HELMINAUHAT VKO 21
Kommentit (77)
Ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! =)
ON: Ei juuri mitään, innostuin tuosta Nean oirelistasta, kun täälläkin valkkari on jatkunu oviksen jälkeen runsaana, nyt kp 22/30--. En ole kyllä ennen kiinnittäny sellaiseen juuri huomiota, mut nyt äkkäsin... Eilen oli massu kuin jalkapallo, turvonnu oikein pömpölleen.
Meinasin muuten testata aikaisintaan ens ma, sillon kp 28. Näkyy jotain jos on näkyäkseen... =)
Mukavaa tiistain jatkoa kaikille helmeilijöille! +++bd+++
KJ25
NEA: Paljon paljon onnea ja ainakin neljä paria tarrasukkia ja putkilo vauvaliimaa pienelle mukaan.
DYNASTY: Mulla ois ensi viikon alussa tuo testin paikka, jos ei menkat ala. Kun vain malttais odottaa. Testit polttelee tuolla kaapissa...
~Tuuli~
Eli plussa näytti testi jo viime perjantaina (19.5.) eli laskettu aika n. 28.1.2007. Tammikuun puolelle siis aika, mutta varmaan Helminauhoissa saan oleilla..?
Itse en ehtinyt oireita seurailemaan, esikoinen pitää kyllä huolen huomiosta! Yleensä mulla kuukautisten lähestyessä paino hieman nousee (neste kertyy) ja tulee siivous- tms. vimma ja ne puuttuivat tällä kertaa. Paino itseasiassa putosi ja aloin sen tähden epäilemään...
Käytin Prismasta ostamaani testiä; Pegent (tai jotain sinnepäin), oli 2 kpl pakkaus.
Meillä tärppäsi heti ekasta mahdollisesta oviksesta. Äippälomani alkaa 20.12. ja plussattuani luin Kelan lehdestä, että jäädään sitten ilman sitä mahdollista äippärahan korotusta (alk. äippälomista jotka alkavat 1.1.2007 tai jälkeen). Täällä oon samaan aikaan onnellinen ja kuitenkin hieman kiukkuinen, vaivaisen kymmenen päivän tähden!!!
Ja väsyttää, voisin nukkua koko ajan, ja esikoisella on kiukkupäivät MPR-rokotuksesta (ja yöunet ovat häiriintyneet).
ONNEA NEA81! Meillä eka neuvola on vasta juhannusviikolla, eli eka käynti täällä yleensä n. viikoilla 9 (mulla silloin 8 1/2 viikkoa, mutta neuvolan täti jää jussista kuukauden kesälomalle, enkä halunnut sijaiselle).
Tästä se plussa-aalto lähtee vyörymään =)
[color=red]Onnea kamalasti sullekkin Ramona!! Beibiliimaa matkaan =)[/color]
PALJON ONNEA MYÖS SULLE RAMONA!!!! Upee juttu kun näitä ilosia uutisia alkaa tulla! =) ottakaa meidät muutkin sitten mukaan!!
Laru: juu niin se testaus lähenee... ihan kohta on jo torstai! Hirveesti jännittää kyllä jo! yritän hokee itelleni että ei se heti ekasta kierrosta voi tärpätä kuitenkaan. olo vaihtelee ihan hirveesti, välillä tuntuu et oireet viittaa raskauteen, välillä taas menkkoihin.
no niin, nyt kiireesti takasin töiden pariin!
loviisa
Toi oli kyllä ikävä juttu toi äippärahajuttu. Jos olisin tärpännyt, niin mullakin olis la 31.1. - 2.1. Aloin sitten eilen sängyssä miettiä, että minkä mukaan saisin äippärahan ja tossa olis just toi yhden päivän heittomahdollisuus. Siis myös, että minkä vuoden tuloista laskettais. Tulot on noussut, mutta ei varmaan tarpeeksi siihen viimesen puolen vuoden hakemukseen.
Laru
Oikein onnellista odotusta teille molemmille!
Mulla menossa kp 27/28-50. Välillä jomottelee alavatsaa, mut kovin positiivisella mielellä en kyl ole, koska se voi yhtä hyvin olla merkki alkavista menkoista... Periaatteessa torstaina voisin kai minäkin testata jos ei tätiä näy. Tosin mun tapauksessa ei ehkä vielä silloin kannattais kun mulla tuppaa noi kierrot yleensä olemaan about 32-33 pv. Mutta mullapa on kolme testiä kaapin perällä odottamassa, joten taidan tuhlata yhden jo torstaina.
Onnea plussanneille, peukutuksia pian testaaville...
Sitten omanapaa: On sitten ollut niin kummallinen kierto, tänään kp18/28(-30). Ihan selvästi havaitsin limoja kp 14 jolloin oletin että oviskin on. Sen jälkeen oli kuivia päiviä ja sitten kp 16 tunsin vihlaisuja vasemmalta puolelta, mietin että onko se ovis vasta nyt... mutta vuotoa ei ollut. No tänään kp18 tuli pyyhkiessä oikein kunnon venyvää limaa, siis hä, ei se ovis kait nyt enää voi olla??? Ihan sekaisin, yleensä olen paikantanut sen yhden ovis" vuodon" ja sen jälkeen on ollut kuivia päiviä ja loppukierrosta taas alkanut valkovuoto. Ei tästä kropasta ota selvää erkkikään:D Mutta jos ovis olisi vasta nyt niin kierro venyisi 32 päivää :o
Kierrot on näköjään viime kesästä olleet 34,32,30,30,28,31,28,27,27,31,29
Pidättekö muut kuinka tarkkaa kirjaa kuukautisista? mulla löytyy jopa 2004 vuoden ja 2002 vuoden kalenteri löytyy et on varmaan tuo 03 jossain
Ai niin eihän mulla 03 ole ollut menkkoja kun esikoinen syntyi silloin :D *hyvä minä* Ne pysyivät vuoden poissa imetyksen ansiosta /takia.
Suuren suuret onnittelut plussanneille!!
Olen uusi kuumeilija, meillä on mieheni kanssa lapset 08/02 ja 05/04. Nyt sitten kolmatta varovasti toivotaan... Ensi viikon to mahdollisesti olis menkat tulossa (jos ei...), eli kp 21/30 tai jotain sinnepäin meneillään. Yksi ystäväni, jota en hetkeen ole nähnyt, kysyi tänään minulta, olenko raskaana! Normaalisti en ilahtuisi kommentista, mutta nyt se tuntui jotenkin... uskoa ja toiveikkuutta herättävältä! Toivottavasti kohta ollaan kaikki keskellä uuden elämän ihmettä!
kielokukka
Onnea minultakin kaikille plussanneille!!! Ihanaa että joillain on jo raskaus varmalla pohjalla:)
Omaa napaa siis: kp on nyt 23/30-33 ja tosiaan vasta ens viikon torstaina ajattelin testailla.En pidä kyllä mitään kiirettä,voi olla että vasta sitten viikonloppunakin. Menkkamnaiset jomotukset jotka ovat kestänet monta päivää ovat loppuneet,tilalle tullut vain äkillisiä menkkakolotuksia silloin tällöin. ja rinnat ovat tosi kipeet ja tuntuvat jotenkin vähän painavammilta ja isommilta!'
Mites teillä joilla on rinnat olleet kipeet,niin mistä kohti? Mulla on siis koko rintalihas ihan kosketusarka,mutta nänninkohta ei niinkään. ihan olis kuin olis rintatulehdus tai joku sellainen.
Sitten Ibelle: mä olen bongannut kaksi ovulaatiota tässä kierrossa, kuten aika usein muutenkin. ensimmäinen kesti 3 päivää,toinen vain päivän. Siis limojen perusteella eikä niiden välissä ollut kuin 2-3päivää. en tiiä onko toinen niistä ovulaatio mutta ihan samat oireet oli kuin ensimmäisestäkin. Mulla on siis erimunaiset kaksoset ja nyt olenkin miettinyt uusien mahdollisuutta taas jos nytkin oli 2 ovulaatiota...Huh,mutta mistäs tätä tietää..
Ilmoittaudun mukaan jos vaan mahtuu?
Toivottu LA olisi näillä näkymin siis 15.helmikuuta.
Tuonne teinkin aivan oman aloitukseni ja esittelin itseni sekä tilanteeni.
Yritän tähän saada sen lyhyesti eli:
Tuulimunan vuoksi tehty lääkkeellinen tyhjennys n.2kk sitten ja 3 vkoa sitten Hcg-arvo oli enään 290 luokkaa ja sen jälkeen sitä ei katsottu kun todettiin sen olevan laskusuunnassa ja kohtu oli tyhjä ja siisti.
Viimeisimmät menkat alkoi 11-12pvää sitten eli nyt on kp 11 tai 12 (en muista tarkalleen).
Ovuloin normaalikierroissa hyvin varhaisessa vaiheessa ja vaikka vuotoa tulikin nyt vkon verran niin oletin oviksen vuodon alkupäivinä tapahtuneen haluistakin päätellen.
Testasin myös ovistestillä ja se näytti haileaa viivaa pari päivää sitten, mutta niin näytti saman merkin(Acon early detection) raskaustestikin.
Noista testeistä hämmentyneenä jatkoin ovistikuttelua ja viivoista päätellen Lh-huippu on todellakin mennyttä aikaa sillä viiva hiljalleen katosi eli ei ole vahvistumassa.
Olen ennenkin tikutellut ovista ja Lh-huipun jälkeen se on näyttänyt plussaa muutamana päivänä ja sitten haalistunut kokonaan pois(joskus plussannut kp3:kin).
Kierto on minulla normaalisti 25-26 luokkaa.
Nyt vaan kummastelen tuota haileaa raskaustestin plussaa?
Onkohan uusi raskaus muka todellakin alkanut (periaatteessahan oviksesta voi olla jo viikko ellei reilu)?
Kun mietin, että voiko se olla sitä vanhaa 2kk:n takaista hcg:ta vieläkin ja miten silloin olisi oviskin voinut olla jo jos kroppa luulee vielä olevansa raskaana?
Olen siis todella sekaisin kaikesta ja pinoudun melkoisen ongelman kera, mutta toivon, että jonkinlaisia arvauksia edes aiheesta saisin. :)
Tärppionnea ja plussaonnea kaikille!!!
... jo toinen plussa! Onnittelut Ramona70! Pahoittelut Loviisalle - lykkyä seuraavaan kiertoon.
Minä meinasin kanssa testailla aikaisintaan ensi viikon torstaina., jos vielä tarvetta ilmenee.
dynasty
Yllättävän koville tämä nyt ottaa, vaikkei mulla mitään odotuksia ekalle yrityskierrolle ollukaan. Noh, kyllä tämä tästä.
Älkää minua vielä kuitenkaan ihan unohtako, seuraava mahdollinen LA pysyy helmikuun puolella, olisi sitten 27.2. Että kyllähän se oma helmikuun helmi vielä on ihan mahdollinen.... taidan kuitenkin nyt vetäytyä syrjään, palailen varmasti joskus myöhemmin. Pidän peukut pystyssä teille kaikille!!
loviisa
Otti ihan tosissaan päähän tuo tädin ilmaantuminen etten oo koneellakaan käyny istumassa muutamaan päivään. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaan tää ketutus ja mieli taas täyttyy vauvatoiveista... Mieskin yritti niin tsempata, että eihän ne vauvanyritystouhut niin kamalia ole, vaan hauskaa hommaa ja ompahan hyvä syy varastaa hieman yhteistä aikaa! Sopivasti pupuilukausi osuu viikonlopulle niin on (toivottavasti) enemmän aikaa ja energiaa kuin arkena...
Asiasta kymmenenteen, onko täällä muita kierron alkuvaiheessa kuumeilevia?
--Number4-- (kp 4/26-29)
No, hyvä kun pysyt silti helmikuisissa. Jaksamista. Kirjoittele taas kuulumisia kun tuntuu siltä.
Laru
" Mites teillä joilla on rinnat olleet kipeet,niin mistä kohti? Mulla on siis koko rintalihas ihan kosketusarka,mutta nänninkohta ei niinkään. ihan olis kuin olis rintatulehdus tai joku sellainen"
Täällä on taas nännit kipeät. Ei vielä mitenkään mahdottomasti, mutta
ei ne ole tälläiset olleet edes kuukautisten aikana. Weirder.
Number4 kyseli alkuvaiheen kuumeilijoita. Täällä yksi. Sama kp menossa kuin sinulla. Eli kp4/26-28.
Lisää plussia helminauhaan!! :)
M@ndi
ONNEA NEA! Ihana uutinen. Nyt on helminauhan pää avattu. Toivotaan, että saadaan paljon helmiä nauhaan...
Mulla ei oikein mitään tuntemuksia vieläkään. Ehkä itkuherkempi olen viime päivinä ollut - tai siis loukkaannun syvästi pienimmästäkin poikkisanasta minkä mies sanoo :( Otan kaiken itteeni, voi kyllä olla menkkaoirekkin tai vain normaalia väsymystä!?
Ketkäs muut meinaa ens viikolla 22 testailla? Minä aion kyllä malttaa odotella rauhassa, että se kp30 on myös ylitetty. Tuntuu vaan entistä kurjemmalta ensin testata nega ja sitten alkaakin menkat. O-ho, nyt jotenkin mahasta juilautti vähän menkkamaisesti :) No joo, mielikuvitus taitaa ruveta tässä koneella taas laukkaamaan...
Onnea tämän viikon testaajille! Tärppionnea ovisaikalaisille! Tietenkin tsempitykset kaikille muillekkin!
dynasty kp 21/26-29