Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**ENSIKOT maanantaina 22.5**

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun Viipulille pahoittelut keskenmenosta. Tiedän tunteen, kun sitä sen alun epäuskoisuuden jälkeen alkaa viimein uskoa plussaan ja sen jälkeen kaikki meneekin toisin. Mutta hienoa huomata, että teillä on jo tsemppi päällä. Mulla lääkäri kehotti odottamaan ekoja mensuja ennen yritystä, jotta limakalvot ehtisi vahvistua ja meillä se oli sitten mies, joka noita lääkärin ohjeita halusi noudattaa (mä olisin halunnut heti yrittää uusiksi). Tosin kun noinkin alussa menee jo kesken niin en kyllä pidä sitä kuukauden odotusta mitenkään välttämättömänä.

Myös Titille pahoittelut keskenmenosta.

Nealle puolestaan onnittelut plussasta!

Viime päivinä täällä onkin eletty tunteita laidasta laitaan - on ollut niin iloja kuin surujakin.

Vitamiineista oli juttua. Mä oon nyt tän ja edellisen kierron syönyt päivittäin MultiTabs 2+:aa. Ruokavalio on aika monipuolinen, mutta tuoreita kasviksia tulee syötyä liian vähän eli sikäli tuo on ihan hyvä lisä (foolihapot sun muut).

Nellamaija, kiva että siideri maistui.

Oli se Lordin voitto kyllä aika uskomaton juttu. Tuli kerrankin katsottua viisut alusta loppuun...

Jotain piti varmaan vielä kommentoida, mutta ehti jo unohtua... Mukavaa maanantai-iltaa itse kullekin!

t. oireeton Essi, kp21

Vierailija
22/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pajuska83;lle..

mä testasin viikon ajan, oikeestaan vähän ylikin, kun ei ollut aavistustakaan milloin ovis olisi käsillä...ja koko viikon oli jonkinlaisia haamuja ja ohuita viivoja, sitten ne mokomat välillä hävis pariks pväks kokonaan, ja ohut hailakka viiva oli vain kuivuneessa testitikussa...kunnes sitten tänä aamuna napsahti kunnon plussaviivat! Eli ei kannata luovuttaa, testaa mielellään pari pvää " ylipitkänkierron" mukaan niin ei ainakaan jää huomaamatta - mun ovispvät piti olla jo ja meinasin luovuttaa mutta " vikalla" testillä ne sitten löyty.

Oliko riittävän epäselvästi :)

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas Enskoilla ollut, niin kuin elämässä yleensäkin! Viipuli oli uusi tuttavuus mulle - tsemppiä sinulle, täytyy sanoa että olet hienosti käsitellyt asiaa! Nealle onnittelut, ihana tuo tossu-lahja :)

Killa toi hyvän pointin esiin - helposti varmaan tosiaan katoaa hyvät fiilikset, jos haikaraa pitää oikein kerjätä ja houkutella... Yritetään muistaa pitää itsestämme ja ukkeleistamme huolta kaikkien synkkienkin hetkien aikana!

Itsellä on nyt kp 10, ja tänään on tullut jotain valkkaria...en ole aikaisemmin noita eritteitäni niin seuraillut (yäk mitä tekstiä...), niin pitääpä nyt etsiä netistä jotain infoa että millainen valkkari liittyikään ovikseen jne. :) Aina oppii jotain uutta!

SS

Vierailija
24/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla ihania uutisia!!! Tulee itsekin sellaiselle päälle että josko vaikka tässä kierrossa onnistuisi... :)

Lueskelin tossa viime perjantain ja viikonlopun juttuja (en päässyt koneelle kun vasta nyt!) ja oli ihana huomata taas kuinka superii porukkaa täällä on! Olin laittanut kyssärin siitä että pyöriikö teilläkin elämä tän vaavin hankinnan ympärillä ja onneksi, en ole yksin! ;) Jutskailen niistä asioista aika vähän kenellekään kun ystäväpiirissä ei ole kuin yksi mamma, täällä sen sijaan saa höpötellä ja lueskella muiden tekstejä, tulee heti parempi olo.

Mutta välillä käy kyllä ahdistamaankin! Sitä on ollut koko pienen elämänsä siinä luulossa että kun vauva saa tulla niin se tulee... mutta nyt sitä ei kuulu. Ja monella muullakin on samoja kokemuksia. Vauvoja todellakin saadaan, ei tehdä! Olin niin maassa tuossa yksi päivä etten jaksanut lukea mitään mikä liittyi lapsiin, ehkä mietin vähän liikaa näitä odotus ja vauva juttuja.

No mutta, minä alan painumaan täältä töistä kotiin. Ei muuta kuin hyvää viikonalkua ja kirjoitellaan taas!

Terkkuja Hoyt' ille ja Eetulle! :)

Vierailija
25/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sori!

Vierailija
26/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuli82, olen todella pahoillani. Teille molemmille voimia! Ihanan koskettava runo, niin kauniisti kirjoitettu.

Nea81, paljon onnea plussasta! Vaaville tarrasukkia matkaan mukaan =).

Iisa25, pahoittelut negasta =(.

Tappert, hienoa että sait ovisplussan =)!

_apila_, tervetuloa joukkoon!

Emma kp 2/29-35

Vierailija
27/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pakko oli tulla kertomaan tuntemuksia tänne jännäily palstalle..viikonloppuna pitäis monsuunien alkaa..nyt vaan kovasti epäilyttää etteivät taidakkaan alkaa :D voin olla aika sata varma ettei mieli tällä kertaa tee tepposia, ihmeellistä menkkamaista jomotusta iltapäivän ollut mahassa ja äsken tunsin kummallisen vihlasun...toivoo kovasti että olis tapahtunut kiinnittyminen tai jotain...jotain... kyllä kai tämän kohta paniikkikohtaukseksi voi luokitella :D nyt vaan pitäis maltaa pistää jäitä hattuun... mut db silti :)

Vierailija
28/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päivän paras uutinen!

Iisalla ja Sara-Mariallakin näyttää olevan jänskät paikat, plussapölyä piuuuh!

Sadeye kyseli testeistä, minä olen tilannut kotitesteistä aconin ammattilaistestejä (pitäs olla herkkiä), tosin en ole kuin kerran päässyt testaamaan kun se täti aina yllättää:( plussapölyä

Viipulille, olipa surullista uutista:(, runo oli koskettava: lohtuhalaus!

superplussapölyä heti seuraavaan yritykseen puuuuuuh

voi Killa jospa se lämmön lasku ei kuiteskaan vielä merkkaisi mitään, kun tätiä ei näy jospa se lyhytaikaisesti heittää?, bd bd bd sinullekin puuuuh plussasäteilypölyä

Ja hei apila tervetuloa enskoihin itse olen ihan uutukainen myös ja täällä on niin ihanaa porukkaa että oon jo ihan täydellisesti addiktoitunut tähän pinoon!!

Töissä en kyllä ole uskaltanut kirjoitella kun on pelko viirusvaaroista (koneturvallisuutta korostetaan ja pelinsääntöjä tulee koko ajan lisää) niin että käyn vaan lukaisemassa päivällä ja iltasella ja viikonloppusin sitten kirjottelen kotikoneelta.

ON: kp25/25-28 lämpöä on 37,2, koko ajan juilii munasarjan kohdalta mutta rinnat ei mitenkään hirveen kipeet, missä vaiheessahan niiden pitäisi kipeytyä kunnolla jos ois plussaa tiedossa??? mulla kyllä on nää samat oireet aina ennen tätiä ja rinnat on kipeemmät. Ihmetyttää kyllä tää kierto kun luulen että ovis oli tosi tosi myöhään niin että kauheesti ei oo toiveita. Nyt taitaa olla 5 päivä vasta lämmöt koholla ja viimeks kierto oli 25 yleensä ollut 28 että taitaa olla pilsujen jälkeen vähän kierto sekoillut.

Luulin ensin ovis testien perusteella että ovis olis ollu jo mut jatkoimpas sitten vielä testailua ja viivat pysy lähes tasavärisinä neljä päivää, viimesenä päivänä kun oli viivat mittasin tosi alhaset lämmöt ja munasarjaa juili julmetusti ja sanoin miehelle että pitäskös vielä tänäänki pupuilla varmuuden varalta..sit heilutettin peittoja :) ja seuraavana päivänä lämmöt oli noussut niin että en tiedä todellakaan millon se ovis oli (lämpöjä mittailin satunnaisesti)

Muuten vaikuttais että pupuilut oviksen tienoilla olis osunu kohilleen kolme/neljästä viivapäivästä, mutta myöhänen ajankohta taitaa turmella koko homman:( mutta toivoa pidetään yllä vielä...

vielä pitäis punkkua se puolilasia tänään siemasta:D

kaikille muillekin plussapölyä puuuuuuuuuuh

*heiluttaa* miauuu

Vierailija
29/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tänään sitten lääkäri soitti mulle sen progesteroni-arvojen tuoloksen. Oli se vähän hämmentävä..

Eli siis testin tulos oli 76.. Kun normaalit keltarauhashormoonien määrä on normaalisti 12-69, niin mulla oli noin reippaasti arvot " koholla" . En tiedä voisiko johtua siitä, että en ole nyt kahdessa kierrossa ovuloinut ollenkaan. Mutta niin se lääkäri tuumas, että kaikki pitäs olla mulla kunnossa.

Onko kenelläkään tietoa, onko arvot OK??

Soveimme sitten alustavasti, että annamme kesän mennä ilman mitään tutkimuksia, ja jos ei syksyyn mennessä ole plussaa tullu, niin sitten katsotaan uudestaan..

Taas kerran saa alkaa joka kuukausi piinaamaan, että onko tärpänny.. No, saa nähdä miten menee.. :)

LISBET

P.S. ERITTÄIN PALJON ONNEA NEALLE!!!!!! :) Kokkolaan tulee lisää vauvoja, IHANAA!!!!!! :)

Vierailija
30/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas sulla jännäily paikat, mikä kp sulla on menossa?

jännäilen sunkin puolesta, toivottavasti se plussa pärähtää. Sitähän sanotaan, että sen tietää vaan jo etukäteen niin että bd!

itsellä on yrityksen alusta asti ollut semmonen tunne että helmivauva ois ihana, mutta kyllä se niin on että vauvoja saadaan ei niitä vaan tilauksesta tehdä..(toivo elää että semmonen nyytti tännekin joskus suotaisiin)

Lisbet, ei oo kokemusta arvoista mutta tuosta saa kyllä semmosen käsityksen että hyvältä näyttää?, plussapölyä sinulle

*huiskuttaa*

Vierailija
31/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut [color=FFF1493]Titi-uulle[/color] ja [color=FFF1493]Viipulille[/color] keskenmenosta! :((( Taatusti yksi rankimmista kokemuksista ihmisen elämässä! Jaksamista ja voimia!

Ja onnittelut [color=FFF1493]Nealle[/color] plussasta! Onneksi joukkoon mahtuu myös hyviäkin uutisia tsemppaamaan meitä kaikkia! :)

Oli pitkä pino viikonlopulta. Hauska että ensikot ovat näinkin ahkeria!

[color=blue]ON:[/color] kp26/25-29 ja vielä ei näy tätiä. Odotin kyllä jo tälle päivälle kylään, mutta eipä tuo näy tulleen. Mahatuntemukset ovat yhä olemassa, mutta saattavat kyllä jo tässä vaiheessa liittyä tätiinkin :/ Ei voi tietää... Olen niin ymmälläni näista tuntemuksista ja sitten siitä negasta! Kaipa en vain tunne omaa kroppaani, jos kaikki nämä nippailut, vihlonnat, jomotukset ja juilimiset kuuluvat vain normaaliin kiertooni........

Vierailija
32/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan samoissa kp:ssä!

paitsi kuten edellä kuvasin mun ovis oli ilmeisesti niin myöhäsessä vaiheessa että... (melankolinen ajatus)

juilmista ja jomotusta juu, lämpöilyä yhym, omituinen olo juup

mielikuvitus taitaa teppostella taas

Vierailija
33/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sanoa että MELKEIN samoissa...

Vierailija
34/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä piinailijoita riittää, vaikka aluksi tuntui, että niitä negoja tuli aikas monelle! Siispä peukut pystöön kaikille! Ja ovistestailijoillekin Onnea plussasta! Olin itsekin ihan tohkeissani, kun eka kerran ovistestiin sain haamun. Sitä ennen olin vain testannut r-testillä puhtaita negoja.

Sininpilvelle Vilkutus!

Lisbetin tuloksia en osaa sen kummemmin kommentoida, mutta jos kerran lääkäri on sitä mieltä, että kaikki ok, vaikka arvo olikin jonkin verran koholla. Nuo hormoniarvot ja muut hormoneihin liittyvät jutut ovat kyllä yks elimistön vaikeimpia asioita ymmärtää ja kun ne hormonit vaikuttavat niin moniin asioihin mitä elimistössä tapahtuu.

Voi, ja en ole tainnut vielä Neaa onnitella! Olit tosi ihanan tavan keksinyt miehellesi kertoa ja reaktio oli varmasti sen mukainen!

ON: Ajattelin huomenna (kp10) testailla ovista, vaikka kierron pituudesta ei tietoa. Aloitan nyt kp15 alkaen Terot. Eka kuurin söin viime kierrossa, kun menkkoja ei alkanut kuulumaan ja tämä on siis ensimmäinen kiertoa tasoittava kuuri. Toivottavasti kierto ois lyhyt ja ovuloisin tässä kierrossa. Ja toivottavasti ovis näkyis ennen Teroja, koska mulla ne ainakin taitavat vaikuttaa ovistestiin niin, että saan melkein vahvoja viivoja, vaikka ovista ei olisikaan. No, lakanoita pöllyyteellään, vaikka tikut näyttäs mitä vaan!

Hoyt kp 9/?

Vierailija
35/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]vauva[/color] tuttavapariskunnalla, joiden luona käytiin kylässä viikonloppuna! Oli aivan yllätys se! Tiesimme kyllä, että odottivat lasta, mutta koska tämä yhteydenpito on ollut pääasiassa näiden miesten välillä, niin ei ole käynyt selväksi, että niinkin pitkällä olivat. Vauva oli viikon vanha ja syötävän suloinen!

Mies vierailun jälkeen sai aivan uutta intoa tähän vauvan tehtailuun. Sanoi, että mystiikka hävisi sen asian ympäriltä ja yht´äkkiä ajatus vauvasta ei enää tuntunutkaan niin pelottavalta. Mies oli jotenkin ajatellut, että täytyy olla jokin superihminen, että voi olla hyvä isä tai äiti, mutta kun huomasi, että näin vain hänenkin (aivan tavalliset ihmis-) ystävänsä voivat olla hyviä vanhempia ja että se vauva todellakin on vain ihminen, ei mikään mystinen yliluonnollinen olento, sai mies aivan uutta varmuutta tähän asiaan! Kaikin puolin siis hyödyllinen reissu! :)

Vierailija
36/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongaukseen Hoyt! Kiva kun täällä joku muukin vielä pyörii:) tuntuu että täällä yksin oisin paikalla kun on niin hiljasta...pitäs varmaan pistää pää tyynyyn kun työpäivä huomenna.

KYSYMYS: ken tietää mihin ajankohtaan kiertoa gyne kannattaa varata jos haluaa esim. ultrata tuon munasolutilanteen niin että kypsyykö sielä mitään? ja mitä pitää sanoa aikaa varatessa että sitten löytyy härvelit paikanpäältä? käykö tavallinen gyne yksityisellä?

pähkäilevä miau

Vierailija
37/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAN kun pääsitte niin tuoretta nyyttiä silmittelemään, ja mies entisestään innostui :D kivakiva

Vierailija
38/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se ihan positiivinen juttu. :) Tuo kun on ollut vähän vielä epävarma tuo rakkaani tästä asiasta. Lapsia hän kyllä haluaa, mutta on vain pelännyt, että tuleeko hänestä hyvä isä lapsilleen jne. Nyt kai vähän helpotti tuo epävarmuus :)

Taidat muuten olla uusi täällä...? [color=green]Teretulemast[/color] minunkin puolestani!

Vierailija
39/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se kaikkia jossain vaiheessa aina vähän mietitytä että millainen vanhempi olisin, mutta aina kun jostakin tuntemuksilleen varmistusta saapi niin helpottaa

itselläni ei ole minkäänvaltakunnan vauvanhoitokokemusta ja silti uskallan rohjeta tähän yritykseen, nyt kun olen jo yli 30 niin ekan kerran alko tuntua siltä, että NYT OIS AIKA ja henkkoht tilanne sellainen että vauva erittäin tervetullut meidän perheeseen oisi ja vauvakuume vaan kasvaa koko ajan...

kp25/25-28 (iik) vilkutus!

Vierailija
40/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti onnea Nealle plussasta! Tarrasukia ja vauvaliimaa vai matkaan =)

Viipuli pahoittelut ja iso luotu hali huonoista uutisista! Ilo oli huomata että olet jo positiivisilla mielin uuteen yritykseen siirtymässä.

Oli muuten aivan ihana runo herkäksi veti!!

Apila oli ainakin uutena tullut mukaan joten tervetuloa ja kaikille niile myös jotka olen unohtanut!

Lisbet noista arvoista en osaa sanoa mitään mutta hyvä asia jos lekurin mielestä kaikki on ok!

-hapö- kp28/30-32