Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos exänne soittaa ja haluaisi jutella lasten kanssa, vastaatteko vai annatteko soittaa?

Vierailija
21.05.2006 |

Saako isä olla lasten kanssa jutuissa tapaamispäivien välillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat 1,5v ja 3v

Me teimme sopimuksen, oikein allekirjoitetun, että soittaa joka päivä lapsille klo 19

Vierailija
2/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku äiti olla niin julma, ettei anna lastensa isän jutella lastensa kanssa muulloin kuin tapaamispäivinä?

Meillä isä soittelee lapsille päivittäin, ihan ilman mitään sopimuksia. Ja juttelenpa minäkin joskus ex:n kanssa puhelimessa...Taidan olla outo???

Meillä lapset saavat tavatakin isäänsä muulloinkin kuin sopimukseen kirjoitettuina viikonloppuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna lapsen puhua miehen kanssa. Koskaan ei vastaa puhelimeen eikä tekstiviesteihin.

Itse ex laittaa viestin: " VOITKO SOITTAA HETI" kun hänellä on asiaa. Ei siis itse tuhlaa rahojaan edes puheluun.

Ja aina asiana on joku näistä:

-" Lähetä rahaa"

-" Haluun lisää elatusmaksua, tai et näe lasta enää koskaan"

-" Tarvitsen lapsenvahtia baarireissun ajaksi"

Vierailija
4/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei anna lapsen puhua miehen kanssa. Koskaan ei vastaa puhelimeen eikä tekstiviesteihin.

Itse ex laittaa viestin: " VOITKO SOITTAA HETI" kun hänellä on asiaa. Ei siis itse tuhlaa rahojaan edes puheluun.

Ja aina asiana on joku näistä:

-" Lähetä rahaa"

-" Haluun lisää elatusmaksua, tai et näe lasta enää koskaan"

-" Tarvitsen lapsenvahtia baarireissun ajaksi"

tosin mieheni ex ei käy baarissa. Mutta hän ei vastaa koskaan puhelimeen, kun mies haluaisi keskellä viikkoa soittaa ja jutella lasten kanssa. Tapaamiset hoituvat kirjaimellisesti. Isä haluaisi kuitenkin silloin tällöin joustoa (lähinnä siis esim tapaisi silloin tällöin useammin, ei koskaan toiseen suuntaan) mutta se ei onnistu.

Vierailija
5/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosin mieheni ex ei käy baarissa. Mutta hän ei vastaa koskaan puhelimeen, kun mies haluaisi keskellä viikkoa soittaa ja jutella lasten kanssa. Tapaamiset hoituvat kirjaimellisesti. Isä haluaisi kuitenkin silloin tällöin joustoa (lähinnä siis esim tapaisi silloin tällöin useammin, ei koskaan toiseen suuntaan) mutta se ei onnistu.

Vierailija
6/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyhän se vähän hermojen päälle. Ja parisuhteen.

Vierailija
7/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse haluaisit puhua lastesi kanssa. Oikein pahaa tekee, kun ajattelen, ettei joku antaisi lasten puhua isänsä kanssa.

Vierailija
8/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän soitella lapsille. Totta ymmärrän että joskus aikuisten välit kärjistyy erossa todella pitkälle. Mutta pitää myös muistaa ettei näin saa käydä lasten kanssa. Ei lapset saa olla mikään peliväline.! Ja vaikka se mies olisi tehnyt vaikka mitä avioliiton / yhdessäoloaikana. ei lapset saa siitä kärsiä mitä riitoja aikuisilla on ollut. Minä olen yh. Ja mun ex mies on uudelleen naimisissa. Joskus jopa itse soitan sille, että nyt on mennyt liian pitkä aika siitä kun viimeksi lapset on kuullut isästään. Sekin harmittaa.

Vierailija
9/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset hoitaa äidin kanssa tekstareilla tai lyhyillä puheluilla. Olen joskus miettinyt, että varmaan pitäisi potkia soittelemaan tapaamisten välillä. (välit joskus 3-4 viikkoa)

Tosin isä-lapsi -suhde on ehkä tavallista hatarampi, koska mieheni ei ole koskaan seurustellut edes pojan äidin kanssa ja tapaamisetkin alkoivat vasta lapsen ollessa 3-vuotias. Jotenkin tuntuu, ettei kumpikaan kaipaa toista sillä tavalla päivittäiseen elämään...:(

Vierailija
10/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa lapset ovat mielestäni liian pieniä puhelimen omistajiksi. 1-2 v tekee ihmeitä.

Vierailija
11/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tavallaan menetys sekin, ettei pääse tapaamaan kuin joka toinen viikonloppu sekä kerran keskellä viikkoa

Vierailija
12/12 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset osaavat soittaa ihan jopa ihmisten aikoihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän