Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2301/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa tuon luonnonlapsi-Mattun vimma näytellä niitä tissejään, vaikka ne ei ole edes aidot. Nahka vaan on aitoa ja itse Mattua mutta sisällys silkkaa silikonia, irralliset ja keinotekoiset lisäosat vain. Oikea luonnonlapsi tosiaan. Hah.

Kannattaa katsoa viimeisin Extra-lähetys, jossa selviää miten sairaalta vaikuttaa Mattun toiminta saarella. Sinkkumiehet eivät ymmärrä asiaa, vaan ihannoivat. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta naista, joka tekisi ikinä Mattun tavalla. Hän on hakenut huomiota tuntemattomilta ihmisiltä saarella.

Vierailija
2302/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extrat voisi lopettaa. Turha ohjelma, Moisio on jo nähty, Extra ei anna mitään lisäarvoa. 

Samaa mieltä. Taisitten juontajien pitäisi olla lähempänä osallistujien ikää. Tai sitten toisen juontajan pitäisi olla nainen. Outoa, kun kaksi keski-ikäistä gubbea ruotii parikymppisten temmellyksiä. Jotenkin rasvaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattu näyttää kyllä hyvin erilaiselta vanhoissa Facebook-kuvissaan. Etenkin siinä jossa tumma tukka ja lyhyet etuhiukset. On varmasti muuttunut tosi paljon, mutta tuskin Japen tahdosta. Aktivistimuija, vegaani, hippi -puheet ei silti kyllä mene läpi.

Vierailija
2304/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus on ihana!!!

Alussa täysin huomaamaton, mutta olis just sellanen mies, joka olisi mulle houkutus. Tavallinen, järkevä, selkeästi miehekäs mutta tunneälykäs. Toivottavasti hän ja Mira ovat yhdessä.

Samaa mieltä! Ja jotenkin varmasti just se tunneälykkyys ja kyky olla aidosti läsnä sekä ”nähdä se toinen ihminen” ulkokuoren alla on tehnyt myös vaikutuksen Miraan joka selvästi kaivannut noita ominaisuuksia Valtolta.

Vierailija
2305/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus on ihana!!!

Alussa täysin huomaamaton, mutta olis just sellanen mies, joka olisi mulle houkutus. Tavallinen, järkevä, selkeästi miehekäs mutta tunneälykäs. Toivottavasti hän ja Mira ovat yhdessä.

Ja Markuksen minä, muna ja sydän runo, jota Moisiokin kehui, tulee varmaan tallennetuksi suomalaisen rakkauslyriikan aarteistoon :>))

Vierailija
2306/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin ajatellut että Mira olisi pitänyt haarat kiinni pari päivää vielä ennen kotimatkaa. Ilmeisesti halusi todelliseksi Tosi-TV tähdeksi ja huomiota niin medialta kuin some seuraajiltaan. Nyt itkee että voi kauhea kaikki eivät tykänneetkään hyvää, tuli yllätyksenä? Suuri tositv julkkis omasta mielestään, itse näen Tukiaisen tulevaisuuden. 

Ennustaminen on vaikeaa. Varsinkin tulevaisuuden. :D

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Olisiko pitänyt feikata? Hyvässä parisuhteessa ei tapahdu pettämistä. Suhde Valtoon ei ollut oikeasti hyvä. Valto on ylimielinen. Pitää itseään muita parempana.

Suomut putosivat Miran silmistä. Jos tunteet heräsi Markusta kohtaan, niin mitä syytä feikata.Mitä se teitä loukkaa, jos nai Markusta. Ei mitään velvollisuutta koko kansalle ”tunnustaa”

Asiat pitää sopia Ja lienee sovittu Valton kanssa ja paskat välittää tirkistelijöistä.

Valto on kyllä vähän ylimielisen oloinen. Se on puhetavassa ja ilmeissä, sellaista muiden vähättelyä. Tai sitten hänkin on tosi epävarma ja peittää sitä tollaisella käytöksellä. Siitä huolimatta hän suhtautuu parisuhteeseensa aikuismaisesti ja käyttäytyy fiksusti, vaikka Mira perseilee omalla resortillaan miten sattuu.

Minusta ei ole ollenkaan ylimielinen, vaan harvinaisen sinut itsensä kanssa oleva ihminen. Tietää oman arvonsa nostamatta itseään muiden yläpuolelle, terve itsetunto ja muutenkin kypsän oloinen. Tällaisia ihmisiä ei ole totuttu telkkarissa näkemään, joten varmasti monet leimaa ylimieliseksi tyypin, joka ei jatkuvasti mollaa itseään kuten muut.

Olen tästä kaikesta ihan samaa mieltä. Mutta silti mielestäni Valton ilmeet ja sanojen painotukset tuo monesti fiiliksen, että hän ei nyt todellakaan ole kiinnostunut olemaan paikalla tai pitää aihetta tyhmänä. Sen näyttäminen on vähän ylimielistä, vaikka epäilemättä Vallun ja Japen seurassa onkin kestämistä. Valto kuitenkin tekee niitä naaman vääntelyitä myös haastatteluissa. Ja sitten toki oli se lipsahdus, kun hän sanoi sinkkutytöille, ettei Miralla todellakaan ole mitään asiaa pitää yhteyttä kuvausten jälkeen sinkkupoikiin, koska ne ovat täysin merkityksettömiä ihmisiä tms. Tytöt eivät siihen tainneet mitään oikein kommentoida, mutta sehän oli aivan selvin sanoin ilmaistu heillekin, ettei heistä kukaan ole yhteydenpidon arvoinen.

Vierailija
2307/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronenko siellä..vai onko se Elias? Ilmeisesti tempparijuontaja jätti niin syvän vaikutuksen, että Elias alkoi apinoimaan tämän tyyliä

Elias ei ole muuttunut mihinkään, paitsi ulkoisesti ällöttävämpään suuntaan... Oksettava myös sisäisesti.

Vierailija
2308/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro Extraan juontajaksi!

Vierailija
2309/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli... Kyllä on narsistiset ihmiset niin samasta puusta veistetty! Huom. Minulla ei ole mitään koulutusta asiaan liittyen, joten en sano narsistiksi, vaan narsistiseksi ihmiseksi. Jokaisessa meissä on tervettä narsismia, mutta kyllä sen huomaa, jos jollakin on sitä epäterve määrä.

Minulla oli yksi hyvin narsistinen ihminen elämässäni kauan sitten. Hän tuhosi osan minusta, leikki minulla lähes vuoden kunnes löysi uuden uhrin, kun lopulta aloin puolustaa itseäni enkä enää siivonnut hänen paskojaan (kirjaimellisesti). Törmäsimme sattumalta ehkä noin vuosi myöhemmin, ja menin hänen puheilleen. Totesin antaneeni hänelle anteeksi ja päässeeni yli hänestä, koska en koskaan oikeasti rakastanut häntä, vaan sitä mielikuvaa, jonka hän itsestään antoi. Kysyin myös, seurusteleeko hän nyt tämän toisen naisen kanssa, koska ko. nainen oli siinä lähettyvillä. Vastaus: "Varmaan joo, asutaan yhessä." Miten se voi olla "varmaan joo"? Vai eikö minulle haluttu antaa "leikkikalua" jolla leikkiä, niin kuin Elias totesi haastattelussa, kun häneltä kysyttiin suhteesta Vilmaan? :D Tyyppi myös muka halusi nähdä, olisi halunnut käydä kahvilla, mutta totesin, ettei minulla ole aikaa eikä hänen puhelinnumeroaan, joten turha yrittää miettiä tapaamista.

Muutenkin tuossa haastattelussa on niin paljon samanlaisia elementtejä kuin minulla oli ihmissuhteessani omaan "narsistiini"...

Vierailija
2310/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira touhujen selvittyä tapahtui kommenteissa kaksi muutosta. Ensin Valtosta alkoi löytymään vaikka mitä vikaa ja sitten Markuksesta vaikka mitä hyviä puolia😂

Vierailija
2311/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin ajatellut että Mira olisi pitänyt haarat kiinni pari päivää vielä ennen kotimatkaa. Ilmeisesti halusi todelliseksi Tosi-TV tähdeksi ja huomiota niin medialta kuin some seuraajiltaan. Nyt itkee että voi kauhea kaikki eivät tykänneetkään hyvää, tuli yllätyksenä? Suuri tositv julkkis omasta mielestään, itse näen Tukiaisen tulevaisuuden. 

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Olisiko pitänyt feikata? Hyvässä parisuhteessa ei tapahdu pettämistä. Suhde Valtoon ei ollut oikeasti hyvä. Valto on ylimielinen. Pitää itseään muita parempana.

Suomut putosivat Miran silmistä. Jos tunteet heräsi Markusta kohtaan, niin mitä syytä feikata.Mitä se teitä loukkaa, jos nai Markusta. Ei mitään velvollisuutta koko kansalle ”tunnustaa”

Asiat pitää sopia Ja lienee sovittu Valton kanssa ja paskat välittää tirkistelijöistä.

Valto on kyllä vähän ylimielisen oloinen. Se on puhetavassa ja ilmeissä, sellaista muiden vähättelyä. Tai sitten hänkin on tosi epävarma ja peittää sitä tollaisella käytöksellä. Siitä huolimatta hän suhtautuu parisuhteeseensa aikuismaisesti ja käyttäytyy fiksusti, vaikka Mira perseilee omalla resortillaan miten sattuu.

Minusta ei ole ollenkaan ylimielinen, vaan harvinaisen sinut itsensä kanssa oleva ihminen. Tietää oman arvonsa nostamatta itseään muiden yläpuolelle, terve itsetunto ja muutenkin kypsän oloinen. Tällaisia ihmisiä ei ole totuttu telkkarissa näkemään, joten varmasti monet leimaa ylimieliseksi tyypin, joka ei jatkuvasti mollaa itseään kuten muut.

Olen tästä kaikesta ihan samaa mieltä. Mutta silti mielestäni Valton ilmeet ja sanojen painotukset tuo monesti fiiliksen, että hän ei nyt todellakaan ole kiinnostunut olemaan paikalla tai pitää aihetta tyhmänä. Sen näyttäminen on vähän ylimielistä, vaikka epäilemättä Vallun ja Japen seurassa onkin kestämistä. Valto kuitenkin tekee niitä naaman vääntelyitä myös haastatteluissa. Ja sitten toki oli se lipsahdus, kun hän sanoi sinkkutytöille, ettei Miralla todellakaan ole mitään asiaa pitää yhteyttä kuvausten jälkeen sinkkupoikiin, koska ne ovat täysin merkityksettömiä ihmisiä tms. Tytöt eivät siihen tainneet mitään oikein kommentoida, mutta sehän oli aivan selvin sanoin ilmaistu heillekin, ettei heistä kukaan ole yhteydenpidon arvoinen.

Valto tuli ohjelmaan mukaan vastentahtoisesti Miran niin halutessa. Valtolla ei ole mitään aikomusta ryhtyä intiimisuhteeseen yhdenkään siellä olevan sinkkunaisen kanssa. On täysin ymmärrettävää, ettei hän välitä osallistua siellä harjoitettaviin seksuaalileikkeihin kuten pullonpyöritykseen, sylitanssiin ym.

Vierailija
2312/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira touhujen selvittyä tapahtui kommenteissa kaksi muutosta. Ensin Valtosta alkoi löytymään vaikka mitä vikaa ja sitten Markuksesta vaikka mitä hyviä puolia😂

Saman huomion oon tehny. Nyt Valto onkin ylimielinen ja Markus ihana, koska eihän Miran tekemisissä voi olla mitään väärää.

Markuksesta ei muuten ihan kauheesti ole katsojana saanut irti, hengailee Miran kanssa taustalla eikä juuri ole näkynyt hänen haastattelujaan. Pari herrasmies-puheenvuoroa kuten se ettei halua mennä toisten parisuhteen väliin.

Vierailija
2313/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomion oon tehny. Nyt Valto onkin ylimielinen ja Markus ihana, koska eihän Miran tekemisissä voi olla mitään väärää.

Markuksesta ei muuten ihan kauheesti ole katsojana saanut irti, hengailee Miran kanssa taustalla eikä juuri ole näkynyt hänen haastattelujaan. Pari herrasmies-puheenvuoroa kuten se ettei halua mennä toisten parisuhteen väliin.

Luulen et tää on leikattu tarkoituksella noin. Et ovat jutelleet Miran kanssa niin paljon et niistä varmasti olisi saanut ja vaikka mitä tuotua esiin. Ja selvästihän Markus on ollut alusta asti niin ihastunut Miraan et ei ihme et sanoi siinä haastattelussa et jos Mira tekee päätöksen rikkoa rajoja niin ei hän estele.

Vierailija
2314/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Valto tuli ohjelmaan mukaan vastentahtoisesti Miran niin halutessa. Valtolla ei ole mitään aikomusta ryhtyä intiimisuhteeseen yhdenkään siellä olevan sinkkunaisen kanssa. On täysin ymmärrettävää, ettei hän välitä osallistua siellä harjoitettaviin seksuaalileikkeihin kuten pullonpyöritykseen, sylitanssiin ym.

Eikä tarvitsekaan osallistua mihinkään! Mutta sen osoittaminen noin selkeästi on ylimielistä, epäkohteliasta. On myös epäkohteliasta sanoa, suoraan tai epäsuorasti, juuri tapaamalleen ihmisille, että ette ole tutustumisen arvoisia. Ei siinä mistään intiimisuhteesta ollut kysymys, vaan yhteydenpidosta kuvausten jälkeen. Minusta on ihan normaalia pitää yhteyttä tyyppeihin, joiden kanssa viettää kolme viikkoa noinkin tiiviisti. Se olisi aivan tavallista lyhyemmälläkin tutustumisella. Vertailun vuoksi neloskaudella Dani häipyi aina nukkumaan yhdeksän aikoihin, koska ei halunnut bilettäjä, mutta hän oli silti kaikille kiva. En minä sitä kritisoi, ettei Valtoa huvita siellä olla tai että hän ei tykkää siellä olevista ihmisistä, vaan sitä, että hän noin suoraan sen sanoo ja osoittaa ilmeillä ja eleillä myös. Minusta itsestänikin tuolla olisi aivan hirveää, ymmärrän sen oikein hyvin, mutta siitä huolimatta on ylimielistä väännellä naamaa toisten jutuille.

En ymmärrä miksi hän on lähtenyt koko ohjelmaan. Ei sinne ketään aikuista voi pakottaa, kyllä hän sen päätöksen on joka tapauksessa tehnyt itse. Sieltä pääsisi myös pois, lähtihän tälläkin kaudella yksi pariskunta heti alkumetreillä.

2315/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä julkaistu uusi sinkku

Vierailija
2316/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätysteeman mukaisesti Mira varmaan viettelee seuraavalla kaudella varattuja sinkkuna, jos noi sen verkkojutut ei oikein iske. Hirveää kimitystä ja kälätystä, eikö hän sanonut luopuneensa tekopirteydestä, kun "löysi" tuolla saarella itsensä. Sekin teeskentely meni Valton syyksi, vaikka samanlainen ja pahempikin tuo näkyy taas olevan.

Vierailija
2317/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote8=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Eikä tarvitsekaan osallistua mihinkään! Mutta sen osoittaminen noin selkeästi on ylimielistä, epäkohteliasta. On myös epäkohteliasta sanoa, suoraan tai epäsuorasti, juuri tapaamalleen ihmisille, että ette ole tutustumisen arvoisia. Ei siinä mistään intiimisuhteesta ollut kysymys, vaan yhteydenpidosta kuvausten jälkeen. Minusta on ihan normaalia pitää yhteyttä tyyppeihin, joiden kanssa viettää kolme viikkoa noinkin tiiviisti. Se olisi aivan tavallista lyhyemmälläkin tutustumisella. Vertailun vuoksi neloskaudella Dani häipyi aina nukkumaan yhdeksän aikoihin, koska ei halunnut bilettäjä, mutta hän oli silti kaikille kiva. En minä sitä kritisoi, ettei Valtoa huvita siellä olla tai että hän ei tykkää siellä olevista ihmisistä, vaan sitä, että hän noin suoraan sen sanoo ja osoittaa ilmeillä ja eleillä myös. Minusta itsestänikin tuolla olisi aivan hirveää, ymmärrän sen oikein hyvin, mutta siitä huolimatta on ylimielistä väännellä naamaa toisten jutuille.

En ymmärrä miksi hän on lähtenyt koko ohjelmaan. Ei sinne ketään aikuista voi pakottaa, kyllä hän sen päätöksen on joka tapauksessa tehnyt itse. Sieltä pääsisi myös pois, lähtihän tälläkin kaudella yksi pariskunta heti alkumetreillä.

Valto ei kyllä ole sinkkunaisille mitään pahaa sanonut, ja ilmeisen pidetty on porukassa.

Eikä ole myöskään mikään Dani, joka eristäytyy porukasta ja menee heti nukkumaan. Valto osallistuu, mutta rajojen mukaan.

Vierailija
2318/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valto ei tosiaan puhunut ikävästi sinkuille, mutta ei tainnut tajuta, että puhui ikävästi toisen saaren sinkuista, kun sanoi ettei Miralla ole mitään syytä pitää yhteyttä keneenkään vaan kaikki on sillä ohi, kun kuvaukset loppuu. Se on kyllä aika selvästi ilmaistu, että mitä mieltä hän uusista tuttavuuksista on. Vai onko hänellä itsellään eri säännöt?

Vierailija
2319/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa tuon luonnonlapsi-Mattun vimma näytellä niitä tissejään, vaikka ne ei ole edes aidot. Nahka vaan on aitoa ja itse Mattua mutta sisällys silkkaa silikonia, irralliset ja keinotekoiset lisäosat vain. Oikea luonnonlapsi tosiaan. Hah.

Kannattaa katsoa viimeisin Extra-lähetys, jossa selviää miten sairaalta vaikuttaa Mattun toiminta saarella. Sinkkumiehet eivät ymmärrä asiaa, vaan ihannoivat. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta naista, joka tekisi ikinä Mattun tavalla. Hän on hakenut huomiota tuntemattomilta ihmisiltä saarella.

Tuttavapiiri on vaihtoehtoisesti joko kovin pieni tai olet kerönnyt ympärillesi kaltaisiasi ahdasmielisiä henkilöitä

Vierailija
2320/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valto ja Mira eivät ole samaa paria henkisesti. Miran touhut ehtaa white trash -menoa. Hyvä, kun selvisi ajoissa. Valto ansaitsee parempaa, hyvä opetus. Nyt varmaan tuli itseluottamusta nostaa rimaa kumppanin suhteen.

Ketju on lukittu.