Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Mammat taas märisee kun nuoret ja kuumat mimmit pistää tuulemaan. :D
Dislikeistä päätellen taisi kolahtaa tuo kommentti mammaa jos toistakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomin ja mitättömin naissinkku on varattujen kahvanrynkyttäjä Essi 24, Oulu. Käsittämätön valinta.
Lieneekö joku hihhuli esim. lesta?
Y lilaudalla jossa suurin osa kommentoijista on miehiä, tätä Essiä pidettiin yhtenä kauneimpana.
Valtaosa miehistä ei taida luuloista huolimatta tykätä tekoripsistä, pakkelinaamoista ja kumitisseistä. Joten ei ollenkaan käsittämätön valinta.
Luonteeltaan taisi olla hiljainen ja ujo, niin ei paljon ruutuaikaa saanut. Mutta ulkonäössä ei vikaa.
Miehenä voi vastata että onhan niitä kiva katsella, muilla ja muualla mutta ei kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomin ja mitättömin naissinkku on varattujen kahvanrynkyttäjä Essi 24, Oulu. Käsittämätön valinta.
Y lilaudalla jossa suurin osa kommentoijista on miehiä, tätä Essiä pidettiin yhtenä kauneimpana.
Valtaosa miehistä ei taida luuloista huolimatta tykätä tekoripsistä, pakkelinaamoista ja kumitisseistä. Joten ei ollenkaan käsittämätön valinta.
Luonteeltaan taisi olla hiljainen ja ujo, niin ei paljon ruutuaikaa saanut. Mutta ulkonäössä ei vikaa.
Tatuoimattomuudesta ja ylimaalaamattomuudesta toki plussaa, mutta ei tarvi ihan ääripäähän mennä. Kroppa laiha tasapaksu pökkelö, jossa ei laaksoa ei kukkulaa. Sitä paitsi ulkonäkö on vain pintaa ja vain yksi tekijä. Varattujen rynkyttämisbrassailu liian oli noloa, antoi halvan, typerän ja epätoivoisen kuvan, vaikka kuinka olisi tuotanto sanoittanut, niin eikö tampio tajunnut kyseenalaistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan taisi olla hiljainen ja ujo, niin ei paljon ruutuaikaa saanut. Mutta ulkonäössä ei vikaa.Tatuoimattomuudesta ja ylimaalaamattomuudesta toki plussaa, mutta ei tarvi ihan ääripäähän mennä. Kroppa laiha tasapaksu pökkelö, jossa ei laaksoa ei kukkulaa. Sitä paitsi ulkonäkö on vain pintaa ja vain yksi tekijä. Varattujen rynkyttämisbrassailu liian oli noloa, antoi halvan, typerän ja epätoivoisen kuvan, vaikka kuinka olisi tuotanto sanoittanut, niin eikö tampio tajunnut kyseenalaistaa?
Onko "oon kova mimmi bailaa ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa", tai "ammatiltani oon kokki, ihan paska leipomaan, mut munanvatkaus sujuu" jollain tavalla parempia? Yhtä noloja nuo kaikki on.
Ulkonäkö on vain pintaa, mutta silti haukut hänet tasapaksuksi pökkelöksi. Tainnut päästä vähän ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vähän jäljessä sarjaa ja Valto kyllä muuttuu edukseen koko ajan! Ihan siis riippumatta Miran toilailuista. En tiedä onko sekin tuotannon aikaansaannosta, mutta alussa Valtoa on kuvattu tosi vähän bileissä ja jopa treffeillä, ja sitten sieltä on revitty oikeastaan vain näitä tyhmiä ja todennäköisesti täysin yhteen kertaan jääneitä kännihuudahduksia. Vallua ja Japea on kuvattu aivan valtavan paljon enemmän. Kun Valtoa oikeasti on alettu päästää ääneen, siitä onkin paljastunut fiksu ja mukava aikuinen ihminen. Hän ei varmaan kylläkään ole sellainen, jonka kanssa Mira oikeasti haluaa olla, mutta en usko että Valtollekaan Mira olisi ollut se loppuelämän valinta ilman tuota pettämistäkään.
Koko liian hyvä parisuhde oli aivan typerä juttu heti alussa, mutta ehkä se korosti sitä, etteivät he ole kuitenkaan ne oikeat toisilleen. Kommunikointiongelmat eivät taida olla Valton ongelmia ollenkaan, vaikka Mira niin yritti vääntää (vai yrittikö edes, jäin miettimään, että johdateltiin häntä haastatteluissa puhumaan noin). Epäilemättä he kyllä kommunikoivat eri tavoin. Miran pettäminen on järkyttävää katsottavaa, mutta silti ymmärrän, miksi hän lankeaa juuri Markukseen. Markus ja Valto ovat jotenkin tosi erilaiset, Valto sellainen itsevarma rauhallinen aikuinen ja Markus sitten taas ei ihan. Varmasti siinä on sitäkin, että Markus on sellainen rento keskustelija, kun taas Valto vaikuttaa hiukan vähäeleisemmältä. Toisaalta taas Valto joutuu olemaan omalla puolellaan kahden täysääliön ja useamman pissiksen seurassa, kyllä siinä vähemmästäkin hymy hyytyy. Miran luona on, no pari pissistä kyllä, mutta myös tosi lämminhenkisiä mukavia nuoria miehiä. Epäilemättä Miralla on siellä hyväksytty ja miellyttävä olo, kun taas Valtosta paistaa lähinnä kyllästyminen ja tympääntyminen jatkuvaan ryypiskelyyn. Kokemus on siis heille aivan erilainen, ja olisi ollut sitä ilman tuota Miran ja Markuksen paneskeluakin. Tästä pisteet menee sinkkumiehille, jotka ainakin tällä kaudella päihittävät sinkkunaiset ihan 6-0.
Täysin samaa mieltä tosta että molemmilla täysin eri kokemus ilman pettämistäkin. Muutenkin tuosta naisten resortista saa sellaisen kuvan että kaikki tulee tosi hyvin juttuun toistensa kanssa ja ilmapiiri on hyvä. Toki Sanel toi sinne oman mausteensa mutta ei kai sekään kauheammin pakkaa sekoittanut.
Toisella resortilla taas tuntuu olevan kuppikuntia ja draamaa myös sinkkujen välillä (ainakin se Isabell Melek - homma). Myöskin noi naissinkut on jotkut vähän erikoisia, ainakin Danielasta ja Alisasta on saanut vähän huonon kuvan. Jeminasta taas huomaa kilometrien päähän että kokee olevansa parempi kun esim Wallu ja Jape (mitä kyllä taitaa ollakin :'D).
Inkusta tykkään itse, ja se nyt noista olisi ehkä eniten Valton tyylinen mutta ei varmaan siltikään päätyisi pariskunnaksi vaikka olisikin eri tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Mattu hoitoon, sä tarvitset ammattiauttajaa
Kannattaa varmaan mennä itse, jos kuvittelet Matun viestejäsi lukevan.
Mattusta en tiedä, mutta tämä on jotenkin hassu oletus, että kukaan ei koskaan lue kommentteja Suomen tunnetuimmalta keskustelupalstalta. Kaikki tietävät vauvapalstan, mutta kukaan julkkis ei muka täältä itsestään lukisi mitään juttuja. Jos minä olisin julkkis ja haluaisin tietää, mitä minusta puhutaan, kyllä ensimmäisenä tulisin vauvapalstalle. Ei varmasti ole temppariosallistujillekaan vieras konsepti.
Muakin huvittaa tää oletus että nää osallistujat on jotain superihmisiä jotka eivät esimerkiksi googlaa itseään tai koskaan tylsyyksissään eksy lukemaan itsestään kirjotettuja kommentteja. Parempi monen kohdalla olisi kun eivät niin tekisi mutta kyllä ihmisen perusluonteeseen kuuluu uteliaisuus ja itsekin todennäkösesti kävisin ainakin kerran kurkkaamassa että miltä mun tekemiset näyttää muiden silmään. Eri asia tosiaan ihmiset jotka on olleet julkisuudessa pitkään ja joista nyt kirjotellaan milloin mitäkin, tuskin ne jaksaa seurata.
Sitä mietin myöskin että mistä Mira tietää että häntä arvostellaan jos ei ole täältä tai jostain muualta lukenut? En nyt koko hänen instagramiaan ole selannut läpi mutta tietääkseni siellä palaute on ollut pääosin positiivista.
Moni julkkis on jo oppinut sen, että "älä googlaa itseäsi tai lue itseäsi koskevia keskusteluja." Se on ehkäpä paras vinkki mitä voi julkimolle antaa. Mut kyllä varmaan osa näistä TIS-osallistujista on googlaillu tis-keskusteluja ja sit lukenu millasta on keskustelu y-laudalla, av-palstalla, jodelissa jne.
Juuri noin. Kyllähän KatalaMiizu näitä lukee, ja tämäkin viesti tulee saamaan yhden disliken Katalalta. Ja Mathilda toivottavasti ottaa onkeensa myös häntä koskevista kirjoitteluista, ja miettii tarkoin omaa käytöstään. Ne miehet ketkä temppareita nyt katsoi, kiertää Matun varmasti mahdollisimman kaukaa. Itseni mukaan lukien... upea mimmi, mutta käytös oli saarella niin ala-arvoisen tökeroä pissistelyä, että myötähäpeän määrä oli välillä melkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Mattu hoitoon, sä tarvitset ammattiauttajaa
Kannattaa varmaan mennä itse, jos kuvittelet Matun viestejäsi lukevan.
Mattusta en tiedä, mutta tämä on jotenkin hassu oletus, että kukaan ei koskaan lue kommentteja Suomen tunnetuimmalta keskustelupalstalta. Kaikki tietävät vauvapalstan, mutta kukaan julkkis ei muka täältä itsestään lukisi mitään juttuja. Jos minä olisin julkkis ja haluaisin tietää, mitä minusta puhutaan, kyllä ensimmäisenä tulisin vauvapalstalle. Ei varmasti ole temppariosallistujillekaan vieras konsepti.
Muakin huvittaa tää oletus että nää osallistujat on jotain superihmisiä jotka eivät esimerkiksi googlaa itseään tai koskaan tylsyyksissään eksy lukemaan itsestään kirjotettuja kommentteja. Parempi monen kohdalla olisi kun eivät niin tekisi mutta kyllä ihmisen perusluonteeseen kuuluu uteliaisuus ja itsekin todennäkösesti kävisin ainakin kerran kurkkaamassa että miltä mun tekemiset näyttää muiden silmään. Eri asia tosiaan ihmiset jotka on olleet julkisuudessa pitkään ja joista nyt kirjotellaan milloin mitäkin, tuskin ne jaksaa seurata.
Sitä mietin myöskin että mistä Mira tietää että häntä arvostellaan jos ei ole täältä tai jostain muualta lukenut? En nyt koko hänen instagramiaan ole selannut läpi mutta tietääkseni siellä palaute on ollut pääosin positiivista.
Osalla ohjelmaan osallistujista ei tosin taida lukutaito ja keskittymiskyky riittää siihen, että lukisivat täällä kommentteja.
Kyllä on nää nykynuoret konservatiivisia .Mun nuoruudessa oli punk ja mentiin kovaa ja sählättiin, mut täällä kauhistellaan muutamaa Tissin näyttöä ja pisua.Säälittävää ootte ihan kun mun nuoruuden mummut ja papat.
Juu, samaa oon miettinyt tästä nykynuorisosta.Oon itse hippiaikaa viettänyt ja silloin meno oli hurjaa.Alastomuus oli luonnollista ja viatonta nykyään näköjään jotenkin pervoa noitten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaukset:
Mira ja Valto eroavat, Mira ja Markus seurustelevat nykyään ja kaikki on ihanaa
Näinkö väärin vai oliko tässä vähän sarkasmia?
Toisaalta ainahan kaikki uusi on ihanaa. Jos nämä seurustelevat on siinä suhde joka roihuaa molemmista päistä. Mikäli Mira oliIsi vähän kypsempi niin ymmärtäisi että nyt pitää olla hetki yksin, itsenäistyä, kasvaa ja antaa itselleen edes mahdollisuus.
Tässä tilanteessa ja näistä lähtökohdista löytää itsensä kohta kaulaansa myöten riippuvuussuhteesta ja kohta ahdistaa.
Miettikää nyt, hölmöilee tempparikuplassa, ero, muutto uudelle paikkakunnalle, uusi työ, lomautus, alkaa serustella! Kaikki tämä parin kuukauden sisällä.Siis ehdottomasti sarkasmia, ehkä vähän oudosti muotoiltu. Lähinnä tarkotin sitä kun Valtonkin kanssa kaikki oli täydellisen ihanaa kunnes yhtäkkiä koko suhteen pysty vetää vessanpöntöstä alas.
Eihän se pysty olemaan yksin. Tarvii jonkun joka tukee ja majoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vähän jäljessä sarjaa ja Valto kyllä muuttuu edukseen koko ajan! Ihan siis riippumatta Miran toilailuista. En tiedä onko sekin tuotannon aikaansaannosta, mutta alussa Valtoa on kuvattu tosi vähän bileissä ja jopa treffeillä, ja sitten sieltä on revitty oikeastaan vain näitä tyhmiä ja todennäköisesti täysin yhteen kertaan jääneitä kännihuudahduksia. Vallua ja Japea on kuvattu aivan valtavan paljon enemmän. Kun Valtoa oikeasti on alettu päästää ääneen, siitä onkin paljastunut fiksu ja mukava aikuinen ihminen. Hän ei varmaan kylläkään ole sellainen, jonka kanssa Mira oikeasti haluaa olla, mutta en usko että Valtollekaan Mira olisi ollut se loppuelämän valinta ilman tuota pettämistäkään.
Koko liian hyvä parisuhde oli aivan typerä juttu heti alussa, mutta ehkä se korosti sitä, etteivät he ole kuitenkaan ne oikeat toisilleen. Kommunikointiongelmat eivät taida olla Valton ongelmia ollenkaan, vaikka Mira niin yritti vääntää (vai yrittikö edes, jäin miettimään, että johdateltiin häntä haastatteluissa puhumaan noin). Epäilemättä he kyllä kommunikoivat eri tavoin. Miran pettäminen on järkyttävää katsottavaa, mutta silti ymmärrän, miksi hän lankeaa juuri Markukseen. Markus ja Valto ovat jotenkin tosi erilaiset, Valto sellainen itsevarma rauhallinen aikuinen ja Markus sitten taas ei ihan. Varmasti siinä on sitäkin, että Markus on sellainen rento keskustelija, kun taas Valto vaikuttaa hiukan vähäeleisemmältä. Toisaalta taas Valto joutuu olemaan omalla puolellaan kahden täysääliön ja useamman pissiksen seurassa, kyllä siinä vähemmästäkin hymy hyytyy. Miran luona on, no pari pissistä kyllä, mutta myös tosi lämminhenkisiä mukavia nuoria miehiä. Epäilemättä Miralla on siellä hyväksytty ja miellyttävä olo, kun taas Valtosta paistaa lähinnä kyllästyminen ja tympääntyminen jatkuvaan ryypiskelyyn. Kokemus on siis heille aivan erilainen, ja olisi ollut sitä ilman tuota Miran ja Markuksen paneskeluakin. Tästä pisteet menee sinkkumiehille, jotka ainakin tällä kaudella päihittävät sinkkunaiset ihan 6-0.
Ihan samaa mieltä noista sinkuista. Sitten vielä yleisesti puhutaan, miten miehet kypsyy myöhemmin eivätkä osaa keskustella vaan pelkästään juhlivat ja mokailevat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nää nykynuoret konservatiivisia .Mun nuoruudessa oli punk ja mentiin kovaa ja sählättiin, mut täällä kauhistellaan muutamaa Tissin näyttöä ja pisua.Säälittävää ootte ihan kun mun nuoruuden mummut ja papat.
Itse elin nuoruutta 90-luvulla. Ei ollut somea, joten sosiaaliset suhteet hoidettiin täysin reaalimaailmassa ja ryyppääminen oli vielä kansallisurheilua.
Ulkona illanvietossa pissiminen oli ihan normaalia. Kirjoittamaton sääntö oli, että ykköshädälle mentiin yhden metrin päähän muusta porukasta ja kakkoshädälle kahden metrin päähän.
Tissejä näki aina kun tytöt tanssi, siihen oli ihan joku oma tanssimuuvi niin, että samalla hetkellä kaikki nostivat paidan ja näyttivät tissit. Outoa oli jos joku ei näyttänyt.
Seksiä? Puistoissa pantiin ja usein kaverit istui vieressä juomassa kaljaa ja katsoivat kateellisina. Jos olivat riittävän hyviä kavereita niin oman kliimaksin jälkeen ”kaverille kans”.
Pettäminen? Ööö... oliko joku joka ei pettänyt? Meidän kylällä kuulemma yksi, mutta voi olla urbaanilegendaa.
Mitä meistä tuli?
30% on nykyään hienossa ammatissa ja ryypiskelee salaa kotonaan (kaappijuoppo).
30% asuu sillan alla tai lehtiroskiksessa tai sitten välillä kiven sisässä (puliukko).
30% ollut kylmänä jo pitempään (saattajana viina / huumeet / oma käsi / kännisen panon mustasukkainen poikaystävä).
10% leikkii nykynuorta: käy salilla, lenkkeilee ja elää terveellisesti. Nämä on niitä, joita lähinnä näkee.
Ai niin, miten pariskunnat silloin syntyivät? Joku tyttö pamahti paksuksi kännisen seksin seurauksena, joten oli pakko alkaa leikkimään kotia yhden illan jutun kanssa ja kasvattaa lasta.
Mitä näistä lapsista sitten tuli?
Ovat nykyään noin 25v. Katsokaa televisiosta tai instasta.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Havytonta-rietastelua-Temptation-Island-…
Onpa tyylikästä menoa ollut, siis ihan W T meininkiä!
Nyt ymmärrän miksi Jape on järkyttynyt ton naisen touhuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaan kuvitella millaiset selittelyt Miralta käynnistyy sitten kun asiasta saa puhua, kun näissäkin haastatteluissa selitellään niin paljon sitä miten meni todellisuuden taju jne
tässä videolla pisti silmään kun mira yritti koko ajan hakea katsekontaktia valton kanssa ja valto vaan tuijottaa tiukasti haastattelijaan :D
Kaipaa raukka edelleen sitä tukea, mitä on tottunut Valtolta saamaan. Ei tainnut todellakaan tajuta mitä teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton miran keissin ymmärtäis paremmin jos kyseessä ois joku känninen kertaluontoinen moka, mutta tossa nähtiin että ihastuttiin eikä pistetty jäitä hattuun vaan lähdettiin viemään sitä ihastusta eteenpäin.. selvinpäinkin hellyyttä ja pusuja vaihdeltiin ja treffeille valittiin jne.. Miten missään noissa vaiheissa ei herää ajatusta ”hei tää on väärin?” Tuli vaan kuva että puuttuu aivan täysin kunnioitus valtoa kohtaan, kun ei yhtään asetu hänen asemaansa.
Miran kannalta oli varmaan ratkaisevaa, että hän sai Markukselta itseltään ja muilta kavereilta viestiä, että Markus on häneen ihastunut. Ja kun oli itse ihastunut Markukseen, niin teinitytön tunnetasolla peli oli selvä: Valto unohtui hetkessä. Eikös se Moisiokin kuvannut heidän naimistaan jotenkin siihen malliin, että kyseessä ei ollut tavallinen paneminen vaan kaunis rakkausakti.
Mira sanoi vastauksessaan toisella sivustolla kun tätä kysyttiin että sekosin eli mokasin. Tästä vastauksesta oli kuvankaappaus. Tapahtuneesta ja sen syistä yritetään nyt väkisin vääntää jotain monimutkaista ihastumis jne. juttuja.
Tästä on kuitenkin jo mennyt viisi kuukautta, se mitä sinä aikana on tapahtunut on ihan eri juttu.
Melkoinen sekoaminen kun jatkui pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
jos on parisuhteessa niin minun mielestä omien sukuelinten näyttäminen toiselle, suhteeseen kuulumattomalle henkilölle ei ole ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten tuon nähnyt? Mira kiertelee ja kaartelee siitä, lähtikö temppareihin julkisuuden takia vai ei. Valto vastasi ihan suoraan, että Mira oli hänet suostutellut sarjaan.
Tuo haastattelu on siis tehty pari kk matkan jälkeen. Aika hyvin pokka pitää, kun otetaan huomioon, että kyseessä on pettäjä ja petetty. Mira kylläkin toteaa jotain seuraavaa: meillä on niin... tai silloin ennen kuin me matkaan lähdettiin meillä oli niin stabiili suhde ja kaikki oli todella todella hyvin ja rauhallista jaa ihanaaa... Mistä voi arvata, että enää ei ole niin. Mutta jos lähtivät hakemaan Aki&Rita-tyyppistä julkisuutta niin Mira mokasi, sillä lopputulos on huonoa julkisuutta.
Uskooko se itekkään noita juttujaan? Omaan korvaan kuulostaa ihan järjettömältä että suhde tuntuisi koti-Suomessa nelisen vuotta (vai kolmisen?) sata prossaa ihanalta ja rauhalliselta ja stabiililta ja täydelliseltä ja pälä pälä pälä.. Ja sitten yhtäkkiä tosi-tv-ohjelmassa tajuaisi kahden viikon jälkeen et tässä suhteessahan on suunnilleen kaikki pielessä.
Miten Markus uskaltaa ryhtyä hänen kanssaan suhteeseen jos ihan koska vaan Miraan saattaa iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta että kaikki onkin päin v*ttua ja täytyy vaihtaa uuteen. Eikös tossa vaiheessa vois vaan myöntää että ongelmia on ollut mut niistä ei vaan oo saanut suutaan auki ja nyt homma räjähti käsiin..
Täytyy toivoa et Markuksen kanssa se hyvä keskusteluyhteys toimii. Et vähän kuulostaa siltä et Mira on koko ajan jotenkin ”varonut” Valton kanssa ja ollut näyttämättä niitä omia heikkouksia. Et halunnut olla täydellisessä suhteessa eikä siksi ole halunnut nostaa mitään esiin joka voisi tehdä siihen roson. Et en yhtään ihmettele et Valtolla on huijattu olo. Valto vaikuttaa just sellaiselta perus rehdiltä mieheltä joka odottaa et toinen sanoo jos jotain vialla eikä lähde epäluuloisesti kaivelemaan mitään. Et siksi Valto ei varmasti ole osannut edes esittää niitä kysymyksiä Miralle mitä Mira kokee nyt, että Markus on osannut esittää.
Tämä sama on nähtävissä myös Mattun kohdalla. Ei ole kertonut kumppanille Suomessa omista ongelmista ja kokemistaan haateista parisuhteessa. Sitten tuolla avaudutaan ventovieraille ja sitten ihmetellään miten saa erilaista tukea ja miten erilailla toinen osaa keskustella.
Siis jos itse käyttäytyy ja puhuu erilailla, niin miten toisetkin ihmiset reagoi siihen eri tavalla. Ihanko totta!?! Ja sitten vielä syytetään tästä sitä kumppania, joka ei ole osannut lukea ajatuksia vaan on erehtynyt uskomaan kumppanin puheita.