Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
https://www.is.fi/aihe/temptation-island-suomi/
Valton hiukset tuuhentuneet, liekö pelkän kampauksen ansiota. Onnee Maltan matkaan
Vierailija kirjoitti:
Tosi harmillista Valtolle. On hyvä mies eikä ansaitse tuollaista. Mutta toisaalta, näen myös Miran puolen asiasta. Sai Markuksella sen, mitä ei ole Valtolta saanut koko aikana. Meni tunteiden vietävänä. En osaa syyttää kumpaakaan osapuolta tapahtuneesta. Markus puhui kyllä fiksusti, kun sanoi että toivoo Miran kertovan kaiken Valtolle jne. Vaikka nyt olikin oma lehmä ojassa niin tottahan se on, että parempi kun kaikki tietää missä mennään.
Meinaatko, että Valto ei ole pannut Miraa 3,5 vuoden aikana lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin riipaisevan aitoa 😟
Valto on hieno mies ja ymmärrystä hiukan myös Miralle ,vaikka ruma teko olikin.
Valtsun käytös petettynä miehenä oli kova 💪
Nämä tuotannot eivät perustu aitoihin reaktioihin. Se kerrotaan jo sopimuksessa.
Mikä tämä mörkö Miran elämässä oli... Olis nyt kertonut, kun siihen koko ajan viittaa..
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006530370.html
Valton haastattelu.
Täytyy kyllä sanoa, että siinä on harvinaisen reilu ja kypsä mies. Arvostan.
johan oli värisyttävä iltanuotio! Ensimmäistä kertaa ikinä olisin voinut vähän itkua tirauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin riipaisevan aitoa 😟
Valto on hieno mies ja ymmärrystä hiukan myös Miralle ,vaikka ruma teko olikin.
Valtsun käytös petettynä miehenä oli kova 💪Nämä tuotannot eivät perustu aitoihin reaktioihin. Se kerrotaan jo sopimuksessa.
Juu. Näyteltävä on, niin kauan että kelpaa.
Valton päivitys instassa. Uskomaton mies. Mira menetti kyllä kultakimpaleen. Kaiken sen jälkeen mitä Mira on Valtolle tehnyt, Niin Valto jaksaa muistuttaa hyvistä käytöstavoista ja siitä, ettei ketään saa haukkua. Huolissaan, ettei MIRA masennu. Minä kun olin huolissani Valtosta.
Mira teki itsestään täyden pellen. No, saipahan lisää instagram seuraajia🤦🤷
Oikeesti ihan siistiä, että Mattulla karkas mopo käsistä. Jape oli niin konservatiivinen ja jäykkä mielipiteissään. Nyt vaikuttaa rennommalta. 😄
Kaameita luttkamaisia ämmiä. Itse tuskin voisin olla läpsäyttämättä niitä viimeisellä iltanuotiolla.
T: Alfamies
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen paljon paistaa käsikirjoitus läpi tästä Miran ja Valton iltanuotiosta.
Toki videoita on näytetty ja paha mieli on ollut, mutta se iltanuotio mikä näytettiin oli kyllä näyteltyä.
Oli kyllä kökkö. Kuvattu ja ohjattu monta kertaa. Leikkaukset kuroseen olivat lähinnä vitsi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaameita luttkamaisia ämmiä. Itse tuskin voisin olla läpsäyttämättä niitä viimeisellä iltanuotiolla.
Jassoo. Saanko tulla "läpsimään" sinua, koska minusta siltä tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa vaimonhakkaajapersoonallisuus
”Mikään somenäkyvyys ei korvaa mielenterveyttä” sinäpä sen sanoit, Valto
Miten toi Valto on ihan eri näköinen ja värinen. Tukka ja silmät eri väriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kausi vetelee viimeisiään sopii kysyä, että koska tulee meille ruuhkavuosia eläville K-40 -kausi. Silloin me nelikymppiset pitkän avioliiton puuduttamat perheenäidit pääsemme silmät kiiluen kirmaamaan vetreiden teinipoikien perään. Oi sitä menoa, sellaista ei ole ennen nähtykään! Ja viimeisellä iltanuotiolla onkin sitten diipimpää keissiä, kun pohditaan Kurosen kanssa, mitä tehdään omakotitalolle ja huoltajuudelle lasten itkiessä siinä vieressä..
P. S. Se söpö ja ujo sinkkupoika on varattu mulle, ottakaa te muut ne päälakea myöten tatuoidut sinkut;)
Onko teillä naisilla tosiaa noin vähän selkärankaa, että tarvitsette temppareissa pettämisen eroamiseen. Eikös lusikat voi jakaa ennenkin ja alkaa vikittelemään teinipoikia kotimaassakin ilman tvssä itsensä ja toisen nöyryyttämistä. Kyllähän sitä seuraa löytyy ilman temppareitakin.
Juu. Kyllä ostetun ja käsikirjoitetun formaatin osallistujat edustavat naisia. 🙂
Mira antoi persettä randomille duunarille :D Reversed cow girl myös. Miltähän Valtosta tuntuu höylätä sitä tuon näkemisen jälkeen?
Mattu vastaan Mira ja heidän mokansa lyhyesti verrattuna
Mattu, ylilyönnit olivat sopimattomia ennalta suunnittelemattomia kännisekoiluja.
Mira, pettämiset tapahtui selvinpäin katumatta, jotka luuli tehneensä niin, että muut eivät tiedä ja siihen lisäksi vielä valehteleminen.