Muita joilla perhehaaveet ei toteutuneet, kokemuksia?
Kaipaisin vähän kokemuksia muilta jotka haaveili omasta perheestä, mutta haaveet ei toteutuneet syystä tai toisesta. Miten elämä on sujunut asian hyväksymisen jälkeen, oletteko "löytäneet" muuta sisältöä elämään vai murehditteko edelleen asiaa?
Kiinnostaisi kuulla miten muilla elämä edennyt. Itsellä melko paljon vaivaa asia tällä hetkellä. Pelkään, että katkeroidun yksiööni.
M36
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on tullut isäksi 40, 42 ja 46-vuotiaana ja ihan sama mitä tilastot sanoo, yksittäiselle ihmiselle kaikki on mahdollista. Jos haluaa pilata elämänsä tilastoja tuijottamalla niin siitä vaan.
tv ekaa kertaa äidiksi 39-vuotiaana tullut (miehen löysin 38-vuotiaana)
Onnea teille. Mun taloudellinen tilanne tulee olemaan vuosia sellainen ettei perheen perustaminen ole mahdollista vaikka olisi puolisokin. Toisekseen kuka perheen haluava nainen edes haluaisi kaltaiseni miehen joka on varaton..
M36
En näe yhteyttä.
Mun miehellä oli pelkkää velkaa kun tavattiin, silti saatiin lapsia.
Kaverin mies oli juuri tehnyt konkurssin ja oli 10 vuoden velkajärjestelyssä kun tapasivat, silti saivat lapsia.
Ap vaikuttaa viestien perusteella sellaiselta vässykältä, että eiköhän tässä ihan äiti luonnon tahto toteudu.
Perhehaaveeni oli ehjä perhe loppuun saakka. Lapsia kyllä siunaantui kolme, mutta mies lähti 20 vuoden jälkeen. Että se siitä perhehaaveesta sitten.
Miksi Ap uskot että juna meni jo? Miehenähän sulla on vielä pitkään aikaa perheen perustamiseen iän puolesta.
Itse olen 37v nainen ja sain lapsen 29-vuotiaana, lasta aloin yllättäen odottaa juuri kun olin jo eronnut ja todennut että mies oli täysi hullu manipuloijia ja hyväksikäyttäjä. Omalla kohdalla voin sanoa, että perhehaaveet ei toteutuneet siinä mielessä, mistä joskus nuorena uneksin, haaveilin vain niin tavallisesta kuin olla voi, hyvästä miehestä ja lapsista ja onnellisesta elämästä perheen kanssa.
Vaikeuksia on ollut ja on edelleen, että välillä kadun koko lasta. Tuntuu kamalalta todeta näin, mutta tässä on monia vaikeita asioita tullut vastaan mm. oma sairaus ja lapsen erittäin temperamenttinen luonne ja siihen liittyvät haasteet, jotka joudun koko ajan yksin kohtaamaan. Ei tämä yksinhuoltajuus ole minun juttu... Mietin usein, että miksi jäin yksin ja miksi mulle annettiin tämä vaikea lapsi, toiset saa kymmenen helppoa. Totta kai rakastan lastani ja hänessä on ihaniakin piirteitä ja onpa hänellä ainakin tahtoa jos jotain. Liian usein kaikki on vain yhtä selviytymistä.
Ainakin sen voin sanoa, että jos ei ole normaali/hyvä toimeentulo, tänä päivänä lapsen kanssa eläminen heikossa taloudellisessa tilanteessa on suoraan sanoen maanpäällinen hel vetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on tullut isäksi 40, 42 ja 46-vuotiaana ja ihan sama mitä tilastot sanoo, yksittäiselle ihmiselle kaikki on mahdollista. Jos haluaa pilata elämänsä tilastoja tuijottamalla niin siitä vaan.
tv ekaa kertaa äidiksi 39-vuotiaana tullut (miehen löysin 38-vuotiaana)
Onnea teille. Mun taloudellinen tilanne tulee olemaan vuosia sellainen ettei perheen perustaminen ole mahdollista vaikka olisi puolisokin. Toisekseen kuka perheen haluava nainen edes haluaisi kaltaiseni miehen joka on varaton..
M36
En näe yhteyttä.
Mun miehellä oli pelkkää velkaa kun tavattiin, silti saatiin lapsia.
Kaverin mies oli juuri tehnyt konkurssin ja oli 10 vuoden velkajärjestelyssä kun tapasivat, silti saivat lapsia.
Maksukyvystähän tämä on kiinni. Voin ihan rehellisesti sanoa ettei minulla jää tällä hetkellä yhtään ylimääräistä. En ymmärrä millä rahalla maksaisin lapsesta aiheutuvia kuluja.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sen voin sanoa, että jos ei ole normaali/hyvä toimeentulo, tänä päivänä lapsen kanssa eläminen heikossa taloudellisessa tilanteessa on suoraan sanoen maanpäällinen hel vetti.
Näin olen itsekin ajatellut, että kai sille lapselle tai lapsillekkin pitäisi jonkinlaista taloudellista vakautta olla tarjota. En ainakaan haluaisi olla tieten tahtoen sossun asiakas tai hankkiutua siihen tilanteeseen.
Samalla saat vastauksen miksi juna on mennyt.
M36
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Lapset on ihan järjettömiä riiviöitä. Itsellä meni hermo koko porukkaan ja päädyin haistattamaan heille p*skat ja jätin lapsoset isälle.
Sinä se olet asian ytimessä.
AP haluaa lapsia eikä niitä ole, sinä et halua lapsi vaikka niitä on.
Vissi ero!
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Lapset on ihan järjettömiä riiviöitä. Itsellä meni hermo koko porukkaan ja päädyin haistattamaan heille p*skat ja jätin lapsoset isälle.
Varsinainen vuoden äiti. Tämä on sulle vielä OK??
Tilastoja, my ass!!
Tajuatko että tilastot ei ole mikään elämän oppikirja?
Anna mä arvaan: et tajua.
Vaikka olisit 16 vee ja miljonääri, niin luultavasti sulta puuttuu kuutiopää, tukka tai olet lyhyt (vain 195 cm). Vaikka et olisi mitään näistä, sun elämänasenne on niin tylsä että se karkottaa kaikki.
Ja enempää en vaivaudu tyhjän takia.