Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vierailija
20.04.2019 |

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen (onpa pitkä linkki, toivottavasti menee oikein?):

https://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=rW…:

Aattelin vaan kun täällä aina ylistetään jotain näyttelijöitä ja muusikkoja... Joo, monet on komeita kyllä, mutta omaan makuuni usein liian sliipattuja ja kiiltokuvamaisia, itse en sellaisista perusta.

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavis. perus.

Vierailija
2/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tottakai komea jantteri siinä hän. mutta tärkeämpää kuin ulkonäkö on että näyttää rehdiltä urheilijalta muuten en sitten osaa mitään sanoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis. Yksi tusinasta.

Vierailija
4/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa pikkupojan näköä. Muuten olisi tavis.

5/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hätkähdyttävän komea, mutta pidän siitä rehellisyyden ja luotettavuuden tunteesta, jonka herättää.

Vierailija
6/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta ei sellainen että herättäisi huomiotani mitenkään. Sellaisella tylsällä tavalla komea. Sen näköinen, että voisi olla kiinnostava tai ei-kiinnostava ihan siitä riippuen, millainen luonne on. Lähtökohtaisesti ei kiinnostukseni herää eikä vaikuta mun tyyppiseltä ihmiseltä. Selvästi urheilullinen henkilö, josta tulee myös mielikuva sosiaalisesta, reippaasta ja hyväntuulisesta ihmisestä. Sinänsä positiivisia piirteitä, mutta ei mun makuun miehessä.

Vierailija
7/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavikselta" näyttää tavallaan minustakin, mutta hyvällä tavalla ja tavallista paremman näköiseltä tavikselta. :)

Ap

Vierailija
8/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että varmaan on yleisesti komeana pidetty. Kovin nuori. Ei sykähdytä henkilökohtaisesti.

Hymy on hyvä. N

Vierailija
9/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katse ei harittaisi, voisi olla ihan hyvännäköinen.

Vierailija
10/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis. Yksi tusinasta.

Vierailija
11/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kuvan välittämässä ulkonäössä ei aiheuta negatiivisia viboja. Näyttää kuvan perusteella ihan kivalta pojalta, joka voi olla oikeastikin kiva, mistä seuraa että voisin tutustumisen jälkeen pitää häntä jopa hurmaavana.

Mitään mieltä en näe aprikoida pelkästään jotain kuvaa, koska pelkkä ulkonäkö ei merkitse minulle paljoakaan.

Vierailija
12/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee miten sairaat ulkonäköstandardit naisilla on.

Vierailija
13/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen väritön, mitätön suomimies.

Vierailija
14/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan näköinen mies, mutta ei mikään tavattoman komea. Ehkäpä keskivertoa vähän paremman näköinen kuitenkin minun mielestäni. n47

Vierailija
15/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea, vaalea , yksi tusinasta. Ei jää mieleen.

Vierailija
16/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin, että ei ole komea vaikka onhan tuo hyvännäköinen. Mutta ei vaan miellytä omaa silmää, vaikka kuvan mies varmasti on yleisesti ottaen komea.

Vierailija
17/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi nyt ruma ole, ihan kiitettävä luusto mutta liian vaalea mun makuun. Ihan kohtuullisen hyvännäköinen yleismittarilla kuitenkin.

Vierailija
18/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen väritön, mitätön suomimies.

Joo tosiaan, tämäkin vielä: itse olen oikeastaan aina tykännyt nimenomaan vaaleista miehistä, just niistä haaleista mitä joku toinen kommentoi. (Tää on nyt sitten kuitenkin norjalainen eikä suomalainen, mutta yhtä "värittömiähän" hekin ovat :) ) Tosi moni muu tuntuu tykkäävän tummista.

Kiva kun olette vastailleet!

Ap

Vierailija
19/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katse ei harittaisi, voisi olla ihan hyvännäköinen.

:D

En ole huomannut mitään harittavaa katsetta, mutta mua ei tällaiset pikkuseikat pahemmin haittaa. Joskus se harittava katse tms. "kauneus-/komeusvirhe" voi olla just se hyvä juttu.

Ap

Vierailija
20/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtään makuuni, jos rehellisesti sanon niin epämiellyttävän näköinen. Siis ettei edes mahtava luonne pelastaisi, en voisi kuvitella mitään fyysistä tuon kanssa. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi