En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan samalta kuin minun vanha englanninopettajani aikoinaan. Kamala akka, se opettaja siis.
Ei kuitenkaan nostanut epäreilusti eläkettä?
Ei kai vaikka ei sekään olisi sen noidan tekemäksi ollut mikään ihme.
Ei kuitenkaan nostanut? Tanjapa nostaa.
Aivan käsittämätöntä arvostelua vieraan ihmisen ulkonäöstä 😳 Kertoo kyllä arvostelijan sivistyksen tason.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Kuinka voi naama rypistyä noin yhtäkkiä. Ja joo, olen itse 46v ja sileät kasvot. Aloin pelätä.
Olisiko vaihdevuodet olleet jo? Minä olen 51 v., enkä ole vielä alkanut rypistyä. En tiedä, kiihtyykö rypistyminen yhtäkkiä, kun vaihdevuodet iskevät. Minulla on kyllä 10 kg ylipainoa, laihat näyttävät ryppyisemmiltä.
Minä en ole koskaan pitänyt Tanjaa kauniina. Kaunisluustoiset ihmiset vanhenevat yleensä kauniisti.
Noh. Henry Saari on Mr Finland vm -93 eikä varsinaisesti mikään ruusu ole hänkään (ollut vuosiin). Jos tässä nyt oli siis pointtina se, että vain naiset vanhenevat, ja kaikki miehet näyttävät paksuihoiselta Beckhamilta kohdusta hautaan, paitsi Halla-aho. (<-joka on kyllä ihan mukavan näköinen mies siitä huolimatta)
Ja valkaistut hiukset eivät näytä hyvältä tuon ikäisellä.
Tanja Karpelahan näytti todella hyvältä eilen. Ihan ikäiseltään, ja nuo lyhyet hiukset sopivat hänelle hyvin. Vaalennetut hiukset sopivat hyvin hänen ihonväriinsä. Tyylikkäät lasit.
Saanut jonkun viruksen? Sillähän oli paljon monenlaisia ....poikaystäviä
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös mieleen sairastaminen hänen ulkonäöstään. Voihan olla, että on par'aikaa jotain terveydellistä haastetta? On kuitenkin Miss Suomi vm 1991.
On kuitenkin paljon, paljon vanhempia missejä, jotka näyttävät edelleenkin hyviltä ja hehkeiltä: Pirkko Mannola (80 v.), Anne Pohtamo (Miss Universum 1975), Virpi Miettinenkin...
Minusta kukaan muu luetelluista ei ole hehkeä kuin Pirkko Mannola. Virpi on kaikkea muuta, lähinnä mummopissis ja Anne lihonut valtavasti.
Näyttää eläkeläiseltä, harmaan kuivakalta kun on eläkeelläkin ollut jo pitkään. Kahdeksan vuotta sopeutunut yli 4000 eurolla ja tuntuu järjettömältä. Mihinkähän ne sopeutuu, ei ainakaan köyhyyteen kuten muut työstä tippuneet joilta aktiivimalli vie naurettavasta työmarkkinatuestakin ja pakko sillä pärjätä niin kuinka järkyttäviä summia jotkut nostelevat tyhjästä. Yhteiskunnalla on rahaa mutta kenelle sitä jaetaan on ihan eri asia.
Pari kuvista hyvin onnistuneita, toiset taas otettu huonosta kulmasta.Vanhentunut,hyvän näkönen vieläkin.
Tässä ketjussa some-etiketti nuorilla hallussa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samanikäinen mies on esim David Beckham. On se vain suuri ero miten miehet ja naiset vanhenee. MIehelle vaan ikä sopii aika hyvin, ei ihme että nuoria naisia kiehtoo.
Keksit sitten verrata Karpelaa viisi vuotta nuorempaan Beckhamiin, etkä esim. Karpelan kanssa suht saman ikäiseen 47-vuotiaaseen Halla-ahoon. Saati sitten Halla-ahoa Beckhamiin.
Tää on paras! Halla-aho vs. Beckham 😂😁😀
Minusta Hallis on söpö punoittavine poskipäineen😍
Huh, yleensä en kommentoi negatiivisesti ulkonäköä, mutta nyt on pakko sanoa että olen 4 vuotta vanhempi ja takuulla nuoremman näköinen kuin Tanja. Onkohan hän ollut vakavasti sairaana?
Tanja tekee tärkeää työtä ja kuntouttaa ihmisten rääkkäämiä koiria. Sellaisen pahuuden näkeminen muuttaa arvoja ihan varmasti ja myös kuluttaa ihmistä. Rakastan koiria, mutta minusta ei henkisesti olisi vastaavaan työhön.
Noora-täti kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä arvostelua vieraan ihmisen ulkonäöstä 😳 Kertoo kyllä arvostelijan sivistyksen tason.
Mikä hiton vieras?? Muistellaanpa faktoja: Muikkelson on elänyt v a i n ja a i n o a s t a a n julkisuudesta ikävuodet 20-40, johon tuli ULKONÄKÖKILPAILUN joten paksua puutaheinää suollat.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa sitä mieltä, ettei tuota kampausta kukaan vapaaehtoisesti valitse
Toisaalta, Tanjahan nyt ei varsinaisesti tullut tunnetuksi tyylistä koskaan aiemminkaan 🙄 -> jäätäviä miesvalintoja, hääpuku(!!??), silikonit, kaukaa muodin kiertäneet vaatteet yleensäkin vrt Teuvo Lomanin luomukset jne, list goes on.
Tanja oli ihailtu kaunotar vuosia, ihan hyvä vaan että pystyy vanhenemaan luonnollisesti eikä takerru menneeseen tai roiku julkisuudessa.
Ryppyjen tulo on tosi yksilöllistä. Yksi laiha ja vaalea ulkoileva kaverini alkoi rypistyä jo kolmekymppisenä. Samoin hoikka vaalea viisikymppinen serkkuni oli rupsahtanut niin nopeasti että järkytyin kun en ollut aikoihin nähnyt. Pisamaiset kuulasihoiset punapäägeenejä kantavat sukulaiset taas ovat kadehdittavan rypyttömiä. Olisiko kuiva tai ohut ihotyyppi ryppyisempi?Oma isäni on ryppyinen kuin mopsi että geenit itsellä huonot...
..tuli mieleen et nyt haluaa takaisin politiikkaan kun on ollut "lomalla" pitkään..huh, mikä tyhjäpää..
Tässä lisää olennaista:
https://vastavalkea.fi/2019/01/17/kannatetaan-kansalaisaloitteita/
Vaikuttaa 60v eläkeläiseltä!