Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vierailija
20.04.2019 |

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen (onpa pitkä linkki, toivottavasti menee oikein?):

https://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=rW…:

Aattelin vaan kun täällä aina ylistetään jotain näyttelijöitä ja muusikkoja... Joo, monet on komeita kyllä, mutta omaan makuuni usein liian sliipattuja ja kiiltokuvamaisia, itse en sellaisista perusta.

Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan lämpene blondeille. Ihan ok, mutta se jokin puuttuu, mikä herättäisi kiinnostuksen.

Vierailija
22/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä yhtään makuuni, jos rehellisesti sanon niin epämiellyttävän näköinen. Siis ettei edes mahtava luonne pelastaisi, en voisi kuvitella mitään fyysistä tuon kanssa. Sori.

Piti vielä analysoida miksi, kun hämmästyttävää kuinka moni kuitenkin luokitteli hyvännäköiseksi. Mulle tosi iso turnoff on kulmakarvattomuus. Jos ei ole kulmia, ihan sama miltä muuten näyttää niin mulle on yäk. Samoin täysi huulettomuus on iso miinus. Ja tässä miehessä on nämä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvännäköinen mies, hauskasti myös jotenkin poikamainen ulkonäkö. Tulee myös vaikutelma rehdistä ja mukavasta kaverista kuvan perusteella, vaikka ei sitä oikeasti kuvan perusteella voi mitenkään tietää.

Vierailija
24/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys viestiin 23: vaikka on hyvännäköinen mies, ei ole silti omaa tyyppiäni. Ehkä tuo kuvasta välittyvät positiivinen viba tekeekin sen, että mies muuttuu miellyttävämmän näköiseksi.

Vierailija
25/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katse ei harittaisi, voisi olla ihan hyvännäköinen.

"virheet" tekee persoonasta kiinnostavamman. Täydellisyys ei ole yhtä kiehtovaa.

Vierailija
26/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruma tuo nyt ei ainakaan ole, mutta tuon tyyppiset miehet tykkää yleensä ihan erityyppisistä naisista kuin mitä itse olen eli: hoikista, siroista, pienirintasista, urheilullisista ja tod. näk. blondeista.

Vierailija
27/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä yhtään makuuni, jos rehellisesti sanon niin epämiellyttävän näköinen. Siis ettei edes mahtava luonne pelastaisi, en voisi kuvitella mitään fyysistä tuon kanssa. Sori.

Ei tartte pyydellä anteeksi, mielipidettähän tässä kysyttiin!

Ap

Vierailija
28/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On objektiivisesti komea, näyttää kivalta, urheilulliselta ja iloiselta. Omaan henk. koht. makuun ei ole, eikä tuon näköiset miehet minuakaan kattelisi.

Vierailija
29/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ruma tuo nyt ei ainakaan ole, mutta tuon tyyppiset miehet tykkää yleensä ihan erityyppisistä naisista kuin mitä itse olen eli: hoikista, siroista, pienirintasista, urheilullisista ja tod. näk. blondeista.

Niinpä... huokaus. :(

Ap

Vierailija
30/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää reippaalta ja hyväkuntoiselta, mutta hänessä ei ole mitään sellaista, mikä vetoaisi juuri minuun. Ymmärrän jos muut pitävät hyvännäköisenä.

Vierailija
31/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kai se on pakko uskoa, että 80% miehistä on naisten mielestä keskivertoa rumempia. Itselläni ei ole epäilystäkään etteikö kyseinen mies olisi selvästi keskivertoa komeampi, vaikka en miehistä olekaan kiinnostunut.

Yksi tusinasta... Älkää jaksako.

Vierailija
32/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas näkee miten sairaat ulkonäköstandardit naisilla on.

Ai kun naisten mielestå perusjantteri on perusjantteri?

Miesten mielestähän perusnainen on ulkonäöltåän tyyliå Megan Fox mutta ettå naiset kehtaa sanoa perusjantteria perusjantteriksi....

Vierailija
33/66 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komea. Lähtökohtaisesti taikinanaamaiset vaaleat tyypit ei herätä huomiota. Mitään kiinnostavia piirteitä, jotka jäisi muistiin ei ole. Tunnistusrivistöstä tätä tyyppiä ei erottaisi, koska näitä menee kolmetoista tusinaan.

Vierailija
35/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran nuori, että on vaikea katsoa "sillä silmällä". Lisäksi se, että heti näki että kyse on kilpaurheilijasta, laski välittömästi pisteitä. Jos sama kundi olisi esiintynyt vaikka t-paidassa ja farkkutakissa ja hiukan tyylikkäämmissä hiuksissa, niin olisin varmaan ollut että wow!

Vierailija
36/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliltään ei ole minun makuuni. Jos hänellä olisi erilaiset vaatteet ja hiusmalli niin kiinnittäisin huomiota.

Vierailija
37/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan kommee.

Vierailija
38/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vaaleat miehet. Vai oliko, ei jäänyt mieleen, kun selasin ketjua.

Vierailija
39/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole mikään tavis, näyttää niin terveeltä ja raikkaalta mieheltä.

Vierailija
40/66 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heteromiehen näkökulmasta: ei älyttömän komea, mutta miehekäs. Kulmakarvattomuus on kyllä aina iso miinus, oon nimittäin huomannut että tummat ja tuuheat kulmat ovat saaneet ainakin omat kasvoni näyttämään linjakkaammilta ja ilmeikkäämmiltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän