköisesti olisi ollut loppuelämää yhdessä tai ainakin se olisi vaatinut a.) Parisuhdeterapeutilla käynnin ja b.)Miran yksilöterapian hänen henk.koht ongelmiin.
Toisaalta pystyn samaistumaan Miraan vaikka hän teki väärin pettäessään ja ennen kaikkea teki väärin siinä,että yritti peittää tekonsa.
Hän on antanut ymmärtää taustalla olevan omia ongelmia mitä ei ole selvittänyt.
Samaistun tähän.
Olin itse samanlainen vielä n.8vuotta sitten. Etsin itseäni ja en tiennyt mitä haluan olla,miten pukeutua tai miten käyttäytyä ja mitä edustaa ja kannattaa.
Olin totaalisesti hukassa.
Annoin miesten kohdella itseäni väärin ja olin se toinen nainen,en välittänyt itsestäni.
Halusin vain huomiota jonka ymmärsin myöhemmin terapian avulla johtuvan lapsuuden hyväksikäytöstä jota kesti muutaman vuoden ajan.
Nyt oma tilanne on toinen. Olen onnellisesti parisuhteessa ja omat ongelmat ja kipuilut on käyty lävitse. Vaikeaa on välillä ollut itsensä ja tekojensa ja kokemansa vääryyden takia. Mutta nyt paletti on kasassa ja katse vahvempana tulevaisuuteen.
En tiedä mitä Miralla on taustalla ja mitä on kokenut,mutta aivan varmasti hänenkin on mahdollista löytää vielä tasapaino itsensä kanssa ja saada onnellinen elämä.
Toivon kummallekkin hyvää, Valtolle sekä Miralle.
Valto vaikuttaa ihanalta mieheltä joka löytää vielä sen oikean naisen itselleen.
Mira tarvitsee nyt aikaa itselleen ja aikaa selvittää asiansa ja ongelmansa. Kun hän on asiat käynyt lävitse ja on sinut itsensä kanssa niin hänkin kykenee rakastamaan ja olemaan rakastettu.
Valto oli aivan liian hyvä ihminen tähän foemaattiin. Tuotanto vedätti Valtoa päiväkausia. Loppureissusta olis tullut aivan erilainen hänelle, jos totuus olis näytetty heti kyn se selvisi. Epäilen että resortien vaihdon jälkeen kun salakamera kuvasi välipäivätkin. Mitä vaan draaman takia. Lopuksi vielä jeesustellaan, että voivoi kun sait tietää vasta nyt. Itte eivät kertoneet.
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset täällä edelleen väittävät, ettei Mira voinut tunteilleen mitään, kun rakastui Markukseen? Iltanuotiolla Mira itse sanoi, että ei rakasta Markusta ja että rakastaa Valtoa. Suomeen päästyään yrittivät vielä Valton kanssa kerätä palasista jotain, mutta teippi ja rakkaus ei nyt riittäneet. Kuukausien jälkeenkin se tapa, miten Mira katsoi Valtoa vieressä istuessaan kertoo valtavasta kaipauksesta ja sanoihan Mira itsekin, että haluaisi pitää Valton elämässään, mutta Valtolle se ei sovi.
Miten nämä Miran puheet ja käytös sopivat siihen, että Markus nyt vaan oli se elämän rakkaus eikä tunteilleen voinut mitään? Kyseessä oli ihastus, lomaromanssa. Plan B, jota korttia joutuu nyt katsomaan, kun Plan A ei toteutunut.
Mirahan puhuu ihan opportunistisesti. Ensin kertoo, että on rakastunut Valtossa vain ulkokuoreen. Sitten kun on uhkana jäädä ilman kämppää, yht'äkkiä rakastaakin vain Valtoa.
Hesarin tämänpäivän NYT-liitteessä on Miran haastattelu. Kertoo että yksi hänen vatvomistaan asioista on nuoruuden parisuhde, johon liittyi fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Valton kanssa parisuhde oli ihan erilainen mutta käytöksellään tuhosi sen. Eiköhän Markuskin livistä jossain vaiheessa.
Huh, huh, onpas Hesarinkin taso laskenut, jos sielläkin jo jauhetaan jotain TIS -sekoiluja.
Markuksesta varmasti kiva katsoa tvstä, että ei täytä Miisun ulkonäkökriteereitä.
Onhan tuokin suhde tuhoon tuomittu.
Saa puhua Miisulle aika hyvin ja varoa ettei Miisu kyllästy "lässyttämiseen" ja huomaa olevansa taas kuplassa.
Mitäs kun salilla tuleekin vastaan hyvän kunnon omaava komea puhemies.
Voi tulla taas pientä cudlailua ja cuckoldlailua.
Ettei jää epäselväks: en hyväksy sitä mitä Mira teki. Pettäminen ei ole koskaan oikea teko ja sille on aina vaihtoehto. Kännissä tai ei, se on aina oma valinta.
Mutta, pystyn samaistumaan Miran tajuamiin asioihin. Olen itse ollut yhdessä avopuolisoni kanssa nyt kuusi vuotta. Kolmantena seurusteluvuotena avopuolisoni lähti ulkomaille töihin ja minä jäin puoleksi vuodeksi yksin. Muutamassa viikossa tajusin, kuinka riippuvainen olin puolisostani. Minulla ei ollut oman perheen (veli ja äiti) ja puolison ulkopuolelta ketään luottohenkilöä, jolle voisin puhua. Kaikki ”kaverini” olivat hyvänpäiväntuttuja treeneistä tai töistä. En jutellut kellekään muulle vapaa-ajallani aktiivisesti, kuin puolisolleni. En viettänyt kaksin aikaa kenenkään muun kanssa.
Tajusin myös, kuinka paljon olin jättänyt sanomatta ja kysymättä. Puolisoni on hiukan jäyhän puoleinen ja erittäin yksityinen ihminen, hänen kanssaan kommunikointi vaatii aikaa ja hermoja. Minä taas olen ujo ja avaudun vasta kun tunnen, että toinenkin haluaa avautua. Pattitilanne siis. Emme olleet koskaan esimerkiksi aidosti ja oikeasti keskustelleet siitä, miten haluamme toisen käyttäytyvän parisuhteessa ja millainen on hyvä parisuhde. Tai mitä juuri itse haluaa elämältä.
Tajusin paljon muitakin asioita etenkin siitä, millaista kommunikaatiota ja sitä kuuluisaa yhteyttä haluan parisuhteelta. Selvitin mitä minun pitää itse tehdä sen eteen (olla rohkeampi ja suorempi), ja mitä haluan toisen tekevän. Kun puolisoni palasi, ero oli alku puolen vuoden aikana kerran mielessä ja keskusteluissa, sillä hän ei sisäistänyt millaista muutosta kaipasin. Mutta, kuten sanoin, jotkut ihmiset vaativat aikaa asioiden prosessoimiseen. Hetken aikaa tosin tuntui, että väänsin kaksin käsin hänen ajatuksiaan auki eikä tästä mitään tule.
Nyt kolmen vuoden jälkeen kehitystä molemmissa meissä molemmissa on tullut valovuosia. Muutamasta tutustani harrastuksien kautta tuli hyviä ystäviä, koska uskalsin avautua ja olla oma itseni. Kommunikointi puolison kanssa on parantunut, ja hän jakaa minulle asioita kysymättä, mitä ei siis aiemmin tehnyt.
Koko pointti tässä oli se, että etäisyys, on se sitten temppariviikot tai työkeikka ulkomailla, tuo uutta perspektiiviä ja nostaa esiin asioita toisesta ja itsestä, joita ei ole koskaan ajatellutkaan. Parisuhteessa ollessa välttämättä ei vaan näe metsää puilta. Tai toisinpäin. :P
Kammottavaa ajatella että nuoret menevät tällaisiin ohjelmiin urasuunnittelu edellä. Eilisestä keskustelustahan selvisi että Mira oli halunnut ohjelmaan sometarkoituksissa. Kannattikohan? Tuollaisilla arvoilla varustettua ihmistä ei tule seurata missään nimessä!
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä kaikki puhuu siitä miten Miralla on täydellinen vartalo kun mun mielestä noin urheilullinen nainen näyttää liian miehekkäältä leveine hartioineen ja kapeine lanteineen??
Itselläni kesti myös hetken aikaa tajuta, kuka siinä nähdyssä videossa ratsasti, kun näytti aivan miehen selältä.
Luulitko, että Markus pystyi panemaan lähetyssaarnaajaa siten, että jalkaterät ovat ylöspäin?
Ensimmäinen teaser asiasta oli niin nopea, etten edes tajunnut siinä olevan Miran ja Markuksen. Pikemminkin luulin Empuksi ja joksikin sinkkumieheksi. Ja tosiaan, en kyllä siinä klipissä kiinnittänyt huomiota kenenkään jalkateriin missään vaiheessa. Hienoa, jos joku jalkateristä tuolla olevaa porukkaa tunnistaa.
Luin IS:n haastattelut Valton ja Miran kanssa. Koen sympatiaa oikeastaan molempia kohtaan. Aika selvää, että Miran historiassa on jotain pahoinpitelyä/hyväksikäyttöä, jota hän ei ole vielä tähän ikään mennessä pystynyt käsittelemään. Sellainen voi johtaa itseään ja muita satuttavaan käytökseen. Ei se tee hänestä mitenkään huonoa ihmistä, mutta väärin se tietenkin on satuttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
kattokaa youtubesta uusimmat kaksi iltarovio videoo mitkä on tänään tullu!
Valton markkina-arvo senkun nousee.
Vierailija kirjoitti:
Markuksesta varmasti kiva katsoa tvstä, että ei täytä Miisun ulkonäkökriteereitä.
Saa puhua Miisulle aika hyvin ja varoa ettei Miisu kyllästy "lässyttämiseen" ja huomaa olevansa taas kuplassa.
Ja Iltaroviolla sanoo Anterolle ja Jennalle, että jossain määrin toivoisi vieläkin voivansa palata entiseen. Siis on kyllä todella vaikeaa kuvitella, että Mira haluaisi tuosta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla taas pientä cudlailua ja cuckoldlailua.Ja Iltaroviolla sanoo Anterolle ja Jennalle, että jossain määrin toivoisi vieläkin voivansa palata entiseen. Siis on kyllä todella vaikeaa kuvitella, että Mira haluaisi tuosta suhdetta.
Jep. Sääliksi käy Markustakin. Valto sanoi jossakin lehtihaastattelussa, että hänen käsityksensä mukaan Mira olisi viime ajat jopa asunut enemmän tai vähemmän Markuksen luona.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin Valto itse sanoi, hän ei ole mikään Bile-Dani.
Saahan uuteen vaihtaa jos siltä tuntuu, mutta ensin jätetään ja sitten vasta pannaan, Mira.
Vierailija kirjoitti:
Joo en tiennytkään että cudlailu on suomeksi sanottuna panemista.
Miran ulosanti on niin rasittavan kuuloista, teennäisillä maneereilla höystettynä, etten ihmettele ettei kukaan pidemmän päälle jaksa kuunnella.
Saahan hän nyt tuntea itsensä vielä paremman näköiseksi kun vieressä "rumempi" mies... Oli kyllä todella ankean kuuloista tuo muovikuppielämä.
Mira Seiskan iltaroviolla oli kyllä positiivinen yllätys. Vihdoinkin otti vastuun siitä, mitä on tehnyt. Myönsi ihan rehellisesti, että luuli, ettei välipäivinä kuvata, myönsi, ettei olisi kertonut Valtolle. Mira rehellisimmillään ja vastuuntuntoisimmillaan mitä häntä on nähnyt. Toivottavasti tosiaan tämä asioiden käsittely on opettanut ja antanut hänelle uudenlaista selkärankaa.
Markusta vähän kävi sääliksi, ei ole kivaa olla kakkosvaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ettei jää epäselväks: en hyväksy sitä mitä Mira teki. Pettäminen ei ole koskaan oikea teko ja sille on aina vaihtoehto. Kännissä tai ei, se on aina oma valinta.
Mutta, pystyn samaistumaan Miran tajuamiin asioihin. Olen itse ollut yhdessä avopuolisoni kanssa nyt kuusi vuotta. Kolmantena seurusteluvuotena avopuolisoni lähti ulkomaille töihin ja minä jäin puoleksi vuodeksi yksin. Muutamassa viikossa tajusin, kuinka riippuvainen olin puolisostani. Minulla ei ollut oman perheen (veli ja äiti) ja puolison ulkopuolelta ketään luottohenkilöä, jolle voisin puhua. Kaikki ”kaverini” olivat hyvänpäiväntuttuja treeneistä tai töistä. En jutellut kellekään muulle vapaa-ajallani aktiivisesti, kuin puolisolleni. En viettänyt kaksin aikaa kenenkään muun kanssa.
Tajusin myös, kuinka paljon olin jättänyt sanomatta ja kysymättä. Puolisoni on hiukan jäyhän puoleinen ja erittäin yksityinen ihminen, hänen kanssaan kommunikointi vaatii aikaa ja hermoja. Minä taas olen ujo ja avaudun vasta kun tunnen, että toinenkin haluaa avautua. Pattitilanne siis. Emme olleet koskaan esimerkiksi aidosti ja oikeasti keskustelleet siitä, miten haluamme toisen käyttäytyvän parisuhteessa ja millainen on hyvä parisuhde. Tai mitä juuri itse haluaa elämältä.
Tajusin paljon muitakin asioita etenkin siitä, millaista kommunikaatiota ja sitä kuuluisaa yhteyttä haluan parisuhteelta. Selvitin mitä minun pitää itse tehdä sen eteen (olla rohkeampi ja suorempi), ja mitä haluan toisen tekevän. Kun puolisoni palasi, ero oli alku puolen vuoden aikana kerran mielessä ja keskusteluissa, sillä hän ei sisäistänyt millaista muutosta kaipasin. Mutta, kuten sanoin, jotkut ihmiset vaativat aikaa asioiden prosessoimiseen. Hetken aikaa tosin tuntui, että väänsin kaksin käsin hänen ajatuksiaan auki eikä tästä mitään tule.
Nyt kolmen vuoden jälkeen kehitystä molemmissa meissä molemmissa on tullut valovuosia. Muutamasta tutustani harrastuksien kautta tuli hyviä ystäviä, koska uskalsin avautua ja olla oma itseni. Kommunikointi puolison kanssa on parantunut, ja hän jakaa minulle asioita kysymättä, mitä ei siis aiemmin tehnyt.
Koko pointti tässä oli se, että etäisyys, on se sitten temppariviikot tai työkeikka ulkomailla, tuo uutta perspektiiviä ja nostaa esiin asioita toisesta ja itsestä, joita ei ole koskaan ajatellutkaan. Parisuhteessa ollessa välttämättä ei vaan näe metsää puilta. Tai toisinpäin. :P
Missä tynnyrissä nää ihmiset kasvaa kenellä ei ole ketään kaveria? En itsekään ole ollut mikään sosiaalinen perhonen, mutta ala- ja yläkoulusta sekä lukioajoilta kavereita keille voi puhua, vaikkakin usein netin välityksellä, mutta silti. En pysty miehen kanssa elämään kaksin symbioosissa, pitää olla omaakin elämää.
Siis miksi Markus (ja Mira) pitää Markusta muka jotenkin huonon näköisenä, sehän on kuuma ja komee jätkä! Aivan ihana, ottaisin heti jos voisin. Valto on ihan liian kuiva ja kiree mun makuun. Nyt Markus uusi katse sinne peiliin ja itsearvostusta kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Markus (ja Mira) pitää Markusta muka jotenkin huonon näköisenä, sehän on kuuma ja komee jätkä! Aivan ihana, ottaisin heti jos voisin. Valto on ihan liian kuiva ja kiree mun makuun. Nyt Markus uusi katse sinne peiliin ja itsearvostusta kehiin!
Mira on itse niin tikissä kunnossa. Varmaan arvostaa treenattua vartaloa myös miehissä.
Minä vähän rakastuin Valtoon viimeisellä iltanuotiolla. Se miten rauhallisesti osasi suhtautua ja kuinka kauniisti silti puhui Miralle kaiken näkemänsä jälkeen. Siinä on harvinaslaatuinen mies. Komistui silmissä kummasti.
N32