Miksi johtavissa asemissa olevilla ei ole tatuointeja?
Matti Vanhasella tai Juha Sipilällä ei todellakaan ole mitään tatuointeja. Kummatkin ovat menestyneitä ja arvostettuja johtajia. Miksi he eivät ota tatuointeja?
Tatuoitu nainen
Kommentit (73)
Ei näitä tatskaketjuja jaksa. Eikö kukaan keksi mitään uutta?
Oletko saunonut heidän kanssaan, vai mistä tiedät, ettei Sipilällä ole pikku apilanlehteä pakarassa?
Nii i... Mietipä sitä. Itsekin olen yritysjohdossa duunissa ilman tatskoja eikä meidän johtoryhmämme jäsenistä kellään ole niitä myöskään. Tatskoja olen nähnyt lähinnä elämämkoululaisilla ja selkeästi alemman sosiaaliluokan kansalaisilla. Yleensä ne ovat aika pöljän näköisiä ellet ole merimies tai vanki.
Mistä te tiedätte kellä on tatuointeja ja kellä ei :D
Vierailija kirjoitti:
Nii i... Mietipä sitä. Itsekin olen yritysjohdossa duunissa ilman tatskoja eikä meidän johtoryhmämme jäsenistä kellään ole niitä myöskään. Tatskoja olen nähnyt lähinnä elämämkoululaisilla ja selkeästi alemman sosiaaliluokan kansalaisilla. Yleensä ne ovat aika pöljän näköisiä ellet ole merimies tai vanki.
Mistä sinä tiedät, mitä johtoryhmän Tuijalla on sisäreidessä?
Tatuointi on juuri se tekijä, joista voi ulospäin nähdä kuuluuko fiksujen vai yksinkertaisten ryhmään.
ja se on hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vietättekö useinkin yhteisiä saunailtoja koko johtoryhmän kesken?
Miehelläni on monta, hän on esimiesasemassa.
Yhtä absurdi yleistys: miksi tatuoidut ei koskaan hauku muita ja tee heistä hyvin yksinkertaistettuja oletuksia.
Älykkäällä on joustava ja avara maailmankatsomus.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä absurdi yleistys: miksi tatuoidut ei koskaan hauku muita ja tee heistä hyvin yksinkertaistettuja oletuksia.
Pikkuesimiehiä ei lasketa. Vain todelliset johtajat.
Ap
Olen ison firman hr-päällikkö ja minulla on koko selän tatuointi. Kukaan alaisistani ei tosin tiedä sitä, töissä olen täysissä pukeissa.
Isoilla johtajilla ei myöskään ole itsetunto ongelmia.
Tatuoinnit alkaa olla jo menneen talven lumia. Jokusen vuoden päästä niitä on enää vain mummoilla ja papoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mulla on tatuointi. Ja kesällä näkyy, kun vaatteet vähenee. Toimitusjohtaja, 40 v nainen ja liikevaihto firmassa liki 100 miljoonaa euroa.
Ehkä poikkeus vahvistaa säännön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanoo kuka? Sanot sinä :D
Tatuoinneissa on hiukan sama pointti kuin Instagrammeissa. Niillä yritetään todistella itselle ja muille:" Hei mä oon olemassa. Hei mulle tapahtui jotain. Hei mullakin on mielipide".
Miksiköhän johtavassa asemassa olevilla on kengän numero pienempi kuin älykkyysosamäärä?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit alkaa olla jo menneen talven lumia. Jokusen vuoden päästä niitä on enää vain mummoilla ja papoilla :D
Mua säälittää ne nyt parikymppiset tytöt, joilla on koko hiha tatuoitu. Mahtaa muutaman vuoden päästä harmittaa.
Ei se niinkään ole se onko tatuointeja ylipäätään vaan juurikin se kuinka näkyviä ne ovat. Monilla ns. menestyneillä tai korkeasti koulutetuilla voi olla tatuointi jossain, mutta työelämässä pitää yleensä näyttää siistiltä, jolloin tatuoinnit, lävistykset jne ei näy. Olen kuullut monen korkeassa asemassa olevan sanovan, että kunhan tatuointi ei näy kun on kauluspaita päällä.
Itse en tatuointeja ymmärrä, mutta ei se minulle kuulu, jos jollain muulla on. Mutta olen minäkin sitä mieltä, että ne kuten lävistyksetkään eivät sovi siistiin ulkonäköön eli kannattaisi laittaa ne sellaiseen paikkaan, että saa tarvittaessa peitettyä (tai lävistykset otettua pois).
Mun miehellä on, mutta hän on puku päällä töissä, joten ei se mihkää näy.
Tatuoinnit sattuvat, ovat ikävän näköisiä ja täysin out. Mikä on se syy, joka saa ihmiset hakkauttamaan ihoonsa rumia sinisiä kuvia ?