Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
3341/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrassa Mattu ja Jappe ovat yhdessä asuen samassa talossa.

Vierailija
3342/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne Wallun kaksi omistusasuntoa ovat😅Oikeen Kiinteistömoguli🤑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extrassa Mattu ja Jappe ovat yhdessä asuen samassa talossa.

Wallu asuu samassa talossa heidän kanssaan. Wallun mukaan iso asunto.

3344/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli novarmistus: Uusi kausi kuvataan heinäkuussa. Ja luonnonkauniissa "äärimmäisen hienossa paikassa" - ei saanut paljastaa enempää.

Tampereella Viikinsaaressa, siitä on lyhyt matka veneellä Pitkäänniemeen. Jos niinko nuppi ei kestä ni apu on lähellä.

Ei kai siellä Viikinsaaressa ole majoitustiloja? Asuvatkohan siellä Pöpilässä?

Vierailija
3345/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ai että kun menikin pata jumiin Kurosen kanssa. Ihan järkyttävää Japen ja varsinkin Valton syyllistämistä. Varsinkaan Valto ei ollut tehnyt mitään väärää ja silti Kuronen onnistuu jostain repäsemään Miran pettämisen olleen vaan osa hienoa kasvutarinaa! Mitä ihmettä. 

Jape nyt on mitä on. Nuori ja hölmö ekassa suhteessaan. En minäkään hyväksyis jos mun kumppani juoksentelis ilkosillaan ja olis toisten värkit naamalla ja kuseskelis joka paikkaan ihan holtittomasti. Ihan turhaan Japea tässä roastattiin ja hehkutettiin vaan sitä miten on niin hel kkarin kiva juttu kun Mattu on löytänyt itsensä.

Siis niinkun ei. 

Vierailija
3346/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tehdä kenenkään psyykelle hyvää, jos sinua ensin petetään ja sitten sinut tuodaan pölkylle kuuntelemaan paatosta siitä, kuinka syy oli sinussa itsestäsi. Kuronen ei ikinä uskaltaisi kenellekään petetylle naiselle puhua julkisesti noin.

Kuroseen mennyt täysin maku tällä kaudella. Ei tarvitse katsella seuraavaa kun eiköhän sama juontaja jatka. Ennen Kurosella oli hauskoja kommentteja iltanuotioilla ja osasi olla tiukkakin. Tällä kaudella hän on vaan roustannut miehiä ja päästänyt naiset täysin ilman minkäänlaista kyseenalaistusta. Emppua taisi vähän grillata siinä Wallun lomassa mutta muuten on kyllä hänen osaltaan ollut täys pohjanoteeraus. Harri "rakkausseksi" Moisiosta en edes alota.

Vierailija
3347/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin viitsinyt tänne tulla Mattua puolustelemaan, kun tuntuu, että täällä kaikki palvoo Japea ja dissaa Mattua, mutta nyt on pakko!

Siis kyllähän nyt sokeinkin näki tuossa iltanuotiolla, että Mattun puheet siitä, miten Jape syö hänen itsetuntoaan pitivät täysin paikkansa. Siinä tuli Japelta herpaantuminen ja näytti todellisen minänsä toteamalla: "kuka nyt tuommoisen muijan haluaisi". Juuri tuollaista on se salakavala toisen alistaminen ja henkinen väkivalta, mitä nämä kierot harrastaa. Muitten silmissä he näyttävät täydellisiltä ja nytkin ah niin jalolta, kun ihan anteeksi antoi ym. 

Koko hemmetin keskustelun ajan nosti itseään jalustalle, eikä ottanut mitään vastuuta. Mutta ehkä täällä palstalla monet ovat vielä liian nuoria näkemään, millainen ihminen tuollaisten tekojen ja puheiden taustalla on. Elämä opettaa.

Ei tämäkään minkään vanhan ja viisaan ihmisen kirjottamalta tekstiltä vaikuta. En ole ainakaan tällä palstalla törmännyt Japen hehkuttamiseen, korkeintaan tuotu hänenkin puoli esille. Muutenkin huvittaa pelkkä ajatuskin siitä että Jape olisi joku mestarimanipuloija, ihan poikanenhan tuo on. Kaikki harmistumiset näkyy kilometrien päähän ja höpöttää ihan mitä sattuu. Vähän kun aikuistuu niin varmasti jää tuo toisen syyttelykin vähemmälle.

Vierailija
3348/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tehdä kenenkään psyykelle hyvää, jos sinua ensin petetään ja sitten sinut tuodaan pölkylle kuuntelemaan paatosta siitä, kuinka syy oli sinussa itsestäsi. Kuronen ei ikinä uskaltaisi kenellekään petetylle naiselle puhua julkisesti noin.

Siis mun tekee ihan pahaa, kun on itsellä kokemusta petetyksi tulemisesta. Sellainen rikkoo itsetuntoa ja väkisinkin sitä alkaa etsimään, mitä vikaa itsessä on. Minusta on jopa vaarallista petetyn mielenterveydellä leikkimistä syyllistää häntä tapahtuneesta. Pettäminen ei ole ikinä petetyn syy :( Oli ongelma mikä tahansa, se on voitava ratkaista toisin.

Vierailija
3349/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuroseen mennyt täysin maku tällä kaudella. Ei tarvitse katsella seuraavaa kun eiköhän sama juontaja jatka. Ennen Kurosella oli hauskoja kommentteja iltanuotioilla ja osasi olla tiukkakin. Tällä kaudella hän on vaan roustannut miehiä ja päästänyt naiset täysin ilman minkäänlaista kyseenalaistusta. Emppua taisi vähän grillata siinä Wallun lomassa mutta muuten on kyllä hänen osaltaan ollut täys pohjanoteeraus. Harri "rakkausseksi" Moisiosta en edes alota.

Moisio rakastaa Mattua. Pervo voisi miettiä mitä sanoo Extrassa. Ai niin hän ei häpeä sitä, niin kuin Mattu.

Vierailija
3350/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra ihan kamalaa katsottavaa. Miten noi äijät voi puolustaa Mattua ja Miraa.

Vierailija
3351/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun ei TIS Extra näy. Onko Ruutu+ serveri alhaalla? Muilla samoja ongelmia?

Vierailija
3352/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko toi kurosen asenne vaan sitäkin kun on itsekin jäänyt kiinni pettämisestä eikä enää osaa asettua sitä vastaan. Ei näe että se olisi aina pettäjän syytä..

Vierailija
3353/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valto otti ihailtavan aikuismaisesti vastaan tiedon petetyksi tulemisesta. Kauheaa katseltavaa silti, kun mies joutuu näkemään tuollaista videomateriaalia naisystävästään. Tuotanto onnistui hyvin junailemaan tämän niin, että tieto tavoitti Valton vasta viimeisellä mahdollisella hetkellä. Moni sekoaisi tuossa tilanteessa. Pitää nostaa hattua, sillä näin kovassa paikassa ne omat toimintatavat punnitaan, vieläpä koko Suomen nähden.

Vierailija
3354/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne Wallun kaksi omistusasuntoa ovat😅Oikeen Kiinteistömoguli🤑

Eikös ne olleet vuokrakämppiä. Ainakin vuokranmaksusta se sanoi tuossa. Eiköhän ne ole olleet ihan vain juuri panokämppiä mihin viedä näitä muita naisia, kun Empun luo ei viitsi. 

Vierailija
3355/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran kaikki ig-storyt ja muut on kuvattu samalla sohvalla, kuin millä Markus istui extrassa. Olisiko näin, että eivät kehdanneet sanoa vielä asuvansa yhdessä, ja sen takia Mira oli valton luona haastattelussakin. Valtollekin jotenkin vähemmän noloa, jos ei näytä siltä, että muija heti siirtynyt toisen miehen luo.

Vierailija
3356/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja miehiä ei tosiaan meinaa jaksaa enää kuunnella mitenkään. Kaikki kolme puheidensa perusteella aika epäempaattisia ja minä minä.

Yhden kumppani rakastuu tahattomasti toiseen -> minulle ei näin tehdä ja minä en tätä katso, pitäisi ajatella enemmän minua, minut huijattiin jotta tuo pääsee sekoilemaan. Hei haloo, kumppanisi ei sekoile vaan on synytynyt tunteita.

Ja Jappe todellakin on all about Jappe. Paljasti luonteensa siinä että ei osoittanut mitään enpatiaa Mattun hajoilulle vaan huolehti vaan että sai kerrottua ettei liity häneen. Missään vaiheessa ei tultu siihen että olisi ollut surullinen että Mattu on surullinen. Ihan silmiinpistävää kuinka noiden kahden h*lvetin upean naisen tunteet on saatu ignorattua niin että tuntevat etteivät ole kauniita.

Jappe on ehkä all about Jappe, muta Valtosta oon kyllä aivan eri mieltä. Osoittaa ihan tervettä itsetuntoa, että ei jää katselemaan menoa missä omalle puolisolle "syntyy vähän tunteita" JA kun niitä avoimesti näyttää kiehnäämällä toisen kanssa, menee piiloon kameroilta ja riisuu mikrofonia?? Ei ollut tyylikästä käytöstä Miralta ja pelkään, että pahemmaksi menee. Tykkään sekä Mirasta että Valtosta, mutta kyllä tässä Valto saa mun sympatiat. Mira ei ehkä sekoile, mutta osoittaa kyllä, ettei tarpeeksi arvosta omaa suhdettaan ja kumppaniaan. Jos olisin Valto niin ajattelin ihan samalla tavalla, että mut on huijattu saarelle seuraamaan oman suhteeni tuhoutumista.

Kyllä Miran syrjähyppy on väärin mutta miran syyttelijät miettikää sitä ettei teillä ole mitään hajua millaista heidän suhde on ollut aiemmin ja siviilissä muuten kuin tuon ohjelman ajan?? Mirahan sanoi ettei valto ole halunnut kuunnella ja puhua asioista yhtään syvemmin vuosiin... Ihme että on ollut noinkaan pitkään yhdessä psykologisesti ja sosiaalisesti tyhmemmän miehen kanssa joka ei kykene keskusteluun syventymään ja miettimään eri näkökulmia. Kertoo ihmisen sosiaalisesta älykkyydestä todella jos ei " jaksa " keskustella koskaan

Vierailija
3357/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Olisikohan Mira tunnustanut vielä iltanuotiollakaan Valtolle, jos Valto ei olisi heti osoittanut tietävänsä.

Kuroselle hetkeä ennen Mira yritti vielä jotain cuddlailu -soopaa syöttää. Kuronen vinkkasi olemaan rehellinen kun aika keskusteluun Valton kanssa tulee.

Valto ei kai halunnut lähteä mihinkään ”jep jep” -peleihin lähteä. Mitäpä väliä näillä leikeillä Valtolle enää olisi ollutkaan kun todistusaineisto oli kiistaton ja se oli siinä. Halusi varmaan Miran vielä säästää tältä valehtelun häpeältä.

Mielenkiintoista olisi kyllä ollut tietää olisiko Mira ollut rehellinen ja tunnustanut Valtolle. Tuskin. Olisikohan Mira vielä kehdannut pokkana lähteä saarelta Valton kanssa jos ei olisi jäänyt kiinni.

Vierailija
3358/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin viitsinyt tänne tulla Mattua puolustelemaan, kun tuntuu, että täällä kaikki palvoo Japea ja dissaa Mattua, mutta nyt on pakko!

Siis kyllähän nyt sokeinkin näki tuossa iltanuotiolla, että Mattun puheet siitä, miten Jape syö hänen itsetuntoaan pitivät täysin paikkansa. Siinä tuli Japelta herpaantuminen ja näytti todellisen minänsä toteamalla: "kuka nyt tuommoisen muijan haluaisi". Juuri tuollaista on se salakavala toisen alistaminen ja henkinen väkivalta, mitä nämä kierot harrastaa. Muitten silmissä he näyttävät täydellisiltä ja nytkin ah niin jalolta, kun ihan anteeksi antoi ym. 

Koko hemmetin keskustelun ajan nosti itseään jalustalle, eikä ottanut mitään vastuuta. Mutta ehkä täällä palstalla monet ovat vielä liian nuoria näkemään, millainen ihminen tuollaisten tekojen ja puheiden taustalla on. Elämä opettaa.

Mä oon niin samaa mieltä. Selkä kyyryssä Mattu istui siinä ja näytti siltä että luhistuu kasaan. Jotenki heistä vain paistoi, että Mattu alistuu ja Jape sanelee.

Vierailija
3359/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuja miehiä ei tosiaan meinaa jaksaa enää kuunnella mitenkään. Kaikki kolme puheidensa perusteella aika epäempaattisia ja minä minä.

Yhden kumppani rakastuu tahattomasti toiseen -> minulle ei näin tehdä ja minä en tätä katso, pitäisi ajatella enemmän minua, minut huijattiin jotta tuo pääsee sekoilemaan. Hei haloo, kumppanisi ei sekoile vaan on synytynyt tunteita.

Ja Jappe todellakin on all about Jappe. Paljasti luonteensa siinä että ei osoittanut mitään enpatiaa Mattun hajoilulle vaan huolehti vaan että sai kerrottua ettei liity häneen. Missään vaiheessa ei tultu siihen että olisi ollut surullinen että Mattu on surullinen. Ihan silmiinpistävää kuinka noiden kahden h*lvetin upean naisen tunteet on saatu ignorattua niin että tuntevat etteivät ole kauniita.

Jappe on ehkä all about Jappe, muta Valtosta oon kyllä aivan eri mieltä. Osoittaa ihan tervettä itsetuntoa, että ei jää katselemaan menoa missä omalle puolisolle "syntyy vähän tunteita" JA kun niitä avoimesti näyttää kiehnäämällä toisen kanssa, menee piiloon kameroilta ja riisuu mikrofonia?? Ei ollut tyylikästä käytöstä Miralta ja pelkään, että pahemmaksi menee. Tykkään sekä Mirasta että Valtosta, mutta kyllä tässä Valto saa mun sympatiat. Mira ei ehkä sekoile, mutta osoittaa kyllä, ettei tarpeeksi arvosta omaa suhdettaan ja kumppaniaan. Jos olisin Valto niin ajattelin ihan samalla tavalla, että mut on huijattu saarelle seuraamaan oman suhteeni tuhoutumista.

Kyllä Miran syrjähyppy on väärin mutta miran syyttelijät miettikää sitä ettei teillä ole mitään hajua millaista heidän suhde on ollut aiemmin ja siviilissä muuten kuin tuon ohjelman ajan?? Mirahan sanoi ettei valto ole halunnut kuunnella ja puhua asioista yhtään syvemmin vuosiin... Ihme että on ollut noinkaan pitkään yhdessä psykologisesti ja sosiaalisesti tyhmemmän miehen kanssa joka ei kykene keskusteluun syventymään ja miettimään eri näkökulmia. Kertoo ihmisen sosiaalisesta älykkyydestä todella jos ei " jaksa " keskustella koskaan

Ootko ite miettiny et mira antanu itestään aivan paskan kuvan ku HÄNTÄ itseä on petetty. Nyt menee sit TV.ssä panemaan aivan sama mitä tunteita kehittyy.. ja vielä viime metreille valehtelee. en tiiä kuka on psykologisesti/sosiaalisesti tyhmä mut pointsit/sympatiat valtolle kyllä :D ja kuten valtokin sanoin, miehille pitää sanoa suoraan ei me tajuta mitään helvetin vihjeitä.. jos haluutte naiset puhua jostain sanokaa suoraan :D ei me olla mitään ajatusten lukijoita.. Helppo myös markuksen tuolla lörpätellä kaikkea 3vk ajan ku ei tienny toisesta mitään. Valto ja mira kummiskin ollut jo 3.5v(OLI)  yhdessä. Harva muistaa millasta oikeesti ihan alussa oli ja varmasti valto sillon enemmän puhunut.

3360/4706 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla mitään hajua, millaista heidän suhteensa on ollut aiemmin siviilissä? Yleensä pettämistä puolustellaan kaivamalla vikoja esiin vakikumppanista. Miralla on niin vuolas ja sekava ulosanati ettei ihme, jos ei kaikkea ymmärrä. Jopa kirjallinen tuotanto on sekavaa, tuossa tarinassa missä pui asiaa jää monessa kohdassa ihmetteelemään, mitä tai ketä tarkoittaa. Miksi olisi halunnut jatkaa Valton kanssa, jos asiat olivat hieman huonosti? Olisiko elänyt siivellä ja käynyt välillä paneskelemassa Markuksen kanssa?  Äärimmäisen itsekäs ihminen.

Ketju on lukittu.