Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMINAUHAT VKO 21

22.05.2006 |

Uusi pino uudelle viikolle...

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta!

Täällä on niin menkkaolo, kun olla ja voi ilman että vielä tiputtelis, joten en ole testannut.

Laru (kp 29/27-30)

Vierailija
62/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaihtui nicki, joten nykyään leba kirjottaa alkuperäisen

Catinka nimen alla.

Mitä enemmän noita vauvalehtiä luen, sitä enemmän oon sitä

mieltä, että meillä raskautuminen tapahtuu vasta monen kierron

jälkeen. Pillereitä söin n. 5-vuotta, ja uskoisin että niilläkin on

jotain tekemistä asian kanssa.

Jep, todellinen perusnegatiivinen ihminen olen. Mutta vaikka tosiaan

ollaan puputettu ihan ahkerasti, en silti usko että ollaan saatu mitään

aikaiseksi. Jotenkin uskomatonta itsellenikin että oon jo tässä vaiheessa

näin negatiivisella mielellä. Oon sitä kaikki-miulle-heti-tyyppiä kai

sitten, yritystä takana kun on kuitenkin vain vajaa kk! =/ Malttamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään muutosta mihinkään suuntaan, tissit ovat kipeet edelleen,mutta eivät niin paljon kuin viimeiset 3 päivää,ja ovat pingoittuneet. Mahassa tuntui eilen monta kertaa näitä repäisykipuja kun nousin seisomaan. Ja välillä mahani valtaa menkkamainen kolotus...Mä voin olla hullu,mutta kyllä mä melkein varma olen siitä että raskaana ollaan. On ihan sellainen olokin. Mä en tiedä kannattaako näihin aavistuksiin luottaa,mutta aavistin viimeraskaudessakin monta viikkoa ennen ultraa että kaksi siellä on. Kaikki mua vaan piti ihan hulluna ku tuollaista puhuin,muta menivät sitten hiljaiseksi kun kaksi siellä sitten olikin,aivan kuten olin aavistanut.

Ja ovathan noi oireet sellaisia että aika paljonhan ne toivoa antavat.

No häät ovat ylihuomenna ja reissuun pääsee sunnuntaina joten en välttämättä tässä enää kerkee paljoo kirjoittelemaan. Torstaina tullaan prahasta ja tarkoitus olis sillo testata, että varmaan jossain vaiheessa tulen tänne sitten kertomaan kuin kävi. Mekun lähdetään heti torstain yöllä kuusamoon hakemaan mukuloita mummolasta:) Joo ja huomenna on kaksoset 2 v synttäritkin,ihan uskomatonta kuin tämä aika oikein kulkee,vastahan mä sen mahan kanssa pyörin:)

että sellaista ja onnea plussanneille ja onnea tietenkin meille kaikille:)

martina 25/30

Vierailija
64/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, alkohan ne menkat sitten. Kyllä otti nuppiin pari tuntia, mutta nyt olen jo jotenkin aika íhan hyvällä mielellä. Hyvä kun nyt sitten alko, jos oli alkaakseen. Parin viikon päästä taas pitää ottaa oikein spurtti taas, jos sitten vaikka tärppäis.

Leba/Catinka, meillä tärppäs viimeksi heti ekasta yrityskierrosta, vaikka olin syönyt pillereitä 7v. Pidin siinä välissä yhden pillerittömän kierron, kun ainakin silloin suositeltiin niin. Tässä välissä en ole pillereitä syönyt, joten nyt en ole miettinyt noita juttuja.

Mäkin jotenkin toivoin, että jos vaikka heti nappais kun viimeksikin, mutta olishan se nyt ollut vähän liian hyvää tuuria ja olenhan mä ehtinyt tässä muutaman vuoden taas vanhetakin välissä :)

En oikein tiedä pitäiskö suosiolla siirtyä tonne maaliskuisiin, kun katoin laskurilla, että sinne se la menis yhdellä päivällä, jos tärppäis ens kierrosta. Ehkä mä palloilen molemmissa ryhmissä seurailemassa muiden kuulumisia.

Laru

Vierailija
65/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niin on ilmeisesti tapana tehdä? :)

Onkohan kukaan ehtinyt vielä avata helmikuisten pinoa tuonne o-puolelle?

Vierailija
66/77 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on viikko sujunut? Mulla on melko mukavissa merkeissä, vaikka ilma on ollut aika karsee. Tänään päästiin kuitenkin pyöräretkelle autokaupan pihaan koko perheen voimin käymään. Mulla ( ja miehellä ) on siin vauvakuumeen lisäksi myös kova autokuume! Toivotaan, että huomenna saatais rahoitusvastaus pankilta ja kiireen vilkkaan ostamaan katsastamaamme autoa.

Huomenna alkaa taas arki ja viikonloppunakin olis töitä...Voikun kesäloma tulisi pikavauhtia.

Menossa on nyt kp 14 / 27-28, joten ovis taitaa olla hetikohta käsillä. Mitään kummoisia ovistuntemuksia ei tosin ole vielä ollut, paitsi ehkä lisääntynyt valkovuoto. Tänään on koko päivän juilinut mahaa, aivan kuin olisi kova ummetus, vaikka vessassa olen normaaliin tapaan käynyt...kummallista. Lämpöjä en ole mittaillut enkä sen tarkemmin oviksia yrittänyt bongailla, joten tärppää jos tärppää. ;o)

Tämä viikko nyt on ainakin pupuilun suhteen ollut suhteelisen ahkera, joten ei siinä valittamista. Täytys vissiin kuitenkin muutama päivä vielä ahkeraa intoa pitää yllä, nyt vaan toi mahakipu vähän häiritsee menoa...

Eipä tässä muuta ihmeellistä, hyvää loppuviikkoa ja plussia kaikille!

Onnea paljon jo plussanneille Helminauhoille!!

- Iciar

Vierailija
67/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin avata nimellä Helminauha 2007

Vierailija
68/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rinnat kipeet ja menkkamainen jomotus valtaa välillä olotilan. Repäisykivut ovat yleisiä ja nyt osaa jo noustakkin sillee varovasti ettei tunnu että koko alavatsa repeydy. Rinnat mylös kutisevat kovasti nännien kohdalta???????Kummallista.:???Noita repäisykipuja tunsin paljon edellisessäkin raskaudessa, nyt vaan taas valtaa huoli mielen; ettei kohtu taas vaan kasva tuplavaudilla...Sitä sitten tässä mietitäänkin muutama kuukaus jos nyt raskaana ollaan ja ultraan asti päästään.

Häät ovat huomenna ja huonoa ilmaahan tuo lupaa tänne helsinkiinkin,no ehkä me jotenkin selvitään ja onneks on katokset rakennettu juhlapaikalle:) Ainut vaan että tämä vauva touhu ja häästressi meinaa yrittää laukaista huuliherpestä huuleen:( Ompa nätti morsian huomenna jos se rakkulan siihen paukaisee:(

No yritän käydä viel lukemassa juttuja,mutta muuten palailen asialle vasta torstaina joskus ja toivottavasti on jotain hyvää kerrottavaa:)

martina 26/30

Vierailija
69/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään piinaavan odotuksen vallassa kp 26/28-30. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen mut ei sitä ollut viimeksikään. Testailla ajattelin vasta ensiviikon puol välissä jos /kun sinne asti pääsen. Nyt ei voi muutakun odotella.

Tää olo tuntuu todella hassulta kun viel kuukausi sitten en ollut edes vielä varma haluanko alkaa yrittämään toista lasta ja nyt myönnän olevani todella vauvakuumeen kourissa ja pettynyt jos ei heti sitä vauvaa tulekkaan. Parasta tai pahinta täs on et esikoista " tehtailtiin" vuoden verran ja takana on myös 2 keskenmenoa.

Vierailija
70/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä tulla katsomaan testailiko Laru helatorstaina vai ei. Niin se sitten sullekin tuli täti vierailulle. =( Tyhmä homma. Kiva kun olet niin positiivisella mielellä kuitenkin, alkaa se elämä jo täälläkin voittaa! Olen onnistunu löytämään tilanteesta positiivisiakin puolia, ainakin tammikuun jo sovitut työhommat pystyn nyt hoitamaan. Toivottavasti sitten loppukuusta alkais se vauvaloma! mutta älä Laru jätä meitä ihan kokonaan, vaikka oletkin jo maaliskuisten puolella. tule kertomaan kuulumisia täälläkin!

Ei tässä voi kyllä yhtään alkaa valittaa tärppäämättömyyttä, kun tietää monia jotka oikeesti yrittää vuosikaupalla. Mimma tais olla yks pitkään yrittänyt - voimia ihan hirveesti! Ei varmaan ole helppoo lukee " heti tärppäs" -tarinoita. vaikka eihän se iteltä pois olekaan.

1977: ihan sama homma esikon kohdalla, myös meillä meni vuosi kovasti toivoessa... Onko sulla mitään tuntemuksia siitä kuinka kauan nyt kestää? Mulla on henk.koht. tilanne nyt paljon parempi, joten olen kyllä toiveikas! Kierto on ihan suht säännöllinen, tuntuu että kroppa toimii vähän paremmin kun sillon. Mutta eihän sitä tietty koskaan tiiä...

No joo, en varmaan mitenkään hirveen aktiivisesti nyt kirjottele, kun mennään vasta niin alkukiertoa.. mutta kun juhannus lähestyy niin mua ei varmaan saa täältä pois kulumallakaan! =)

Loviisa

Vierailija
71/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 30/28-50. Eilen aamulla testasin ja negahan sieltä tuli :( Oli niin selkeä nega, että tuntui kuin se testi ois oikein ilkkunut mulle, että " hähähähää etpäs oo raskaana" ... Kai se on nyt sit vaan ajan kysymys, milloin se " punainen paholainen" taas saapuu... Sais jo tulla ettei taas venyis ihan älyttömän pitkäksi tääkin kierto! Ens viikolla varmaan varaan ajan gynelle...?

Tsemppiä kaikille vielä piinaileville, pahoittelut tädin yllättämille ja vielä kerran paljon onnea plussanneille!!!

Vierailija
72/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa: Varmasti käyn täällä kurkkimassa muiden kuulumisia, vaikka liityinkin jo tuonne maaliskuisiin. Ainakin piinaan teitä niin kauan, että saadaan jotain keskustelua maaliskuisten puolelle :)

Tosiasiassa olisi tosi hyvä, jos vauva pysyis kyydissä edes helmikuulle, jos ens kierrosta vaikka jo tärppäiskin. Kun on tätä keskostaustaa. Viimeksi la oli lokakuussa ja vauvat syntyi kesäkuussa.

Vendo: Olipa kurja, kun sait negan. Onko sulla mitään tietoa, koska mahdollinen ovis olis ollut. Jos vaikka ei näkyis vielä. Itse olen jo sopeutunut näihin menkkoihin ja odottelen jo seuraavaa ovista. Tosin mulla on suht säännöllinen kierto, joten odottelu ei ole yhtä rankkaa kun noin pitkällä kierrolla.

Ajattelin kuitenkin, että jos mäkin hommaisin niitä ovistikkuja ens kiertoon. Kun kierto vaihtelee 27-30 välillä ja joskus on tosi pitkiä tai lyhyitäkin kiertoja. Jotenkin kun ei yhtään tiedä mikä se oikee päivä on, ni seksistä tulee sellasta pakkopullaa. Kun mielummin nyt nauttis siitä, että voi spontaanisti harrastella koska vaan ja sit tietäis, et koska on oikeesti " pakko" . Ollaan oltu niin kauan yhdessä, eikä koskaan olla oltu siitä aktiivisimmasta päästä (kummankaan puolelta), joten sellanen joka päivänen hommailu, ei ole jotenkin meidän juttu. Mielummin harvemmin ja tunteella :)

Osaisko joku suositella mistä niitä kannattais hommata niitä ovistikkuja?

Laru

Vierailija
73/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!!! :) Toivottavasti pikkuiset pysyvät matkassa loppuun asti! :)

Itse täällä pähkäilen raskaustestin kanssa. Kävin ostamassa testin kaappiin odottamaan, mutta nyt mulla on ongelma kun en yhtään tiedä millon sen uskaltaisin tehdä. Mulla on synnytyksen jälkeen tullut tasan yhdet menkat (huhtikuun alussa), ja koska synnytyksestä on aikaa vaan muutama kuukausi, on kierto varmaan ihan sekaisin. Menkkojen olis pitänyt alkaa toukokuun alussa, mutta kierron pituus voi olla mitä vaan. :) No, kai mä sen testin jossain vaiheessa teen niin pääsen tästä piinailusta.

Minzy

Vierailija
74/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vietetty miehen kanssa päivää ikkunoita ja parveketta

pestessä sekä muulla siivoamisella.

Sainpas eilen itseni hillittyä enkä tilannut netistä raskaustestiä... hiukan

jo polttelee, vaikka on hyvin epätodennäköistä sieltä plussa saada.

Martina1:lle paljon onnea huomiselle. Muistan kyllä stressanneeni aika

paljon, ja siksipä meikäläinen laattasi hääjuhlan aikana 4 x eikä siten

voinut syödä omissa häissään ruokaa eikä edes kunnolla kakkua...

Oi, niitä muistoja, joista tulee vuosi elokuun 20. päivä.

Vierailija
75/77 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heti kärkeen plussanneille ja pahoittelut menkanneille!

Martinalle ikimuistoista hääpäivää toivottelen!

Mulla on mennyt pari päivää kaikenmaailman touhuissa niin en ole kerennyt pahemmin itteäni tarkkailemaan. Ehkä valkovuoto kuitenkin alkoi aikaisempaa aiemmin oviksen jälkeen ja runsaampana (tai välillä tulee sellaisia tuntemuksia, että sitä oikein holahtaa valua alaspäin) Tiedähäntä sitten, että liittyykö mihin...

Epäilen, että keskiviikkoon mennessä ovat menkat alkaneet, jos ovat alkaakseen. Sitten, jos siltä näyttää niin lopummalla viikkoa testailen.

Tsempitykset jokaiselle!

dynasty

Vierailija
76/77 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin kyllä odottaakin tätä. Vasta ensimmäinen yrityskierto ja mies lähti Ruotsiin juuri kierron puolivälin tienoilla ja on siellä vieläkin.

Odottelen menkkoja ja aloitan pudottamaan painoa - jospa se edesauttaisi raskautumista. Kymmenen kiloa pitäisi tiputtaa...

Onnea plussaneille! Perästä tullaan kunhan sen aika on...

Vierailija
77/77 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki,

ilmoittautuisin mukaan " piinailemaan" , kun meinaa mies-raukalta loppua kärsivällisyys vauvakuumeeni kanssa.

Kp 23/28, ekaa yritetään. Takana 11/2005 identtisten kaksosten km vko:lla 20.

Nyt neljäs yrityskierto km:n jälkeen meneillään, ja toiveet on korkealla. Pelkää tietty pettyvänsä, mutta sen näkee sitten ens viikolla.

Voisiko joku valaista greippimehun saloista? Mihin se auttaa?

Koala