Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Pelastakaa ny Wallu tuolta kotiin. Mamman kainaloon. Itku tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu plussa junnaa ku puolet Suomesta ottanu ilmasen kokeilun vaan Miran ja Valton iltanuptiota varten
Iltanuptio :D
XDD hups
Noniiin ruutuplussalaiset nyt teetä kehiin
Mun mielestä Jape on aivan ulalla. Ei yhtään kuuntele mitä hänelle sanotaan ja jankkaa vaa omia juttujaan. Mun mielestä Japen kommentit kuten "kuka sun kanssa haluis olla" ym kuulostaa kyllä eräänlaiselta henkiseltä väkivallalta ja kontrolloinnilta.
En sano että Mattun käytös saarella oli mitenkään ihailtavaa.
Kertokaas ny Ruutu+:laiset vähän jotain makupaloja Mirasta ja Valtosta!!
Mira ja Markus on n*ssineet selvinpäin muutamia kertoja, Mira ei ole aikonut olla iltanotskilla asiasta rehellinen, eikä Mirasta ole tuntunut tapahtumien jälkeen pahalta, vaikka teot ovat olleet moraalisesti vääriä.
YÖK
Teki mieli läiskiä Kurosta poskille noissa kahdessa viimesessä iltanuotiossa :D
"Miralla oli varmaan hyvä syy"
"Minkäs ihminen tunteilleen voi"
"Etkö osaa Jape yhtään asettua Matun asemaan"
Olin positiivisesti yllättynyt Empun&Wallun nuotiokekkereiden Kurosesta, grillas molempia (toki Wallua enemmän, mutta syystäkin) osapuolia.
Toivoin saman menon jatkuvan etenkin Valton&Miran jaksossa mut eei..
Joo kyllä se Jape melkosen mustavalkoselta tyypiltä vaikuttaa, ei oikeen kykenevä itsetutkiskeluun.
Kyllä sinänsä ansaitsi pientä kuittailua siitä hyvästä MUTTA kun Mattu ei saanut, ei sitten ensimmäistäkään negatiivista kommentia Kuroselta, ainoastan puolustelua.
Draama oli erittäin mehukasta, puolueettomampi juontaja olis kyllä kiva.
Japekin jutut kuulosti fiksulta tyypiltä Kurosen "yhyy Matulla on paha mieli" - rinnalla.
Siis... Mira olisi halunnut jatkaa Valton kanssa, mutta ruveta rakentamaan tukiverkkoaan Suomessa alkaen Markuksesta...
Ärsyttävän penetraatiokeskeistä kuvaa pettämisestä ja ylipäätään seksistä välittää tämä ohjelma. Matun "lusikoinnit" ja kiimaiset hinkkaukset ja tuhmien puhuminen ovat myös hyvin intiimejä ja seksuaalisia tekoja, ja kuitenkin hänet on tuossa nostettu joksikin pyhimykseksi, joka "hienosti pysyi rajoissa". Ihan samaa kohtelua sai kuin Eve neloskaudella. Mitenköhän näiden omaa käytöstään viimeiseen asti puolustelevien naisten naama venähtäisi, jos heidän kumppaninsa olisi tehnyt samoin? Eivät takuulla hyväksyisi ja olisi hirveä itkupotku-uhriutumisdraama.
Ärsyttää ihmiset, jotka eivät tiedosta omia tekojaan. Sama teko ei muka ole pettämistä itse tehtynä, mutta jos kumppani tekisi samoin, varmasti syyttäisivät pettämisestä. Ei logiikan hiventä.
Ei kyllä parane käsitys Mirasta...
vtun mira. yhteenkään asiaan ei osannu/halunnu kertoo ite mitään.
Valton kohtalo on aika karu tossa iltanuotiolla. Kaikki nuo parithan alkaa yleensä viimeistään kaksnelosilla valmistautua iltanuotioon ja tekevät päätöksiä jatkosta. Valtosta saanut sen kuvan että toivoi kovasti että Miran ja Markuksen välillä ei olisi tapahtunut mitään mitä ei pystyisi antamaan anteeksi. Eli haluaisi lähteä saarelta pariskuntana? Korjatkaa ruutu+ väki jos meni väärin.
Sitten tulee tuohon pölkylle just ennen kun Mira pitäis kohdata ja annetaan video jonka kautta tulee tollanen pommi niskaan. Itse voin ainakin kuvitella millanen tunnesekamelska tossa kohtaa tulee ja sitten pitäis kerätä itsensä jotta voi kohdata sen toisen asiallisesti.. Puhumattakaan siitä että sun reaktio kuvataan koko kansalle.
Ei sillä että Miran kohdalla nuotio olis yhtään sen helpompi mutta hän on sentään itse valinnut tuon tien.
Valto parka, extran haastattelusta varsinkin pystyi aistimaan, että tosi pahasti oli miestä sattunut. Omat sydämen särkymiset tulee mieleen... Niihin on auttanut vain surujen sureminen ja aika.
Vierailija kirjoitti:
Noniiin ruutuplussalaiset nyt teetä kehiin
RUUTU+. Mira ja Valto, tuntui ihan kauhealta Valton puolesta. Kuronen koitti saada Miraa tunnustamaan ennen videoiden näyttämistä. Ei tunnustanut siinäkään vaiheessa, paitsi ne "cudlailut". Markus sen sijaan sanoi kameroille jakson alussa, että on harrastettu seksiä useammin kuin kerran - ja selvin päin.
Ihmettelin kyllä kovasti nuotion loppupuoliskoa, jolloin Kuronen totesi vain Miraan liittyen, että minkäs sitä tunteilleen voi. Ja koitti saada jonkinlaista kasvutarinaa Mirasta siihen, että kun on nyt tajuttu tuolla ollessa sitä ja tätä. Valton tunteisiin ei pahemmin keskitytty, tai ohjattu keskustelua sinne suuntaan. Oli kommunikaatio-ongelmia tai ei, mutta pettämiset on tapahtuneet tässä ja nyt. Ja monta kertaa.
En ole aiemmin viitsinyt tänne tulla Mattua puolustelemaan, kun tuntuu, että täällä kaikki palvoo Japea ja dissaa Mattua, mutta nyt on pakko!
Siis kyllähän nyt sokeinkin näki tuossa iltanuotiolla, että Mattun puheet siitä, miten Jape syö hänen itsetuntoaan pitivät täysin paikkansa. Siinä tuli Japelta herpaantuminen ja näytti todellisen minänsä toteamalla: "kuka nyt tuommoisen muijan haluaisi". Juuri tuollaista on se salakavala toisen alistaminen ja henkinen väkivalta, mitä nämä kierot harrastaa. Muitten silmissä he näyttävät täydellisiltä ja nytkin ah niin jalolta, kun ihan anteeksi antoi ym.
Koko hemmetin keskustelun ajan nosti itseään jalustalle, eikä ottanut mitään vastuuta. Mutta ehkä täällä palstalla monet ovat vielä liian nuoria näkemään, millainen ihminen tuollaisten tekojen ja puheiden taustalla on. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jape on aivan ulalla. Ei yhtään kuuntele mitä hänelle sanotaan ja jankkaa vaa omia juttujaan. Mun mielestä Japen kommentit kuten "kuka sun kanssa haluis olla" ym kuulostaa kyllä eräänlaiselta henkiseltä väkivallalta ja kontrolloinnilta.
En sano että Mattun käytös saarella oli mitenkään ihailtavaa.
Kommentti oli kieltämättä lapsellinen ja loukkaava, mutta nimenomaan sellaisella primitiivisellä ja lapsenomaisella tavalla. Sellaista, mitä sanotaan, kun on ihan silmittömän vihainen. Uskon, että Jape on tuota katunut myöhemmin. Pyyteli jo siinä nuotiolla anteeksi suuttumustaan ja oli lopulta kuin alistettu koiranpentu (vaikka suuttumus oli täysin aiheellista). Tuo hänen "ulalla olemisensa" oli mielestäni täysin inhimillistä, kun häntä syytettiin ja painostettiin tyttöystävänsä käytöksestä aivan absurdisti, vaikka tyttöystävä ei ole itse aiemmin hänelle yhtäkään ongelmaa tuonut esiin.
Japesta yritettiin todella epäonnistuneesti tehdä tämän kauden kontrolloivaa ja manipuloivaa Eliasta, vaikka on ihan toiselta planeetalta.
Tuossa lyhyessä klipissä Valto vaikutti vielä pysyneen suht kasassa eikä näyttänyt itkeneen.. Voi olla että on osannut jo jollain tasolla varautua tähän. Aiempi video jonka jälkeen purskahti itkuun oli varmasti suurempi järkytys mutta nyt on osannut varmasti varautua että asiat on voineet edetä tähänkin suuntaan..
Vierailija kirjoitti:
Siis... Mira olisi halunnut jatkaa Valton kanssa, mutta ruveta rakentamaan tukiverkkoaan Suomessa alkaen Markuksesta...
Eli ei olisi todennäkösesti koskaan kertonut tosta paneskelusta, iloisesti vaan tavannut "tukiverkkoaan" ja jatkanut suhdetta Valton kanssa.
Mirasta jäi kyllä niin huono kuva ohjelman perusteella ettei tosikaan.. Kuinka edes kehtaa olla avoimesti noin itsekäs?
Wallu toinen sankari..
Japen ja Mattun iltanuotio:
En ole ennen liiemmin Japesta välittänyt, mutta nyt kävi häntä kyllä sääliksi. Antoi kiltin ja symppiksen kuvan itsestään ja tuli vastaan (sanoi jopa itse että "anteeksi olen vihainen"). Kuroselta meni täysin överiksi tuo Matun puolustelu. Koko iltanuotio oli hänen osaltaan pelkkää Japen syyllistämistä. Tuntui pahalta katsoa, kuinka Jape ajettiin täysin nurkkaan, ikään kuin hänellä ei olisi oikeutta olla vihainen ja surullinen siitä, että tyttöystävä on hillunut alasti toisten sylissä, hänen naamaansa on hierottu toisen miehen vehkeellä ja hän on kiimaisena kiehnännyt ja puhunut tuhmia toisen kanssa. Ihan oikeasti!? Pahinta oli, kun lopuksi alkoi tuon kaiken painostamisen jälkeen näyttää siltä, että Jape itsekin alkoi kyseenalaistaa oikeuttaan olla vihainen :(
Ihan rimanalitus Kuroselta. Jatkuvasti syytti Japea myös tämän käytöksestä ennen saarelle tuloa, vaikka Mattu itsekin myönsi, että on kokenut kaiken olevan hyvin. Lisäksi, mistä hitosta Jape olisi voinut mistään Matun ongelmista tietää, jos Mattu on aina sanonut kaiken olevan hyvin? Mitä ihmettä Jape olisi tuossa voinut tehdä toisin?