Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2361/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa huvikseni vanhaa ekstraa, taisi olla toinen järjestyksessä. Siinä oli klippi, jossa Markus totesi olevansa kiinnostunut Mirasta. Tuohon Moisio totesi: "Mira ei tule Markukseen ihastumaan, se on päivänselvää". 

Olen epäillyt, että Moisio on nähnyt kaikki jaksot antaessaan kommentteja ekstrassa. Jos niin on, tuo oli ovelaa feikkaamista.

Vierailija
2362/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempparit Extrassa  juontaja ja kommentaattori voisivat olla eri sukupuolta ja keskenään selvästi eri-ikäisiä, näin asioita käsiteltäisiin laajemmalti ja tasapuolisemmin, nyt niitä käsittelee kaksi samanikäistä samaa sukupuolta olevaa vanhaa pierua, minun mielestäni eivät ole tällä kaudella oikein onnistuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronenko siellä..vai onko se Elias? Ilmeisesti tempparijuontaja jätti niin syvän vaikutuksen, että Elias alkoi apinoimaan tämän tyyliä

Ei pystynyt katsomaan pitkään, alkoi niin v*tuttamaan heti kun Elias (vai Kuronen?) avasi suunsa.

Vierailija
2364/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, seuraan tätä ketjua nopeammin kuin itse sarjaa, olen vasta noin puolessa välissä jaksoja. Tähän mennessä Valto on ollut vähän yksinkertaisen oloinen jurottaja, joka on yllättänyt parilla rohkealla seksijutulla (klitoriksen hinkkaaminen ja joku erektiokehu). Luulen että ne jutut on aika lailla siinä, eikä sillä varmasti muita tökeryyksiä ole ollutkaan. Mutta vielä en ole päässyt siihen vaiheeseen, että se vaikuttaisi jotenkin fiksulta aikuiselta. Se on tässä alkupuoliskolla ollut aika mitäänsanomaton. Nyt kun tässä kuitenkin tän ketjun perusteella tiedän mitä Mira tulee tekemään, osaan tarkkailla Valtoa, että missä vaiheessa se oikein alkaa muuttua. Tapahtuuko muutos siinä kun Mira pettää, vai avautuuko Valto jo aiemmin?

Vierailija
2365/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Elias Kuronen oli tän päivän paras :D Samat korutkin kaulassa kuin Kurosella. 

Vierailija
2366/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tempparit Extrassa  juontaja ja kommentaattori voisivat olla eri sukupuolta ja keskenään selvästi eri-ikäisiä, näin asioita käsiteltäisiin laajemmalti ja tasapuolisemmin, nyt niitä käsittelee kaksi samanikäistä samaa sukupuolta olevaa vanhaa pierua, minun mielestäni eivät ole tällä kaudella oikein onnistuneet.

Jep ja muutenkin alkaa tuntua jo vähän irstaalta ja perverssiltä kun kaksi setämiestä ruotii pikku poikien ja tyttöjen seksielämää.

Vierailija
2367/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatut eivät yritä iskeä Mattua? Aneemisia jätkiä. 

Eihän tuo Mattun sekoilu saarella ole edes mitenkään seksuaalisesti viettelevää. Humalaista sekoilua ja hauskanpitoa. En usko että Mattu edes kiinnostuisi kenestäkään, saati pettäisi.

Vierailija
2368/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri Miran ja Markuksen yhdessä Kuopiossa. Seurustelevat siis nykyään.

Vierailija
2369/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, seuraan tätä ketjua nopeammin kuin itse sarjaa, olen vasta noin puolessa välissä jaksoja. Tähän mennessä Valto on ollut vähän yksinkertaisen oloinen jurottaja, joka on yllättänyt parilla rohkealla seksijutulla (klitoriksen hinkkaaminen ja joku erektiokehu). Luulen että ne jutut on aika lailla siinä, eikä sillä varmasti muita tökeryyksiä ole ollutkaan. Mutta vielä en ole päässyt siihen vaiheeseen, että se vaikuttaisi jotenkin fiksulta aikuiselta. Se on tässä alkupuoliskolla ollut aika mitäänsanomaton. Nyt kun tässä kuitenkin tän ketjun perusteella tiedän mitä Mira tulee tekemään, osaan tarkkailla Valtoa, että missä vaiheessa se oikein alkaa muuttua. Tapahtuuko muutos siinä kun Mira pettää, vai avautuuko Valto jo aiemmin?

Katsoin nyt kertauksen vuoksi oliko se jakson 5, jossa Mira oli treffeillä Markuksen kanssa ja Valto Melekin kanssa. Mira kertoi että hänen ja Valton välillä suurin ongelma on kommunikaation erilaisuus, Valto ei juurikaan kerro tunteistaan (kuten ei kerro hyvin suuri osa suomalaisista miehistä). Valto kertoi että joitakin ongelmia oli ollut Miran kanssa ja niitä oli yritetty korjata mutta ei lähtenyt enemmän siitä avaamaan. Mitään jurotusta ei näkynyt. Kameralle Melek kertoi juttelunsa Valton kanssa olleen erittäin mukavaa ja toivoi pääsevänsä toisillekin treffeille hänen kanssaan.

Joten olemmekohan katsoneet eri ohjelmaa?  Bileissä Valto on usein yksin mietteissään ja on ilmaisutkin, ettei tykkää niistä seksileikeistä. Muuten, voin kertoa sinulle, että kaikki introvertit eivät ole yksinkertaisia, itse asiassa monet ovat hyvin älykkäitä. Kannattaa yrittää tututstua heihin, eikä pelkästään tyhjänpuhujiin.

Vierailija
2370/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina kommentaatoriksi seuraavalle kaudelle. Ehkä niin on ajateltukin - käy nyt ensin ottamassa tuntumaan sinkkuna.

Vierailija
2371/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.I.S=K.Y.S

Vierailija
2372/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira Ahonen kyllä kaikkien aikojen törkein Tempparit-osallistuja. Itsekin menin lankaan, kun esitti kilttiä tyttöä alkujaksoissa. Täysin uskomatonta mennä panemaan vierasta televisiossa juuri ennen kuin edessä muutto ulkomaille Valton kanssa. Tsemppiä Valtolle. Hän ansaitsee paljon paremman naisen.

Joo, miehethän ei ole tehnyt samaa, vieläpä valehdellen asiasta? Nainen vain harrastaa seksiä, se ei vahingoita ketään. Miehet tässä sarjassa ovat niitä manipuloivia pahoinpitelijöitä, mutta miehet saa aina kaiken anteeksi. Hyvä vaan pettää tuollaista sonnia, joka itse runkkaa muille naisille koko elämänsä. Ei miehetkään naisilta kysy useista vaimoistaan, naisella ei ole uskonnoissa oikeutta kieltäytyä moniavioisuudesta - siis miehen monista vaimoista.

Mitä enemmän miehet kärsii suhteissa, sitä parempi. He itse ovat aina vieneet naisen oikeuksia liitoissa, ja naiset perään palvoo lisää. Naiset on dramaattisia susia, miehet saa vain lisää rakkautta mitä enemmän he lyövät ja alentavat.

Vierailija
2373/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatut eivät yritä iskeä Mattua? Aneemisia jätkiä. 

Ei ole ihme, että ketään ei kiinosta, jotain itsekunnioitusta sentään sinkuillakin.

Mitkä varatut? Mattu on saarella sinkkumiesten luona. Tuskin sinkkumiehet jaksavat kuunnella Matun itsesääliä koko ajan vaan haluavat bailata täysillä. 

Vierailija
2374/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Emilialle näytetty videolla ollenkaan Wallun reaktiota hänen seksin harrastamiseensa? Siis tällä viikolla telkkarissa tulleessa jaksossa. Ilmeisesti yritetään usuttaa uusintaan.

Vierailija
2375/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2376/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Ahonen kyllä kaikkien aikojen törkein Tempparit-osallistuja. Itsekin menin lankaan, kun esitti kilttiä tyttöä alkujaksoissa. Täysin uskomatonta mennä panemaan vierasta televisiossa juuri ennen kuin edessä muutto ulkomaille Valton kanssa. Tsemppiä Valtolle. Hän ansaitsee paljon paremman naisen.

Joo, miehethän ei ole tehnyt samaa, vieläpä valehdellen asiasta? Nainen vain harrastaa seksiä, se ei vahingoita ketään. Miehet tässä sarjassa ovat niitä manipuloivia pahoinpitelijöitä, mutta miehet saa aina kaiken anteeksi. Hyvä vaan pettää tuollaista sonnia, joka itse runkkaa muille naisille koko elämänsä. Ei miehetkään naisilta kysy useista vaimoistaan, naisella ei ole uskonnoissa oikeutta kieltäytyä moniavioisuudesta - siis miehen monista vaimoista.

Mitä enemmän miehet kärsii suhteissa, sitä parempi. He itse ovat aina vieneet naisen oikeuksia liitoissa, ja naiset perään palvoo lisää. Naiset on dramaattisia susia, miehet saa vain lisää rakkautta mitä enemmän he lyövät ja alentavat.

Täysin uskomaton vuodatus. Kehotan hakeutumaan hoitoon miesvihasi takia.

Vierailija
2377/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina kommentaatoriksi seuraavalle kaudelle. Ehkä niin on ajateltukin - käy nyt ensin ottamassa tuntumaan sinkkuna.

Ei kyllä jaksaisi katsoa,eikä kyllä kuunnellakaan.

Pitäisittekö kahta vanhempaa naista kommentaattoreina jotenkin perversseinä? Omasta mielestäni ihann hyvä että siellä ei ole joku Niko Saarinen ja iltarovio-Jenna kälättämässä.

Vierailija
2378/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Miinan ja Wallun ystävyydestä?

Vierailija
2379/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Miinan ja Wallun ystävyydestä?

Mää en ymmärrä miten Miina voi olla kavereina Wallun tai Japen kanssa. Mitä niillä voi olla yhteistä?? Jotenkin feikiltä tuntuu.

Vierailija
2380/4706 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri Miran ja Markuksen yhdessä Kuopiossa. Seurustelevat siis nykyään.

Ohoh! Jos näin tosiaan on, aika jännää että kehtasi siitä vielä Instagramiinkin mainostaa. Kertoi Storyssa olevansa matkalla Kuopioon "hyvän ystävänsä" luokse pitkästä aikaa, sillä kaipasi  ymmärtäväsitä jutteluseuraa tms. Hänelle oli siis tullut huono mieli h uora ym. kommenteista, joita parina viime päivänä oli saanut. Miralla on kuitenkin sen verran seuraajia, että outoa paljastaa viikonlopun sijainti, jos oikea tapaaminen onkin vain Markuksen eikä kenenkään muun ystävän kanssa... Kyllähän aina joku heidät bongaa, ja epäilykset herää, vaikka kausi on vielä kesken eikä näitä tietoja saisi vuotaa. 

Ketju on lukittu.