Naiset, mitä teidän mielestänne tulisi tehdä kiltimpien miesten kokemalle turhautumiselle?
Onko tämä asia sellainen, jonka olemassa olo halutaan kieltää? Mitä ajattelette että ylijäämä- miehille tulisi tehdä, vai jätättekö heidät tyytyväisesti omiin oloihinsa?
Kommentit (142)
Niin siis kenen pitäisi tehdä ja miksi juuri hänen/heidän?
Ehkä kilttiksille ei pitäisi myydä ollenkaan kaljaa, niin saattaisi se oluttölkin kylmä suudelma vaihtua naisen täyteläisiin huuliin.
Naisen kannalta fiksumpaa jättää nuo huomiotta.
Mun seurustelukumppani on "kiltti mies" eika han kovin turhautuneelta vaikuta ;)
Äänestän vihervasemmistoa, jotta resursseja laitettaisiin varhaiskasvatukseen, koulutukseen ja mt-palveluihin. Enempää en heidän eteensä pysty tekemään.
Olen jo parisuhteessa kiltin miehen kanssa, joten mitä minä voin tehdä asialle.
Ei ole olemassa mitään ylijäämämiehiä tai jos on niin sitten on sama määrä myös ylijäämänaisia. Suurin osa ihmisistä pariutuu jossain vaiheessa elämäänsä, neitsyitä hautaan menee jotain 2% ja ilman parisuhdetta on koko elämänsä vain joku muutama prosentti oliko 4...
Jos nuori mies ei saa parisuhdetta tai edes irtosuhdetta tarpeeksi nopeasti niin käykööt maksullisissa, sillä siitä selviää. Jos on kunnon ihminen, mukava jne. niin ihan varmasti löytää puolison jossain vaiheessa jos yhtää on sillä mielellä liikkeellä ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolloin nainen jää jonkun alfan "karuselliin" pyörimään yhdessä monien muiden naisten kanssa. Tai sitten varaa Gambian-matkan.
Ei suinkaan. Nainen melko varmasti löytää normaalin, tavallisen, täyspäisen miehen jonka kanssa parisuhde ja perhe ovat mahdollisia skenaarioita. Ei "alfoja", ei Gambiassa eikä varsinkaan netissä ulisevia hylkiöitä.
Jokainen tehkööt itse oman elämänsä.
Mä jätin semmoisen jännän miehen ja vaihdoin kiltimpään, mutta eihän tää osaa edes panna, kun jännittää niin, ettei seiso:((
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään ylijäämämiehiä tai jos on niin sitten on sama määrä myös ylijäämänaisia. Suurin osa ihmisistä pariutuu jossain vaiheessa elämäänsä, neitsyitä hautaan menee jotain 2% ja ilman parisuhdetta on koko elämänsä vain joku muutama prosentti oliko 4...
Jos nuori mies ei saa parisuhdetta tai edes irtosuhdetta tarpeeksi nopeasti niin käykööt maksullisissa, sillä siitä selviää. Jos on kunnon ihminen, mukava jne. niin ihan varmasti löytää puolison jossain vaiheessa jos yhtää on sillä mielellä liikkeellä ihmisten parissa.
Jaa kas. Juuri nuo kaksi viimeistä kriteeriä (kunnon ihminen, mukava) eivät näiden hyypiöiden kohdalla täyty.
Ei mitään. Lisäksi nämä turhautuneet voisi lakata nimittämästä itseään kilteiksi, kun eivät sitä ole. Saamattomuus, elämänhallinnan ongelmat ja katkeruus ei ole kiltteyden synonyymeja.
Mun mielestä heidän itsensä pitää lähteä hakemaan niitä ratkaisuja. Naisten syyttely ei auta. Henkilökohtaisesti uskon että aika moni heistä olisi terapian tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolloin nainen jää jonkun alfan "karuselliin" pyörimään yhdessä monien muiden naisten kanssa. Tai sitten varaa Gambian-matkan.
Ei suinkaan. Nainen melko varmasti löytää normaalin, tavallisen, täyspäisen miehen jonka kanssa parisuhde ja perhe ovat mahdollisia skenaarioita. Ei "alfoja", ei Gambiassa eikä varsinkaan netissä ulisevia hylkiöitä.
Tuo on matemaattinen mahdottomuus, koska naisia on yhtä paljon kuin miehiä.
Minä olen naimisissa ihan oikeasti kiltin ja hyvän miehen kanssa.
Palstamerkityksessä "kiltit miehet", jotka ei siis oikeasti ole kilttejä ensinkään vaan luonnehäiriöisiä uhriutujia ja perässä vedettäviä lapasia, saavat minun puolestani vaikka hypätä koskeen. Vaikka sekin olisi kyllä ympäristörikos.
Poikalapsia syntyy hiukan enemmän kuin tyttöjä juuri siksi että osa niistä on niin luokatonta sekundaa etteivät kelpaa edes tykinruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on oman onnensa seppä.
Tämäkin väite on täysin naurettava, ymmärrätkö miten monet asiat/ihmiset sinunkin päätösten tai aikaansaannosten taustalla on?
Millä lailla tämä kiltteys ilmenee? Miksi te palstamiehet olette aivan erityisen kilttejä?
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tämä kiltteys ilmenee? Miksi te palstamiehet olette aivan erityisen kilttejä?
Mies puhuu minulle aina lempeasti, suukottelee ja silittelee paljon, pitaa sylissa ja oisin lusikassa, hieroo mun jalkoja pyytamatta, tuo mulle leikkokukkia kerran viikossa. Lisaksi osallistuu koirani hoitoon, laittaa mielellaan meille ruokaa, laittaa pyykit kaappiin ja siivoaa mielellaan. Tekee myos pihahommia, vaihtaa palaneet lamput ja viimeksi korjasi mun ruohonleikkurin. Huomioi mut seksissa, kuuntelee kun ilmaisen mielipiteitani ja on muutenkin keskustelukykyinen, empaattinen, hauska ja alykas. Ja ostelee mulle pikku lahjoja jos nakee jotain josta tietaa etta tykkaan. Lisaksi on luotettava, uskollinen ja omistautunut meidan parisuhteelle.
Bonuksena: on myos komea. :)
No mitä minä heille voin tehdä? Menisivät terapiaan puhumaan ongelmistaan.