HELMINAUHAT VKO 21
Kommentit (77)
Ensin kovasti plussasäteitä~~~~ Larulle ja muillekin piinailijoille!
Sitten omaa napaa eli täällä odotellaan vasta ovista. Keskiviikosta alan sitä testien kanssa bongaileen. Toivon kovasti, että niistä olis apua. Liikaa ei kuitenkaan uskalla toivoa. Viime kuussa mäjähdettiin maahan ja lujaa. Yritystäkin on jo 9 kuukautta niin ja kakkosta toivotaan. Antoihan toi esikkokin odottaa itteään 6 kuukautta, mutta tää toka yritys on ollu paljon paljon raskaampaa.
Nyt olis toivottu la miehen syntymäpäivä, pidetään peukkuja, että se eniten toivottu lahja saadaan. db db db db db
pikku2posti
Jotenkin on nyt sellanen olo, että ei varmastikaan ole napannut,
vaikka ollaan kuinka touhuttu ahkerasti.
Ens viikonlopun jälkeen pitäisi alkaa kuukautiset.
Vaikka viikonloppuna yökötti ja alavatsaa on välillä nipistellyt,
niin silti on kauhean negatiivinen olo.
Äh... ehkä nää harmaat ilmat vaikuttaa jo miun ajatuksiin... =/
Liityin helminauhaan viikonloppuna. Ekaa kertaa nyt kirjoittelen tähän viikkopinoon.
Sama tilanne kuin pikku2postilla, eli 9kk kakkosta yritetty ja nyt alkukierto menossa, eli vasta kp3. Ensi viikolla vasta siis ovisajankohta, joten tällä viikolla voin vain odotella teidän muiden PLUSSA uutisia!!
M@ndi
Tosiaan minäkin tuossa viime viikolla liityin joukkoonne. Ensi viikon alussa olisi sitten kuukautisten aika, mutta luonnollisesti toivon, että jättävät tulematta ja päsen testaamaan plussan. Tässä menossa nyt neljäs kierto km/tm jälkeen. On koitettu olla yrittämättä liikaa, ettei pettymys olisi sitten niin suuri kuukautisten alkaessa. Siinä on välillä onnistuttu, mutta enimmäkseen ei.
Pupuiluintoa ja plussasäteitä lähettää kaikille
~Tuuli~
Nyt on itsellä jännät paikat käsillä. Kp on nyt 24/26. Oireita on ollut oviksesta asti. Valkovuoto on ollut melkeinpä siitä asti runsasta, mitä ei aiemmin ole tapahtunut. Samoin finnit jotka yleensä ilmestyy monta päivää ennen tätiä on pysynyt poissa =) Vihlaisut jne kuuluu päivittäisiin tuntemuksiin. Huomenna ajattelin ekakerran testata.
Toivottavasti muutkin saavat plussia, jotta helmitoive toteutuu =)
Peukkuja pidellen
Nea
Monilla alkaa olla jo jännät hetket käsillä. Nea81:sen tilanne kuulostaa lupaavalta. Tulehan kertomaan kuin huomenna käy db db db
Mulla pitäs ens viikolla selvitä, että onko tulosta syntynyt. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ollut vielä ainakaan suuntaan eikä toiseen. Saa nähdä, mulla kyllä varmaan vielä tuo imetyskin (esikko 8kk) saattaa hankaloittaa tärppiä. Toivon kuitenkin mahd pikaista plussaa, vaikka periaatteessa ei kiire olekkaan.
Kaikille tsempitykset!
dynasty kp 20/26-29
Jotenkin negatiivisella mielellä ollaan täälläkin... Nyt kp 26/28-50 ja oon koko ajan varmempi että ei oo tärpännyt tässäkään kierrossa. Kaiken maailman vatsan jomotukset, v-vuodot, rintojen aristukset ym. " mukamas oireet" on kadonneet kuin tuhka tuuleen, joten eiköhän ne menkat sieltä kohta ala. Toki siihen asti hyvin pieni toivonkipinä elää kuitenkin...
Parempaa mieltä ja plussaonnea teille muille! Ja tervetuloa uusille!!!
Vaikkakin täällä on vähemmän pirteä olo. oon ollu niin äreenä ja kireenä tänää, että kyllä tämä nyt taitaa niitä menkkoja enteillä. ottaa nyt hirveen koville tää piinaus. pakko jatkossa olla rennommin, ei tästä muuten tule mitään... mä oon niin analyyttinen ja pohdiskeleva luonne muutenkin, ja nyt tuntuu että teen kropastani jatkuvasti jotain analyysia ja mietin oireita suuntaan ja toiseen. ihmettelen kyllä että näin pahasti olen " hurahtanut" , ei mulla mitään ihmeodotuksia ollu. esikkoo tosiaan toivottiin vuosi. sillon vaan oli tilanne kaiken tavoin toinen, ja oli tiedossa ettei ihan helpolla tärppää.
Täällä tais olla muitakin vähän negatiivisella fiiliksellä... toivottavasti Nea81 testais huomenna plussan, tuu sit heti kertomaan miten kävi!!! mukavaa kun ekat jo testailee! Mä ootan sinnikkäästi sinne torstaihin, jos nyt sit enää mitään aihetta edes on.
Ai niin, ja uusille tervetuloa joukkoon!
Loviisa, kp28
Ehdin jo tohon vanhaan pinoon kirjotella, mutta kopsaan sen tänne.
Martina: kun menin ekan kerran naimisiin, mulla kaaso irtisanoi itsensä kun en tehnyt niinkuin hän suunnitteli. Väitti ettei kukaan ole tulossa polttareihin ja kuitenkin niitä vietettiin peräti kahdet. Onneks löytyi parempaa tilalle niinkuin teilläkin. Toisella kertaa olikin sitten ihan pikkuiset häät ilman mitään polttareita ja suuria hääjuhlia.
Mulla kuvotus ja mahan kipuilu hävinneet, viime yönä vaan huippasi ihan älyttömästi; ja vielä vaakatasossa, se oli inhottava tunne. Tänä aamuna oli nenä kirjavana pienistä finneistä ja leukaperissä yks isompi, yleensä noi finnit tulee päivää paria ennen menkkoja, mutta en tiiä mitä noi nyt on. Taitaa täti kuitenkin tulla ens viikolla. Ostan testin varuiks ja teen sen heti reissun jälkeen(huomenn lähdetään, JEEE!!!).
Nyt menossa kp 23.
-m-
Voisin minäkin aloittaa kirjoitelemaan tänne kun olen helminauhaankin kun olen yhden helmenkin varannut.
Minä yritän olla ajattelematta kaikkia oireita, sun muita tuntemuksia. Me ollaan oltu joka toinenpvä tahtiin jos se auttaisi. Söin 3kk pillereitä ja monet sanoivat aikoinaan että pillerien jälkeen napsahataa. No jaa eipä ole napsahtanut ennen pillereitäkään olen ollut ilman ehkäisyä vuodesta-99. Mutta kokeillaan onnistuisiko nyt. Olen varmaan myöhäisemmästä päästä joka yrittää toista ensimmäinen syntyi -97. Minun Kp 13/29 ja ovis olisi 25 pvän paikkeilla.
tein eilen testin ja plussa tuli =) kp on nyt 25/26
Epäuskonen olo vieläkin ja pelko keskenmenosta kolkuttaa takaraivolla..
ONNEA NEA!!!!!!
Eka helmi vuodelle 2007 on saanut alkunsa. Paljon tarrasukkia pikkuiselle.
Pitäiskö sittenkin testata ennen matkaa?????
-m-
Aivan ihana uutinen heti näin aamutuimaan!!! Mielettömästi onnea!! toivottavasti tästä alkaa kunnon plussasuma!!! =)
Pitääkin heti udella mitä oireita sulla on ollu?? Voi että nyt alkaa jo toi omakin testitikku kuumottaa tuolla kaapinperällä...
Onnea matkaan ja pikkuselle tarrasukkia!!
loviisa
olithan sä Nea jo oireista aikasemmin kirjotellukin, mutta aina niistä mielellään lukee lisääkin kun plussa on tikkuun pamahtanu! millä testillä testasit muuten?
Loviisa kp 29/28-30
Oirelistaa toivottiin: Tässä listaa oireist
-Vihlaisut
-alaselän kipu monta päivää
-menkkamaiset tuntemukset
-runsas valkovuoto
-ei finnejä =)
-parina päivänä ällö olo
-tisut kipeet
Noista oireista tuo valkovuoto oli sellanen joka nosti toiveita. Yleensä aikaisemmin valkovuoto on alkanut vasta pari päivää ennen tätiä. Nyt tosiaan oviksesta asti.
Soitin äseken neuvolaan. Vasta 27.5 on eka käynti. No, onneks päivät menee nopeesti.
Niin ja testi oli acon early detection
Ihania uutisia tosiaan!
Jospa tästä itsekin alkaisi positiivisemmalle mielelle!
Mitenkäs kauan teillä olikaan ollut yritys päällä??
Heh, täällä taas. Alkuvuodesta olin ahkera taustapalstailija ja jossakin pinossa taisin olla mukanakin, mutta kun rupesi kaikki ajatukset pyörimään liiaksi raskautumisen, oman navan ja tämän palstan ympärillä, niin päädyin taukoon.
Taukoa oli myös " aktiivisessa" yrityksessä ja nyt voimia keränneenä tahtoo mukaan taas. :)
Eli neljättä tässä haaveillaan ja yritystä on ollut reilun puolivuotta, tosin ei viime kuukausina kovin ahkerasti. Nyt olaan ihan kierron alussa vaan varmuudella en tiedä mikä päivä on menossa, kun menkat on tehneet tuloaan jo lauantaista lähtien. Lauantaina siis alkoi vuoto joka tyrehtyi jo samana iltan tuhruiluksi ja nyt nämä muutamat päivät on olleet sellaista epämääräistä tuhruilua. Tänään taas näyttää siltä että menkat viimein alkaisi kunnolla. Koskaan aiemmin ei ole minulla tälläistä juupas-eipäs meinikiä ollut, vaan kun täti on tullut niin ei se ole poistunut talosta ennen suursiivouksen loppumista.
Eli kp lienee 1/27
Kovasti onnea plussanneelle! Ja plussatuulia kaikille muille!
leba: yritystä ei ole kauaa takana. Tämä oli toinen yrityskierto vasta, joten nopsaan tärppäsi.
Tosi ihana juttu.
Antaa toivoa muillekin. Varsinkin noi menkkamaiset tuntemukset. Niitä tuntuis täälläkin olevan varsinkin aamuisin. Illalla on enemmän sellanen outo turvonnut olo. Ylihuomenna sitten testaillaan täälläkin.
Laru
Aloitin uuden pinon, kun meitä on niin paljon ja keskustelua tulee kivasti pinoihin, joten ne venyvät pitkiksi.
Nyt onkin jännä viikko monilla. Minullakin on. On kyllä ihan sellanen olo nyt, että kuukautiset alkaa ihan kohta. Katsotaan. Niin kauan kun ei ala on toivoa :)
Laru