Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä teidän mielestänne tulisi tehdä kiltimpien miesten kokemalle turhautumiselle?

Vierailija
23.04.2019 |

Onko tämä asia sellainen, jonka olemassa olo halutaan kieltää? Mitä ajattelette että ylijäämä- miehille tulisi tehdä, vai jätättekö heidät tyytyväisesti omiin oloihinsa?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä.

Tämäkin väite on täysin naurettava, ymmärrätkö miten monet asiat/ihmiset sinunkin päätösten tai aikaansaannosten taustalla on?

Millä tavalla ne eroavat kilttien pellejen olosuhteista?

Vierailija
22/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannalta fiksumpaa jättää nuo huomiotta.

Jolloin nainen jää jonkun alfan "karuselliin" pyörimään yhdessä monien muiden naisten kanssa. Tai sitten varaa Gambian-matkan.

Ei suinkaan. Nainen melko varmasti löytää normaalin, tavallisen, täyspäisen miehen jonka kanssa parisuhde ja perhe ovat mahdollisia skenaarioita. Ei "alfoja", ei Gambiassa eikä varsinkaan netissä ulisevia hylkiöitä.

Tuo on matemaattinen mahdottomuus, koska naisia on yhtä paljon kuin miehiä.

Naisia on enemmän kuin miehiä, sen takia tää koko keskustelu on ihan älytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla tämä kiltteys ilmenee? Miksi te palstamiehet olette aivan erityisen kilttejä?

Mies puhuu minulle aina lempeasti, suukottelee ja silittelee paljon, pitaa sylissa ja oisin lusikassa, hieroo mun jalkoja pyytamatta, tuo mulle leikkokukkia kerran viikossa. Lisaksi osallistuu koirani hoitoon, laittaa mielellaan meille ruokaa, laittaa pyykit kaappiin ja siivoaa mielellaan. Tekee myos pihahommia, vaihtaa palaneet lamput ja viimeksi korjasi mun ruohonleikkurin. Huomioi mut seksissa, kuuntelee kun ilmaisen mielipiteitani ja on muutenkin keskustelukykyinen, empaattinen, hauska ja alykas. Ja ostelee mulle pikku lahjoja jos nakee jotain josta tietaa etta tykkaan. Lisaksi on luotettava, uskollinen ja omistautunut meidan parisuhteelle. 

Bonuksena: on myos komea. :) 

Kiva, ja onnittelut sinulle. Tämä ei kuitenkaan ollenkaan ollut vastaus siihen mitä kysyttiin.

Vierailija
24/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ap ylilaudalle höpöttämään näistä

Vierailija
25/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile.

Testotasot nousee ja loppuu toi saamattomuus.

Vierailija
26/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan semmoinen hylättyjen miesten koti. Miehistä laitetaan söpöt kuvat nettiin ja sieltä saa sitten käydä adoptoimassa itselleen ikioman ressukan.

Vierailija
27/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että tässä asiassa vaaditaan ongelmista selviytymistä itsenäisesti, mutta monissa muissa asioissa vaaditaan yhteiskuntaa hoivaamaan ettei varmastikaan käy pahasti, ja vielä kielletään asiast joissa voisi mahdollisesti jollekin käydä pahasti.

Vierailija
28/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa, että tässä asiassa vaaditaan ongelmista selviytymistä itsenäisesti, mutta monissa muissa asioissa vaaditaan yhteiskuntaa hoivaamaan ettei varmastikaan käy pahasti, ja vielä kielletään asiast joissa voisi mahdollisesti jollekin käydä pahasti.

Kenelle tässä nyt voisi käydä pahasti?

Vierailija
29/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sosialidemokratiassa ole pakko asua.

Vierailija
30/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia suorastaan huokuu täällä.

Vierailija
31/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannalta fiksumpaa jättää nuo huomiotta.

Jolloin nainen jää jonkun alfan "karuselliin" pyörimään yhdessä monien muiden naisten kanssa. Tai sitten varaa Gambian-matkan.

Ei suinkaan. Nainen melko varmasti löytää normaalin, tavallisen, täyspäisen miehen jonka kanssa parisuhde ja perhe ovat mahdollisia skenaarioita. Ei "alfoja", ei Gambiassa eikä varsinkaan netissä ulisevia hylkiöitä.

Tuo on matemaattinen mahdottomuus, koska naisia on yhtä paljon kuin miehiä.

Naisia on enemmän kuin miehiä, sen takia tää koko keskustelu on ihan älytön.

http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/statf…

Naimattomia miehiä 20-39 ikäluokassa selkeästi enemmän kuin naisia.

Vierailija
32/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia suorastaan huokuu täällä.

Ei tipu empatiaa itsesäälissä velloville misogynisteille, jotka uskovat että heillä "on oikeus" johonkin, jonka eteen oikeasti pitäisi itsekin tehdä jotain.

Vierailija
33/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti JOTKUT kiltit miehet ajattelevat: "Miksi tuo nainen antaa tuolle pahalle ihmiselle, vaikka minä parempana ihmisenä ansaitsisin sitä paljon enemmän?" Tässä on kaksi asiaa mitä hän ajattelee väärin: Ensinnäkin se, että nainen olisi antaja, jonka antaminen olisi jokin palvelus tai kiva teko saajalle. Ei, nainen tekee palveluksen ja kivan teon ihan itselleen. Toiseksi se, että "saaminen" olisi palkinto, jonka voi ansaita olemalla kiltti poika. Ei, se ei ole palkinto. Tuskin noin ajatteleva kiltti mieskään himoitsee pelkästään kenenkään naisen kiltteyttä haaveilleen kuinka voisi palkita naisen siitä. Ei, vaan hän haaveilee naisen kehosta.

Vierailija
34/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla tämä kiltteys ilmenee? Miksi te palstamiehet olette aivan erityisen kilttejä?

Voisitteko te kiltisti *pun intended* nyt vastata tähän?

Vierailija
35/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti JOTKUT kiltit miehet ajattelevat: "Miksi tuo nainen antaa tuolle pahalle ihmiselle, vaikka minä parempana ihmisenä ansaitsisin sitä paljon enemmän?" Tässä on kaksi asiaa mitä hän ajattelee väärin: Ensinnäkin se, että nainen olisi antaja, jonka antaminen olisi jokin palvelus tai kiva teko saajalle. Ei, nainen tekee palveluksen ja kivan teon ihan itselleen. Toiseksi se, että "saaminen" olisi palkinto, jonka voi ansaita olemalla kiltti poika. Ei, se ei ole palkinto. Tuskin noin ajatteleva kiltti mieskään himoitsee pelkästään kenenkään naisen kiltteyttä haaveilleen kuinka voisi palkita naisen siitä. Ei, vaan hän haaveilee naisen kehosta.

Jotkut ei saa edes säälistä. Siitähän tässä on kyse. Tunnen joitakin naisia, jotka ovat antaneet säälistä, mutta yksikään heistä ei ole jälkikäteen ollut erityisen onnellinen teostaan.

Vierailija
36/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannekseen nää miehet on pilattu sillä, että heillä on liian suuret luulot itsestään ja nimenomaan kuvittelevat ansaitsevansa jotain. Huono itsetunto saattaisi motivoida näkemään jotain vaivaa muuttaakseen itseään naisen silmissä kiinnostavammaksi.

Vierailija
37/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et peräänkuulta mitään tekoja toisilta miehiltä? Miksi vain naisilta?

Vierailija
38/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika ottaa itseään niskasta kiinni? Ei kukaan muu tule kotiovelta hakemaan. t. kiltti nainen, joka ottaa vastuun omasta elämästään eikö syytä muita

Vierailija
39/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ensin voisi kertoa, keitä nämä "kilteimmät miehet" ovat, ja mitä tämä turhautuminen on?

Vierailija
40/142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on elämässä kaadettu ihan kohtuullisesti paskaa niskaan ja moni asia turhauttaa mua. Ystävien seura ja liikunta auttaa. Olen käynyt myös terapiassa. Käsittääkseni siellä saavat käydä myös miehet, se ei ole mitenkään vain naisille tarkoitettu.

Ja itse minä ne ystävät olen hankkinut. Ei niitä kukaan valmiina mulle tuonut. Piti uskaltaa puhua tuntemattomille ja tutustua.

Oletan, että nämä turhautuneet nuoret miehet kykenisivät samaan kuin minä. Minun mielestäni naisten ei tarvitse tehdä kenellekään yhtään mitään. Moni nainen on sitä paitsi terveydenhuollossa töissä. Sieltä sitä apua saa jos tarvitsee.

Ps. Iskin myös nykyisen mieheni ihan itse. Sitä ennen olin pyytänyt useita miehiä kanssani ulos mutta tullut aina torjutuksi. En ole mikään super kaunis nainen. Olin aikaisemmin hieman katkera, mutta opin elämään asian kanssa. Eipä minun ulkonäköni murehtimalla parane...