Ongelma deittailussa: miehet haluavat seksiä liian aikaisin :(
Oon 27v nainen ja en ole koskaan seurustellut. Oon tapaillut useita miehiä, mutta homma tökkää aina siihen, että miehet haluavat mennä sänkyyn liian aikaisin, yleensä viimeistään 3. treffeillä ja yhteydenpito loppuu sitten, kun mä en olekaan vielä valmis seksiin... Olen neitsyt ja haluan harrastaa seksiä vasta parisuhteessa, en siis vielä tapailuvaiheessa. En halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa vaan tutulle ja turvalliselle poikaystävälle. Mahdanko jäädä ikuisesti sinkuksi :(
Kommentit (113)
Sinkuksi jäät, ellet muuta Ameriikkaan, sieltä löytyy outoja heppuja.
treffit kirjoitti:
Kai olet kertonut tuon niille tapailemillesi miehille?
Jos he kunnioittavat sinua, he odottavat. Ja muuten eivat ole sinun arvoisiasi.
Oon kertonut mut tuntuu ettei sitä ymmärretä... :( -Ap
Itselle ainakin nainen jonka kanssa ei asiat etene seksiin muutaman tapailun jälkeen on viesti että naisen kanssa suhteessa ollessa ei tule olemaan seksiä kuin juhlapyhinä.
Miksi et kiinnostu seksistä?? Mielestäni seksi ja erilauset kokeilut ovat hyvinkin normaaleja varsinkin iässäsi.Jos et ole tarpeeksi kiinnostunut seksistä on huijausta houkutella joku aktiivisempi kärsimään parisuhteeseen.
Itse olin sängyssä harrastamassa intohimoista ja hyvin tyydyttävää seksiä noin kolmen tunnin kuluttua ensitapaamisesta- edelleen, 37 vuoden avioliiton jälkeen sama kipinä elää.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ainakin nainen jonka kanssa ei asiat etene seksiin muutaman tapailun jälkeen on viesti että naisen kanssa suhteessa ollessa ei tule olemaan seksiä kuin juhlapyhinä.
Onko paljonkin empiiristä kokemusta?
Itselle on käynyt toisinpäin kahdesti, naiset ovat halunneet sänkyyn liian aikaisin. Yksi jopa lopetti tapailun ja alkoi lähettää loukkaavia viestejä kolmansien treffien jälkeen kun en tehnyt mitään (seksuaalista) aloitetta.
Mutta ymmärrän tuonkin - halutaan testata mahdollisimman aikaisin sujuuko seksi, ja jos ei, niin ei jäädä tuhlaamaan aikaa tähän treffikumppaniin.
Olet tehnyt neitsyydestäsi liian ison jutun itsellesi. Kyllä normaalit aikuiset ihmiset haluavat ja saavat ja voivat harrastaa seksiä. Enkä tarkoita tällä mitään kokoaikaisia yhdenillanpanoja, vaan normaalia tapailuvaiheen jännitystä ja kiihkeää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paljonkin empiiristä kokemusta?
Ei ole kun olen nostanut kytkintä ajoissa mutta kavereille tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kiinnostu seksistä?? Mielestäni seksi ja erilauset kokeilut ovat hyvinkin normaaleja varsinkin iässäsi.Jos et ole tarpeeksi kiinnostunut seksistä on huijausta houkutella joku aktiivisempi kärsimään parisuhteeseen.
Itse olin sängyssä harrastamassa intohimoista ja hyvin tyydyttävää seksiä noin kolmen tunnin kuluttua ensitapaamisesta- edelleen, 37 vuoden avioliiton jälkeen sama kipinä elää.
Missä sanoin etten ole kiinnostunut seksistä ollenkaan? En vaan halua menettää neitsyyttäni kenelle tahansa. Kamala ajatus että eka kerta olisi jonkun random tapailukumppanin kanssa. Mulle seksissä tärkeää on tunteet ja rakkauden osoittaminen toista kohtaan ja turvallinen olo, senkin takia haluan sen tapahtuman vaan parisuhteessa oman rakkaan kanssa... Haluaisin seksiä paljonkin, mutta vasta parisuhteessa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta ollut vastaavassa tilanteessa. Minä tarvitsen tunneyhteyden, jotta haluan seksiä ko. ihmisen kanssa. En kiihotu ventovieraasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se neitsyys on tärkeää tässä?
Seksi on mulle ihan uusi asia ja senkin takia harmittaa ettei miehet tunnu ymmärtävän, etten ole valmis menemään sänkyyn tosi aikaisin kenen tahansa kanssa. -Ap
Voit antaa käsihoitoja ja ottaa suihin menettämättä myyttistä neitsyyttäsi.
Sillä tavalla mies saa jotain muuta kuin pelkän epämääräisen lupauksen siitä, että vielä joskus seksi kiinnostaa sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Voit antaa käsihoitoja ja ottaa suihin menettämättä myyttistä neitsyyttäsi.
Sillä tavalla mies saa jotain muuta kuin pelkän epämääräisen lupauksen siitä, että vielä joskus seksi kiinnostaa sinuakin.
Käsihoidot ja suihinototkin ovat seksiä enkä ole valmis ennen parisuhdetta, ennen kuin oikeasti tunnen ja luotan toiseen. -ap
En minä ainakaan rupeaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa ennen kuin on harrastettu seksiä. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta, ja jos se ei toimi, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule.
Ap, oletko kokeillut esileikkejä? Yhdyntään asti ehtii vaikka kuukausien päästä. Ja yhdynnän jälkeen taas, että oletko miettinyt myös sitä puolta, että voi olla hyvä jopa tulla raskaaksi ennen naimisiin menoa, niin tietää, että sekin onnistuu? Tavoitteiden on oltava yhteiset.
Vierailija kirjoitti:
Sinkuksi jäät, ellet muuta Ameriikkaan, sieltä löytyy outoja heppuja.
Onko siinä, jotain outoa, jos ei ole valmis harrastaaan seksiä "vielä" kolmanisienkaan treffien yhteydessä? - Minsuta ei. - Kyllä minä (sinkkumies) olen ainakin niiden naisten kanssa joista olen ollut kaikkein eniten kiinnostunut ja jotka luullakseni ovat olleet vastaavasti minusta keksinyt ja löytänyt aina jotain muuta kiinnostavampaa, ettei ole tarvinnut kiirehtiä harrastamaan seksiä.
Itse uskon, että seksin paras aika ja paikka tulee sitten kun se on luontevinta. Enkä ainakaan halua painostaa siihen ketään. Ja niistä naisita, joilla on ollut mahdoton tarve päästä harrastamaan seksiä mahdollismman pian, niin ei pahalla mutta paremman termin puuttuessa heistä on jäänyt mielikuva, jotenkin yksinkertaisina tapauksia. - Vai ovatko sitetn pitäneet minua liian helppona.
Tiedä sitten. Voi myös olla, että en vain ole kohdannut ketään, jonka kanssa eteneminen seksiin olsi tapahtunut paitsi luontevasti omalla painollaan ja samalla nopeasti.
Kummeksun heitä, joiden mielestä seksin harrastamiselle pian olsi myös perusteltu syy. - Näin kuulemma saattais selvittää helposti onko yhteisellä suhteella tulevaisuutta. Tai aatteelvat, että seksiä harrastamalla loisivat ja muodostaisivat suhteelle varmemman ja tukevamman pohjan. Kummallista ja outoa minusta.
Ei tuo ihan kauhean seksintäyteistä parisuhdetta ennustele, kun liki kolmekymppinen on sekä kokematon että hidas lämpiämään. Avaa ajatusmaailmasi deitti-ilmoon, niin karsit ne, jotka eivät jaksa odottaa.
Kai olet kertonut tuon niille tapailemillesi miehille?
Jos he kunnioittavat sinua, he odottavat. Ja muuten eivat ole sinun arvoisiasi.