Patologilla on joka viikko avattavana 12-17 vuotiaita lapsia
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhat iso osuus
Ja huumekuolemat. Meidän lapsiamme. Ja teidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhat iso osuus
Kylläpä sitten kasvatitte ne "hyvin"
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäisä ihmisiä kuolee. Normaalia.
No ei mun mielestä ole normaalia, että 12-vuotiaita kuolee huumeisiin. Tai ainakaan sen ei pitäisi olla normaalia. En ole missään tynnyrissä kasvanut, mutta tuo ei vain ole mun mielestä sellainen asia, minkä voi ohittaa olkaa kohauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei kuolema ikää katso. Nykyään taidetaan kaikille tehdä kuolemansyyntutkinta.
Ei katsokaan, mutta vanhat ihmiset kuolevat silti eniten. Sinäkö haluat normalisoida lasten ja nuorten kuolemat?
Kuolemansyytutkinta tehdään yleensä silloin kun ihminen on kuollut jossain muualla kuin sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhat iso osuus
Kylläpä sitten kasvatitte ne "hyvin"
Voitko sinä luvata että kuolet ennen lapsiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä ole normaalia, että 12-vuotiaita kuolee huumeisiin. Tai ainakaan sen ei pitäisi olla normaalia. En ole missään tynnyrissä kasvanut, mutta tuo ei vain ole mun mielestä sellainen asia, minkä voi ohittaa olkaa kohauttamalla.
Ei todellakaan ole, mutta valitettavasti Suomessakin nuoret tekevät itsemurhia tai kuolevat vahingossa yliannostuksiin.
Eiköhän 12-17v kategoriassa huumekuolema ole harvinainen syy. Artikkelissa mainittiin joka neljännen 15-24-vuotiaan kuoleman liittyvän huumeisiin.
Yläasteiläisen kuolemists varmasti suurin osa liittyy tapaturmiin ja sairauksiin.
So? Tässä paskassa ei ole mitään niin kiehtovaa että sitä pitäisi elää monia vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan normaalia yhteiskunnassa jossa päihteiden kysyntään vastataan kieltämällä ja vierittämällä vastuu lapsille ja rikollisille.
Joka kerta kun kuulet ulinaa nollatoleranssista, niin se nollatoleranssi koskee myös näiden lasten ongelmia, nollatoleranssi tarkoittaa sinun toleranssia elämän raadollisen puolen hyväksynnälle.
Sitä saa mitä tilaa, aiheesta paremmin tietävät on hiljennetty kohta 70 vuotta, nauttikaa voitostanne ja lastenne ruumista, saitte kaiken mitä hakusitte jae nemmän!
Vierailija kirjoitti:
So? Tässä paskassa ei ole mitään niin kiehtovaa että sitä pitäisi elää monia vuosikymmeniä.
What? Mulla on ihana mies, paljon kavereita, kiva kämppä ja mukava duunipaikka. Matkustellaan paljon ja viikonloppuisin ja pyhinä on aina ruoat vimpan päälle. Miksi et ole järjestänyt elämääsi yhtä ihanaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhat iso osuus
Olen lapseton, että ei ihan osunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että narkit ja muut luuserit kuolee ajoissa pois.
Tämä on juurikin se asenne minkä takia me aksaitsemme jokaisen huumeisiin kuolleen lapsen, meidän laoset ei oo tarpeeks aikuisia oleen vastuussa omista rikoksistaan, mutta he on silti tarpeeksi vastuullisia tapettavaksi meidän aikuisten virheiden alttarilla ja se luonnollisesti sen lapsen oma vika.
Absoluuttisen sairas ja tekpyhä yhteiskunta.
Mutta onneksi rikolliset rikastuu ja te saatte tuomita mitä ette ymmärrä, se on tärkeintä!
Niin? Ei kuolema ikää katso. Nykyään taidetaan kaikille tehdä kuolemansyyntutkinta.