Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä entisiä demittäjiä?

Vierailija
17.04.2019 |

Muistellaanpa Demin kulta-aikoja!

Itse olin ihan nobody demittäjä ja kommentoin aktiivisesti musiikkiosioon eri bändien fanitusketjuihin. Luin toki muitakin ja ihailin vanhempia demittäjiä ja olin vähän ihastunut nimimerkki Damienthorniin. :D
Olin aktiivinen myös masentuneet keskustelussa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fi oli parasta joskus 2007-2010! Luin melkein kaikkia osioita, mutta aktiivisin kirjoittaja olin Kirjallisuus ja runot -osiossa: kirjoittelin sinne jatkonovellia jonkin aikaa ja olin sellaisessa runopiirissä. Good ol' times :)

Vierailija
2/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, demitin suht aktiivisesti 2003-2010, teinistä nuoreen aikuisuuteen. Erityisen mielelläni annoin asiantuntevia neuvoja nuorempien kinkkisiin ihmissuhdekysymyksiin ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittelin myös masentuneet-topicissa.

En saa enää mieleen mitään nimimerkkejä tai villityksiä mitä siellä sillon oli.

Vierailija
4/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin 2012-2018, tää vimesin uudistus pilas koko sivuston.

Vierailija
5/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin vuodesta 1999 johonkin 2004 asti. On hyvät muistot niistä ajoista. Yhdet parhaista nuoruusmuistoistani liittyvät Demiin.

Vierailija
6/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAMIENTHORN!!!!

Mitä näitä muita ”demijulkkiksia” oli? Voi ku tuli nostalginen olo. t. POCAHONTAS (toimiskohan vanha tunnari vielä)

Mennään valtaa demi koht takasin ku täällä loppuu höpöilyt 23. Demistä sain teininä vastauksen kaikkeen mihin en muualta kehannu kysellä.

Vierailija
7/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin taustailija joskus 2000-luvun alkupuolella, enkä kovin aktiivisesti edes lukenut palstaa. Mieleeni on jäänyt poika, joka opiskeli Lappeenrannassa insinööriksi ja keitteli kiljua kotonaan. Sillä oli aika hauskat jutut, ja taisi olla tyttöjen suosiossa. Joskus tuli mieleen, että mitähän sillekin kuuluu nykyään.

Vierailija
8/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DAMIENTHORN!!!!

Mitä näitä muita ”demijulkkiksia” oli? Voi ku tuli nostalginen olo. t. POCAHONTAS (toimiskohan vanha tunnari vielä)

Mennään valtaa demi koht takasin ku täällä loppuu höpöilyt 23. Demistä sain teininä vastauksen kaikkeen mihin en muualta kehannu kysellä.

Eikö tuo Damienthorn ollut se aikuinen äijä joka kirjoitteli ja hengaili pikkutyttöjen kanssa. Sairasta!

Vierailija
9/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DAMIENTHORN!!!!

Oliko tämä se lappeenrantalainen insinöörikiljunkeittelijä?

Vierailija
10/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet ja Oma planeetta!

Damienthornin minäkin muistan, ja mikä se saksalainen perhonen oli... Schmetterling tms?

Vierailija
11/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä demitin. Mieleeni on jäänyt nimimerkki Routakukka, kommentoitiin usein samoja keskusteluja. Aktiivisimmat vuoteni olivat 2011-2016.

Vierailija
12/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Damienthorn!!!! Minäkin olin diihen ihastunut!

Ja ihailin nim. kamikazesuperia.

Olikohan nää molemmat miehiä? Miksiköhän tuohon Damienthorniin moni ihastunut?: D

Oi että mikä fiilis tuli. Miten sitä muistaakin jotain nimimerkkejä...

Vierailija
13/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteissa ne kestoketjut onnettomasti ihastuneille jäivät mieleen (vaikken enää muistakaan, mikä niiden nimi oli 😄). "Hyväin näyttelet sen ettet tahtois enempää"?

Vierailija
14/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä muista mitä se Damienthorn teki, mutta kaikki sen ”tunsi”😂 Tuli vaan kiva fiilis ku joku muistaa jonkun nickinkin. t. POCAHONTAS

Vierailija
15/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho-osiossa ”Oon 15v, 162cm ja 52kg OONKO NORMAALI?”

Vierailija
16/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä demitin joskus vuonna 2015 harvakseltaan, mutta sitten 2017 aktivoidun paremmin ja keskustelin lähes mistä tahansa aiheesta aina uudistukseen asti. Oi niitä aikoja. :)

Vierailija
17/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Damien nyt kauhean vanha ollut, joku 20+ vaan. Ja opiskeli tosiaan diplomi-insinööriksi Lappeenrannassa, ja vietti aika... värikästä elämää. Kuulunee teekkarihommiin?

Vierailija
18/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routakukkakin kuulostaa tutulle.

Tietääkö kukaan mikä se sivusto on, mistä näki eri vuosilukujen demin etusivun? Meinaan teemaa, fonttia yms. Tällanen sivu on monelle vanhemmalle mestalle esim. galtsulle ja myspacelle. Nehän näyttää nykyään ihan erilaisilta. -POCA (nyt rauhotun)

Vierailija
19/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin taustailija joskus 2000-luvun alkupuolella, enkä kovin aktiivisesti edes lukenut palstaa. Mieleeni on jäänyt poika, joka opiskeli Lappeenrannassa insinööriksi ja keitteli kiljua kotonaan. Sillä oli aika hauskat jutut, ja taisi olla tyttöjen suosiossa. Joskus tuli mieleen, että mitähän sillekin kuuluu nykyään.

Eiköhän se ole kiljutellut itsensä pois päiviltä. Tai sitten jatkaa kiljunkeittelyä ja pikkutyttöjen vikittelyä.

Vierailija
20/72 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä demitin joskus vuonna 2015 harvakseltaan, mutta sitten 2017 aktivoidun paremmin ja keskustelin lähes mistä tahansa aiheesta aina uudistukseen asti. Oi niitä aikoja. :)

Mitä siellä on uudistettu huonolla tavalla?