Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo tilanne kassalla

Vierailija
21.04.2019 |

Näin Citymarketissa vibraattorin ja päätin ostaa sen. Ajattelin, ettei nolota kassalla kun siellä on itsepalvelukassat. Mutta ne olivat näin sunnuntaina pois käytöstä. No sitten ajattelin, että menen tavalliselle kassalle, ostos on siellä muiden tavaroiden keskellä ja mitä noloa on siinä jos aikuinen nainen huolehtii seksuaaliterveydestään.
Nuori nainen kassalla katsoo pakettia ja kysyy minulta: - mitä täällä paketissa oikein on?
En keksinyt mitään nokkelaa. Katsoin häntä ja odotin, että tajuaa itse. Sitten kysyin, joko kassapääte on päivitetty lähimaksun osalta. Maksoin ja häivyin. Oikeastaan enemmän naurattaa kuin nolottaa. Mietin, tajusiko hän mitä tuotetta heilutteli kädessään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt niin noloa ollut sinulle. Kassatyöntekijälle pikemminkin. Tai ei ehkä kummallekaan. Siksi varmaan alapeukkujakin.

Vierailija
2/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit dildon, ja kassaneiti kysyi mitä siellä paketissa on? Oliko se kassa sokea vai keksitkö tämän omasta päästäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele se niin, että myyjä edustaa Citymarketia joka siis myy dildoja :D mitä ihmeellistä tai noloa siinä on että sinä olet aikuinen seksuaalinen nainen jolla on seksuaalisia tarpeita ja haluat niitä dildolla tyydyttää? niin olen minäkin ja ihan samoissa hommissa viimeksi tänään. :D kaikkea hyvää!

Vierailija
4/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt niin noloa ollut sinulle. Kassatyöntekijälle pikemminkin. Tai ei ehkä kummallekaan. Siksi varmaan alapeukkujakin.

Minä ainakin alapeukutin siksi, että tuota ei ole tapahtunut ja juttu on huonosti kerrottu. Miksi ihmeessä joku myyjä olisi ruvennut kyselemään pakkauksen sisällöstä, kun siinä kuitenkin on viivakoodi?

Vierailija
5/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kassa alkaa udella sun ostoksistasi? Olipa tökerö.

Vierailija
6/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa olisi ollut, kun hintalappu olisi ollut kateissa ja kassa olisi soittanut dildo-osastolta koodia jonon kasvaessa takanasi. "Tämä on tällainen xxxl-koon värisevä DILDO. No tällainen ihonvärinen. Paketin kannessa on töröhuulinen nainen."

Vierailija
7/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa olisi ollut, kun hintalappu olisi ollut kateissa ja kassa olisi soittanut dildo-osastolta koodia jonon kasvaessa takanasi. "Tämä on tällainen xxxl-koon värisevä DILDO. No tällainen ihonvärinen. Paketin kannessa on töröhuulinen nainen."

mitä noloa siinä on tai kenelle? 

Vierailija
8/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Itse ostan seksileluja kaupasta tai netistä ihan miten huvittaa.

Vierailija
9/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisnaurut 😁

Ja kiitos!

Vierailija
10/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Citymarketissa ostoksilla?

Vierailija
11/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Pakkaus oli varmaan suunniteltu tällaisille turhia ujosteleville kuin minä. Pakkauksen päällä on teksti The Millionaire. Smile Makers. Pakkauksen päällä on piirretty, aika tyylitelty kuva sikaria polttelevasta hahmosta. En minäkään sitä tunnistaisi ellen olisi lukenut takaosan pienellä kirjoitettua.

Huonosti kirjoitettu? Ah tämä loukkaa. Olisin saanut paremman tarinan jos olisin keksinyt sen itse. Mutta näin se oikeasti tapahtui.

Vierailija
12/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin alapeukutin siksi, että tuota ei ole tapahtunut ja juttu on huonosti kerrottu. Miksi ihmeessä joku myyjä olisi ruvennut kyselemään pakkauksen sisällöstä, kun siinä kuitenkin on viivakoodi?

Kai vain jutellakseen, muuten hiljaisella hetkellä

Vierailija
13/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä kassalle oli sillä, mitä paketissa on? Jos viivakoodia ei jostain syystä olisi paketissa ollutkaan, ei kassakoneeseen voi syöttää tuotteen nimeä.

Miten tilanne ratkesi? Kassa aikansa vibraa pyöriteltyään ihan vaan luovutti saamatta vastausta? Avasi paketin ja alkoi soitella osastoille, että hei mikä tän pinkin surisevan vehkeen hinta on?

Vierailija
14/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai vain jutellakseen, muuten hiljaisella hetkellä

Joo nimenomaan. Oli siinä viivakoodi ja ostaminen sujui ongelmitta, mutta kassa halusi vain jutella. Olla ystävällinen.

Vierailija
15/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ettei aina kerrota sitä kuuluttava kassa- kaupunkitarinaa. Kivempia nämä sympaattiset tosielämän jutut. Voimia meille ujoille ! Meille kaupan kassatkin juttelee rohkaisevasti, joskus vaikka ei tarvitsisikaan.

Vierailija
16/18 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Citymarketin valokoimassa

Vierailija
17/18 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/smile-makers-the-fireman-hierontala…

Mutta tuo paketti kyllä näyttää mielenkiintoiselta päälle päin!

Vierailija
18/18 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä tässä tarinassa oli se nolo kohta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi