Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vierailija
20.04.2019 |

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen (onpa pitkä linkki, toivottavasti menee oikein?):

https://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=rW…:

Aattelin vaan kun täällä aina ylistetään jotain näyttelijöitä ja muusikkoja... Joo, monet on komeita kyllä, mutta omaan makuuni usein liian sliipattuja ja kiiltokuvamaisia, itse en sellaisista perusta.

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas näkee miten sairaat ulkonäköstandardit naisilla on.

Ai kun naisten mielestå perusjantteri on perusjantteri?

Miesten mielestähän perusnainen on ulkonäöltåän tyyliå Megan Fox mutta ettå naiset kehtaa sanoa perusjantteria perusjantteriksi....

Timo Soinin näköinen mies on perusjantteri... Joku huippumallimies alkaisi teille olemaan aavistuksen hyvännäköinen.

Vierailija
42/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka komeisiin miehiin te olette tottuneet, jos tuo on teidän mielestä tavis? Ei ole tuon näköisiä miehiä tullut deittisivuilla vastaan

Kyllä kelpais vaikka pidän tummista miehistä yleensä. Onhan tuo tavista paljon komeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin polvillani mekossa. Nam.

Vierailija
44/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee: nainen laskee mieheksi vain huippumallin näköiset.

Vierailija
45/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väitti ettei tuo olisi mies?

Vierailija
46/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "tavismiehenä" järkyttynyt tästä ketjusta :D

Ilmeisesti mun oma taso on sitten ihan selvää ruma-kategoriaa jos tuo komea mies on vain tavis..

Vierailija
47/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh kai se on pakko uskoa, että 80% miehistä on naisten mielestä keskivertoa rumempia. Itselläni ei ole epäilystäkään etteikö kyseinen mies olisi selvästi keskivertoa komeampi, vaikka en miehistä olekaan kiinnostunut.

Yksi tusinasta... Älkää jaksako.

Heh, samoja ajatuksia heräsi! Mun kaveriporukassa tuollainen rankattaisiin sinne komeimpien joukkoon ja mielestäni ollaan aivan tavallisia miehiä. Ehkä kasvoiltaan varsin tavallinen, mutta tuo urheilullinen olemus paikkaa mun silmissä paljon.

M

Vierailija
48/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Jos olisin mies, olisin ihan mielelläni tuon näköinen. Mutta ei hän päätä kääntävä ole.

Vierailija
49/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh kai se on pakko uskoa, että 80% miehistä on naisten mielestä keskivertoa rumempia. Itselläni ei ole epäilystäkään etteikö kyseinen mies olisi selvästi keskivertoa komeampi, vaikka en miehistä olekaan kiinnostunut.

Heh, samoja ajatuksia heräsi! Mun kaveriporukassa tuollainen rankattaisiin sinne komeimpien joukkoon ja mielestäni ollaan aivan tavallisia miehiä. Ehkä kasvoiltaan varsin tavallinen, mutta tuo urheilullinen olemus paikkaa mun silmissä paljon.

M

Samaa mieltä viimeisestä lauseestasi. Ja toisaalta eikö se ole ihan lohdullista että urheilullisella olemuksella saa paikattua paljon, vaikkei kasvoiltaan olisi sen kummempi.

Vierailija
50/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Minä naisena arvioin äsken vain kasvoja. Siihen ei voi itse vaikuttaa, mutta kuka tahansa perustyyppi voi urheilemalla muokata vartaloaan.

Vrt. Kuka tahansa nainen voi ottaa ripsienpidennykset yms, ja nostaa omaa kauneuttaan sillä.

Vierailija
51/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Vähän valjut kasvot, mutta onhan tuo ihan komea.

Vierailija
52/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka väitti ettei tuo olisi mies?

Niinpä. Poikaselta näyttää ja tavikselta.

Vierailija
53/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mun oma taso on sitten ihan selvää ruma-kategoriaa jos tuo komea mies on vain tavis..

Ruma voi olla persoonallisempi ja parempi kuin mitäänsanomaton kiiltokuva-look.

Vierailija
54/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luin tän ketjun niin, että jokainen vastaaja oikeastaan määritteli vastauksessaan suhteensa omaan ulkonäköönsä! ja kovin tyytymättömiä oltiin, eikö vaan. sehän kertoo siitä että suomalaiset edelleen vihaa itseään ja ulkonäköään. siltä ainakin vaikuttaa. hassua, mutta itse vastasin, että mies on hyvännäköinen tai hauskannäköinen! kyllä pidän itseäni ihan hyvännäköisenä vaikka negatiivistakin kommenttia saan joskus joltain urveloilta, jotka luultavasti taas kamppailevat sen oman nassunsa kanssa että miellyttääkö. oikeasti ihmiset, naaman anatomialla ei mikään asia ratkea, ei mikään rakkaus kestä, ei kukaan lapsi tule rakastetuksi eikä hyvä työ tehdyksi. Sisin on se mikä vain ja ainostaan ratkaisee; sydämesi. Rakasta itseäsi kuten peilikuvaasi. Hyvää päivää!

Vierailija
55/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä yhtään makuuni, jos rehellisesti sanon niin epämiellyttävän näköinen. Siis ettei edes mahtava luonne pelastaisi, en voisi kuvitella mitään fyysistä tuon kanssa. Sori.

Piti vielä analysoida miksi, kun hämmästyttävää kuinka moni kuitenkin luokitteli hyvännäköiseksi. Mulle tosi iso turnoff on kulmakarvattomuus. Jos ei ole kulmia, ihan sama miltä muuten näyttää niin mulle on yäk. Samoin täysi huulettomuus on iso miinus. Ja tässä miehessä on nämä molemmat.

Siis ihanko oikeesti antaisit pakit tuolle miehelle kulmakarvojen takia? Minä en edes kiinnitä huomiota noin pieniin yksityiskohtiin vaan katson kokonaisuutta. Mielestäni oikein komea mies kaikkinensa. 

Vierailija
56/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ketjuun voi tuoda Venuksen patsaan ja miehet haukkuvat läskiksi ja naisille Adoniksen ja on sitten liian sitä ja tätä. Nyt on Pääsiäiänen ja juhla. Iloitaan omasta ulkonäöstämme jokainen jonka Luoja on antanut ja nautitaan hauiksista, vatsoista pyllyistä pepuista ja reisistä käsistä nenistä ja silmistä! ne on arvokkaita!

Vierailija
57/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma voi olla persoonallisempi ja parempi kuin mitäänsanomaton kiiltokuva-look.

Kauniita valheita..

Vierailija
58/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Minä naisena arvioin äsken vain kasvoja. Siihen ei voi itse vaikuttaa, mutta kuka tahansa perustyyppi voi urheilemalla muokata vartaloaan.

Vrt. Kuka tahansa nainen voi ottaa ripsienpidennykset yms, ja nostaa omaa kauneuttaan sillä.

Kyllä se varmasti kasvoissakin alkaa näkyä jos aloittaa urheilun ja hoitaa ruokavalion ja yöunet kuntoon samalla. Mies voisi ehkä parralla ja hiuksilla pelata eniten, mutta on totta että naiset osaavat tehdä hienomman taikatempun meikkaamalla. Heh!

Vierailija
59/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa erittäinkin komea, naama ei oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
60/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sopivaa vaihtoehtoa. Minun silmääni näyttää pelkästään tavalliselta mieheltä. t: nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi