Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Olen todella hämmästynyt kuinka julmia ihmiset ovat. Tulee mieleen, että arvostelevilla ihmisillä on tunne, että Mira on juuri häntä pettänyt. Jos muistelet elämääsi taaksepäin niin varmasti sinäkin arvostelija olet varmasti virheitä tehnyt elämäsi aikana. Jokainen meistä tekee. Jos viisastuu virheistään niin silloin mikään virhe ei ole turha. Olemme jokainen täällä oppimassa, jokaisella on oikeus omiin virheisiin. Ja kuka tietää, Markus ei välttämättä ollut virhe, käyttäytyminen ehkä. Kaikkea hyvää kaikille TIS formaattiin uskaltaneille, itse en kyllä elämääni toisi kaikkien ruodittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mira Seiskan iltaroviolla oli kyllä positiivinen yllätys. Vihdoinkin otti vastuun siitä, mitä on tehnyt. Myönsi ihan rehellisesti, että luuli, ettei välipäivinä kuvata, myönsi, ettei olisi kertonut Valtolle. Mira rehellisimmillään ja vastuuntuntoisimmillaan mitä häntä on nähnyt. Toivottavasti tosiaan tämä asioiden käsittely on opettanut ja antanut hänelle uudenlaista selkärankaa.
Markusta vähän kävi sääliksi, ei ole kivaa olla kakkosvaihtoehto.
Markus taisi roolinsa valita ihan itse. Ensin lähtiessään TI:lle rikkomaan toisten suhteita ja sitten vietellessään Miran. (Se tosin oli hänen tehtävänsä saarella). Itse sanoi, että, jos Valtolle ei kelpaa hän katsoo Mira-kortin. Taisi olla sellainenkin suunnitelma, että jäisi kolmanneksi pyöräksi, jos Mira jatkaisi Valton kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo is:n artikkeli Valtosta menee jo liiallisuuksiin. Naisia petetään mennen tullen eikä siitä mitään tuollaisia juttuja väännetä, mutta siitä tehdään iso juttu kun nainen pettää kunnollista miestä.
Eikös Mirasta ollut samassa lehdessä, samanlainen ja samaan aikaan julkaistu juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen meteli mirasta nyt?? Maailman sivu on petetty ja suurin osa ihmisistä pettää. Ei tietty televisiossa, mutta muuten.
Älkää olko tyhmiä!
Harvempi kuitenkaan menee sen p@nemisens@ suorittaan telkkariin. Luulenpa että Mira oli pettämisen päättänyt jo lähtiessään tuohon ohjelmaan. Ei hän muuten sanoisi ettei tiennyt että välipäivinä kuvataan. Halusi nöyryyttä Valtoa mutta pilkka osuikin nyt omaan nilkkaan. Markushan meni ohjelmaan tekemään juurikin sitä mihin Mira lankesi, hän suoritti näytelmässä oman osuutensa. Luultavasti pääsee vielä vastaaviin ohjelmiin. Hänellä kun oli niin hyvä sisäsyntyinen ulosanti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira Seiskan iltaroviolla oli kyllä positiivinen yllätys. Vihdoinkin otti vastuun siitä, mitä on tehnyt. Myönsi ihan rehellisesti, että luuli, ettei välipäivinä kuvata, myönsi, ettei olisi kertonut Valtolle. Mira rehellisimmillään ja vastuuntuntoisimmillaan mitä häntä on nähnyt. Toivottavasti tosiaan tämä asioiden käsittely on opettanut ja antanut hänelle uudenlaista selkärankaa.
Markusta vähän kävi sääliksi, ei ole kivaa olla kakkosvaihtoehto.
Markus taisi roolinsa valita ihan itse. Ensin lähtiessään TI:lle rikkomaan toisten suhteita ja sitten vietellessään Miran. (Se tosin oli hänen tehtävänsä saarella). Itse sanoi, että, jos Valtolle ei kelpaa hän katsoo Mira-kortin. Taisi olla sellainenkin suunnitelma, että jäisi kolmanneksi pyöräksi, jos Mira jatkaisi Valton kanssa.
Sehän on ihan ohjelman formaatissa, että siellä koetellaan parisuhteen kestävyyttä ja sen rajoja, ja sinkkumiesten tehtävänä siellä on "pihdata jallua". Varmaan Markus sai bonuksen onnistumisesta. Ja nuo varatut ovat allekirjoittaneet sopimukset, jonka mukaan heidän tekonsa ovat avoimia julkisuudelle, panovideot mukaan lukien. Samoin he ovat asettaneet itsensä alttiiksi katsojakeskusteluille, jossa voi olla rankkaakin kritiikkiä, mutta törkeät solvaukset ja uhkailut ovat tietysti laittomia. Jotkut pikkujoulupettämiset ovat eri asia, niistä joutuu kuvien tai loukkaavien juttujen levittäjä helposti syytteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen meteli mirasta nyt?? Maailman sivu on petetty ja suurin osa ihmisistä pettää. Ei tietty televisiossa, mutta muuten.
Älkää olko tyhmiä!Harvempi kuitenkaan menee sen p@nemisens@ suorittaan telkkariin. Luulenpa että Mira oli pettämisen päättänyt jo lähtiessään tuohon ohjelmaan. Ei hän muuten sanoisi ettei tiennyt että välipäivinä kuvataan. Halusi nöyryyttä Valtoa mutta pilkka osuikin nyt omaan nilkkaan. Markushan meni ohjelmaan tekemään juurikin sitä mihin Mira lankesi, hän suoritti näytelmässä oman osuutensa. Luultavasti pääsee vielä vastaaviin ohjelmiin. Hänellä kun oli niin hyvä sisäsyntyinen ulosanti. 😂
Taisi Markus saada isoveljeltään vinkin, että välipäivänä voi panna, silloin ei kuvata. Vähän niinkuin Kyrö sai vinkin, että Lahden MM-hiihdoissa 2001 ei testata hemohessiä.
Ymmärrystä kehiin kirjoitti:
Olen todella hämmästynyt kuinka julmia ihmiset ovat. Tulee mieleen, että arvostelevilla ihmisillä on tunne, että Mira on juuri häntä pettänyt. Jos muistelet elämääsi taaksepäin niin varmasti sinäkin arvostelija olet varmasti virheitä tehnyt elämäsi aikana. Jokainen meistä tekee. Jos viisastuu virheistään niin silloin mikään virhe ei ole turha. Olemme jokainen täällä oppimassa, jokaisella on oikeus omiin virheisiin. Ja kuka tietää, Markus ei välttämättä ollut virhe, käyttäytyminen ehkä. Kaikkea hyvää kaikille TIS formaattiin uskaltaneille, itse en kyllä elämääni toisi kaikkien ruodittavaksi.
Jos ei ymmärrä parisuhteen perussääntöjä niin ei kannata lähteä parisuhteeseen.
http://www.xtremerace.fi/content/fi/2/93/Galleria.html
Mira taitaa saada Markukselta hyvää kyytiä muuallakin kuin punkassa. Eikös hän ole tuo Markus Grönthal, joka ajaa racingia parinaan Raimo Kulli :>))
Ei ihminen tunteilleen mitään voi, mutta sille voi että miten käyttäytyy ja mitä tekee, myös sen tunnemyrskyn aikana.
Läheisyydenkaipuu=panetus?
Käyttäjä34293 kirjoitti:
http://www.xtremerace.fi/content/fi/2/93/Galleria.html
Mira taitaa saada Markukselta hyvää kyytiä muuallakin kuin punkassa. Eikös hän ole tuo Markus Grönthal, joka ajaa racingia parinaan Raimo Kulli :>))
Tiedä niistä hyvistä kyydeistä sitten, kun Mira itse kuvaili saaneensa Markukselta pientä fyysisyyttä.
Kyllä minulle tuli itselleni sellainen kuva tästä Valto&Mira pariskunnasta, että he molemmat tarvitsivat herätyksen.
Huono parisuhde ja nyt, kun molemmat osaisivat katsoa peiliin ja kunnolla sen jälkeen uutta elämää etsimään.
Virheitä pitää tehdä.Muuten ei osaa oppia mitään.Tyhmä uusii virheensä uudelleen ja uudelleen.
Tiedän yhden parisuhteen missä oli jo hääpäivä varattu ja häämekko ostettu.Häihin asti eivät päässeetkään, kun tuli esille et heidän yli 10 vuoden parisuhteen aikana on molemmilla ulkopuoliset tapailu/parisuhde menossa.
Elämä on. Elämä antaa ja elämä ottaa.Ei kukaan voi tunteilleen mitään.
Katselin Seiskan Iltaroviolta Miran haastattelun ja tosi rasittavan kuuloista se "mmmmmmmmm" ihan joka vastauksen alkuun ja välillä väleihinkin.
Eiköhän valto ois antanu anteeksi, mutta kun koko kansa telkusta näki niin tuli häpäisty olo
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrystä kehiin kirjoitti:
Jos ei ymmärrä parisuhteen perussääntöjä niin ei kannata lähteä parisuhteeseen.
Missä oppaasta voi lukea parisuhteen perussäännöt? Jokainen parisuhde on erilainen, jokainen ihminen on erilainen.
https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_…
Tässä hyvät ohjeet, näin se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tuli itselleni sellainen kuva tästä Valto&Mira pariskunnasta, että he molemmat tarvitsivat herätyksen.
Huono parisuhde ja nyt, kun molemmat osaisivat katsoa peiliin ja kunnolla sen jälkeen uutta elämää etsimään.
Virheitä pitää tehdä.Muuten ei osaa oppia mitään.Tyhmä uusii virheensä uudelleen ja uudelleen.
Tiedän yhden parisuhteen missä oli jo hääpäivä varattu ja häämekko ostettu.Häihin asti eivät päässeetkään, kun tuli esille et heidän yli 10 vuoden parisuhteen aikana on molemmilla ulkopuoliset tapailu/parisuhde menossa.
Elämä on. Elämä antaa ja elämä ottaa.Ei kukaan voi tunteilleen mitään.
Ei Valtolla ollut valittamista ennen Miran pettämistä. Eikä Mirallakaan ennen saarelle menoa, mutta taisi olla hänelle tyypillistä valehtelua. Kun otti viinaa ja kiinnostava uros kiilasi kylkeen , silloin alkoi parisuhde näyttää hänestä tosi huonolta.
Missä tommoinen Mattu voi olla työssä? Onko joku kosmetologi?
Vierailija kirjoitti:
Missä tommoinen Mattu voi olla työssä? Onko joku kosmetologi?
Henkilökohtainen avustaja on
Ymmärrän Miraa täydellisesti.
Olin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 3 vuotta
Ikävuodet 17-20.
Hänellä oli turvallinen ihana perhe.
Asuimme pojan vanhempien omistamassa yksiössä.
Minun piti silti lähteä suhteesta ja sekoilla siinä välissä.
Sitten löysin nykyisen mieheni.
Voimia MIRA!!!!kestä!!!
Siellä juhlittiin,siellä nussittiin,pussit oli tyhjät niin!! Hurahuhhahhuu!! Nysillä poijaat koettaa tipuja siellä vähän kutitella. Kyllä se vaan o asia sillä lailla,että hommahan kun hommahan,pitää olla kunnon vehkehet!
https://www.bing.com/videos/search?q=horse+breeding&&view=detail&mid=CA…