Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Mira on täys VOSU,,, ja patologinen valehtelija,,, ja siihen vaivaan auttaa vain Lobotomia leikkaus B-mielisairaalassa terve menoa vastaanototolle,,,
Tän on selkeesti kirjottanut joku 50+. Ei kukaan nuorempi kirjoita,,,näin,,,.
Rasittavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuja miehiä ei tosiaan meinaa jaksaa enää kuunnella mitenkään. Kaikki kolme puheidensa perusteella aika epäempaattisia ja minä minä.
Yhden kumppani rakastuu tahattomasti toiseen -> minulle ei näin tehdä ja minä en tätä katso, pitäisi ajatella enemmän minua, minut huijattiin jotta tuo pääsee sekoilemaan. Hei haloo, kumppanisi ei sekoile vaan on synytynyt tunteita.
Ja Jappe todellakin on all about Jappe. Paljasti luonteensa siinä että ei osoittanut mitään enpatiaa Mattun hajoilulle vaan huolehti vaan että sai kerrottua ettei liity häneen. Missään vaiheessa ei tultu siihen että olisi ollut surullinen että Mattu on surullinen. Ihan silmiinpistävää kuinka noiden kahden h*lvetin upean naisen tunteet on saatu ignorattua niin että tuntevat etteivät ole kauniita.
Jappe on ehkä all about Jappe, muta Valtosta oon kyllä aivan eri mieltä. Osoittaa ihan tervettä itsetuntoa, että ei jää katselemaan menoa missä omalle puolisolle "syntyy vähän tunteita" JA kun niitä avoimesti näyttää kiehnäämällä toisen kanssa, menee piiloon kameroilta ja riisuu mikrofonia?? Ei ollut tyylikästä käytöstä Miralta ja pelkään, että pahemmaksi menee. Tykkään sekä Mirasta että Valtosta, mutta kyllä tässä Valto saa mun sympatiat. Mira ei ehkä sekoile, mutta osoittaa kyllä, ettei tarpeeksi arvosta omaa suhdettaan ja kumppaniaan. Jos olisin Valto niin ajattelin ihan samalla tavalla, että mut on huijattu saarelle seuraamaan oman suhteeni tuhoutumista.
Kyllä Miran syrjähyppy on väärin mutta miran syyttelijät miettikää sitä ettei teillä ole mitään hajua millaista heidän suhde on ollut aiemmin ja siviilissä muuten kuin tuon ohjelman ajan?? Mirahan sanoi ettei valto ole halunnut kuunnella ja puhua asioista yhtään syvemmin vuosiin... Ihme että on ollut noinkaan pitkään yhdessä psykologisesti ja sosiaalisesti tyhmemmän miehen kanssa joka ei kykene keskusteluun syventymään ja miettimään eri näkökulmia. Kertoo ihmisen sosiaalisesta älykkyydestä todella jos ei " jaksa " keskustella koskaan
Moikka Mira!
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli novarmistus: Uusi kausi kuvataan heinäkuussa. Ja luonnonkauniissa "äärimmäisen hienossa paikassa" - ei saanut paljastaa enempää.
Tampereella Viikinsaaressa, siitä on lyhyt matka veneellä Pitkäänniemeen. Jos niinko nuppi ei kestä ni apu on lähellä.
Ei kai siellä Viikinsaaressa ole majoitustiloja? Asuvatkohan siellä Pöpilässä?
Kyllä sieltä nukkumapaikka löytyy, sinne vaan tanssilattialle siskonpetiin. Voi koko lössi olla kerranki samalla saarella. Harmi kun Saarihelvetti järjestetään elokuussa. Mut toisaalta kyllä se pöpilä on varmaan parempi paikka pehmeet seinät eikä vissiin äänet kuulu.
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin viitsinyt tänne tulla Mattua puolustelemaan, kun tuntuu, että täällä kaikki palvoo Japea ja dissaa Mattua, mutta nyt on pakko!
Siis kyllähän nyt sokeinkin näki tuossa iltanuotiolla, että Mattun puheet siitä, miten Jape syö hänen itsetuntoaan pitivät täysin paikkansa. Siinä tuli Japelta herpaantuminen ja näytti todellisen minänsä toteamalla: "kuka nyt tuommoisen muijan haluaisi". Juuri tuollaista on se salakavala toisen alistaminen ja henkinen väkivalta, mitä nämä kierot harrastaa. Muitten silmissä he näyttävät täydellisiltä ja nytkin ah niin jalolta, kun ihan anteeksi antoi ym.
Koko hemmetin keskustelun ajan nosti itseään jalustalle, eikä ottanut mitään vastuuta. Mutta ehkä täällä palstalla monet ovat vielä liian nuoria näkemään, millainen ihminen tuollaisten tekojen ja puheiden taustalla on. Elämä opettaa.
Niin kuka tuommoisen muijan haluaisi?
Tuli niin paha mieli Valton puolesta. Tästä oli viihde kaukana 🙁
Kyllä etenkin se Valton extra haastattelu tuntui itsellä sydämessä tosi kovin. Olin jotenkin ajatellut et kun tapahtuneesta on aikaa kuitenkin kulunut et Valto on jo napannut jonkun toisen fitness mimmin elämään kanssaan sinne kuplaan ja lakaissut ton kuvion maton alle. Mut se et edelleen käsittelee asiaa ja menee päivä kerrallaan kertoo vaan siitä miten aidosti ja ehdoitta hän on Miraa rakastanut. Et aidosti olisi tehnyt kyllä ihan kaiken heidän suhteensa eteen. Ja voin kuvitella et miten rikkinäinen olo hänellä on siitä, että toinen tuo vasta telkkarissa esiin sen et kokee et ei ole henkistä yhteyttä. Tuli niin älyttömät sympatiavibat Valtoa kohtaan. Aito, arvojensa mukaan elävä mies joka tosissaan sitoutuu kumppaniinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuja miehiä ei tosiaan meinaa jaksaa enää kuunnella mitenkään. Kaikki kolme puheidensa perusteella aika epäempaattisia ja minä minä.
Yhden kumppani rakastuu tahattomasti toiseen -> minulle ei näin tehdä ja minä en tätä katso, pitäisi ajatella enemmän minua, minut huijattiin jotta tuo pääsee sekoilemaan. Hei haloo, kumppanisi ei sekoile vaan on synytynyt tunteita.
Ja Jappe todellakin on all about Jappe. Paljasti luonteensa siinä että ei osoittanut mitään enpatiaa Mattun hajoilulle vaan huolehti vaan että sai kerrottua ettei liity häneen. Missään vaiheessa ei tultu siihen että olisi ollut surullinen että Mattu on surullinen. Ihan silmiinpistävää kuinka noiden kahden h*lvetin upean naisen tunteet on saatu ignorattua niin että tuntevat etteivät ole kauniita.
Jappe on ehkä all about Jappe, muta Valtosta oon kyllä aivan eri mieltä. Osoittaa ihan tervettä itsetuntoa, että ei jää katselemaan menoa missä omalle puolisolle "syntyy vähän tunteita" JA kun niitä avoimesti näyttää kiehnäämällä toisen kanssa, menee piiloon kameroilta ja riisuu mikrofonia?? Ei ollut tyylikästä käytöstä Miralta ja pelkään, että pahemmaksi menee. Tykkään sekä Mirasta että Valtosta, mutta kyllä tässä Valto saa mun sympatiat. Mira ei ehkä sekoile, mutta osoittaa kyllä, ettei tarpeeksi arvosta omaa suhdettaan ja kumppaniaan. Jos olisin Valto niin ajattelin ihan samalla tavalla, että mut on huijattu saarelle seuraamaan oman suhteeni tuhoutumista.
Kyllä Miran syrjähyppy on väärin mutta miran syyttelijät miettikää sitä ettei teillä ole mitään hajua millaista heidän suhde on ollut aiemmin ja siviilissä muuten kuin tuon ohjelman ajan?? Mirahan sanoi ettei valto ole halunnut kuunnella ja puhua asioista yhtään syvemmin vuosiin... Ihme että on ollut noinkaan pitkään yhdessä psykologisesti ja sosiaalisesti tyhmemmän miehen kanssa joka ei kykene keskusteluun syventymään ja miettimään eri näkökulmia. Kertoo ihmisen sosiaalisesta älykkyydestä todella jos ei " jaksa " keskustella koskaan
Kyl siitä iltanotskista paistoi kilometrien päähän, että Mira on ton saarellaolon aikana kuvitellut ne ongelmat omassa päässään. Valtohan sanoi, ettei Mira ole tätä puhumista häneltä kunnolla koskaan edes vaatinut, vaan on itsekin lakaissut ikävät asiat maton alle. Eikä Mira tätä kiistänyt vaan intti, että kyllä näin pitkän suhteen jälkeen toisen pitäisi tietää muutenkin, jos toista vaivaa jokin. Musta on aivan käsittämätöntä, että ton ikäinen nainen kuvittelee, että parisuhteessa pitää ja voi osata lukea toisen ajatuksia. Kyllä useimmiten on niin, että se suu pitää avata ensin ihan itse.
Toi ”cuddlailu” terminä on niin ällöttävä ja tämän keisin myötä siitä on tullut vielä vastenmielisempi.
Sopivasti tällaisella vierasperäisellä epäsanalla saadaan vieraannetettua oma tekeminen siitä mitä on on itse asiassa tehty ja kuorrutettua perseilyt sokeripäällysteellä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jape on aivan ulalla. Ei yhtään kuuntele mitä hänelle sanotaan ja jankkaa vaa omia juttujaan. Mun mielestä Japen kommentit kuten "kuka sun kanssa haluis olla" ym kuulostaa kyllä eräänlaiselta henkiseltä väkivallalta ja kontrolloinnilta.
En sano että Mattun käytös saarella oli mitenkään ihailtavaa.
Samaa mieltä olin, että kummallakin peiliin katsomisen paikka. Onneksi sentään Extran haastattelussa Jape myönsi, että oli ollut videoita katsottuaan niin raivoissaan, että ei ollut osannut yhtään asettua toisen asemaan, jälkeen päin kun on rauhoittunut, se on ollut helpompaa. Antaa vähän toivoa, että ehkä tuo suhde ei ole niin toksinen molemmille, kuin mitä ehti jo pelätä.
Ja Matun käytökselle löytyy puolustelijoita Kurosta ja Moisiota myöten. Mahtaisiko kumpikaan herroista ihan oikeasti sulattaa sitä, että oma puoliso hilluu alasti sinkkumiesten keskellä, kuivapanee, antaa sylitansseja, työntää kättä miesten housuihin, kuiskii pervoja, antaa nuolla tissejään ja pakaroitaan sekä antaa miesten hieroa dickiä naamaan...
Vierailija kirjoitti:
Emppu tuli notskille tyyliin että tissit tiskiin. Kaula-aukko on haaroväliin asti auki.
Tulee notskille ilman liivejä ja väittää kirkkain silmin, etteivät Wallut tuomat liivit ole hänen.
Uskoisiko?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä etenkin se Valton extra haastattelu tuntui itsellä sydämessä tosi kovin. Olin jotenkin ajatellut et kun tapahtuneesta on aikaa kuitenkin kulunut et Valto on jo napannut jonkun toisen fitness mimmin elämään kanssaan sinne kuplaan ja lakaissut ton kuvion maton alle. Mut se et edelleen käsittelee asiaa ja menee päivä kerrallaan kertoo vaan siitä miten aidosti ja ehdoitta hän on Miraa rakastanut. Et aidosti olisi tehnyt kyllä ihan kaiken heidän suhteensa eteen. Ja voin kuvitella et miten rikkinäinen olo hänellä on siitä, että toinen tuo vasta telkkarissa esiin sen et kokee et ei ole henkistä yhteyttä. Tuli niin älyttömät sympatiavibat Valtoa kohtaan. Aito, arvojensa mukaan elävä mies joka tosissaan sitoutuu kumppaniinsa.
Hehän sanoivat yrittäneensä vielä saarelta palattuaan. Jäin siitä Extrastakin miettimään, et olisko Mira kuitenkin halunnut jatkaa Valton kanssa, ja ottanut Markuksen tilalle, kun suhde sittenkin päättyi. Laastarin makua minusta, ja Markus ihan umpi lääpällään eukkoon.
Tuo Miran käsitys "tukiverkostosta" oli ihan häiriintynyt. Oikeastiko ajatteli, että jatkaisi Valton kanssa ja sitten toinen tärkeä ihminen olisi Markus? Kuka ajattelee noin?? Mitäs jos hankkisi vaikka esim. ystäviä.
Np kirjoitti:
Miran Uusimmat videot kuvattu Markuksen sohvalta
Markus kertoi Extrassa, että he tapailevat. Nimenomaan "tapailevat", kun Kuronen (vai Moisio?) kysyi, seurustelevatko he.
Että tässä vastaus niille, jotka on hehkuttaneet Miraa ja Markusta vuosisadan rakkaustarinana. Iltanuotiolla särkyi kaksi sydäntä, Mira olisi halunnut jatkaa Valton kanssa ja vielä Extrassakin Miran ilmeet, kun hän katsoo Valtoa... Kyllä se on ollut rakkautta molemmin puolin.
No, Mira näytti todellisen karvansa ja joutuu nyt tyytymään B-vaihtoehtoonsa Markukseen. Onhan heillä hyvä henkinen yhteys, voi siitäkin todellista rakkautta vielä ajan kanssa kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on täys VOSU,,, ja patologinen valehtelija,,, ja siihen vaivaan auttaa vain Lobotomia leikkaus B-mielisairaalassa terve menoa vastaanototolle,,,
Tän on selkeesti kirjottanut joku 50+. Ei kukaan nuorempi kirjoita,,,näin,,,.
Rasittavan näköistä.
Kirjoitus on törkeä, mutta en ymmärrä millä perusteella olet sitä mieltä, että kyseessä on joku 50+, meillä hieman iäkkäämmillä on kuitenkin vähemmän kokemusta somessa haukkumisesta kuin nuorilla, tämän älyttömän kommentin on voinut kirjoittaa minkä ikäinen tahansa, tuohan on ikärasismia.
Jemina sanoi, että ei voisi oikeastaan kuvitella olevansa Vallun kanssa, koska Vallu petti tyttöystäväänsä hänen kanssa, ja luultavasti sama tehtäisiin myös hänelle.
Mira petti Valtoa Markuksen kanssa, mutta Markus haluaa kokeilla Miran kanssa siitä huolimatta, että Mira saattaa pettää häntäkin tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Miran käsitys "tukiverkostosta" oli ihan häiriintynyt. Oikeastiko ajatteli, että jatkaisi Valton kanssa ja sitten toinen tärkeä ihminen olisi Markus? Kuka ajattelee noin?? Mitäs jos hankkisi vaikka esim. ystäviä.
Joo pikkasen harhainen ajatus, että Valto olisi tuollaisen ”kaverin” hyväksynyt, jonka kanssa on ”cuddlailtu”.
Mira on kyllä ollut saarella täysin sekaisin. Ymmärrän, että kun toisen kanssa ei pääse puhumaan useampaan viikkoon ja asioita käsitellään vieraiden ihmisten kanssa, niin varmasti se on rankkaa ja olettaa väärin. Valtohan olisi ollut valmis antamaan paljon Miran tekemisiä anteeksi, mutta Mira ei tätä tiennyt ja meni entistä pidemmälle.
Mutta: Miralla on nollatoleranssi pettämisen suhteen ja tiesi, ettei Valtokaan sitä hyväksy. Silti Mira petti. Vielä enemmän sekaisin: kuvitteli, että voisi vain valita Valton ja Markuksen välillä, vaakahan oli keskivaiheilla ja riippuen Valton sanoista iltanuotiolla olisi vaikuttanut Miran päätökseen, kumman miehen haluaa. Kuvitteli, ettei tv:ssä tarvitsisi tunnustaa mitään, voisi vain valehdella ja sitten Suomessa tunnustaa (ehkä). Olisivat siis tässä tilanteessa lähteneet saarelta parina, ja Mira olisi varmasti jatkanut Valton kanssa koska Valto kertoi, että olisi ollut valmis tekemään kaikkensa Miran eteen ja he ovat yhdessä rakentaneet tulevaisuutta, eikä vain Mira mennyt Valton mukana.
Tämä nyt on täysin naurettavaa: Mira olisi halunnut Markuksesta ystävän ja osaksi tukiverkkoa. Mutta luulen, että tämä oli yksi niistä valheista mitä Mira on tottunut kertomaan, ettei jää kiinni. Hänhän luuli, ettei kukaan tiedä panoista. Jos kukaan ei olisi tiennyt, olisimme Miran mielestä ehkä ihmetelleet, miksei hän haluaisikaan olla enää Markuksen kanssa tekemisissä. Olisikin ollut aika sairasta pitää panokaveria ystävänä ja tukiverkkona ja jatkaa toisen kanssa parisuhdetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin viitsinyt tänne tulla Mattua puolustelemaan, kun tuntuu, että täällä kaikki palvoo Japea ja dissaa Mattua, mutta nyt on pakko!
Siis kyllähän nyt sokeinkin näki tuossa iltanuotiolla, että Mattun puheet siitä, miten Jape syö hänen itsetuntoaan pitivät täysin paikkansa. Siinä tuli Japelta herpaantuminen ja näytti todellisen minänsä toteamalla: "kuka nyt tuommoisen muijan haluaisi". Juuri tuollaista on se salakavala toisen alistaminen ja henkinen väkivalta, mitä nämä kierot harrastaa. Muitten silmissä he näyttävät täydellisiltä ja nytkin ah niin jalolta, kun ihan anteeksi antoi ym.
Koko hemmetin keskustelun ajan nosti itseään jalustalle, eikä ottanut mitään vastuuta. Mutta ehkä täällä palstalla monet ovat vielä liian nuoria näkemään, millainen ihminen tuollaisten tekojen ja puheiden taustalla on. Elämä opettaa.
Niin kuka tuommoisen muijan haluaisi?
Mattu on hauska ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Halusiko Mira jatkaa vielä Valton kanssa?😳
Totta kai halusi, voiko tämä tulla jollekulle yllätyksenä? Mulle oli päivänselvää, että Mira halusi lähteä pariskuntana. Markus oli lomaromanssi, sellaisia sattuu, jotkut jää niistä kiinni, toiset ei.
Miralta oli oiva keskustelunavaus mennä Temppareihin,koko kansan eteen panopuuksi.