Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen
Onko tämä mies mielestäsi hyvännäköinen (onpa pitkä linkki, toivottavasti menee oikein?):
https://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1536&bih=722&tbm=isch&sa=1&ei=rW…:
Aattelin vaan kun täällä aina ylistetään jotain näyttelijöitä ja muusikkoja... Joo, monet on komeita kyllä, mutta omaan makuuni usein liian sliipattuja ja kiiltokuvamaisia, itse en sellaisista perusta.
Kommentit (66)
hyvännäköinen mies toki, haluaisin vähän halailla ja suukotella, upea kroppa hienot kasvot ja silmissä hyvyyttä. ihan perusbiologiaa että voisin paritella jossain fantasiassani nyt kun tarkemmin ajatellen. ihmisenä en hänestä tiedä yhtään mitään, eikä ulkonäkö kutsu luokseen tai työnnä pois hänestä mitenkään. ihan vaan tuollaisena mieskarkkina nyt vetää puoleensa hetkellisesti voisin flirttailla katsoakseni synkkaako mitenkään muuten. tuskin.
Nämä on näitä hassunnäköisiä jamppoja joihin törmää joskus, joista huomaa kun oikein keskittyy ja katsoo, niin järki sanoo että onhan tuo komea mies, raamikas ja hyvät hiuksetkin vielä. Mutta jos tuo tulisi kadulla vastaan, niin en varmasti edes huomaisi koko tyyppiä. Ja kyse ei ole siitä, että olisin nirso. Olen halunnut seksuaalisesti rumempiakin miehiä, mutta niissä on ollut sitä jotain mitä tuosta puuttuu. Voihan se olla, että livenä tolla olisi vaikka upea luonne, tosi miellyttävä ääni tai viehättävä tapa olla ja liikkua, mutta kuvasta sellainen ei välity. Livenä siihen voisikin rakastua ja sen jälkeenhän tuosta tulisi maailman jumalaisin mies.
Itse ilmeisesti olen vähemmistöä kun tykkään blondeista, mutta hän ei ole tarpeeksi vaalea mun makuuni.
Ei ole ruma, mutta ei komeakaan mun mielestäni. Ihan kivan näköinen, sellainen että jos rakastuisin, niin ulkonäkö kelpaisi. Eli ei missään nimessä vastenmielisen näköinen. Mutta jos tulisi kadulla vastaan, en varmaan edes huomaisi.
Näitä on vähän vaikea arvioida, kun kaikki riippuu kuitenkin luonteesta. Jos hänellä olisi ihana luonne, varmasti hän alkaisi silmissäni näyttää komealta. Nyt on ihan ok.
Onpas tänne tullut paljon vastauksia. Äänestyksen mukaan yli puolet on sitä mieltä että on hyvännäköinen, ja kuten joku kirjoittikin niin sekä nais- että miesvastaajilla kyllä- ja ei-vastaukset näyttävät jakautuvan aika samalla tavalla.
Näissä kommenteissa on kuitenkin enemmän noita "en tykkää" ja "liian mitäänsanomaton perusjantteri" -mielipiteitä. Mielipidekysymyksiähän nämä on! Kyllä munkin mielestä ne Hollywood-kiiltokuvamiehet on objektiivisesti katsottuna komeita, ei sitä käy kieltäminen, mutta eivät vain kiinnosta itseäni yhtään! Mulle ne on niitä mitäänsanomattomia, eivät herätä tuntemuksia oikein suuntaan tai toiseen. Toisin kuin tällaiset urheilulliset perusjantterit :D
No ei toi Vetle Christiansen kyllä oikeasti ole minusta kauhean perus, kasvoiltaan ehkä joo, mutta jo pelkästään kilpaurheilijan kroppa on jotain ihan muuta kuin 99 prosentilla muista miehistä. Tai ainakaan mä en ole törmännyt tuollaisiin missään Prisman kassajonossa... :D
Ap (peruspantteri?)
"Mikään kuvan välittämässä ulkonäössä ei aiheuta negatiivisia viboja. Näyttää kuvan perusteella ihan kivalta pojalta, joka voi olla oikeastikin kiva, mistä seuraa että voisin tutustumisen jälkeen pitää häntä jopa hurmaavana.
Mitään mieltä en näe aprikoida pelkästään jotain kuvaa, koska pelkkä ulkonäkö ei merkitse minulle paljoakaan."
Jospa vain yrittäisit uskoa, että ulkonäkö ilman mitään viitekehystä ei isolle osalle naisia ole mikään kriteeri mihinkään.
Noista prosenteista: aika tavalla sama jakauma tulee miestenkin äänillä, mitä tuota äänestystaulukkoa katsoin. Eli ei näytä olevan mitenkään pelkästään naisten silmissä tuo ongelma...
Sitä paitsi isompi osa naisista pitää poikaa komeana kuin rumana, joten tuo 80%:si osoittaa vain, että olet totaalisen laskutaidoton.