Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2401/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on Mira Markuksen kanssa Kuopiossa... Odotan kyllä Miran ja Valton Extra-jaksoa, mahtuvatkohan edes vierekkäin lähetykseen. Voin jo kuulla "Miisun" selittelyt...

Aika selvältä vaikuttaa että ovat eronneet, mikä on tietysti hyvä. Valtolle tehtiin kyllä kusiset.

Pisteet Markukselle siitä, ettei ole hylännyt Miraa, joka eli aiemmin aika lailla Valton siivellä; ei omaa kämppää eikä paljon muutakaan. Koronan takia joutui lomautetuksi kuntosalihommista. 

Vierailija
2402/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on Mira Markuksen kanssa Kuopiossa... Odotan kyllä Miran ja Valton Extra-jaksoa, mahtuvatkohan edes vierekkäin lähetykseen. Voin jo kuulla "Miisun" selittelyt...

Aika selvältä vaikuttaa että ovat eronneet, mikä on tietysti hyvä. Valtolle tehtiin kyllä kusiset.

Pisteet Markukselle siitä, ettei ole hylännyt Miraa, joka eli aiemmin aika lailla Valton siivellä; ei omaa kämppää eikä paljon muutakaan. Koronan takia joutui lomautetuksi kuntosalihommista. 

No mutta lopulta, jos näillä kuitenkin oli oikeita tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira on lomautettuna töistään Tampereella mihin muutti vuoden alussa.

Vierailija
2404/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri Miran ja Markuksen yhdessä Kuopiossa. Seurustelevat siis nykyään.

Katoin itekin Miran eilisistä ig stooreista, että kyllä siellä kuskin paikalla on joku muu ja se on varmana Markus.

Aika rohkeaa lähteä yhdessä reissuun toiselle paikkakunnalle, eikös he menneet Miran kaverille? Vaikka katsojat olisivatkin tietoisia miten loppuunsa tulee käymään, niin saako nämä näin tiiviisti olla yhdessä ja matkustella ennen kuin ohjelma on loppunut?

Vierailija
2405/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri Miran ja Markuksen yhdessä Kuopiossa. Seurustelevat siis nykyään.

Katoin itekin Miran eilisistä ig stooreista, että kyllä siellä kuskin paikalla on joku muu ja se on varmana Markus.

Aika rohkeaa lähteä yhdessä reissuun toiselle paikkakunnalle, eikös he menneet Miran kaverille? Vaikka katsojat olisivatkin tietoisia miten loppuunsa tulee käymään, niin saako nämä näin tiiviisti olla yhdessä ja matkustella ennen kuin ohjelma on loppunut?

Musta on jo muutaman kauden ajan tuntunut että ei noita enää jaksa kauheasti paljastuminen kiinnostaa. Joka kaudella ainakin yhden parin lopputuloksen on pystynyt päättelemään instagramista tms. Esim viime kaudella Josku ja Karim olivat lisänneet kuvat itsestään tismalleen saman peilin edessä samasta huoneesta. Vaikka alkuun Leevin ja Joskunkin suhde markkinoitiin täydellisenä. Meijusta ja Tonista puhumattakaan. Kovasti aina puhutaan sopimussakoista mutta saako niitä loppupelissä kukaan? Vai pitääkö se lopputulos paljastaa sana sanalta jossain päivityksessä jotta se lasketaan. Erikoista vaan kun esim Atso ja Lotta on muistaakseni jossain puhuneet että kävivät eri aikaan kaupassakin sen aikaa että viimenen jakso tuli telkasta ulos jotta eivät varmasti paljastuisi. Toisia ei paljoa stressaa.

Jos Mira ja Markus seurustelevat nykyään niin ostan vielä vähemmän ne puheet keskeneräisyydestä. On sen verran keskeneräinen että pettää miestään törkeästi televisiossa mutta ei kuitenkaan niin keskeneräinen etteikö voisi suoraan hypätä suhteeseen toisen miehen kanssa. Enkä usko että ykskää ihminen maailmassa voi toista korjata että kun vaihtaa parempaan niin se hoituu sillä.

Vierailija
2406/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa Markuksen olla kans vähän varpaillaan tuon Miran suhteen, aika helposti se miehen vaihto näköjään kävi, niin miks ei myös toisenkin kerran.. Kerran .... ,aina .....

Vierailija
2407/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää kiekumista tuon Miran tubettaminen, 20 sek kestin ja pää tuli kipeäksi. 

Ei pysty kattomaan.

Vierailija
2408/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa Markuksen olla kans vähän varpaillaan tuon Miran suhteen, aika helposti se miehen vaihto näköjään kävi, niin miks ei myös toisenkin kerran.. Kerran .... ,aina .....

Ei tarvita välttämättä edes ketään toista. Joskus luin, olisko ollu joku brittitutkimus, että yli 90% pettämisestä alkaneista nopeasti alkaneista suhteista ei kestä. Laastari on laastari ja sanoihan Mira Ruutu+ jaksossa että jos tulee ero niin onhan Markus🙄

Vierailija
2409/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita välttämättä edes ketään toista. Joskus luin, olisko ollu joku brittitutkimus, että yli 90% pettämisestä alkaneista nopeasti alkaneista suhteista ei kestä. Laastari on laastari ja sanoihan Mira Ruutu+ jaksossa että jos tulee ero niin onhan Markus🙄

Voin allekirjoittaa tämän.

Moraaliton akka olen ollut itsekin kun lähdin leikkiin mukaan, mutta minun ja eksän suhde alkoi sillä, että eksä petti hänen silloista minun kanssa. Ja alkoi saman tien suhteeseen kanssani.

No, arvata saattaa että pettäjä on aina pettäjä eikä tuo suhde kestänyt kauaa.

Markuksena miettisin varmasti jossain vaiheessa, että koskahan se Mira pettää seuraavaksi. Tosin, onhan näitä tapauksia että kun se "hengen heimolainen" on löytynyt että pysytään uskollisena, mutta Mira vaikuttaa vähän siltä että itsetutkiskelu on edelleen kesken.

Vierailija
2410/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on rakastunut eipä siinä muuta ja yhdessä ovat onnellisia.

Vierailija
2411/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edelleen kuulla miksi miesten moittiminen on vihaa, mutta tyttölasten poistaminen väestöstä poliittisin keinoin on vapautta? Eikö tuola logiikalla miehiäkin pitäisi saada poistaa väestöstä? :D Ei se tyttöjen poisto mistään vapaudesta alkanut, vaan poikien paremmasta asemasta. Myös miesten asemaa tulee saada heikentää. Ehkä tulevaisuudessa saamme hihkua vapaudesta kun miehiä ei enää synny, koska naiset tajuavat että miehet vihaavat heitä, myös ne omat pojat ;) Vapautta, eikö?

Täällä keskustellaan Temptation Island Suomesta.

Vierailija
2412/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Mira on alun perin kotoisin, kun jossain pätkässä oli tekstitetty sen puhetta kun se oli Markuksen kanssa siellä huoneessa, ja sanoi jotain että "Nää oot....." (Sä oot) eli jostain Oulun seudultako?

Vierailija
2413/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin Mattun tyylisen villin tyttöystävän mua ei kiinnosta jotkut jakku ja huivi tädit kuten Japea.

Vierailija
2414/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen suhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Nyt olen ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa 10 vuotta ja olemme olleet tuosta ajasta 8 vuotta naimisissa :)

Koskaan ei tiedä milloin kohdalle tulee se sielunkumppani jota ei voi vastustaa millään tavoin ja jossa kunnioitus on molemmin puolista, ihan kuin suhde olisi universumissa jotenkin ennalta määrätty ja kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Vaistoon kannattaa siis aina luottaa, ei pelkkään himoon.

Vierailija
2415/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin Mattun tyylisen villin tyttöystävän mua ei kiinnosta jotkut jakku ja huivi tädit kuten Japea.

joo semmonen olis magee kun se esittelis muovitäyte rintoja kaikille kuten sun veljille, isälle, kavereille, koulukavereille ja naapureille. jopa postinkantajalle ja putkimiehelle!

sit se menis kuseen niiden viereen että hei huomaattexte ku mun toosasta tulee pissiä hihihiiii!

vähänkö olis sairaan upeeta saada semmonen ihannemuija itelle?

Vierailija
2416/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinassa oli jotain outoa.Hirveesti puolusteli Vallua.Eläisikö itse suhteessa missä jätkä menee ja tulee.Ilmestyy aamulla kotiin klo 10.Tekee 3 päivän reissuja.Jos niin hän voi alkaa olemaan Vallun kanssa.Sanel oli kyllä niin ällö.Mistä kumpusi se inho naista kohtaan kun nainen ei ollutkaan kiinostunnut hänestä.

Jos hän näkee Vallussa ison, hallitsemattoman vauvan? Tai jonkun joka muistuttaa häntä jostain omasta vanhasta tuttavasta?

Semmosen jättitaaperon "määä haluun", "mää tarviiin", "anna juotavaa", "leiki mun kaa", "haliiii mua!" joka menee, rymisee ja kaatuu välillä, sitten nauraa vaan kun sille näyttää jotain uutta lelua???

:D

Vierailija
2417/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Miinan ja Wallun ystävyydestä?

Mää en ymmärrä miten Miina voi olla kavereina Wallun tai Japen kanssa. Mitä niillä voi olla yhteistä?? Jotenkin feikiltä tuntuu.

Isosiskosyndrooma?

Vierailija
2418/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan suuria luonneanalyytikkoja, jotka pystyvät luokittelemaan ihmiset muutamien noin 10 s kestävissä videoklipeissä näkemänsä ja kuulemansa perusteella. Valto on tyly, typerä, tunneköyhä ja narsistinen jäykkisbodari. Markus on henkevä, empaattinen, tunneälykäs ja rakastava runoilijapoika.  

Niin no, juuri noinhan sitä ihmisistä muodostetaan mielikuvia, erityisesti televisiossa mutta ihan livenäkin. Ihmisistä pidetään tai ei pidetä ihan yksittäisten piirteiden vuoksi ja käsitykset syntyvät hyvinkin nopeasti. Yhtä hyvin olisit toki voinut käyttää muitakin esimerkkejä suoraan tästä ketjusta. Esimerkiksi Markus on nolo tissiposki ja Valto fiksu aikuinen. Yhtä nopeiden klippien perusteella nuokin luokittelut on tehty.

No kyllähän se Markus vähän poika vielä on ja vähän tissiposkikin.

Mun 75G-luomutisseille hän saisi tulla vaikka heti!

Vierailija
2419/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen suhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Nyt olen ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa 10 vuotta ja olemme olleet tuosta ajasta 8 vuotta naimisissa :)

Koskaan ei tiedä milloin kohdalle tulee se sielunkumppani jota ei voi vastustaa millään tavoin ja jossa kunnioitus on molemmin puolista, ihan kuin suhde olisi universumissa jotenkin ennalta määrätty ja kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Vaistoon kannattaa siis aina luottaa, ei pelkkään himoon.

Hyvähän sitä on itseään ajatella ainoastaan, eikä suhteen toista osapuolta...mun mielestä pettäminen on erittäin, erittäin väärin. Vaikka kuinka synkkais jonkun toisen kanssa, sen eron voi hoitaa ennen sitä, näin ollen toiselle ei jää paska maku suuhun, eikä jää traumoja/epämiellyttävää kokemusta. Kyllä kävi Valtoa sääliks, kyllä ainakin itse eläydyin Valton rooliin. Ihan kamalaa olis jos oma ukko selän takana olis käyny nussimassa muita.

Vierailija
2420/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo Mira on alun perin kotoisin, kun jossain pätkässä oli tekstitetty sen puhetta kun se oli Markuksen kanssa siellä huoneessa, ja sanoi jotain että "Nää oot....." (Sä oot) eli jostain Oulun seudultako?

Kyllä, Kempeleestä.

Ketju on lukittu.