Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä entisiä demittäjiä?

Vierailija
17.04.2019 |

Muistellaanpa Demin kulta-aikoja!

Itse olin ihan nobody demittäjä ja kommentoin aktiivisesti musiikkiosioon eri bändien fanitusketjuihin. Luin toki muitakin ja ihailin vanhempia demittäjiä ja olin vähän ihastunut nimimerkki Damienthorniin. :D
Olin aktiivinen myös masentuneet keskustelussa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen demittäjä täälläkin, demitin suunnilleen vuosina 2005-2013. Parissa demimiitissäkin kävin, ja niistä toinen oli mun lukion demittäjien pikkumiitti. 😄

DamienThornin lisäksi muistan Rollarin, SaatananSikiön/enneyetin ja monet Nuoret äidit ja odottajat -keskustelun trollit ja puolitrollit. Haaveilin aina, että pääsisin osallistumaan ko. keskusteluun, mutta taustailuksi jäi. Lisäksi oli pariskunta Tupsumato ja Nokimusta. Myöhemmin he erosivat ja jättivät Demin. Tosin epäilin aina vahvasti, että Routakukka ja Nokimusta olisivat sama henkilö.

Muistan myös hyökkäykset Miss Mixiin ja sieltä lainatun legendaarisen ”pallit seisoo” -lausahduksen. Myös riesenit ja päästäiset olivat IN ja kalliomursut toki.

Vierailija
42/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Mä olin kyllä jo parikymppinen silloin, lähinnä tykkäsin neuvoa (lue: päteä) nuorempia. 

Muistan ainakin edellämainittujen lisäksi Muumimamm4n (mitenkähän kirjoitettiin)ja Rollarin. Sitten oli se yksi laitoksessa oleva vähän yksinkertainen tyttö, en muista nimimerkkiä. 

Oliko se laitostyttö joku Kidviciousmuija? Kidviksi kutsuttiin. Muistan myös Tupsumadon, saatanansikiön ja qwertyn. Nämä oli vanhempia demittäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanpo

Kassit seisoo

Käännö hirvi kylkiasentoon

Pango mallomeloonia

Ai että tulipa hyvä mieli tästä keskustelusta! Olihan se demi yhteisö johon liittyy niin paljon nuoruuden muistoja.

Vierailija
44/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Mä olin kyllä jo parikymppinen silloin, lähinnä tykkäsin neuvoa (lue: päteä) nuorempia. 

Muistan ainakin edellämainittujen lisäksi Muumimamm4n (mitenkähän kirjoitettiin)ja Rollarin. Sitten oli se yksi laitoksessa oleva vähän yksinkertainen tyttö, en muista nimimerkkiä. 

Oliko se laitostyttö joku Kidviciousmuija? Kidviksi kutsuttiin. Muistan myös Tupsumadon, saatanansikiön ja qwertyn. Nämä oli vanhempia demittäjiä.

Joo oli! Kiitos :) 

Vierailija
45/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ಠ_ಠ

Vierailija
46/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin "Kysy vastakkaiselta sukupuolelta"-palstasta. Siellä olin jossain vaiheessa hyvinkin aktiivinen (ehkä joskus 2008, 2009?), kunnes into lopahti :-D muistan hämärästi Pocahontasin ja Damienthornin!

-Googoodolls

Vierailija
47/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 kirjoittelin paljon, olin 21v kundi. Damienin muistan hyvin, yhdessä demimiitissäkin kävin tyttöystäväni kanssa joka myös demitti. Pätemistä ja pientä päänaukomista tytöille, mikäs sen parempaa. En ole kypsä ihminen.

Vierailija
48/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteista jäi mieleen yksi teiniäiti (jonka olemassaolon tajusin kyseenalaistaa paljon paljon myöhemmin) jonka lapset olivat Selina, Olivia, Luukas ja joku eikä äippä ollu täyttänyt edes kahtakymmentä. Tuolloin meni se trollaus täydestä ainakin minuun. Sellainen tarina että varmaan löytyy aaveeltä tänäpäivänä?

Celine?

Vierailija
49/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ x ] kinosti

Vierailija
50/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös Demin legendaariset "yöt", jolloin joku kyseenalainen ilmiö valtasi koko palstan ja jäi demihistoriaan. Esim. sen kerran kun joku äkkäsi hetkellisen porsaanreiän, joka salli HTML-koodit otsikoissa ja viesteissä. Yksi demittävä kaveri osallistui koodailuun ja sai ban nit. Good times :D

Vierailija
51/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan immured_soulin, Huizicihpoctlin(?), Kuminenkuolaaja, Jellyjortikka.

Vierailija
52/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[ x ] kinosti

XD Testasin justiin ja vanha tunnari näköjään vielä toimii, piti vaan aktivoida uudestaan (ja joo mulla on ollu sama salasana siitä asti kun tein ekan luukkusähköpostin).

On näköjään demi muuttunu hirveesti, epäselkee :(

Oma planeetta löytyy viel ”Arvostelkaa mun OD, arvostelen takas!”

-POCAHONTAS

Vierailija
53/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään viimisimmät omat liikkeet on 2012 :) - Pocahontas

Vierailija
54/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko siirtyä demiin kun gosupermodel suljettiin. Vieläkin ikävöin gosua :D

Vierailija
55/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen pallo magomelonia tyypin nimi oli?! Se oli poika ja tosi suosittu siellä

Vierailija
56/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä keskustelua! Googlasin mun nikin ja sieltä tulee keskustelua ja profiilia :--D muistelin että lopetin joskus kymmenen vuotta sitten mutta siitä onkin vain viisi vuotta.. en ole ollut kovin aikuismainen keskustelujen perusteella vaikka ikää on ollu 23v :D pitikö tämäkin vielä tässä elämässä nähdä..

Vierailija
57/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteista jäi mieleen yksi teiniäiti (jonka olemassaolon tajusin kyseenalaistaa paljon paljon myöhemmin) jonka lapset olivat Selina, Olivia, Luukas ja joku eikä äippä ollu täyttänyt edes kahtakymmentä. Tuolloin meni se trollaus täydestä ainakin minuun. Sellainen tarina että varmaan löytyy aaveeltä tänäpäivänä?

Celine?

Mä muistan kans tän tyypin, joskaan en nickiä. Sitten tuolla Nuorissa äideissä ja odottajissa oli yksi tyyppi, joka väitti ottaneensa opiskelupaikan vastaan samana syksynä sekä oikikseen että amk:n estenomikoulutukseen, vaikka yhden korkeakoulupaikan säännön vuoksi ei ole mahdollista. Tää tyyppi myös paljasti Drooby-nimisen trollin, mutta omatkaan jutut ei sitten ihan pitäneet paikkaansa.

Vierailija
58/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniyden kulta-ajat. 2003-2010 jotain sellasta. Irtautuminen vaan tapahtu, yritin monesti alottaa uudelleen mut ei se vaan enää kolissu samalla tavalla. Kai musta tuli sit liian vanha.

En nyt muista mitään nickejä mut täällä on mainittu monia tuttuja :D

Ja Damienista... Eihän se nyt siellä mitään vikitelly. Se oli tosi kiva ja asiallinen tyyppi, sellanen symppis :) toisin kuin ne monet muut "vanhat äijät" jotka oli melko hyökkääviä teinejä kohtaan. Kai ne oli siellä pönkittämässä omaa egoaan, tunteehan sitä nuorempien joukossa olevansa viisaampi ja filmaattisempi.

Vierailija
59/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamis oli kans yksi demittäjä, jonka muistan! Ja sitten oli vuonna 1989 syntynyt demittäjä Sadevesiväri89 tms., joka oli yhdessä transnaisen kanssa. Muistaakseni ko. demittäjä oli julkaissut jonkin runokirjankin.

Vierailija
60/72 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistann <3 en olis varmaan ikinä päässy irti addiktiosta sinne, mutta uudistuksen jälkeen siirryin lopullisesti tänne